Unibet huijaa

muka voittoja

Pelasin unibetin kasinolla, ja voitin bonuspelissä ilmaiskierroksia. Ilmaiskierrosten aikana tuli uusi bonusvoitto, mutta uusia ilmaiskierroksia ei ilmaantunut. Näin tapahtui useamman kerran. Kun pyysin hyvitystä sain 3 euroa bonusrahaa, jonka saaminen edellyttää uutta talletusta. Saamatta jäi 30 ilmaiskierrosta euron panoksella cleopatra-pelissä ja 50 ilmaiskierrosta 2,5 euron panoksella kingkong pelissä. Täyttä huijausta sanon minä. Mietin vielä mahdollisia jatkotoimenpiteitä.

12

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saarnamies Saikkonen

      Se nyt on aivan normia että nettikasinot huijaa. Tavalla tai toisella. Jopa nekin joilla on yleisesti ollut luotettava maine.

    • 43543543

      Tarkastitko pelin säännöt? Nuo pelit toimivat automaattisesti eikä Unibet niitä mitenkään "ohjaile".

      Ilmaiskierrosten aikana ei välttämättä saa uusia ilmaiskierroksia vaan pelkästään voiton scattereista. Ilmaiskierrokset myös usein tulevat suorilla pyöritysten joukkoon joten jos et katso niitä nopeasti niin voi mennä ohikin.

      • 43543543

        Nimim. olen vuosia pelaillut nettikasinoilla ja ei koskaan ole ollut tuommoisia ongelmia.


      • Muka voittaa

        Olen itsekin pelannut kasinoilla noi 6v, eikä ennen ole ollut moista onglemaa, mutta nyt oli. Tunnen kyllä pelien säännöt ja huomaan myös poikkeavuudet.


      • 3454353
        Muka voittaa kirjoitti:

        Olen itsekin pelannut kasinoilla noi 6v, eikä ennen ole ollut moista onglemaa, mutta nyt oli. Tunnen kyllä pelien säännöt ja huomaan myös poikkeavuudet.

        No ota sitten prnt screen tilanteista. Valtaosassa tämmöisistä tapauksista kyllä valitetaan aiheettomasti. Voithan kysellä ergolta casinofoorumi.com saitilta.


      • KORKKI MENETTI RAHAT
        3454353 kirjoitti:

        No ota sitten prnt screen tilanteista. Valtaosassa tämmöisistä tapauksista kyllä valitetaan aiheettomasti. Voithan kysellä ergolta casinofoorumi.com saitilta.

        paska virma ..huijaavat minkä kerkiävät ,oikeasti on rikollisvirma...urheilupelissäkin muuttavat tulkinna ,että saa huijattua rahasi eivätkä välitä virallisesta tuloksista yhtään mitään,jos valita se on turhaa...älkää misään tapauksessda menkö koko RIKOLLIS - VIRMAN UNIBETIN SIVUSTOILLE


    • Unibet_entinen_ap

      Hyväksyit säännöt, joiden mukaan Unibet voi halutessaan sulkea tilisi, olla maksamatta "voittoja" tai perua pelikohteita. Kannattaisi joskus lukea ne käyttöehdot.

      • oiva liikeidea?

        Kannattaa siis perustaa nettikasino! Jemmaa sitten jonnekkin käyttöehtoihin kärpäsenpaskan kokoisella tekstillä, että mitään ei makseta jos ei huvita. Ja ei sitten myöskään maksa kenellekkään penniäkään. Hyvä ja riskitön bisnes, ei mikään ihme että omistajat pärjäävät!


      • ua<erh
        oiva liikeidea? kirjoitti:

        Kannattaa siis perustaa nettikasino! Jemmaa sitten jonnekkin käyttöehtoihin kärpäsenpaskan kokoisella tekstillä, että mitään ei makseta jos ei huvita. Ja ei sitten myöskään maksa kenellekkään penniäkään. Hyvä ja riskitön bisnes, ei mikään ihme että omistajat pärjäävät!

        Näin se juuri on monella mennytkin että kun vuosien pelaamisen jälkeen viimein voittaa ison potin joka kattaa kaikki aiemmat häviöt ja yrittää kotiuttaa niin ei joko makseta tai vetkutellaan viikkokausia maksussa. Eli eikun nettikasino pystyyn ja aluks maksetaan mainoksen takia voittoja pari vuotta ja sitten jätetään maksamatta kaikki isommat voitot vedoten siihen pienellä painettuun tekstiin että halutessamme voidaan sulkea pelitili ja jättää voitot maksamatta.


    • Unibet, aargh!

      Eikös se Unibet suunnilleen juuri noin härskisti toimikin?

      Aika törkeisiin tilanteisiin on Unibetillä törmännyt, ja valituksiin sieltä tulee sellaisia selityksiä että mummokin niille nauraisi... mutta eipä voi mitään kun he tekevät justiin niinkuin lystäävät. Aika paljon puljun toiminnasta kertoo se, että näitä keskusteluja lukiessa moni on näemmä saanut sen käsityksen asiakaspalveluun soittaessaan että siellä ollaan vähän maistissa. Hauskoja juttuja "virheellisistä kertoimista" yms. kupruista muuten löysin täältä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/2378803

      Vähän harmittaa että luin näitä palstoja vasta sen jälkeen kun olin jo tehnyt sen virheen että rekisteröidyin Unibetille. En suosittele Unibetiä kyllä kenellekään...

    • Asaasasa

      Ihan ok on

    • Ei noin voi tapahtua...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe