turhin ostos

joku vaan

mikä on ollut teidän turhin ostos?
Kun minä olin pieni ostin kaveriltani kuolleen kimalaisen ja maksoin siitä 50 senttiä. Turhin ostos ikinä.

74

6000

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • segseg

      Ottaen huomioon että euro tuli käyttöön suomessa käteisrahana vuonna 2002, taidat olla aika nuori vieläkin.

      • kuiluttaja

        No mitä siitä jos hän on nuori. Eri asia kun pieni!! saatana


      • *****
        kuiluttaja kirjoitti:

        No mitä siitä jos hän on nuori. Eri asia kun pieni!! saatana

        Poika oli pieni 2002 vasta 10 vuotias, nyt on jo kutsunnat käynyt.


      • näi o....
        ***** kirjoitti:

        Poika oli pieni 2002 vasta 10 vuotias, nyt on jo kutsunnat käynyt.

        .

        ny se on jo raavas miäs

        .


      • Pältsyihina
        kuiluttaja kirjoitti:

        No mitä siitä jos hän on nuori. Eri asia kun pieni!! saatana

        On! Minä olen kohta 54 vuotias ja olen vieläkin pieni...


    • MP3-soitin...

      MP3-soitin,on varmasti turhin hankintani,meinaan kun siinä oli valmiina viirus joka tuhosi koko koneen...

    • lyydia-

      500 €:n järjestelmäkamera. En innostunut valokuvauksesta ja koska se kamera oli niin kallis, niin en uskalla ottaa sitä mukaan oikein minnekään rientoihini, ettei vain mene rikki. Olisi pitänyt harkita tuota ostosta kauemmin, tavallinen digipokkari olisi ollut mulle ehkä kaikista kätevin.

    • turhautunut71

      vaimon kanssa naimisiin meno vaikuttaa aika turhalta asialta. Kyllä sinkkuna olemisessa on nitä hyviä puolia paljon esim. ville seksi, kukaan ei kysele menemisiä

      • eronnu nainen

        Joo mullakin naimisiin meno oli turhinta ikinä. Olen kylläki nainen, mutta joutuin elättään miehenki. Onneks pääsin tyhjäntoimittajasta eroon! Kalliiksi vaan tuli, 50 000 euroa menetin erotessa. En ikään mene enää naimisiin!


      • minttu ja ville

        jaa,että kyllästyit minttuihin...


      • vaimollesi.

        "esim. ville seksi, "

        Jos haluat Villen kanssa bylsiä, etkö olisi voinut vaimollesi kertoa olevasi homppeli jo ennen naimisiinmenoa? Ehkä hän olisi halunnut triplaa? Minkälainen jöpötin Villellä on? Voisit saada vaimosi innostumaan, jos hiukan kuvailet sitä.


    • muu19193838

      Aikoinaan ensimmäinen tietokone, joskus vuonna käpyjanakki

      • Hirven turpaa lasiin

        Hankintani oli autoon asennettava ns. hirvipilli! Suulas myyntimies, varmaan savosta päin lähtöjään, sai ylipuhuttua.
        Hirvi tulla tömähti konepellille, vaikka oli kaksi pilliä autossa!
        S:tana jos yhyttäisin tuon trokarin, niin turpaan vetelisin ilman armoa, kaikkea paskaa sitä myydäänkin ja vieläpä hengen pelastajana!!!
        Onko muita samaan huijaukseen sortuneita?


      • Hirven turpaa lasiin kirjoitti:

        Hankintani oli autoon asennettava ns. hirvipilli! Suulas myyntimies, varmaan savosta päin lähtöjään, sai ylipuhuttua.
        Hirvi tulla tömähti konepellille, vaikka oli kaksi pilliä autossa!
        S:tana jos yhyttäisin tuon trokarin, niin turpaan vetelisin ilman armoa, kaikkea paskaa sitä myydäänkin ja vieläpä hengen pelastajana!!!
        Onko muita samaan huijaukseen sortuneita?

        tosiaankaan


      • Sekoomus ry
        Hirven turpaa lasiin kirjoitti:

        Hankintani oli autoon asennettava ns. hirvipilli! Suulas myyntimies, varmaan savosta päin lähtöjään, sai ylipuhuttua.
        Hirvi tulla tömähti konepellille, vaikka oli kaksi pilliä autossa!
        S:tana jos yhyttäisin tuon trokarin, niin turpaan vetelisin ilman armoa, kaikkea paskaa sitä myydäänkin ja vieläpä hengen pelastajana!!!
        Onko muita samaan huijaukseen sortuneita?

        Olisit laittanu auton keulaan Kataisen kuvan. Varmasti toimisi tehokkaampana karkottimena.


    • meliini

      Turhimpia ostoksia:

      1. Soutulaite
      2. Päiväpeitto
      3. Meikkilaukku (tuli tosin lahjaksi...)
      4. Irtohiuslisäkkeet
      5. Kaksi numeroa liian isot kengät

      • Turhin.

        Ostos on tämä tietokone ja tietokoneliittymä. Tietokone saattaa olla kuukausia käyttämättä ja sitten käytän ehkä 15 minuuttia, niin kuin nyt ja suljen sen. Siis täysin turha ostos oli tämä.


      • opettaisi
        Turhin. kirjoitti:

        Ostos on tämä tietokone ja tietokoneliittymä. Tietokone saattaa olla kuukausia käyttämättä ja sitten käytän ehkä 15 minuuttia, niin kuin nyt ja suljen sen. Siis täysin turha ostos oli tämä.

        ehkä.


    • tuotajaajoo

      ihan ensimmäisenä tuli mieleen Itäkeskuksesta viime talvena ostettu LENTÄVÄ LEHMÄ. Se oli hillittömän hauskan näköinen kun se narun varassa pyöri ympyrää katosta roikkuen. Eipä tuolle käyttöä ole ollut, sopivaa saumaa odotellaan että sen voi lahjaksi jollekin työntää.

      • No"alcohol

        Kaikki alkoholit jotka on juonut.Nykyään en käytä ollut n7v ilman pilvee kuluu kyllä ; )


    • jälkijunassa

      Ostin kalliin kannettavan cd-soittimen, jota käytin ehkä pari kuukautta. Vuotta en tarkalleen muista, mutta melkein samoihin aikoihin alkoi pikkuhiljaa mp3-soittimet yleistyä (halvempia ja enemmän tallennustilaa), joten sellainen olisi ollu kätevämpi.

    • jamo merkkiset

      myyjä sai mut vakuuteltua että on hyvät mutta taisipa mennä rahat hukkaan kun en huomaa äänessä paljoo eroo entisiin kaiuttimiin.

      • Turhimmat...joo

        no perus tupakat, mutta kun se lopetus ei oo niin helppoa. Taas on kyllä yritystä yllä.

        Ja jokunen vuosi sitten tilasin sen saakelin sähköiskuvyön joka mukamas treenaa vatsalihaksia. Kyl se vaan nii pal sattus ettei mitää järkee ja tuli mun massuun viel jälkikin joka muuten on siinä vieläkin. Ei tosin enää niin näkyvänä.
        Järkevin ostos oli kahvakuula. Paremmin mun vatsalihakset tulee treenattua ku tollasella ihme vyöllä ;)

        Mut se Tv-shopin vibratone on helmi jos on hartiasärkyjä!! ;D


      • ovat.

        199 euroa pari? Kottaraisen pöntöt nuo ovat. Et sinä tuon hintaisilta kaiuttimilta voi mitään odottaakaan.


    • innostus_lopahti

      4 käyttökertaa kesän aikana eli 60e/taikina... No, jos ens kesänä sitten...

    • syrtttss

      Ainaki tämän vuojen ostoksista: vanha käytetty ompelukone. Uusi kone hankittu sen jälkeen.

    • Box_.-,

      Ostin auton...järjetön sijoitus taikka oikeastaan jatkuva riesa kunnes viimeinenkin lyhennys on maksettu!

    • eikä vain minun

      tv lupa...uusintoja uusintoja.

    • Silmis..,-

      Ostin vahvuudettomat silmälasit, jotta näyttäisin fiksummalta!

    • rahat kortilla

      Ilmankin olisi pärjänny.

      • hhhhhhhhhhhuoh

        vajaa 100€ farkut joita käytin kerran


    • 9+8

      Sä et vaan ymmärrä kuolleen kimalaisen ostamisen merkitystä. Tuollaisen tapahtuman ymmärtäminen voi johtaa korkeampaan tiedostamiseen. Ja jos ei muuta niin on toi ainakin hauska tapahtuma jonka voit kertoa jollekin kevennyksenä. Tuolla jutulla voi saada pesää jos osaa kertoa sen oikein!

    • tyhmä tuhlaaja

      kuten koristetyynyjä ja kuivakukkia.

    • Petteri58

      ..on ollut 20v. sitten ostamani uusi Toyota HDJ80 maasturi, jolla en sitten ole ajanut lainkaan, vaan se on seissyt tallissani. Vaimo siitä joskus viisastelee, että täysin turhan panttina siellä tallissa on ajamaton auto (tai ei ihan, on siinä muutama sata kilometriä mittarissa).
      Sitten kerran ostin huutokaupasta kiinteistön ja siinä mukana tuli vielä pieni saari. En ole koskaan käynnyt katsomassa tuota ostamaani saarta ja sekin on ollut jo minulla 15v. omistuksessa. Vaimo ei edes tiedä missä kyseinen saari on!

      • .........

        Hurautapa maasturillasi kiinteistöllesi vaimon kanssa ja käykää vaikka yhdessä katsomassa sitä saarta. Voi tulla hauskakin retki. Talvella pääsee jäätä pitkin vaikka hiihtämällä!


    • Paljon turhempaa.

      Jos kimalaisen halusit, niin kannatti säästyä etsimisen vaivalta ja maksaa toiselle.
      Itse maksoin leivoksesta ja kahvista ravintolassa 12 euroa, eikä ollut sen arvoista.

    • PepeHlinna

      Virolainen tyttö vaikka olisi ilmankin saanut tai jopa pärjännyt. Harmitti kun tajusi, että senkin rahan olisi voinut käyttää ruokaan ja rommiin. Mutta mitäpä tuosta enää ja jäihän siitä tämmöisiä muistoja.

    • Windows olisipitänyt

      Linux

      • filippinniläisille

        400:n CD:n jukebox ,500€


    • kalleimmat

      ovat olleet naimisiinmeno ja ero sekä i-phone. Millään ei ole merkitystä ja niin saatanan turhia molemmat

    • ehdottomasti

      kasvo-solarium.

      • vahva selkä

        raivaus-saha ostin kun kyllästyin kyykkimään moottorisahan kanssa ,luulin sen helpottavan hommia. Toisin kävi leikkasi kiinni vaikka oli oikeat polttoaineet ja kuulemma ammattikäyttöön tarkoitettu suli käteen Suomeksi sanottuna nyt on ollut 6kk maahantuojan syynättävänä ja rahat seisoo kiinni nekin 1300euroa,homma jatkuu moottorisahalla.Olisi pitänyt tyytyä käyttämään sitä moottorisahaa alun pitäen.


      • MOJ__
        vahva selkä kirjoitti:

        raivaus-saha ostin kun kyllästyin kyykkimään moottorisahan kanssa ,luulin sen helpottavan hommia. Toisin kävi leikkasi kiinni vaikka oli oikeat polttoaineet ja kuulemma ammattikäyttöön tarkoitettu suli käteen Suomeksi sanottuna nyt on ollut 6kk maahantuojan syynättävänä ja rahat seisoo kiinni nekin 1300euroa,homma jatkuu moottorisahalla.Olisi pitänyt tyytyä käyttämään sitä moottorisahaa alun pitäen.

        haha... Kuitenkin unohdit pistää öljyä sekaan. Kuinkahan herkkiä noi on kelille. Ehkä riehuit sen kanssa 20C pakkasessa, ja kaasarin säädöt oli kesäkelille ;D Oma moka


    • MOAM

      Liian kallis auto, liian kalliit stereot, liian iso takki.

      Oikeastaan kaikki muut on turhia ostoksia paitsi ruoka ja pörssiosakkeet.

    • oleeol

      Turhin ostokseni on ollut hieno, sininen, 75 euroa maksanut hattu joitakin vuosia sitten. Käytin hattua tasan kerran ja silloinkin minulle huomautettiin, että näytän hattuni takia vähän niin kuin eri porukkaan kuuluvalta...
      Pistin hatun noin vuosi sitten roskiin.

      • ----

        Olisit vienyt kirpparille tai antanut jollekin lahjaksi. Turha roskiin on heittää mitään käyttökelpoista ja hyvää tavaraa.


    • jumputus huiputus

      Telkkari edessä pönöttävä subwoofer on maailman turhin ostos. Bassojen erottelukyky on surkea, enkä ole
      pitänyt päällä sitä koekäytön jälkeen. Maksoi kuitenkin jotain 300 ekeä. Audiopro merkiltään.
      Lienee niitä markkinoilla myös hyvän henkilöauton hintaisia Quad merkkisiä laatujumputtimia, mutta tavallinen
      kuluttaja haksahtaa aina noihin halpisvehkeisiin. Omani joutaa huutonettiin.

    • ******

      Oli Opel, ihan oikeesti se oli parkkipaikalla suurimman osan ajastaan, kun ei sillä kukaan halunnut ajaa. Siellä tyhjänpanttina, maksut juoksi ja autopaikkakin maksoi, ajettua sillä tuli kolmesta kuukaudesta yht. 2 viikkoa.

      • Raikki

        Lähes kaikki kuntoiluvälineet: kuntopyörä,tasapainolauta, steppilauta,sisätramboliini,kuminauhajutut, nilkkapainot, käsipainot, sykemittari, askelmittari. Kaikkia oon käyttänyt tasan alle kymmenen kertaa.
        Jokakerta kun olen ostanut jonkun näistä olen aina ajatellut aloittaa uuden tterveen elämän.

        Olishan siinä vähän liikuntaa kun raahais nämä kierrätyskeskukseen....


      • Turhiin langennut..
        Raikki kirjoitti:

        Lähes kaikki kuntoiluvälineet: kuntopyörä,tasapainolauta, steppilauta,sisätramboliini,kuminauhajutut, nilkkapainot, käsipainot, sykemittari, askelmittari. Kaikkia oon käyttänyt tasan alle kymmenen kertaa.
        Jokakerta kun olen ostanut jonkun näistä olen aina ajatellut aloittaa uuden tterveen elämän.

        Olishan siinä vähän liikuntaa kun raahais nämä kierrätyskeskukseen....

        Aivan turha oli munankeitin, nenäkarvatrimmeri ja sähkökäyttöinen tehoton siimaleikkuri. Vaellussauva jossa kiväärituki, en metsästä enkä vaella, ihan hölmö ostos.


      • Susa1231
        Raikki kirjoitti:

        Lähes kaikki kuntoiluvälineet: kuntopyörä,tasapainolauta, steppilauta,sisätramboliini,kuminauhajutut, nilkkapainot, käsipainot, sykemittari, askelmittari. Kaikkia oon käyttänyt tasan alle kymmenen kertaa.
        Jokakerta kun olen ostanut jonkun näistä olen aina ajatellut aloittaa uuden tterveen elämän.

        Olishan siinä vähän liikuntaa kun raahais nämä kierrätyskeskukseen....

        Nauroin viestillesi, kun kuulosti niin minun kirjoittamalta! Aina kuin ostan jotain liikuntaan liittyvää /innostavaa, kuten 120€ lenkkarit, aloitan lenkkeilyyn innoissani ja jaksan noin 2 kertaa lähteä lenkille.... Tuolla lenkkarit odottavat! :))


      • Anonyymi

        Mä ajan mun autolla aina kun mahdollosta tykkään ajaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ajan mun autolla aina kun mahdollosta tykkään ajaa

        Mutta minä pidän junista hyvin paljon!


    • 19984

      Nokian X3 puhelin.

      • Uhri2

        Wii pelikonsoli. Kuvittelin se hauskaksi mutta se oliki vaa helvetin lapsellinen, halpa, huonograffanen lelu. Pidin n. 6kk ja myin huutonetissä. Ja se n 350 vai mitä se sillo oli oli 14 v pojalle suuri raha ku ite makso.


      • absidihybridimunapää
        Uhri2 kirjoitti:

        Wii pelikonsoli. Kuvittelin se hauskaksi mutta se oliki vaa helvetin lapsellinen, halpa, huonograffanen lelu. Pidin n. 6kk ja myin huutonetissä. Ja se n 350 vai mitä se sillo oli oli 14 v pojalle suuri raha ku ite makso.

        Helvetin pahan makunen ja ylikallis lakupötkö (makso 5 euroo)


    • Joslkaaa

      Mac tietokone. Tarvineeko tuota selitellä....

    • turhamainennainen

      Lyijykynä swarowskin kristallilla!

    • blingbling vaa

      Poikaystäväni lainasi parikymppiä multa ja toi lahjaksi ihan järkyttävän playboy pupu bling bling korun. Sellanen helvetin iso mitä jollain räppäreillä näkyy.. Ei ihan mun juttu.. ja rahojahan en koskaan saanut takas joten tavallaan mun ostos.

    • Nnainen

      Ei ollut turha: nyt taas naurattaa niin, että! Tätä kavereille jakamaan!

      On niitä kaikenlaisille nicheille paikkansa talousmaailmassa. - Mikä muuten kuolleen kimalaisen kauppias on nyt aikuisena? :)

      • Anonyymi

        Kuolleiden kimalaisten markkinat saattavat vielä ylikuumentua!


    • ts

      ahaa

    • jj

      niinkö

    • hupshistakeikkaa

      Kaveri joskus innoissaan arpajaispalkinnoksi
      palapeleistä tehtyjä tauluja lahjoitteli.Onneksi ei käyny onni niissä arpajaisissa...
      Onnex on kirpparit ja kierrätyskeskukset.
      Toisen romu on toisen aarre.

    • d2d3erfef

      Opeli. Ei tule ajetuks kun ruma ja romuki vielä. Nyt vituttaa ku ei ostanu volvoa. Edellinen opeli oli ihan ok jos ei olis joka osa hajonnu pikkuhiljaa mut tämä on jo valmiiks paska. Taidampa poikkasta hihnan ja saada syyn olla käyttämättä sitä.

    • Turhatar :<

      Näitähän löytyy, mieleenpainuvimmat ovat pörröinen kissankori, jonka ostin 8-vuotiaana ''sille päivälle, kun meille tulee kissa''. Tulihan meille vuosien aikana rescue-kissoja useampikin, tosin kori hajosi kauan ennen sitä. Eikä nää edes nuku korissa vaan sängyllä.
      Sitä ajatellaan, etteivät kirjat ole turhia, mutta sanokaa se tuolle komerossa lojuvalle vanhalle akvaarionhoito-oppaalle, jonka ostin kirppikseltä 4 eurolla. Ohjeet ovat tietenkin ajan mukaiset, hiekat pitää keittää kerran kuussa ja kalojen litramääräsuositukset päin pyllyä.
      Lisäksi veden pinnasta pomppaava 8 euroa maksanut pallo jota käytettiin ehkä kerta oikeaan tarkoitukseensa, sen jälkeen toimittanut superpallon virkaa.
      Akvaarion 35 euroa maksanut ilmakuplia pyöräyttävä vempele, pitää hirveää ääntä ja pukkaa yhden kuplan kerrallaan. Samalla hinnalla sai 50 kertaa tehokkaamman, hiljaisen pumpun kaikkine tykötarpeineen. Riittää kuplaa koko akvaarion mitalle ja ylikin.
      Jottei mene ihan akvaariohömpäksi, lisätään tähän loppuun vielä xbox 360 kinect -pelikonsoli, kuukauden ajan pelattiin ja sitten into lopahti. Ja maksoikin aika mukavasti. Nyt on varaskaiken tavaran alla enkä tiedä onko edes ehjä enää. Suunnitelmissa on jo kauan ollut myydä se huuto.nettiin, kun ei tuo tyttö sitä pelaa.

    • Mitä hittoa kukaan tekee kuolleella kimalaisella?

      • Anonyymi

        No niin siellä jo huudetaan mitä kukaan tekee Kärkkäiseltä ostetulla Afrikan tähti -pelillä 50-vuotiaaana!!!


    • Anonyymi

      Mun mopo maksoi 1050€ Solifer Speed puolessa vuodessa oli 8 vikaa ja aina se mopo kärrylle ja 35km toiseen kaupunkiin kun niillä ei ollu verstasta täällä kotikaupungissa enää. Laitoimme varmaan yli 1500€ korjauksiin siihen. Vuodessa oli ollut 11 vikaa päätin nyt riittää poistin sen rekisteristä ja ostimme käytetyn derbi atlantiksen 550€ ainut siinä oli rengasrikko ja kaasuvajeri piti uusia

      • Anonyymi

        Olisit ostanut Solifer Exportin se on paaaaaljon parempi ajettava eikä edes niin papan näköinen kuin tunskat


    • Anonyymi

      Iskä osti kerran kärcherin höyrypesurin ei toiminut ihan arvoton yhdessä asiassa se toimii hyvin jos haluu vaihtaa tapetit se onnistuu hyvin se poistaa tapetit hyvin.

      Ja toinen juttu imuri lidlistä DirtDevil oliko se jotain 59.90€ hienon näköinen oli kuullosti kuin simuikumoottori (jet engine) ääni ja imu oli huono. Ostettiin Miele sen jälkeen kesti kauan 7v, meillä ei oo ikinä ollu imuria joka on kestänyt 7v aina jotain 2-3v, nyt se Miele meni rikki se ei toiminut se nappi enää se ei pysynyt päällä kun painoi sitä

      • Anonyymi

        Ostettiin nut joku elektrolux saa nähä miten kauan se kestää


    • Anonyymi

      Järkyttävän kirkkaat, siniset jouluvalot. Koko huone muuttui sinikammioksi, ei sopinut sisäkäyttöön. Ilmeisesti johonkin omakotitalon pihan kuuseen tai pensaaseen. Kerrostalossa ei käyttöä. Ei kehtaa lahjaksikaan antaa.

    • Anonyymi

      Tilasi kiinasta rannetukiritsan ja pari päivää sen jälkeen iski korkee kuume korona,mut toisaalta tuli immunitertti et paskaaks väliä ja huomenna saa kaljaa rokotetta en ota en oo kommari

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe