Liitykää Kristukseen:

skreivi

Jesaja 44: 22
44:22 "Minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi niinkuin pilven ja sinun syntisi niinkuin sumun. Palaja minun tyköni, sillä minä lunastan sinut."

Tässä on ehto: "Palaja minun tyköni."

Mutta myöskin lupaus, jos joku tahtoo palata synnin tieltä Kristuksen parannettavaksi?

Mitään muuta ulospääsyä ei synnistä ole kuin Jumalan armo Kristuksessa Jeesuksessa, Hänessä AINOASSA on syntien sovitus ja armahdus.

"Tänä päivänä, jos te kuulette Hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne." Tule NYT ja ota vastaan PELASTUS:

ANNA Jeesuksen sovittaa sinun syntisi!

11

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikka Jumalalla on omistusoikeus jokaiseen ihmiseen, hän ei sitä puolta paljon
      korosta, vaan kutsuu lahjomalla ja luvaten "lujat Daavidia armot". Mitään sanktioita
      ei siitä tule, että on kauan viipynyt pakotiellä.

      Poliisi mainostaa, että nyt voi luvatta asetta pitänyt luovuttaa aseensa ilman
      rangaistusta. Kun antaudumme Jeesukselle ja kohotamme kätemme antautumisemme
      merkiksi, se on enemmänkin ylistyksen merkiksi.

      Ilm. 5:9
      ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista.

      Golgatn tapahtumista lähtien ei ainoastaan Israel, vaan kaikki ihmiset kuuluvat Jumalalle.

      Jes. 43:1
      Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti sinut, Israel:
      Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut;
      sinä olet minun.

      • benedi

        " Jos te NYT kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni (Ne, liiton 10 sanaa)
        , niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita
        kansoja; sillä koko maa on minun" 2 Moos 19: 5

        " Ei Israel, vaan kaikki ihmiset kuuluvat Jumalalle" Antti

        Niinhän ne kuuluisivat, se on totta, mutta ongelma on tuossa , 19: 5


      • skreivi

        Opeta Jeesus Kallis minua keskittämään ajatukseni VAIN sinuun, anna VAHVA USKO:

        Sananlaskut 4:18

        4:18 "Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka."

        Tuota jaetta seuraavassa jakeessa Raamatussa sanotaan, että jumalattomien tie on kuin pimeys, eivät he tiedä, mihin kompastuvat. Tuska ja kärsimykset ovat raskaita, mutta ne eivät yksin tee meidän tietämme pimeäksi, vaan sen tekee EPÄUSKO ja siitä johtuva synti.

        Mutta syntinen, joka TAHTOO tehdä täyskäänöksen, saa kulkea vanhurskasten polkua.

        Ja hän SAA kulkea Kristuksen valaisemaa tietä.

        Ja vaikka valo sarastaa aluksi aivan kuin aamun kajona, niin että juuri ja juuri näemme ottaa seuraavan askeleen, niin se kirkastuu kirkastumistaan aina sydänpäivään saakka. Niin lupaa Jumalan Sana.

        Jos me vain TAHDOMME hyljätä kaiken vääryyden ja vilpillisyyden, niin Jeesus auttaa meitä, (sillä Jeesus ei tee väkivaltaa)ja Jumalan valkeus valaisee elämän tietämme.

        Se valo valistaa silmämme, niin että saamme nähdä Jumalan lupausten toteutuvan ja saamme nähdä Vapahtajan kirkkaammin kuin koskaan ennen.

        Jeesus Kristus tahtoo olla elämämme valkeus. Kun saamme nähdä Hänet, Kristuksen, olemme päässeet sydänpäivään saakka.

        Kristuksen valaisemaa syksyä veljelle. -s-


      • alex-kasi

        Antti:
        Vaikka Jumalalla on omistusoikeus jokaiseen ihmiseen, hän ei sitä puolta paljon korosta, vaan kutsuu lahjomalla ja luvaten "lujat Daavidia armot". Mitään sanktioita ei siitä tule, että on kauan viipynyt pakotiellä.

        Eikö vaan olekin mukava - kun alkaa tuntemaan Jumalansa todellisia ominaisuuksia.

        Kuka rakastaa eniten.
        Silloin Jeesus sanoi hänelle:
        "Simon, minulla on sinulle puhuttavaa." "Puhu vain, opettaja", fariseus vastasi.
        "Oli kaksi miestä", sanoi Jeesus. "He olivat velkaa rahanlainaajalle, toinen viisisataa, toinen viisikymmentä denaaria. Kun heillä ei ollut millä maksaa, rahanlainaaja antoi molemmille velan anteeksi. Miten on, kumpi heistä nyt rakastaa häntä enemmän?"
        Simon vastasi: "Eiköhän se, joka sai enemmän anteeksi."
        "Aivan oikein", sanoi Jeesus.

        alex


      • #Vaikka Jumalalla on omistusoikeus jokaiseen ihmiseen, hän ei sitä puolta paljon
        korosta, vaan kutsuu lahjomalla ja luvaten "lujat Daavidia armot". Mitään sanktioita
        ei siitä tule, että on kauan viipynyt pakotiellä.#

        Sille joka palaa takaisin Jumalan luo vanhoillakin päivillään, elettyään lähes koko elämänsä ilman Jumalaa, Hän lupaa jopa näin:
        Joel 2

        25 Ja minä korvaan teille ne vuodentulot, jotka heinäsirkka, syöjäsirkka, tuhosirkka ja kalvajasirkka söivät, minun suuri sotajoukkoni, jonka minä lähetin teitä vastaan.

        26 Ja te syötte kyllälti ja tulette ravituiksi ja kiitätte Herran, teidän Jumalanne, nimeä, hänen, joka on tehnyt ihmeitä teitä kohtaan. Eikä minun kansani joudu häpeään, iankaikkisesti.


        Voisi kuvitella, että Jumalalle tulee jopa kiire joidenkin ihmisten kohdalla, kun Hän korvaa jopa kaksinverroin ne kaikki vuodet, jotka he elivät poissa Jumalan suunnitelmasta.


      • benedi kirjoitti:

        " Jos te NYT kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni (Ne, liiton 10 sanaa)
        , niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita
        kansoja; sillä koko maa on minun" 2 Moos 19: 5

        " Ei Israel, vaan kaikki ihmiset kuuluvat Jumalalle" Antti

        Niinhän ne kuuluisivat, se on totta, mutta ongelma on tuossa , 19: 5

        2.Ms.19: "5 Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni,
        niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja;
        sillä koko maa on minun."

        Suotta murehdit Israelin kohtaloa, benedi. Vaikka kaikki maailmaan syntyneet
        ihmiset kuuluvat Jumalalle ja kaikki uskovaiset ovat Kristuksen saalista, on
        Israel silti ennen kaikkia kansoja ikuisesti. Näet sen Ilmestyskirjastakin, joten
        ei ongelmaa. Jumala näet Israelin LISÄKSI tahtoo pelastaa jokaikisen ihmisen ja
        uskovaiset ovat pelastettuja messiaanisten juutalaisten RINNALLA.

        Raskas liitto annettiin juutalaisille, siksi he saavat kärsimyksistään palkan.
        Me olemme alusta asti saaneet nauttia armoliitosta, joka on lakiliittoa helpompi.
        On kevyempi noudattaa lakia kun ei tarvitse kaiken aikaa miettiä, riittävätkö
        lain tekoni tai että täytyykö minun taas uhrata rikkomusteni tähden.

        Jes. 49:6
        hän sanoo: Liian vähäistä on sinulle, joka olet minun palvelijani,
        kohottaa ennalleen Jaakobin sukukunnat ja tuoda takaisin Israelin säilyneet:
        minä panen sinut pakanain valkeudeksi,
        että minulta tulisi pelastus maan ääriin asti.

        Mieluusti soisin että tämä voitaisiin soveltaa uuteen liittoon siten että sapattiaknsa olisi ennen kaikkia muita kristittyjä, yhdessä messiaanisten
        juutalaisten kanssa. Ei mahdoton ajatus.

        "5 Jos te nyt kuulette minun ääntäni ja pidätte minun liittoni,
        niin te olette minun omaisuuteni ennen kaikkia muita kansoja;
        sillä koko maa on minun."


      • alex-kasi kirjoitti:

        Antti:
        Vaikka Jumalalla on omistusoikeus jokaiseen ihmiseen, hän ei sitä puolta paljon korosta, vaan kutsuu lahjomalla ja luvaten "lujat Daavidia armot". Mitään sanktioita ei siitä tule, että on kauan viipynyt pakotiellä.

        Eikö vaan olekin mukava - kun alkaa tuntemaan Jumalansa todellisia ominaisuuksia.

        Kuka rakastaa eniten.
        Silloin Jeesus sanoi hänelle:
        "Simon, minulla on sinulle puhuttavaa." "Puhu vain, opettaja", fariseus vastasi.
        "Oli kaksi miestä", sanoi Jeesus. "He olivat velkaa rahanlainaajalle, toinen viisisataa, toinen viisikymmentä denaaria. Kun heillä ei ollut millä maksaa, rahanlainaaja antoi molemmille velan anteeksi. Miten on, kumpi heistä nyt rakastaa häntä enemmän?"
        Simon vastasi: "Eiköhän se, joka sai enemmän anteeksi."
        "Aivan oikein", sanoi Jeesus.

        alex

        Miten on, kumpi heistä nyt rakastaa häntä enemmän?"
        Simon vastasi: "Eiköhän se, joka sai enemmän anteeksi."
        "Aivan oikein", sanoi Jeesus.

        Muttei sentään tarvitse lähteä tekemään syntiä, että saisi enemmän anteeksi ja
        sitten enemmän rakastaisi, sillä Henki voi näyttää meissä aina vain enemmän
        syntiä ja syvemmällä olevaa, jos kestämme nähdä kaiken sen. Näkyvät tai
        julkiset synnit eivät ole niitä suurimpia syntejä.


        Room.6:1 Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi?
        2 Pois se! Me, jotka olemme kuolleet pois synnistä, kuinka me vielä eläisimme siinä?


    • Sanot, että liittykää Kristukseen ja silti kautta linjan ajat Kristuksen vastaista ideologiaa: adventismia.

      • skreivi

        jättää tuon syyttäjähengen, joka syyttää sinussa lähimäisiäsi, pyytää syntejäsi anteeksi Jumalalta ja alkaa uuden elämän Kristuksessa?


      • Osattomalle apua

        vuosikausia pilkkaa ja nälvii ihmisiä ole oikea tapa keskustella ihmisten kanssa.
        Minä ainakin olen varma että teet sen koska et voi osoittaa olevasi oikeassa asiallisessa keskustelussa ja siksi ainoaksi mahdollisuudeksesi jää tuo Ellenistä jankuttaminen. Uskossa olevat ihmiset uskovat Raamatun opetuksiin joten keskustele Raamatusta JOS OSAAT.


      • Kyllä adventistin ideologia minun mielestäni riittävän kristillistä on.
        Alexin järkeily sensijaan on kummallista. Alex antaa itse esimerkinkin:

        ##: Esimerkiksi:
        alex uskoo: Vain Jumalalla on kuolemattomuus/ ihmisellä ei ole.
        Ihmisen kuolema tarkoittaa elämän loppumista.
        Pelastus tarkoittaa sitä että Jumala herättää kuolleen ihmisen luokseen takaisin elämään ja jos herätetty elää Jumalan tahdossa, hän voi elää jopa ikuisesti, mutta ainoastaan siten. _##

        Mitähän ne alexin uskomukset loppujen lopuksi mahtavatkaan olla!
        Nyt alex paljasti hieman lisää: uskova voi poiketa Jumalan tahdosta vielä taivaassakin!!
        Taivaasta syntiätekevä varmaan kierrätetään Maan kautta uudelleen? Jälleensyntyneenä. Ja alex kiertää kuin kissa kuumaa puuroa adventtiopin 13.
        kohtaa, jossa mainitaan vääräin rangaistus tulikivijärvessä. Alexin määritelmään ei mahtunut apostoli lääkäri Luukkaankaan maininta Apostolien Teoissa.

        Ap. t. 24:15
        ja pidän sen toivon Jumalaan, että on oleva ylösnousemus,
        jota nämä itsekin odottavat, sekä vanhurskasten että vääräin.

        Sinua siunata tahdon!
        antti


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      388
      4792
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2641
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      154
      1906
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1628
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1493
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1347
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1335
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      62
      1287
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      48
      1282
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1091
    Aihe