eilen, maanantaina. Jonotin virastossa luukulle ja pidin vuoronumerolappua kädessäni. Ihmettelin, kun vuorooni oli vielä matkaa vaikka muita jonottajia ei näkynyt missään. Viimein joku sitten huikkasi minulle, että pidin jonotuslappua väärinpäin kädessäni. Numeroni oli 68, ei 89 kuten luulin.
Tää on huippunoloa
ja tapahtui minulle
3
1507
Vastaukset
- jotain noin noloa ni
en kyllä pystyisi jatkamaan ikinä elämääni eteenpäin
- tosi pervoo
Aattele jos sulla ois ollu seuraava numero, 69.
- Pöljän naapurissa
Naapurini vaimo paistoi joulukinkkua, ja ihmetteli, kun paistomittari ei mene oikeaan lukemaan..olikohan se jotain 75 astetta (en ihan muista), vaikka kinkku oli ollut jo tuntikausia uunissa. Todellisuudessa mittari oli jo ohittanut aikoja sitten tuon lukeman. Ja tämä vaan odotti , että menee 75:een.
Eikö harvinaisen pöljä naapuri!? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2725079- 514027
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii933579- 502699
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua461853- 191777
- 971650
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971468- 711085
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1461063