ja on omalla paikallaan sarjataulukon viimeisenä.
HeKi hävisi taas
5
217
Vastaukset
- hummeri--tenho
SaPaKe hävisi kotiottelunsa samoin numeroin KooKoolle (2:kaksi-3:kolme), mutta HeKiä vastaan KooKoo joutui pelaamaan 19:toista sekuntia pitempään saadakseen voittomaalin.
SaPaKe ei ole omalla paikallaan sarjataulukossa.- mies savosta
Kun sen kuuluisi pelata NHL:sä ja HeKin jossain maakuntasarjassa. Nykyinen Suomi-sarjakin olisi heille liikaa.
- mies savosta
mies savosta kirjoitti:
Kun sen kuuluisi pelata NHL:sä ja HeKin jossain maakuntasarjassa. Nykyinen Suomi-sarjakin olisi heille liikaa.
KooKoo-HeKi ottelun tuomareilla oli ilmeisesti SaPKo-lasit päässä, kun he eivät nähneet KooKoo-pelaajan tekemää törkeää telomista.
Tarkoitat NHL-lyhenteellä tietysti Naisten HarrasteLiigaa. - RAVistin.
mies savosta kirjoitti:
KooKoo-HeKi ottelun tuomareilla oli ilmeisesti SaPKo-lasit päässä, kun he eivät nähneet KooKoo-pelaajan tekemää törkeää telomista.
Tarkoitat NHL-lyhenteellä tietysti Naisten HarrasteLiigaa.noloa ja säälittävää vain 2 pisteen arvoista räpeltämistä, jonka on saavuttanut nykykunnollaan ja majaileen sarjan viimeisenä odottamassa laskeutumista Suomi-neitien sarjaan sukkahousuineen. Tekosyitä olette aina hakeneet häviöillenne ja nyt jo tässävaiheessa haette sen normaalin tuomarikortin itkujenne eteen.
NHL-lyhenne = Nuoret Heinolan lusupöksyt
- MasterHost.
ja tietenkin siksi SaPKo on sarjataulukon kärjessä ansaitulla paikalla. SaPKo on niin ylivoimainen, että pian alkaa tulemaan luovutusvoittoja tiuhaan tahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5011482
- 827739
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555838- 785782
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784942Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334283- 483116
- 363084
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402500