eilen, maanantaina. Jonotin virastossa luukulle ja pidin vuoronumerolappua kädessäni. Ihmettelin, kun vuorooni oli vielä matkaa vaikka muita jonottajia ei näkynyt missään. Viimein joku sitten huikkasi minulle, että pidin jonotuslappua väärinpäin kädessäni. Numeroni oli 68, ei 89 kuten luulin.
Tää on huippunoloa
ja tapahtui minulle
3
1560
Vastaukset
- jotain noin noloa ni
en kyllä pystyisi jatkamaan ikinä elämääni eteenpäin
- tosi pervoo
Aattele jos sulla ois ollu seuraava numero, 69.
- Pöljän naapurissa
Naapurini vaimo paistoi joulukinkkua, ja ihmetteli, kun paistomittari ei mene oikeaan lukemaan..olikohan se jotain 75 astetta (en ihan muista), vaikka kinkku oli ollut jo tuntikausia uunissa. Todellisuudessa mittari oli jo ohittanut aikoja sitten tuon lukeman. Ja tämä vaan odotti , että menee 75:een.
Eikö harvinaisen pöljä naapuri!? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944