2-vuotiaan jalkakipu

HuolestunutHierova

Tyttäreni on kärsinyt iltaan/yöhön sijoittuvista jalkakivuista jo kauan, jo vähän reilu 1 vuotiaana. Nämä olen aina kuitannut "kasvukipujen" piikkiin kun ovat hieronnalla ja särkylääkkeillä helpottaneet.
Nyt tyttäreni on kuitenkin ruennut valittamaan oikean jalan etusäären kipua ihan päiväsaikaankin. Ja jalka on aina sama, oli päivä tai yö. Yleensähän kasvukipuja sanotaan olevan molemmissa jaloissa yhtäaikaa ja polvissa, pohkeissa tai nilkoissa. Mutta lapseni valittaa vain toista jalkaansa ja aina luun puolelta. Voivatko nämä kuitenkin olla edelleen kasvukipuja, vai mitä muuta voisi olla kyseessä? Olisiko syytä ottaa lääkäriin yhteyttä, vai seurailla vielä? Pelkän oikean jalan kipuilua on jatkunut nyt n. 2 viikkoa. En ole aikaisemmin kiinnittänyt huomiota, että onko kyse samasta jalasta.. Mutta ainakaan kipuja ei ole aikaisemmin ollut päiväsaikaan.

3

2324

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmen mamma

Mun pojalla sama tilanne ja sama ikä. Kävin lääkärillä ja röntgenissäkin, mutta kaikki ok, kasvukipuja vain vaikuttaa siis olevan, jos tyttösi jalka ei turvonnut eikä hän "konkkaa" sillä kummasti niin veikkaisin että kaikki sit ok, ihan ku mun pojalla :)

• äiti+4

ihan varmuuden vuoksi, kas kun turhaa lääkärissäkäyntiä ei ole, ainakaan oman pediatrimme mielestä ja olen samaa mieltä

• 18+14

Kestääkö kipu kauan? Siis tarkoitan lähteekö poikkeuksetta muutamassa minuutissa hieronnalla tms pois? Ettei vaan olisi huomion hakua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      93
      1557
    2. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      72
      1244
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      89
      1203
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      987
    5. 95
      919
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      894
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      765
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      743
    10. Miten hän käyttäytyy kun näette jossain?

😁
      Ikävä
      45
      685
    Aihe