Siis tarkoittaako tämä todella sitä mitä luulen?
" ******* varaa oikeuden priorisoida muuta verkossa tapahtuvaa tiedonsiirtoliikennettä palveluun nähden. Datayhteyttä on kiellettyä käyttää ns. vertaisverkkoliikenteeseen (peer-to-peer) tai vastaavaan tiedostojen jakamiseen. "
Eli jos menen ottamaan ko. firman mobiililaajakaista-paketin, en voi enää siirtää tiedostoja, ladata yms. ???
Suomennosta kiitos! :D
7
555
Vastaukset
- iz08E
Saat imuttaa dataa verkosta esimerkiksi selaimella mutta et saa itse jakaa mitään tai käyttää vertaisverkkoja. Lisäksi operaattorilla on oikeus rajoitta mielivaltaisesti liittymäsi nopeutta.
- aloittaja---
no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D
*Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.
Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta! - aloittaja--
aloittaja--- kirjoitti:
no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D
*Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.
Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta!Lisäys: toisaalta mokkulat on kyllä muutenkin niin p*rseestä että tuskinpa lähden edes vaihtamaan.
- Pirate Bay
aloittaja--- kirjoitti:
no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D
*Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.
Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta!Pirate Bay ei ole vertaisverkko.
Pirate Bay kirjoitti:
Pirate Bay ei ole vertaisverkko.
Ei olekaan, mutta sen käyttö vaatii vertaisverkon käyttöä jos sieltä jotain haluaa koneelle.
- eedc
sfinski80 kirjoitti:
Ei olekaan, mutta sen käyttö vaatii vertaisverkon käyttöä jos sieltä jotain haluaa koneelle.
Sieltä saa torrent-tiedostoja ihan HTML:llä.
eedc kirjoitti:
Sieltä saa torrent-tiedostoja ihan HTML:llä.
Saa sieltä torrent "linkityksiä" joo, mutta kun ne on vertaisverkossa, ne tiedostot meinaan!
Siksihän piratebay saakin olla olemassa, kun se ei itsessään jaa mitään. Se vain linkittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560