Suomennosta kiitos! :D

Ei ymmärrä

Siis tarkoittaako tämä todella sitä mitä luulen?

" ******* varaa oikeuden priorisoida muuta verkossa tapahtuvaa tiedonsiirtoliikennettä palveluun nähden. Datayhteyttä on kiellettyä käyttää ns. vertaisverkkoliikenteeseen (peer-to-peer) tai vastaavaan tiedostojen jakamiseen. "

Eli jos menen ottamaan ko. firman mobiililaajakaista-paketin, en voi enää siirtää tiedostoja, ladata yms. ???

7

555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iz08E

      Saat imuttaa dataa verkosta esimerkiksi selaimella mutta et saa itse jakaa mitään tai käyttää vertaisverkkoja. Lisäksi operaattorilla on oikeus rajoitta mielivaltaisesti liittymäsi nopeutta.

      • aloittaja---

        no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D

        *Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.

        Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta!


      • aloittaja--
        aloittaja--- kirjoitti:

        no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D

        *Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.

        Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta!

        Lisäys: toisaalta mokkulat on kyllä muutenkin niin p*rseestä että tuskinpa lähden edes vaihtamaan.


      • Pirate Bay
        aloittaja--- kirjoitti:

        no mutta jos esim. vertaisverkoksi lasketaan The Pirate Bay* , niin mites sitten imutan? :D

        *Suosituimmaksi vertaisverkkotekniikaksi tutkimus arvioi bittorrentin, jonka osuus p2p-liikenteestä oli 67 prosenttia. Suosituin lataustietoja koordinoiva tracker-palvelu oli ruotsalaistaustainen The Pirate Bay.

        Mutta joka tapauksessa kiitos aiemmasta vastauksesta!

        Pirate Bay ei ole vertaisverkko.


      • Pirate Bay kirjoitti:

        Pirate Bay ei ole vertaisverkko.

        Ei olekaan, mutta sen käyttö vaatii vertaisverkon käyttöä jos sieltä jotain haluaa koneelle.


      • eedc
        sfinski80 kirjoitti:

        Ei olekaan, mutta sen käyttö vaatii vertaisverkon käyttöä jos sieltä jotain haluaa koneelle.

        Sieltä saa torrent-tiedostoja ihan HTML:llä.


      • eedc kirjoitti:

        Sieltä saa torrent-tiedostoja ihan HTML:llä.

        Saa sieltä torrent "linkityksiä" joo, mutta kun ne on vertaisverkossa, ne tiedostot meinaan!


        Siksihän piratebay saakin olla olemassa, kun se ei itsessään jaa mitään. Se vain linkittää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe