Elämän suuret asiat. Ne muodostuvat pienisä tekijöistä. Itse saan tyydytystä metroajeluista. Tykkään matkustaa metrolla ja katsella ihmisiä. Ja voi sitä tunnetta kun lipuntarkastaja siviili sellainen hymyilee minulle kauniisti. Tunnen aina väristyksiä kun minulta kysytään lippua. Metron lisäksi toinen suuri asia elämässäni on ihmetellä miksi aamupissa on lämmintä. Otan kuppiin virtsaa ja tuijotan sitä. Se on todellakin lämmintä. Ajattelen että jokin sydämeni palo lämmittää pissiäniäkin yön aikana. Luin Reginaa juuri ja olen tyytyväinen. Olen vihdoin saavuttanut sisäisen tasapainon. Ei tarvitse tehdä voilepää töistään palaavalle pahantuuliselle ukonköriläälle eikä pentuja joiden vaippoja vaihtaa. Yksinäisyys. Se on ystäväni. Miiten suuren kamppailun itseni kanssani olen käynytkään. Nautin yksinkertaisista asioista elämässäni ja olen tyytyväinen, Välillä saan tietysti masennuspuuskia koska kaikki kollegani ihmettelevät miksi olen yksin. Vihaan juppeja. Vihaan sellaisia miehiä jotka näyttävät htviltä tai joilla on vähänkin enemmän lihaksia. Pelkään että sellaiset miehet satuttavat minua. Henkisesti. Nöyryyttävät ja murtavat taas mieleni. Niinkuin vuosia sitten. Entä te? tyydyttääkö teitä yksinkertaiset asiat vai haluatteko enemmän haasteita elämältänne? miksi ravaatte rahan ja mammonan perässä ja poltatte itsenne loppuun. Vai onko se maailmanmenon tarkoitus. Terveisin Kaisa
MInun maailmani
38
607
Vastaukset
- lättynäämä
Kaisa eipäs avauduta liikaa. Mutta kysymykseesi Maailmanmenoahan tämä :)
- 20
No eipä ole mikään ihme että yksikään mies ei ole sinua huolinut.
- entisajan menoo
Pohjoisen tyttöjä arvelen. Minullakin ankea lapsuus. Kouluun oli pitkä matka. Jalan ja suksin sinne mentiin asumattomien seutujen halki.
Pahimpien lumipyryjen jälkeen isä toi meidät kylälle. Raskinut pentupahojaan pohraamaan umpihangessa. - telkkufanittelija
entisajan menoo kirjoitti:
Pohjoisen tyttöjä arvelen. Minullakin ankea lapsuus. Kouluun oli pitkä matka. Jalan ja suksin sinne mentiin asumattomien seutujen halki.
Pahimpien lumipyryjen jälkeen isä toi meidät kylälle. Raskinut pentupahojaan pohraamaan umpihangessa.Helsingissä ihmiset on niin yksinäisiä. Ja sitten vielä terveysmenojen alasajo kutistamalla avohoitoa. Terkkuja Ylelle :)
- lulu*
telkkufanittelija kirjoitti:
Helsingissä ihmiset on niin yksinäisiä. Ja sitten vielä terveysmenojen alasajo kutistamalla avohoitoa. Terkkuja Ylelle :)
Kaisahan näyttää nyt olevan ihan liekeissä
- Miss Mossad.
jotka näyttävät HTV:ltä? Mielenkiintoista - entäs jos vaihtaisit kanavaa? TV7 kenties?
*vitsin murjaisua parhaimmillaan*- uudet aktiviteetit
HTV:n Canal film ja Kino. Sieltä sitä machoa tulee ja laatufilmejä. Voi suomalainen nainen nähdä kiukkua jos joskus ei ole käynyt flaksi. Kun viritin Canal filmikanavan niin heti jäi suomalaisten kanavien ontto tarjonta.
- Kaisa Kirves
uudet aktiviteetit kirjoitti:
HTV:n Canal film ja Kino. Sieltä sitä machoa tulee ja laatufilmejä. Voi suomalainen nainen nähdä kiukkua jos joskus ei ole käynyt flaksi. Kun viritin Canal filmikanavan niin heti jäi suomalaisten kanavien ontto tarjonta.
Lunta sataa ihanaa taivaasta sitä putoaa. Hei vaan kaikille. Taas yksi raskas työpäivä takana. Olo on niin tyhjä että en edes viitsi vaivautua kauppaankaan vaikka jääkaappi ammottaa tyhjyyttä. Pian on taas viikonloppu ja saan olla yksin. Yksin omien ajatusteni kanssa. Suljen radion ja television ja menen sängylle makaamaan. Tämä ihana ja tyhjä tunne. Miten se minut onkaan saanut valtaansa. Usein mietin mahtoikohan Flaubert olla kuitenkin oikeassa jättäessään inhimillisen typeryyden Ensyklopediansa kesken.
Mutta minä. Minä rakastan yksinkertaisia asioita elämässäni. Joutenolo on ihaninta mitä tiedän. Entä te muut miten aiotte itse seiviytyä maailmanmenosta viikonloppuna? terveisin Kaisa - erasmus x
Kaisa Kirves kirjoitti:
Lunta sataa ihanaa taivaasta sitä putoaa. Hei vaan kaikille. Taas yksi raskas työpäivä takana. Olo on niin tyhjä että en edes viitsi vaivautua kauppaankaan vaikka jääkaappi ammottaa tyhjyyttä. Pian on taas viikonloppu ja saan olla yksin. Yksin omien ajatusteni kanssa. Suljen radion ja television ja menen sängylle makaamaan. Tämä ihana ja tyhjä tunne. Miten se minut onkaan saanut valtaansa. Usein mietin mahtoikohan Flaubert olla kuitenkin oikeassa jättäessään inhimillisen typeryyden Ensyklopediansa kesken.
Mutta minä. Minä rakastan yksinkertaisia asioita elämässäni. Joutenolo on ihaninta mitä tiedän. Entä te muut miten aiotte itse seiviytyä maailmanmenosta viikonloppuna? terveisin KaisaOliko se Lee Marvin, joka mörisi sen klassikon: Toiset on luotuja kulkemaan. Kari Tapion esitys samasta kipaleesta on hyvä, mutta ei alkuperäisen veroinen.
- 3+13
Kaisa Kirves kirjoitti:
Mutta minä. Minä rakastan yksinkertaisia asioita elämässäni. Joutenolo on ihaninta mitä tiedän. Entä te muut miten aiotte itse seiviytyä maailmanmenosta viikonloppuna? terveisin KaisaKaisulilla se runosuoni sykkii
- Kaisa Kirves
3+13 kirjoitti:
Kaisulilla se runosuoni sykkii
MInä olen minä. Kivaa jutella taas kanssanne. Vaihtelua siihen että joudun keskustelemaan töissäni kollegani hörökorva-Matin kanssa maailman yksinkertaisimmista asioista. Niin se viikonloppu taas tuli. Olen iloinen siitä että säätiedotus lupasi lunta. Mutta yhtä asiaa en siedä. SItä että minua blondina pidetään tyhmänä. Nuo jupit ja karhumaiset lihaksikkaat miehet metrojen asemilla. Miksi ne karttavat minua. Satakiloiset jässikät juoksevat jopa karkuun kun penkille istahtanut olen. Mikä minussa on kuitenkin vialla? Vai onko minussa vikaa mitään. hm.
Niin en ole kertonut mutta pääsin yhteen TV-lehteen kerran vuosia sitten sössimiseni ansiosta mutta voin tunnustaa että virtsani on viilentynyt niistä ajoista. Vähän. Kävin solariumissa tasoittamassa väriä että vaaleat kutrini erottuisivat. Hampaanikin valkaisin aiemmin. On minulla sivistyneitäkin arvoja sen lisäksi että tarkkailen aamupissaani. Olen tyytyväinen että minulla on työpaikka. Ja työ mitä teen on niin yksinkertaista. Yksinkertaista yksinkertaisille. hm. Luen tänä viikonloppuna kirjoja. Reginat saa olla oloissaan. Tämä ihana yksinäinen tunne. Miten tyhjää ja ihanaa. Entä te? maailmanmenosta ette taida tietää kun politiikkaa pelkästään täällä käsittelette. Kommentoikaa enemmän sitä että eikö tasa-arvon nimissä blondinaisetkin ole älykkäitä. Eikö? terveisin: Kaisa - ruusteeni
Kaisa Kirves kirjoitti:
MInä olen minä. Kivaa jutella taas kanssanne. Vaihtelua siihen että joudun keskustelemaan töissäni kollegani hörökorva-Matin kanssa maailman yksinkertaisimmista asioista. Niin se viikonloppu taas tuli. Olen iloinen siitä että säätiedotus lupasi lunta. Mutta yhtä asiaa en siedä. SItä että minua blondina pidetään tyhmänä. Nuo jupit ja karhumaiset lihaksikkaat miehet metrojen asemilla. Miksi ne karttavat minua. Satakiloiset jässikät juoksevat jopa karkuun kun penkille istahtanut olen. Mikä minussa on kuitenkin vialla? Vai onko minussa vikaa mitään. hm.
Niin en ole kertonut mutta pääsin yhteen TV-lehteen kerran vuosia sitten sössimiseni ansiosta mutta voin tunnustaa että virtsani on viilentynyt niistä ajoista. Vähän. Kävin solariumissa tasoittamassa väriä että vaaleat kutrini erottuisivat. Hampaanikin valkaisin aiemmin. On minulla sivistyneitäkin arvoja sen lisäksi että tarkkailen aamupissaani. Olen tyytyväinen että minulla on työpaikka. Ja työ mitä teen on niin yksinkertaista. Yksinkertaista yksinkertaisille. hm. Luen tänä viikonloppuna kirjoja. Reginat saa olla oloissaan. Tämä ihana yksinäinen tunne. Miten tyhjää ja ihanaa. Entä te? maailmanmenosta ette taida tietää kun politiikkaa pelkästään täällä käsittelette. Kommentoikaa enemmän sitä että eikö tasa-arvon nimissä blondinaisetkin ole älykkäitä. Eikö? terveisin: KaisaKenellekään mitään merkka. Voi olla hyvinkin, että tummat jätkät on enemmän pässihköjä.
Sanotaa niinkin, että punapäiset naiset olisivat kiihkeämpiä lemmenasioissa.
Mut sehän se eniten flaksissa vastakkaisen sukupuolen kaa merkkaa, millaisen lapsuuden on kokenut.
- heeh
heheh
- lkvg
ei nuo oman kusen tuijottelut yms vielä niin omituisia asioita. mutta katsot metrossa ihmisiä? siis katsot? etkö tiedä että metrossa kuuluu tuijottaa ikkunasta tyhjää mustaa tunnelia. niin ne helsinkiläisetkin tekevät. liukuportaissa taas kuuluu tuijottaa omia varpaitaan.
- sviistyksen kehto
Stadiss jos kyylää muita metromatkustajia niin antaa itsestään tollon maalaisen kuvan. Metross saa ajatella vain omia asioitaan eikä härnätä muita. Sen takii metroiss kulkee jatkuvasti vartijoita häätämässä tolloja ulos.
Nautin suomi24:n täyttämistä asiallisilla ja rakentavilla jutuillani, jotka saavat lähes aina ihmiset keskustelemaan.
Tykkään myös pimeistä syysilloista. Saa rauhassa pimeässä tuijottaa ihmisiä kun he eivät huomaa. Kerran tosin yksi huomasi ja se tuli ikkunaan mulkoilemaan ja säikähdin.
On myös kivaa olla kotini vessassa. Siellä on niin rauhallista ja lämmintä.
Tykkään lukea kirjoja ja lehtiä. Niistä saa hyviä ajatuksia keskusteluja varten.- Kaisa Kirves
Muistan hittisarjat Wiseguy ja Yön hiljaisuudessa. Muistan kun tulin Kotkasta stadiin. Muistan Elannon lihapasteijat ja kasvitieteellisen puutarhan. Syksyisen ilman pimeyden. Teollisuuskahdun aamuiset kahvituoksut. Ensimmäisen linjan aamuiset tuulet. Niin paljon rakkautta. Niin paljon huolenpitoa. Olen aina rakastanut pelkästään itseäni. Miten paljon maailmani muuttui kun pääsin sivistykseen. Ihminen on onnellinen vasta kun tiedostaa olevansa onnellinen. Mutta miehet. Miksi he asettavat minulle vaatimuksia. Eivät he minulta saa kuin kylmää jäätä tai koppavia ajatuksia. Jokainen lapsi tekee äidistään hölmön. Odotan innolla isänsä pojan esseellistä elämänkerrallista runokokoelmaa. terveisin: Kaisa
- hyvää vointia
Kaisa Kirves kirjoitti:
Muistan hittisarjat Wiseguy ja Yön hiljaisuudessa. Muistan kun tulin Kotkasta stadiin. Muistan Elannon lihapasteijat ja kasvitieteellisen puutarhan. Syksyisen ilman pimeyden. Teollisuuskahdun aamuiset kahvituoksut. Ensimmäisen linjan aamuiset tuulet. Niin paljon rakkautta. Niin paljon huolenpitoa. Olen aina rakastanut pelkästään itseäni. Miten paljon maailmani muuttui kun pääsin sivistykseen. Ihminen on onnellinen vasta kun tiedostaa olevansa onnellinen. Mutta miehet. Miksi he asettavat minulle vaatimuksia. Eivät he minulta saa kuin kylmää jäätä tai koppavia ajatuksia. Jokainen lapsi tekee äidistään hölmön. Odotan innolla isänsä pojan esseellistä elämänkerrallista runokokoelmaa. terveisin: Kaisa
Työkavereita. Joille soitella? Kun sinulla luppoaikaa näyttää olevan niin sinun kannattaisi pistää noita ajatuksiasi paperille. Suurimmat hittitaiteet ja luomuksethan on tehty psykoosissa tai umpihumalassa. Vointia sinulle.
- mie kanssa
Kaisa Kirves kirjoitti:
"Yön kuumuudessa" sarjaa. Kun gogletin yön hiljaisuudessa sanalla en löytänyt mitään.
- Kaisa Kirves
mie kanssa kirjoitti:
"Yön kuumuudessa" sarjaa. Kun gogletin yön hiljaisuudessa sanalla en löytänyt mitään.
Ihanan kaunis päivä. Olen tänään löytänt itsestäni uusia ulottuvuuksia. Päivällä kävin kaupassa ja ostin herrasväen pikkuleipiä monta pakettia. Ne on suurta herkkuani. Kysymykseesi on minulla ystäviäkin mutta yksinäisyys on suurin ystäväni. Nyt rauhoitun kuuntelemalla elämää suurempaa tulkintaa. Rauhoittukaa tekin http://www.youtube.com/watch?v=sRf5P49egJ8
terveisin: Kaisa - Heh-Heh x
Kaisa Kirves kirjoitti:
Ihanan kaunis päivä. Olen tänään löytänt itsestäni uusia ulottuvuuksia. Päivällä kävin kaupassa ja ostin herrasväen pikkuleipiä monta pakettia. Ne on suurta herkkuani. Kysymykseesi on minulla ystäviäkin mutta yksinäisyys on suurin ystäväni. Nyt rauhoitun kuuntelemalla elämää suurempaa tulkintaa. Rauhoittukaa tekin http://www.youtube.com/watch?v=sRf5P49egJ8
terveisin: KaisaMuistithan rauhoittavat iltalääkkeet?
- grattis*
Kaisa Kirves kirjoitti:
terveisin: KaisaHyvä Kaisa jatka samaa rataa. Kopioin tekstejäsi ja julkaisen niistä runokirjan.
- 19+5
grattis* kirjoitti:
Hyvä Kaisa jatka samaa rataa. Kopioin tekstejäsi ja julkaisen niistä runokirjan.
Mitähän uusia sutkautuksia Kaisulilla on alkavalle viikolle? Maailmanmenosta ei moni tiedä muun kuin sen perusteella mitä lehdet tai televisio kertoo. Totuus maailmanmenosta on kuitenkin aivan toinen. Lisää Kaisulilta aforismejakin kiitos.
- kulkuri j
19+5 kirjoitti:
Mitähän uusia sutkautuksia Kaisulilla on alkavalle viikolle? Maailmanmenosta ei moni tiedä muun kuin sen perusteella mitä lehdet tai televisio kertoo. Totuus maailmanmenosta on kuitenkin aivan toinen. Lisää Kaisulilta aforismejakin kiitos.
Kaisan syntymäpitäjän taajamassa sikäläisellä torilla loma-aikana. Torilla iisalmelais.mies myi puutarhamansikkaa.
Paikallinen umpikänninen äijä tuli siihen minuu tönimään. Osuuspankissakin kävin siellä. Pyysin muistoksi pankin mainoskynän kun autosta sellainen puuttui.
Seutukunnalla on yksi Suomen kylmimmistä säätilojen mittaustuloksia tekevistä paikkakunnista; nimittäin Naruska. Pakkasennätys jotai -55C.
Olen traumaattisen lapsuuden elänyt maankiertäjä jäbä J. Minulla ei ole yhtään syytä sysiä Kaisa Kirvestä. Menestystä Kaisalle.
J
- Väinö Vasara
On mahtavaa katsella lämmintä tuoksuvaa paskaläjää, jonka olen juuri ulostanut keittiön pöydälle. Siemailen väliin Saludoa. Väristyksiä tulee kun katselen asematunnelin romanikerjäläistä tai pamputtavaa vartijaa. Luen Jallua ja Rattoa, en Hesaria enkä Tekniikan Maailmaa. Vihaan läskejä äksyjä naisia sekä snobeja blondeja muotiryysyissään.
Kuulostaa minun elämältäni. Paitsi, että minä teen tarpeeni rappusiin. Kerrostalon, siis.
- Kaisa Kirves
seppo_myllis_2.0 kirjoitti:
Kuulostaa minun elämältäni. Paitsi, että minä teen tarpeeni rappusiin. Kerrostalon, siis.
Olen tänään tunnin etuajassa. Täältä hiljaisten seurasta. Syykin on yksiselitteinen. Join illalla litran lämmintä maitoa jotta saan nukutuksi rauhallisen unen. Pohdin kysyä teiltä minkälaisia unia te näette, Minä näen aina kaikki uneni väreissä ja HD:na. Eikö ole jännää? Sitten kun herään minulla on mahtava fiilis kun muistan mitä unta näin. Tänään päivällä pohdin töissä että miksiköhän kirjekuoret tuoksuvat aina niin hienoilta. Se kalliin paperin tuoksu. Se on ironiaa sieraimille. Ulkonakin tuoksuu niin raikkaalta. Juuri sellaiselta kun ensilumen valkoinen siippa laskeutuu maan pinnalle. Lapissa on jo lunta mutta ei vielä meillä täällä. Olen kyllä pohtinut minkälaista elämäni olisi jos olisi joku jota rakastaa ihan oikeasti. Mies rinnalla aamuisin ja vierellä nukkumassa. Olisi se outo tunne. Mutta olen pettynyt miehiin. Nuo köriläät karhumaiset atleetit metrojen asemilla. Ne vaativat kunnollisen naisen ja torjuvat minut. Miksikö? mitä pahaa minä olen tehnyt. Minähän olen vain blondi jolta kerran kastui hihat. Viitisen vuotta takaperin työtehtävissäni ravintola teatterissa. Mutta se on jo vanha juttu. EIkä siinä vielä kaikki. TV lehti rapsasi siiitä jutunkin jonka takia sitten siirryin toisiin tehtäviin työpaikallani. Nyt palaan taas pikkuhiljaa sorvin ääreen ja pian kuulette taas minusta. Tai näette hihih jos ei sokeiksi tulla.
Täytyy jatkaa taas kirjan lukemista. terveisin Kaisa - Kaisa Kirves
Kaisa Kirves kirjoitti:
Olen tänään tunnin etuajassa. Täältä hiljaisten seurasta. Syykin on yksiselitteinen. Join illalla litran lämmintä maitoa jotta saan nukutuksi rauhallisen unen. Pohdin kysyä teiltä minkälaisia unia te näette, Minä näen aina kaikki uneni väreissä ja HD:na. Eikö ole jännää? Sitten kun herään minulla on mahtava fiilis kun muistan mitä unta näin. Tänään päivällä pohdin töissä että miksiköhän kirjekuoret tuoksuvat aina niin hienoilta. Se kalliin paperin tuoksu. Se on ironiaa sieraimille. Ulkonakin tuoksuu niin raikkaalta. Juuri sellaiselta kun ensilumen valkoinen siippa laskeutuu maan pinnalle. Lapissa on jo lunta mutta ei vielä meillä täällä. Olen kyllä pohtinut minkälaista elämäni olisi jos olisi joku jota rakastaa ihan oikeasti. Mies rinnalla aamuisin ja vierellä nukkumassa. Olisi se outo tunne. Mutta olen pettynyt miehiin. Nuo köriläät karhumaiset atleetit metrojen asemilla. Ne vaativat kunnollisen naisen ja torjuvat minut. Miksikö? mitä pahaa minä olen tehnyt. Minähän olen vain blondi jolta kerran kastui hihat. Viitisen vuotta takaperin työtehtävissäni ravintola teatterissa. Mutta se on jo vanha juttu. EIkä siinä vielä kaikki. TV lehti rapsasi siiitä jutunkin jonka takia sitten siirryin toisiin tehtäviin työpaikallani. Nyt palaan taas pikkuhiljaa sorvin ääreen ja pian kuulette taas minusta. Tai näette hihih jos ei sokeiksi tulla.
Täytyy jatkaa taas kirjan lukemista. terveisin KaisaHei taas rakkaat palstalaiset. Viikonloppu taas alkamassa. Ilmat viilenevät. Vedet ja kyyti kylmenee. Pelottaa taas ajatus yksinäisestä joulusta. Krakovan makkaroita kynttilänloisteessa. Eikä minulla miestä pitämässä kädestä kiinni. Katsoen minua silmiin kuin lempeästi kuin Madonna ja lausuen hellästi olet armahin. Ai että vihaan noita nahkatakkisia komeita miehiä metrojen asemilla. Miten ne katsovat minua säälivästi ja kävelevät ohitseni pää pystyssä. Minutkin täytyy huomioida ja toivottaa edes hyvää päivää. SItten vihaan eestiläisiä naisia. Ne kun ovat paljon tyylikkäämpiä ja kauniimpia kuin minä. Ja ehkä fiksumpiakin. Kielimuuri ei ole este. Mutta jatkan taas rakasta harrastustani kirjojen lukemista.
terveisin: Kaisa - hei vaan kaikille
Kaisa Kirves kirjoitti:
Hei taas rakkaat palstalaiset. Viikonloppu taas alkamassa. Ilmat viilenevät. Vedet ja kyyti kylmenee. Pelottaa taas ajatus yksinäisestä joulusta. Krakovan makkaroita kynttilänloisteessa. Eikä minulla miestä pitämässä kädestä kiinni. Katsoen minua silmiin kuin lempeästi kuin Madonna ja lausuen hellästi olet armahin. Ai että vihaan noita nahkatakkisia komeita miehiä metrojen asemilla. Miten ne katsovat minua säälivästi ja kävelevät ohitseni pää pystyssä. Minutkin täytyy huomioida ja toivottaa edes hyvää päivää. SItten vihaan eestiläisiä naisia. Ne kun ovat paljon tyylikkäämpiä ja kauniimpia kuin minä. Ja ehkä fiksumpiakin. Kielimuuri ei ole este. Mutta jatkan taas rakasta harrastustani kirjojen lukemista.
terveisin: KaisaOlen pettynyt kun eräs siisti mies ei halunnutkaan olla kanssani tekemisissä. Yksinäinen ilta tuntuu kammoksuttavalta ajatukselta. Mitä te teette tälläisenä iltana? Onko siellä yhtä yksinäisiä kuin minä?
Kaisa - .. .. .. .. .. .
hei vaan kaikille kirjoitti:
Olen pettynyt kun eräs siisti mies ei halunnutkaan olla kanssani tekemisissä. Yksinäinen ilta tuntuu kammoksuttavalta ajatukselta. Mitä te teette tälläisenä iltana? Onko siellä yhtä yksinäisiä kuin minä?
KaisaEi kukaan huoli sekoboltsia
- Kaisa Kirves
Kaisa Kirves kirjoitti:
Hei taas rakkaat palstalaiset. Viikonloppu taas alkamassa. Ilmat viilenevät. Vedet ja kyyti kylmenee. Pelottaa taas ajatus yksinäisestä joulusta. Krakovan makkaroita kynttilänloisteessa. Eikä minulla miestä pitämässä kädestä kiinni. Katsoen minua silmiin kuin lempeästi kuin Madonna ja lausuen hellästi olet armahin. Ai että vihaan noita nahkatakkisia komeita miehiä metrojen asemilla. Miten ne katsovat minua säälivästi ja kävelevät ohitseni pää pystyssä. Minutkin täytyy huomioida ja toivottaa edes hyvää päivää. SItten vihaan eestiläisiä naisia. Ne kun ovat paljon tyylikkäämpiä ja kauniimpia kuin minä. Ja ehkä fiksumpiakin. Kielimuuri ei ole este. Mutta jatkan taas rakasta harrastustani kirjojen lukemista.
terveisin: KaisaHei taas lukijat. Kuukausi ja jopa hiukan yli on taas mennyt vauhdilla. Tai ainakin kuvitteellisella vauhdilla. Mitäs minä nyt vauhdista tämän ikäisenä. Ikä muuten tuo hitautta, jos satutte tietämään. Töissäkin olen tosi hidas, en siis tule saamaan sairaseläkettä. Syön myös vitamiinipillereitä varmuuden vuoksi, kun nyt on sitä luntakin. Lumi on puhdasta, Helsingissäkin. Sitä voi syödä. Kokeilkaa. Metrojen asemilla ei näy enää niin paljon nahkatakkisia komeita miehiä kuin ennen. Mistä sekin johtuu. Saan nyt olla rauhassa. Se ei ole toisaalta mukavaa, kun tahtoisin komean miehen pitämään minua illalla kädestä kun juon kahvia. Täytyy taas illalla jatkaa kirjan lukemista. Kesken on Bengt Pippingin kirja Oliiveja puutarhassa.
- Jukka Permanto
Kaisa Kirves kirjoitti:
Hei taas lukijat. Kuukausi ja jopa hiukan yli on taas mennyt vauhdilla. Tai ainakin kuvitteellisella vauhdilla. Mitäs minä nyt vauhdista tämän ikäisenä. Ikä muuten tuo hitautta, jos satutte tietämään. Töissäkin olen tosi hidas, en siis tule saamaan sairaseläkettä. Syön myös vitamiinipillereitä varmuuden vuoksi, kun nyt on sitä luntakin. Lumi on puhdasta, Helsingissäkin. Sitä voi syödä. Kokeilkaa. Metrojen asemilla ei näy enää niin paljon nahkatakkisia komeita miehiä kuin ennen. Mistä sekin johtuu. Saan nyt olla rauhassa. Se ei ole toisaalta mukavaa, kun tahtoisin komean miehen pitämään minua illalla kädestä kun juon kahvia. Täytyy taas illalla jatkaa kirjan lukemista. Kesken on Bengt Pippingin kirja Oliiveja puutarhassa.
Että olet saanut sentään oman kotisivunkin ihan ilmaiseksi
http://kaisakirves.blogspot.com - Kaisa Kirves
Kaisa Kirves kirjoitti:
Hei taas lukijat. Kuukausi ja jopa hiukan yli on taas mennyt vauhdilla. Tai ainakin kuvitteellisella vauhdilla. Mitäs minä nyt vauhdista tämän ikäisenä. Ikä muuten tuo hitautta, jos satutte tietämään. Töissäkin olen tosi hidas, en siis tule saamaan sairaseläkettä. Syön myös vitamiinipillereitä varmuuden vuoksi, kun nyt on sitä luntakin. Lumi on puhdasta, Helsingissäkin. Sitä voi syödä. Kokeilkaa. Metrojen asemilla ei näy enää niin paljon nahkatakkisia komeita miehiä kuin ennen. Mistä sekin johtuu. Saan nyt olla rauhassa. Se ei ole toisaalta mukavaa, kun tahtoisin komean miehen pitämään minua illalla kädestä kun juon kahvia. Täytyy taas illalla jatkaa kirjan lukemista. Kesken on Bengt Pippingin kirja Oliiveja puutarhassa.
Hei taas kaikille lukijoilleni. Viikko kääntyy uhkaavasti taas kohti viikonloppua. Heräsin vasta 10 maissa. Eilen söin illalla paljon karjalanpiirakoita ja ne varmaan väsyttää. Luin sen Pippingin kirjan ihan loppuun. Kohta alan lukemaan taas uutta Reginaa. Kaksi vapaapäivää vielä. En tiedä mitä tekisin, tuntuu että liika vapaus ei sovi minulle. Lähden kai ajelemaan metrolla päättömästi. Hurjimmissa unissani olen mennyt metrolla Kontulaan ja tepastellut siellä useisiin kapakoihin latkimaan olutta ja siideriä. Uskaltaisiko sen tehdä oikeasti. Jospa sen tekisi tänään niin ei uni enää ahdistaisi. Kontulassakin varmaan asuu aivan kivoja ihmisiä ja kapakoissakin on toimintaa. Jos saisin laulaa siellä vaikka karaokea niin loma olisi pelastettu. Jospa metroasemilla olisi taas enemmän komeita isoja nahkatakkisia miehiä niin voisi uskaltaa pyytää mukaan karaokea laulamaan. Ja pitämään kädestä kiinni kun juon olutta. Täytyy haukata tässä vielä voileipä loppuun ja pukea lämpimästä vaatetta ylle ettei matkalla vilustu. Älkää tekään vilustuko.
Terveisin: Kaisa
- A---DD:))))
tutustukaa uusiin kotisivuihini
http://kaisa-kirves.blogspot.com- mee hel***iin, horis
EVVVK ! Mee helv***IIN horisemasta!
- myös arjen iloja
Kiva että nautit elämästäsi ja arjen pineistä asioista. Minun elämäni pääasialloisen ilon ja tarkoituken antaa usko Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen. Eläm on ihanaa ja jatkuu iankaikkisesti tämän ajallisen jälkeen.
loistava ketju!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773