Pelasin unibetin kasinolla, ja voitin bonuspelissä ilmaiskierroksia. Ilmaiskierrosten aikana tuli uusi bonusvoitto, mutta uusia ilmaiskierroksia ei ilmaantunut. Näin tapahtui useamman kerran. Kun pyysin hyvitystä sain 3 euroa bonusrahaa, jonka saaminen edellyttää uutta talletusta. Saamatta jäi 30 ilmaiskierrosta euron panoksella cleopatra-pelissä ja 50 ilmaiskierrosta 2,5 euron panoksella kingkong pelissä. Täyttä huijausta sanon minä. Mietin vielä mahdollisia jatkotoimenpiteitä.
Unibet huijaa
12
616
Vastaukset
- Saarnamies Saikkonen
Se nyt on aivan normia että nettikasinot huijaa. Tavalla tai toisella. Jopa nekin joilla on yleisesti ollut luotettava maine.
- 43543543
Tarkastitko pelin säännöt? Nuo pelit toimivat automaattisesti eikä Unibet niitä mitenkään "ohjaile".
Ilmaiskierrosten aikana ei välttämättä saa uusia ilmaiskierroksia vaan pelkästään voiton scattereista. Ilmaiskierrokset myös usein tulevat suorilla pyöritysten joukkoon joten jos et katso niitä nopeasti niin voi mennä ohikin.- 43543543
Nimim. olen vuosia pelaillut nettikasinoilla ja ei koskaan ole ollut tuommoisia ongelmia.
- Muka voittaa
Olen itsekin pelannut kasinoilla noi 6v, eikä ennen ole ollut moista onglemaa, mutta nyt oli. Tunnen kyllä pelien säännöt ja huomaan myös poikkeavuudet.
- 3454353
Muka voittaa kirjoitti:
Olen itsekin pelannut kasinoilla noi 6v, eikä ennen ole ollut moista onglemaa, mutta nyt oli. Tunnen kyllä pelien säännöt ja huomaan myös poikkeavuudet.
No ota sitten prnt screen tilanteista. Valtaosassa tämmöisistä tapauksista kyllä valitetaan aiheettomasti. Voithan kysellä ergolta casinofoorumi.com saitilta.
- KORKKI MENETTI RAHAT
3454353 kirjoitti:
No ota sitten prnt screen tilanteista. Valtaosassa tämmöisistä tapauksista kyllä valitetaan aiheettomasti. Voithan kysellä ergolta casinofoorumi.com saitilta.
paska virma ..huijaavat minkä kerkiävät ,oikeasti on rikollisvirma...urheilupelissäkin muuttavat tulkinna ,että saa huijattua rahasi eivätkä välitä virallisesta tuloksista yhtään mitään,jos valita se on turhaa...älkää misään tapauksessda menkö koko RIKOLLIS - VIRMAN UNIBETIN SIVUSTOILLE
- Unibet_entinen_ap
Hyväksyit säännöt, joiden mukaan Unibet voi halutessaan sulkea tilisi, olla maksamatta "voittoja" tai perua pelikohteita. Kannattaisi joskus lukea ne käyttöehdot.
- oiva liikeidea?
Kannattaa siis perustaa nettikasino! Jemmaa sitten jonnekkin käyttöehtoihin kärpäsenpaskan kokoisella tekstillä, että mitään ei makseta jos ei huvita. Ja ei sitten myöskään maksa kenellekkään penniäkään. Hyvä ja riskitön bisnes, ei mikään ihme että omistajat pärjäävät!
- ua<erh
oiva liikeidea? kirjoitti:
Kannattaa siis perustaa nettikasino! Jemmaa sitten jonnekkin käyttöehtoihin kärpäsenpaskan kokoisella tekstillä, että mitään ei makseta jos ei huvita. Ja ei sitten myöskään maksa kenellekkään penniäkään. Hyvä ja riskitön bisnes, ei mikään ihme että omistajat pärjäävät!
Näin se juuri on monella mennytkin että kun vuosien pelaamisen jälkeen viimein voittaa ison potin joka kattaa kaikki aiemmat häviöt ja yrittää kotiuttaa niin ei joko makseta tai vetkutellaan viikkokausia maksussa. Eli eikun nettikasino pystyyn ja aluks maksetaan mainoksen takia voittoja pari vuotta ja sitten jätetään maksamatta kaikki isommat voitot vedoten siihen pienellä painettuun tekstiin että halutessamme voidaan sulkea pelitili ja jättää voitot maksamatta.
- Unibet, aargh!
Eikös se Unibet suunnilleen juuri noin härskisti toimikin?
Aika törkeisiin tilanteisiin on Unibetillä törmännyt, ja valituksiin sieltä tulee sellaisia selityksiä että mummokin niille nauraisi... mutta eipä voi mitään kun he tekevät justiin niinkuin lystäävät. Aika paljon puljun toiminnasta kertoo se, että näitä keskusteluja lukiessa moni on näemmä saanut sen käsityksen asiakaspalveluun soittaessaan että siellä ollaan vähän maistissa. Hauskoja juttuja "virheellisistä kertoimista" yms. kupruista muuten löysin täältä:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/2378803
Vähän harmittaa että luin näitä palstoja vasta sen jälkeen kun olin jo tehnyt sen virheen että rekisteröidyin Unibetille. En suosittele Unibetiä kyllä kenellekään... - Asaasasa
Ihan ok on
Ei noin voi tapahtua...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514