Ajattelin tässä vain toivottaa jokaiselle.
Kohta töihin lähdössä, ja siitä se taas lähtee tämäkin päivä.
Jos mahdollista ajattele tämä päivä parhaaksi päiväksesi.
Ja niille joilla se ei ole mahdollista toivon vain voimia kestää päivän koettelemukset.
Hyvät huomenet!
36
417
Vastaukset
- k/k
Ei muuta kun paksi huuleen ja paanalle meiän vanhusten varassa tää Suomi pysyy liikkees.
Kohtahan se aamuaurinkokin nousee ja voiraan käyrä kohti aamuruskoa,maisema on kuin vanhois propakanda filmeis.
Siitä on kiva et ei pahemmin harmita aamuisin lähtee töihin jotenkin vaan nauttii omasta elämästään.
Teehän reippaasti purtavaa meille.- Meriläinen
No moi k/k.
On kiva mennä töihin mutta on myöskin kiva kun saa tulla kotiin taas.
Tänään mun hommat ei olleetkaan tuotannollisia vaan lähinnä siivouspuolta, mutta ens viikolla taas kilpaillaan koneiden kanssa.
- GloriaJoy
sinulle ja jatkukoon päiväsi onnellisissa merkeissä :-)
- Meriläinen
Kiitos Gloria :))
Toivottavasti myös sinun päiväsi on ollut hyvä.
- viivi-amaldiina
huomenta sinulle ja kanssa matkustajat.
Tuli niin mieleeni lastenlaulu,.... leipuri hiiva asuu kumputiellä jne.
Voi voi sentään raskitaanko kohta ostaa leivälle voita kun vilja-tuotteet kallistuvat kuten myöskin maito tuotteet.
Nooh, syödään vielä tänään tämänpäivän hintaan, :)) - sämpylät vois kyl taas leipoo ihan itse, jos kehtais, minusta on tullut laiska, uskotko siis laiska. Ei taas synny muuta kuin sukkia ja lapasia jonossa .....istun ja kudon...... hyvää päivän jatkoa sinullekkin joka tämän luit.- Meriläinen
Ja niin laiskatko ne niitä sukkia ja lapasia kutoo. Mikähän se mie sitten olenkaan?
Patalaiska kun en saa edes patakinnasta aikaiseksi :))
Onhan se hyvä kun osaa tehdä ruokaa pääsee halvemmalla, mutta kuinka niillä raukoilla jotka ei sitä taitoa omaa, heitäkin kun on. (En onneksi minä kuitenkaan, kyllä onnistuu.)
- enkeliduo
Meriläine ja muut.
Kiva onku AURINKO paistaa.
Muuteski tänään ihan hyvä mieli,tost
kurjast alotuksest hualimat.- Meriläinen
Kyllä mullekin toi viha on tuttu tunne. Ja kun vihastuu se pitäis käydä loppuun asti jollain tavalla, ettei jää sisuksiin kytemään.
Tänään onneksi aurinkoa ja leppoisa tunne.
- Teemuna
Iltapäivät sulle, rentoudu ja fiilistele työpäivän jälkeen omalla, hyväksi kokemallasi tavalla.
- Meriläinen
Kiitos, paras rentoutus on kun menee hetkeksi tuonne meren rantaan istumaan ja antaa tuulen viedä työn painon mennessään. Kun samalla imee itseensä sen värien kirjon. On taas uusi ihminen.
Tiukka päivä, työn orja on taas raatanut täälläkin.
koettelemukset on vaan kestettävä, en minä ihan vähästä sorru.
Mutta ei tämä huono päivä ole ollut, aurinkokin paistanut ja ystävien kanssa olen rupatellut.- Meriläinen
Tiukkoja päiviä tulee välillä jokaiselle. Niistä on vaan noustava etteivät pääse nujertamaan kokonaan.
Ystävien kanssa rupattelu auttaa ja katkaisee arjen aherruksen.
Sinä kuulut niihin jotka ei sorru, taipuu vaan. Niinkuin käkkärä männyt tuulen tuiverruksessa.
Siinähän se aamuvuoro taas lujahti, aikas rivakkaa tahtii, viimeinen puoltoistatuntinen oliki oikein kunnon tohinaa, lääkemuutosta, taxin soittoa yhdelle potilaalle huomen aamuks, kahvitus vanhusviikon päivälle ulkona pieni tapahtuma, sekä uutta kirjausta, heh.. hitsi, ei tienny mihin päin olis ponkassu:)))) Meni muuten pikkase ylitöiksiki:)))
Mut nyt levähdetään, vai mitä. :)))))
Meinaan viel tänä iltana heittää tunnin lenkinki:)))- Meriläinen
Moi vaan, rauhotutaan hetkeks, siekii :)
Luin just yhestä lehdestä että mun lempilaivani kotisatama on nyt sitten siellä teillä.
Täytynee ens kesänä tehdä risteily joka kulkee silläkin suunnalla :)) Meriläinen kirjoitti:
Moi vaan, rauhotutaan hetkeks, siekii :)
Luin just yhestä lehdestä että mun lempilaivani kotisatama on nyt sitten siellä teillä.
Täytynee ens kesänä tehdä risteily joka kulkee silläkin suunnalla :))Täytyy ottaa selville, minkä niminen laiva tänne on nyt kotoutettu:)))
Miustaki olis kiva tehdä risteily, välil vähän johki muuanne ku täs oml Saimaalla ja tuol rajan puolella:))))
Ei vaa pääse aatoksista pidemmälle): :)))))- Meriläinen
sasus kirjoitti:
Täytyy ottaa selville, minkä niminen laiva tänne on nyt kotoutettu:)))
Miustaki olis kiva tehdä risteily, välil vähän johki muuanne ku täs oml Saimaalla ja tuol rajan puolella:))))
Ei vaa pääse aatoksista pidemmälle): :)))))No M/S Kristina Brahe, ja sen nimeksi tulee m/s Brahe.
Nyt menneenä kesänä tein sillä sen ihanan risteilyn tonne Ahvenanmaan saaristoon.
Ja kun lähtö oli juhannuspäivänä niin porukkaa ei ollut paljoakaan, sai todella nauttia siitä matkasta.
- HTZA
saapunut rakennukseen, eli olen kotona.
Hieno päivä takana, aamuviidestä oli pimeää, olin astua naapurin karvaturrin päälle, se kun oli lähtenyt viemään emäntäänsä pashalle. Eikä heijastimia missään päin karvoja.
Meinasin kehoittaa tekemään siitä Indonesialaista lihapataa mutta toivotin, sittenkin, hyvää huomenta.
Pashapaikalle kun, parin tupakin jälkeen istahdin ja käynnistin läppärin niin johan alkoi aurinko nousta.
Meren siniset allot liplattivat säteitä silmiini ja Lokit olivat muuttaneet mannermaalle.
Perinteisesti, tänä viimeisenä työvuotena, karkasin jo yhdeltä.
"Senior Advisor" kun olen nykyään.
Testailen tässä paria uutta lelua, tietysti tietsikassani, päivä on, perinteisesti, ihana.
Kestin "koettelemukset" ihan hyvin.
Toivottavasti "eläkeläispäiväni" tulevat sujumaan yhtä mukavasti.
H.- Meriläinen
Ai sieltä läppäristä alkoi aurinko nousta jne.?
Uskon että eläkeläispäiväsi menevät hyvin, tosin palstailu tulee lisääntymään huomattavasti ja ehkä myös soittojen ruinaaminen. Mutta aikaahan sinulla sitten on.
Juuri äsken kun katsoin ikkunasta ulos istui varis männyn oksalla ja katsoi minua suoraan silmiin, se on upea lintu. - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Ai sieltä läppäristä alkoi aurinko nousta jne.?
Uskon että eläkeläispäiväsi menevät hyvin, tosin palstailu tulee lisääntymään huomattavasti ja ehkä myös soittojen ruinaaminen. Mutta aikaahan sinulla sitten on.
Juuri äsken kun katsoin ikkunasta ulos istui varis männyn oksalla ja katsoi minua suoraan silmiin, se on upea lintu.Satamakaupungin tytteli vastasi minulle.
Minä olen nörtti, minun valoni kajastaa tietokoneesta.
Olen myös seurannut Variksia, kameralla ja ilman, niiden silmät ovat kirkkaat ja huomaavat kaiken.
Soittojen ruinaamista olen vähentänyt, neito on silkkaa kiveä.
Mutta..tuota..jookosta?
Ihailijasi
H. - Teemuna
HTZA kirjoitti:
Satamakaupungin tytteli vastasi minulle.
Olen myös seurannut Variksia, kameralla ja ilman, niiden silmät ovat kirkkaat ja huomaavat kaiken.
Mutta..tuota..jookosta?
Ihailijasi
H.Etpä taida tietää käsitteen nörtti merkitystä ja siksi epäilen vahvasti sun olevan nörtti ainakaan tietoteknisissä asioissa. Saatat tuntea koneen toiminnot, mutta siitä on nörtti vielä valovuoden edellä. Joten, älä mulle tai muillekaan esitä tommosta.
- Meriläinen
HTZA kirjoitti:
Satamakaupungin tytteli vastasi minulle.
Mutta..tuota..jookosta?
Ihailijasi
H.Useimmiten olen sinullekin vastannut, turha yrittää mitään. Typeryyksiin en aina viitsi vastata.
Toisin kuin sinä joka pistät paitsioon milloin kenetkin naisen täällä kun et saa vatausta joka on sinulle mieleinen. - HTZA
Teemuna kirjoitti:
Etpä taida tietää käsitteen nörtti merkitystä ja siksi epäilen vahvasti sun olevan nörtti ainakaan tietoteknisissä asioissa. Saatat tuntea koneen toiminnot, mutta siitä on nörtti vielä valovuoden edellä. Joten, älä mulle tai muillekaan esitä tommosta.
olen erilainen nuori.
Koska aloitin ohjelmoimisen Fortranilla, sehän oli/on matemaattisiin tehtäviin luotu ohjelmointikieli.
Ei sillee pissis..tai lökäpöksy juttu.
Jospa muutan sitten termin ammatilaiseksi.
H. - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Useimmiten olen sinullekin vastannut, turha yrittää mitään. Typeryyksiin en aina viitsi vastata.
Toisin kuin sinä joka pistät paitsioon milloin kenetkin naisen täällä kun et saa vatausta joka on sinulle mieleinen.Minä?
Ikinä en ole ketään laittanut, oikeastaan...päinvastoin.
Kaikki ovat mieleisiä.
Miespuolisiltakin tuntuvat otan huomioon.
Aina.
H. - Meriläinen
HTZA kirjoitti:
Minä?
Ikinä en ole ketään laittanut, oikeastaan...päinvastoin.
Kaikki ovat mieleisiä.
Miespuolisiltakin tuntuvat otan huomioon.
Aina.
H.Älä viitti, olet äärimmäisen herkkä loukkaantumaan vaikka yrität muuta esittää :))
- hui kauhee
Meriläinen kirjoitti:
Älä viitti, olet äärimmäisen herkkä loukkaantumaan vaikka yrität muuta esittää :))
luulin että tämä herra vitsailee itserakkaudellaan.Luo lumomaailamn ja on sellainen herttainen, hellä mies.
Hirteishuumoria harrastaa hän joutopäivinään.
Järkytyksekseni huomasin ettei se pilaa ollutkaan vaan totisinta totta. - HTZA
Meriläinen kirjoitti:
Älä viitti, olet äärimmäisen herkkä loukkaantumaan vaikka yrität muuta esittää :))
niin kauan ollut palstalla että minut tunnetaan, jos ei munaskuita myöten, niin jotenkin.
H. - HTZA
hui kauhee kirjoitti:
luulin että tämä herra vitsailee itserakkaudellaan.Luo lumomaailamn ja on sellainen herttainen, hellä mies.
Hirteishuumoria harrastaa hän joutopäivinään.
Järkytyksekseni huomasin ettei se pilaa ollutkaan vaan totisinta totta.syntyy vain ihmisen omassa päässä.
Sellainen lumomaailma jonka voi yhdistää omiin toiveisiinsa.
Kukaan ei voi kuvitella minkälainen lumomaailma on toisen ajatuksissa.
Saattaa olla, että minä saan lumoa aikaan.
Mutta, missään nimessä, ei sinun pidä järkyttyä.
Minä, suloinen, se vaan olen.
H. - Teemuna
HTZA kirjoitti:
niin kauan ollut palstalla että minut tunnetaan, jos ei munaskuita myöten, niin jotenkin.
H.Parhaiten sut tunnetaan siitä, että mainostat ja toistat itseäsi. Harvoin olen palstoilla tavannut nimimerkkiä joka niin suoraan kuin sinä, kerjää huomiota. Huomion sisällöllä ei sun kannalta ole väliä, kunhan sitä tulee.
- Hymy;:))
HTZA kirjoitti:
syntyy vain ihmisen omassa päässä.
Sellainen lumomaailma jonka voi yhdistää omiin toiveisiinsa.
Kukaan ei voi kuvitella minkälainen lumomaailma on toisen ajatuksissa.
Saattaa olla, että minä saan lumoa aikaan.
Mutta, missään nimessä, ei sinun pidä järkyttyä.
Minä, suloinen, se vaan olen.
H.tuohon skeidaan?;))) Oikeesti?)))) Olet hauska. Saat minutkin jopa nauramaan. Kiitos lisää pidä tämä mahtava huumori jatkossakin;))))) Äläkä sorru pikkusielumaisuuksiin ilkeilyihin puskista naisten tähden. Kato Hatsa se ei loppupelissä kandee.....Naiset näkevät enemmänkuin osaat ehkä aavistaakaan suoraan yksinkertaiseen ajatusmaailmaasi. Jäbä;)))) Siis Staraahan sinusta ei kasva koskaan. Jota oikeat naiset voisivat ihailla. Pysyt ikuisena pikku-Jäbänä.
tsau:Friidu - Hymy;))
Teemuna kirjoitti:
Parhaiten sut tunnetaan siitä, että mainostat ja toistat itseäsi. Harvoin olen palstoilla tavannut nimimerkkiä joka niin suoraan kuin sinä, kerjää huomiota. Huomion sisällöllä ei sun kannalta ole väliä, kunhan sitä tulee.
sääliä. Hatsalle on kova paikka jo sekin kun KAIKKI naiset eivät ihaile häntä pyytettömästi:))) jatkuvasti ja aseta korokkeellle siis ykköspallille tietysti ja anna hänelle rutistuksia eikä pusuja;)))) joka helvatin käänteessä. Hän tarvitsee jatkuvaa huomioita ja ihailua itselleen;)))) Siinä mielessä äidin pikku-poika aina;))) *Ei kasva enää tuon ikäisenä tuosta henkisesti.
tsau:Friidu - 4+13
Hymy;:)) kirjoitti:
tuohon skeidaan?;))) Oikeesti?)))) Olet hauska. Saat minutkin jopa nauramaan. Kiitos lisää pidä tämä mahtava huumori jatkossakin;))))) Äläkä sorru pikkusielumaisuuksiin ilkeilyihin puskista naisten tähden. Kato Hatsa se ei loppupelissä kandee.....Naiset näkevät enemmänkuin osaat ehkä aavistaakaan suoraan yksinkertaiseen ajatusmaailmaasi. Jäbä;)))) Siis Staraahan sinusta ei kasva koskaan. Jota oikeat naiset voisivat ihailla. Pysyt ikuisena pikku-Jäbänä.
tsau:Friidukolmannella : http://www.youtube.com/watch?v=_1og4H1h5wE&feature=related
- ollaanko tyhmiä?
Hymy;)) kirjoitti:
sääliä. Hatsalle on kova paikka jo sekin kun KAIKKI naiset eivät ihaile häntä pyytettömästi:))) jatkuvasti ja aseta korokkeellle siis ykköspallille tietysti ja anna hänelle rutistuksia eikä pusuja;)))) joka helvatin käänteessä. Hän tarvitsee jatkuvaa huomioita ja ihailua itselleen;)))) Siinä mielessä äidin pikku-poika aina;))) *Ei kasva enää tuon ikäisenä tuosta henkisesti.
tsau:Friiduolen huomannut saman asian.
Tässä säännöt naisille:
Hatzaa pitää ihailla pyyteettömästi.
Hatzaa pitää rakastaa vaikkei rakastaisikaan, hän tietää että kuitenkin rakastat.
Et saa ihailla muita miehiä etkä lirkutella heille.
Hän on ykkönen, paras, kaunein ja rohkein, muista se.
Hänellä pitää olla monta ihailijaa, yksi ei riitä mihinkään.
Eikä hän ole yhden naisen mies, älä luulekaan olevasi ainoa. Ehkä puhelun ajan voit olla, mutta silloinkin on mielessä monta muuta ja mieli jo tulevissa valloituksissa.
Tätäkö naiset haluavat?
Yritän ajatella että tämä päivä on paras päiväni ja parhaita oisivat kaikki muutkin tulevat päiväni.
Hämähäkkejä olen askarrellut munakennoista ja piipunrasseleista tänään. Aivan ihania tarantelloja sun muita oransseja ja punaisia hämähäkkejä saatiin aikaiseksi halloweenia odotellessa...- Meriläinen
Yrittämiseksi se joskus menee minullakin.
Mutta olen huomannut että apatiaan on helpompi vaipua kun silloin kun ahistaa nostaa itseään ylös.
Hämähäkit on mun kavereita, ne kiehtoo vaikka toisaalta kyllä saa puistatuksiakin aikaiseksi.
Varmaan ihana hämähäkki maailma on teillä ollut siellä :))
- Heikunkeikku
Hyvää huomenta myös sinulle.
Minä meinasin ottaa käteen haravan ja mennä takapihaa krapsuttelemaan,
mutta tuuli on eiku-tuulella. Se ei kertakaikkisesti osaa päättää, mistä se puhaltais.
Hetkosen tuolta suunnasta ja sitten jo toisessa hetkessä aivan toisesta suunnasta,
sitten eiku tuolta-tuolta päin ja sitten sukkelaan taas toisesta suunnasta puhkuu hän.
Ei mitenkää mukava keli haravoimiseen. Joten enpä nyt sitten haravaa kätöseen ota.
Työt alkaa iltapäivällä ja nyt on semmonen en-keksi-mitään-tekemistä-olotila.
Eipä se nyt niin harmita, kuuntelen musiikkia ja könnään täs koneella, ainaskin hetkosen.- Meriläinen
Kiitos.
Tuuli humisutti koivuja töihin mennessä oikein kunnolla.
Kyllä se usein päättää sen haravoidaaanko vai ei, jollei halua turhaa työtä tehdä.
Silloin kun on toi sun olotilas on ihan lupa vaan ihmetellä ja olla vaikka vaan koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81248- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51903Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42603