johon ei ole pakko lainkaan osallistua jos ei halua.
Olen sitä mieltä, että viinin lipittäjät ovat keskimäärin selvästi älykkäämpiä kuin oluen tissuttelijat. Tämä havainto perustuu vuosikymmenien empiiriseen ja aistivaraiseen tutkimukseen.
Ollaanko asiasta samaa mieltä?
Tämä on
3
434
Vastaukset
- tervesieluinen
olevasi älyllisesti rajoittunut, kuten tyypillinen pöhöttynyt punakka viinin tuhomilla viimeisillä aivosoluillaan yleensä on. Itse en sitä pilantuneelle kuselle ja homeelle haisevaa litkua juurikaan suuhuni kaada. Viinin litkijät joutaisivat mennä sinne homehtuneeseen kallariinsa haistelemaan ja kittaamaan öklöäänsä meidän fiksumpien silmistä.
- Verrataanpa
Huuruinen keskiolutkuppila (lue räkälä) vaikkapa Kannelmäestä ja sille vastustajaksi viiniravintola vaikkapa Kampista.
Istutaan kummassakin n.puoli tuntia ja silmäillään asiakaskuntaa.
Kummassa paikassa haluaisit esimerkiksi syödä mieluummin?
Kummassa paikassa asiakaskunta on siistimmin pukeutunutta?
Kummassa paikassa on viihtyisämpää ja hiljaisempaa? - Hörps!
Minulle kelpaavat mainiosti niin viinit kuin olusetkin – enkä totta vieköön sylkäise lasiin, vaikka siinä olisi väkevämpääkin tavaraa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249