Onko kukaan muu vanhemmista kuullut huhua miehestä, joka houkuttelee lapsia auton kyytiin tanelinrannan koulun lähistöllä? Oman lapseni mukaan tälläistä juttua liikkuu lasten keskuudessa.
namusetä?
11
1139
Vastaukset
- Pölöhö?
aivan varma.
Kysynnä kuitenniii eka polliisilta?- Urbaanilegenda.
Se on nyt joku muotivillitys. Sama huhu liikkuu, Porissa, Oulussa, Hesassa, Vantaalla, Tampereella jne jne jne
Mies on lyhyt tai pitkä, nuori tai vanha, punaisella. valkoisella, mustalla ruskealla, sinisellä, keltaisella tai harmaalla autolla liikkeellä joka on pakettiauto, henkilöauto, sedan, farmari, coupe tai joku muu auto jne jne.
Kukaan ei ole miestä nähnyt eikä tunne ketään joka olisi nähnyt mutta kaikki kuulleet asiasta netissä.
- koululaisen kaveri
kuuluu huhuja, että punaiseen autoon ois joku houkutellut tyttöä koulumatkalta. Kuulemma koulussa ihan varoiteltu kulkemasta yksin. Oisko sama kaveri?
- Seppo-Petteri
Toisen tiedon mukaan se on harmaa nissani toisen mukaan ruskea toyota. Sama legenda pyörinyt jo monta vuotta Seinäjoella mutta opettajilta kun olen kysellyt niin ei kukaan ole kuullut mitään.
- tyttönennnnnn
Itse muistan ainakin että vajaa 10 vuotta sitten oikeasti törnävän ja kärjen suunnassa oli joku perverssi punaisella autolla. Oisko sama kaveri vieläkin vai onko jatkaja? Ja se kaveri ainakin oli oikeasti olemassa, todistajana toimin itse.
- Jeeves.
tyttönennnnnn kirjoitti:
Itse muistan ainakin että vajaa 10 vuotta sitten oikeasti törnävän ja kärjen suunnassa oli joku perverssi punaisella autolla. Oisko sama kaveri vieläkin vai onko jatkaja? Ja se kaveri ainakin oli oikeasti olemassa, todistajana toimin itse.
Vuosi kaksi sitten puhuttiin että samalla alueella liikkui joku vanhempi mies harmaalla ja ruskealla nissanilla tai toyotalla. Moni oli asiasta kuullut mutta kukaan ei ollut mitään nähnyt.
- Kukkahattutäti78
Sieltä suunnalta varmistettu tämä "huhu", eli ihan totta on. Nimenomaan punainen auto, kelpaa kuulemma niin tytöt kuin pojatkin.
- ,dööd0
Kukkahattutäti78 kirjoitti:
Sieltä suunnalta varmistettu tämä "huhu", eli ihan totta on. Nimenomaan punainen auto, kelpaa kuulemma niin tytöt kuin pojatkin.
ollut myös liikkeelä sellane sininen auto , yksi torvi katolla ja kaksi sisällä !
- namusetiä
,dööd0 kirjoitti:
ollut myös liikkeelä sellane sininen auto , yksi torvi katolla ja kaksi sisällä !
joka palstalla.
- tosi on
Seppo-Petteri kirjoitti:
Toisen tiedon mukaan se on harmaa nissani toisen mukaan ruskea toyota. Sama legenda pyörinyt jo monta vuotta Seinäjoella mutta opettajilta kun olen kysellyt niin ei kukaan ole kuullut mitään.
Niin näitähän on aina ollut ja tulee aina olemaan, eivätkä tosiaan ole pelkkiä legendoja! Mutta opettajilta on turha mitään kysellä. Eivät nämä namusedät opettajia kyytiin pyytele. Opettajilla on sama probleema kuin vanhemmilla ja kaikilla muillakkin, uskoakko lasten juttuja vai ei. Heille on helpointa jo yleisen hysterian hillitsemisen nimissä sanoa etteivät ole kuulleet mitään. Ja eiväthän nämä namu sedätkään toimi opettajan tai kenenkään muunkaan valvovan silmän alla.
- jebooo86
tyttönennnnnn kirjoitti:
kärjessä asustelee edelleen (tai sanotaan ennemmin että jälleen) pedofiili,pojista kiinnostunut sellainen.En tiedä onko tytöistä mitenkään kiinnostunut,mutta ala-asteikäiset ja yläasteikäiset on tän kiinnostuksen kohteena ainakin.
Muutama vuosi takaperin mun pikkuveljen kaveria houkutteli mies autoon (Kärjen ala-asteen lähettyvillä),lupas karkkia.Poika onneksi tajus ettei kannata mennä kyytiin ja lähti juoksemaan karkuun,mies seuras autolla vielä jonkun matkaa mutta lopetti jahtaamisen kun poitsu juoksi metsään piiloon.
Muistakaahan vanhemmat,ettei ne kaikki jutut ole pelkkää legendaa ja aina kannattaa ennemmin uskoa lasta (ja tietty keskustella ettei vieraiden matkaan lähetä yms yms.) kuin olla uskomatta ja olla pian se vanhempi jonka lapsi nousi siihen autoon kun vanhemmatkaan ei pitäny semmosta pahana juttuna tai edes mahdollisena ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392912Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282723100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es472383Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201951Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo411926Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571709- 391597
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä361486- 451403
- 261261