Hei vaan, kysyisin jos joku tietäis miten lumipallopensaan pystyisi pitämään kohtuullisen pienenä...?
Minä menin laittamaan meidän postimerkin kokoiselle pihalle varrellisen pihalampun siihen pensaan keskelle.
Nyt tietysti kesällä kasvoi aina vaan korkeutta...
En vaan tullut istuttaessa ajtelleeksi,että se lamppu saattaisi vahingoittaa pensasta!
Ja oikestaan koko kesän leikkelin sitä jotta pensas pysyisi "kurissa"....!!!
Sekään ei liene ollut hyvä idea koska kukintoja tuli todella harvakseltaan ('_' )
Lumipallopensaan koosta kysyisin....
2
971
Vastaukset
- vaihtoehdot sille
Leikaamalla sen saa pysymään pienenä, niinkuin muutkin pensaat.
Kukinnan jälkeen voi leikata, silloin se kukkii seuraavana vuonna. Jos olet leikkonut sitä koko kesän, ei ehkä kuki ensikesänä, se näes kukkii edellisvuoden versoilla.
Tai sitten muutat sen eri paikkaan. - Lapiohommiin...
Leikkaamalla, kuten tuossa joku neuvoi. Järkeä siinä ei juurikaan ole, koska luonnostaan kasvaa n. 3-metriseksi eikä kukinta ole leikatulla puskalla koskaan kunnollinen - ei vaikka leikkaisi oikeaan aikaan.
Älykkäämpi vaihtoehto olisi joko siirtää lamppu tai vaihtaa tilalle luonnostaan sopivan kokoinen koristepensas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2119158
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265898- 1024828
- 584813
- 833889
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743453- 563419
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262906Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502802- 432681