Kääntäisitkö sinä Englantia osaava ystäväni

Tyttö_Uuno

Oletko niin kiltti ja ystävällinen ja käätäisit allaolevan Englanniksi, itse en hallitse kieliopillisesti oikein kirjoitusta. KIITOS!

Minuna nimeni on Terhi Fagerholm. Minä asun Espoossa. Minä asun rivitalossa. Minulla on aviomies ja kaksi poikaa. Vanhemalla pojallani on kolme poikaa. Vanhemman poikani nimi on Paavo ja hän asuu Espoossa. Nuoremman poikani nimi on Heikki ja hän asuu Helsingissä. Vanhenpi poikani on kolemkymmentä neljä vuotta vanha. Nuorempi poikani on kaksikymmentäyhdekän vuotta vanha. Minun ammattini on ATK-suunnittelija. Aviomieheni ammatti on lääkäri.
Minun harrastuksiani ovat kävely, juoksu ja pyöräily. Myös mökkeily ja rakentaminen ovat harrastuksiani.

4

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaassaa

      käännöspalvelujakin on - ainako ilmaista ollaan pyytämässä?
      lääkärimies varmasti osaa kääntää.

      • Koita edes

        vai että et osaa


    • $100/hr

      My name is T.F. I live in Espoo. I live in a townhouse. I have a husband and two sons. My older son has three sons. His name is Paavo and he also lives in Espoo. My younger son, Heikki, lives in Helsinki. My older son is 34 and my younger son is 29. I am an 'ATK-suunnittelija' (suom.?) by profession. My husband is a physician/doctor.
      My hobbies/interests include walking, running and cycling. I also enjoy construction and spending time at our vacation home.

      Enpä tiedä mihin tarkoitukseen tätä tarvitset enkä sitä sen enempää kommentoi. En tiedä mikä ATK on suomeksi, tiedät sen varmaankin itse. Suunnittelija on 'designer' tai ehkä 'programmer' tässä tapauksessa.

      • Hyvää aamua

        etpä ole nokkava, niinkuin tuo edellinen oli. Kiitos

        ps. luulee, että itsestäni tarinoin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe