Krapulahakuisuus

Manuel. ?que?

Onko mitään ihanampaa kuin olla krapulassa? Se on todellakin niitä elämän pieniä iloja. Joskus tulee ryypättyä tavallista enemmän ihan vaan sen takia että tulisi tuhdimpi krapula. Parasta krapulassa on katsoa jotain kunnon krapulaleffaa hyvässä seurassa. Paras näkemäni krapulaleffa oli ehdottomasti The Toothfairy. Siinä the Rock oli hammaskeiju. Sunnuntai on ehdottomasti paras päivä olla krapulassa, koska silloin telkkarista tulee aina sopivaa krapulaohjelmaa kuten simpsonit, futurama, ja tietenkin frasier-putki. Krapulassa on mukavaa naureskella typerille jutuille ja heitellä filosofisia mietteitä. Onko muita jotka tuntevat samoin krapulaa kohtaan? Usein olen jopa kuullut ihmisten valittavan miten kurjaa krapulassa on!!!

74

7551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****

      NO SINÄ ET KYLLÄ TIEDÄ KRAPULASTA MITÄÄN!!!!!!!
      KIRJOITUKSESI ONKIN VAIN "VITSI" ...... VARMAAN!!!
      JUO NIIN PALJON, ETTÄ SAAT KUNNON KANKKUSEN,
      SITTE TIEDÄT. HEHE.... HUUMORILLA.

      • känninen olo

        Pysyy pystyssä yli 15 sekunttia.
        Muuten olen nyt ihan oikeesti krapulassa ja vaimo v...ee.
        uskon silti huomiseen.


      • Anonyymi

        krapuloita nyt sattuu olemaan erillaisia. on se hirveä oksennus hedari huimaus voimattomuus krapula ja sitten on se kiva krapula jos ei sitä pientä pöhnää lasketa ja sitä että ajatus ei kulje niin muuten kiva kun tekee mieli kaikkea hyvää naposteltavaa ja katsoa hyviä tv ohjelmia ja juoda marjamehua. hölmöjä ne ihmiset mitkä luulee että krapulalla tarkoitetaan ainoastaa tuota ensimmäistä mainitsemaani.


    • Naitroy

      Omasta mielestäni lauantai on parempi krapulapäivä kuin sunnuntai: kun perjantaina ilakoi ja lauantaina kärsii -tai sitten jopa nauttii, kuten eräät-, niin jää koko loppuviikonloppu vapaaksi. Viikonloppu tuntuu siis paljon pidemmältä kuin jos kemuttaisi vasta lauantaina. Oletkos tätä miettinyt, aloittaja? Kaiken lisäksi Frasier, huhhuh.. Toisaalta ehkä sen ymmärtää, jos kyse on niin kovasta krapulasta, ettei kykene minkäänlaiseen ajatustoimintaan ;)

      • sama juttu.,

        Mä olen kans huomannut, että viikonloppu tuntuu pidemmältä jos perjantaina tinaa sen sijaan kuin että vetäis kakspäivää tai pelkästään lauantana


    • hymhym

      et taida tietää kunnon kankkusesta mitään.

    • nightranger

      Joo, ei aloittaja tiiä vielä mikä krapula on. Jos ylipäätään telkkaria pystyy kattomaan tai puhumaan ni eihä sillo oo mitään.

      • o====&

        on sellainen että kun aamulla herää pelkää että kuolee mutta muutaman tunnin päästä pelkää ettei kuolekaan


      • jumppru

        minusta se KarmeaKankkunen jonka nukkuu pois ei ole mistään kotiosin.Ketjun aloittajan kanssa samaamieltä.
        sopiva pikku kankkunen hangover tai dagenefter noin vierailla kielillä,pussikalja tv; aamun sanomalehti tai paikallinen kulmajuottola kohtalotovereiden kanssa,tosin korjaus-sarjan nauttiminen on millimetrin tarkkaa hommaa,ei harrastelijoille ;-)) helposti huomaa hankkinen Viritys-Sarjan.
        ps;nykyään olen pikkujoulu, wapun selvinpäin,en halua amatöörien ja harrastelijoiden kanssa ryypätä.muutenkin on maku pois


      • mää vaan
        jumppru kirjoitti:

        minusta se KarmeaKankkunen jonka nukkuu pois ei ole mistään kotiosin.Ketjun aloittajan kanssa samaamieltä.
        sopiva pikku kankkunen hangover tai dagenefter noin vierailla kielillä,pussikalja tv; aamun sanomalehti tai paikallinen kulmajuottola kohtalotovereiden kanssa,tosin korjaus-sarjan nauttiminen on millimetrin tarkkaa hommaa,ei harrastelijoille ;-)) helposti huomaa hankkinen Viritys-Sarjan.
        ps;nykyään olen pikkujoulu, wapun selvinpäin,en halua amatöörien ja harrastelijoiden kanssa ryypätä.muutenkin on maku pois

        joskus väitetty et paras lääke krapulaa olis
        litran verran kirnupimää ja
        hikeen asti nainti..... =))


      • Rallimies..
        o====& kirjoitti:

        on sellainen että kun aamulla herää pelkää että kuolee mutta muutaman tunnin päästä pelkää ettei kuolekaan

        Niin tai sit pelkää ihan mitä vaan ja tärisee.. (:


    • SE EI TIEDÄ KRAPULASTA MITÄÄN JOS PÄÄHÄN KOSKEE,KUN TÄRRYTTÄÄ,KOSKEE JOKA
      PAIKKAAN,YÖKKYTTÄÄ,OKSETTAA TUNTUU ETTÄ EI JALAT PIDÄ VOI JO SANOA TIETÄVÄNSÄ
      JOTAIN EM TAUDISTA NIM KOKEMUSTA

      • Jortikkari

        Krapulapano tekee tosi hyvää.


      • kunnon keino
        Jortikkari kirjoitti:

        Krapulapano tekee tosi hyvää.

        olet oikeassa kunnon hevosmainen nainti on poikaa.


    • rapula on köyhien tauti..

    • Krapula-alli

      Doddi, meitsin lempikeskustelunaiheita. Heti alkuun täytyy aloittajalle todeta, että itse olen oppinut nauramaan futuramalle, simpsoneille ja frasielle ilman krapulaakin. Se on katsos se huumori - nääs... Eli kokeiles kahtoo niitä selvin päin, niin alakaa se sosiaalinen elämä sulla muutenki ku alkon avulla.

      Sitten se krapula... Niin. Muista, että krapula on aina itseaiheutettu (ellei tyrmäystipasta saa ohtaansa..) ja olotila täytyy kestää. Itse olen perinyt sukujuuriltani armottoman piirteen, eli krapulassa ei nukuta. Ei istuta. Ei makoilla paikoillaan - maailma pyörii ja olo on helvetillinen. Minun krapulapäivät menee siis aina metsässä haaveillessa, ulkona samoillessa ja liikkuessa. Koska en vain "pysty" jäämään paikalleni krapulaa kärsimään. Siksi kämppä hohtaa krapulapäivän lopulla puhtauttaan, koira on väsynyt tuntikausien lenkkeilystä ja mies valittaa kun en ehdi hempeyttä antaa - pötköttely ei käy...

      Sitten jos on astetta pahempi krapula (eli punaviini viinapaukut = jytym) niin sitten aamun ensimmäinen tunti juodaan jaffaa ja oksennellaan. Sitten vasta elimistö pakottaa ulos raittiiseen ilmaan.

      Kyllä, tahtoisin nauttia krapulapäivästä kotona maaten, ja telkkaria tölläten. En vain pysty. Eli nauti kyvystäsi nauraa väsyneenä, itse nauran selvinpäinkin. :D

    • uhdufuss

      Ihanampaa on herätä pirteänä ilman krapulaa ja lähteä piristävälle aamulenkille.

    • kraupalas

      Kunnon pano helpottaa, ainoo vaan että lasti ei meinaa lähteä liikklle, et joutuu ootteleen

      • 0987

        Naisenakin krapulassa kunnon aamu / päivä paneskelu on poikaa ja vielä parenpi jos se lasti ei haluakkaan lentää, leikit kestää sit tuntikausia... :)))


      • joopa joo
        0987 kirjoitti:

        Naisenakin krapulassa kunnon aamu / päivä paneskelu on poikaa ja vielä parenpi jos se lasti ei haluakkaan lentää, leikit kestää sit tuntikausia... :)))

        Teillä nyt olisi krapulaa koskaan on ollut, niin silloin ei kyllä paneskella, mielessä on lähinnä seuraavan minuutin hengissä selviytyminen, seuraavana päivänä vasta alkaa helpottamaan.


    • Opiskelija -10

      Vitsi,on sillon kiwaa olla humalassa kun on esim.mökillä.
      Ja joskus,on hyvä juoda,ennen kouluun lähtöä. ;) Mutta ei liikaa,ettei se sitten näy.
      Tai jos jostain on paha mieli tai tunnet että,sua on satutettu pahasti.
      Jä etenkin uutena vuotena,saa juoda!! :))
      Mutta EI mieluussti KESKELLÄ KOULUVIIKKOA!!

    • kankkuspankkus

      Kuten moni on jo todennut, ei kuvailemasi tila ole mikään krapula. Kohmelo korkeintaan.

      Oikeassa krapulassa ei mihinkään telkkarinkatseluun pysty keskittymään. Ja silloin ei todellakaan mikään naurata, VARSINKAAN mitkään typerät vitsit. Kunnon krapula on sitä, että yritetään jotenkin selviytyä tunti tunnilta hengissä siitä päivästä ja tiedossa on myös uneton/katkonaisesti nukuttu yö. En näe mitään hauskaa krapulassa sinänsä, mutta hyvä se on että juomisesta kuitenkin krapula seuraa. Pysyy ryyppääminen jotenkin aisoissa, kun tietää mikä olotila tulee kaupan päälle.

    • voisi

      kuvitella,että tuokin johtaa juurensa siitä,että joillekin se voi olla ainoa hetki pysähtyä ja kattoo telkkaria ja olla vaan,kun ei muuhun pysty.ja sehän on päivänselvää,että joskus pelkkä oleminen "kalsaripäivän" viettäminen on ihan parasta

    • 123321

      Mutta sulla ei ole ollut sitten edes oikeeta krapulaa jos se tuntuu vielä kivalta. Kirjoita kymmenenvuoden päästä uudestaan onko ne vielä kivoja. Ja muista ottaa niitä kunnon känösiä usein ja mielellään, että sammuu joka kerta:) Ite lopetin kun tuli mitta täys krapuloihin. Ja paras nopein lääke tautiin on tiukka viina mut siitä se putki jatkuu...

    • kumpu-jack

      ...HAKKAAN HYSTEERISESTI HANSKAAN.

      • niin.

        Onneksi on niin hyvä itsetunto ettei tarvitse käyttää alkoholia,ei tule ongelmaa krapulastakaan.


    • jope3000

      Krapula on mukava tila tiettyyn pisteeseen asti.Jos on melko lievä tai pahimmassa tapauksessa kohtalainen krapula niin silloinhan etenkin tuo sunnuntai menee mukavan ajattomasti, loistava tekosyy vain nyhjätä kotona, katsoa muiden ihmisten mielestä typeriä/lapsellisia elokuvia tai sarjoja ja kirjoitella/lueskella typeryyksiä.Kaippa tuo joteskin negatoi maanantain AINA tuoman hirveän v*tutuksen tunteen kun tietää että taas on pitkä arki edessä, saapahan ees sunnuntaina olla hunningolla.

      Mutta ymmärrän myös sen miten täällä aika moni kävi jotain rähisemään, tekstistäsi voisi tietysti kuvitella ettet ole tavannut sitä 'aikamiesten krapulaa'.Joillakin ihmisillä kun on heikohko maha/pää viinan suhteen mutta tottumuksista huolimatta sitä tulee juotua saaveettain.Sitten aamulla kun herää, klo 12 ja siitä jonnekkin ilta kuuteen asti tuntuu kun joku hakkais paria metalliputkea korvan juuressa yhteen.Samalla pitää juosta vessassa koko ajan mistä suurinosa on "vääriä hälytyksiä", tuntuu ettei henki kulje eikä oikeastaan jaksa edes jalat kannatella vielä koko kroppaa, harvaa tossa vaiheessa naurattaa.Sitten ehkä ilta kaheksalta pystyy vaivautua lähimpään siwaan/r-kioskille hakemaan pari lihapiirakkaa pahimaan nälkään, nekin arskat päässä vaikka oiskin talviaika ja pimeää.

      Itse olen kyllä onneksit säästynyt "kummeli krapulalta" tähän asti vaikka tuota on joskus mennytkin yli äyräiden.

    • Johannes1966

      Krapula on hyväksi mulle itteviisaalle. Taas pääsee ponnahtamaan sfääreihin....

    • Joopati joo..

      Aika jännä juttu olen pitänyt itseäni omituisena, koska joskus aikoija sitten kun aloin ryyppäämään, en hakenut humalaa, vaan oikeastaan krapulaa. Tosin joskus pidempien putkien jälkeen siitä ei nauti. Olen myös miettinyt sitä, että olisiko sillä yhteys asiaan, kun olen diagnosoitu ADHD .. No nyt on taas krappis, äsken saunoin ja nyt syön, ja mikäs muu ruokajuomana kuin olut. Eipä valittamista.

      • AitoOikeaTuurijuoppo

        pystyy saamaan krapulan muka yhden illan tissuttelusta!
        Kyllä kaamean ihanan hyvä totuus on se, että kun ottaa, niin
        ottaa kunnolla. Meitsi ei lähde noihin leikkeihin mukaan, sillä
        meitsi ei lähde ollenkaan alle viikon mittaisiin ryyppyputkiin.
        Kun on olvi otillaan se on 2-3 viikkoa vedettävä, että saa vähintään
        5-7 vuorokauden liskojen yöt. Se on krapulaa parhaimmillaan, josta
        jo nauttii kunnolla, ja se hien määrä, ai että ihminen ihan ihmettelee,
        kuinka paljon häneltä nestettä ulostuu ihon läpi. Lakanat vaihdettava
        kerran vuorokaudessa. Siis pitäisi, mutta eihän sitä pysty ja jaksa. Niinpä
        krapulan jälkeen menee toinen viikko patjan kuivattamiseen, tai on ostettava
        uusi.
        Te perpeneen pikku nuljauttelivat ette tiedä krapulasta hevon vittua, sorry vaan.

        Oikeesti vituttaa katsoa kapakoissa näitä pikku sormi pystyssä naukkailevia tissuttelijoita
        kun on oiken lähdetty illaksi "tuulettumaan". Mistähän ne hankkii sen krapulan:)))))


      • Ei alkoholisti
        AitoOikeaTuurijuoppo kirjoitti:

        pystyy saamaan krapulan muka yhden illan tissuttelusta!
        Kyllä kaamean ihanan hyvä totuus on se, että kun ottaa, niin
        ottaa kunnolla. Meitsi ei lähde noihin leikkeihin mukaan, sillä
        meitsi ei lähde ollenkaan alle viikon mittaisiin ryyppyputkiin.
        Kun on olvi otillaan se on 2-3 viikkoa vedettävä, että saa vähintään
        5-7 vuorokauden liskojen yöt. Se on krapulaa parhaimmillaan, josta
        jo nauttii kunnolla, ja se hien määrä, ai että ihminen ihan ihmettelee,
        kuinka paljon häneltä nestettä ulostuu ihon läpi. Lakanat vaihdettava
        kerran vuorokaudessa. Siis pitäisi, mutta eihän sitä pysty ja jaksa. Niinpä
        krapulan jälkeen menee toinen viikko patjan kuivattamiseen, tai on ostettava
        uusi.
        Te perpeneen pikku nuljauttelivat ette tiedä krapulasta hevon vittua, sorry vaan.

        Oikeesti vituttaa katsoa kapakoissa näitä pikku sormi pystyssä naukkailevia tissuttelijoita
        kun on oiken lähdetty illaksi "tuulettumaan". Mistähän ne hankkii sen krapulan:)))))

        Kaikki ei ole alkoholisteja, jos harvoin nauttii alkoholia, niin krapulan saa helpommin, kun ei ole ns. toleranssia kehittynyt (siis sietokykyä). Muutaman kerran olen hankkinut krapulan ylittäen oman kestokykyni ja voin kokemuksesta sanoa, että krapulassa ei ole mitenkään hauska olla. Päivä menee sängyn pohjalla leväten, kun pystyssä ei voi heikotuksen vuoksi olla. Nykyisin ymmärrän olla hankkimatta krapulaa, koska kokemukset siitä ovat olleet karmaisevia, vaikka kuinka olisi ilmaista viinaa tarjolla. Suosittelen muillekin. Krapula on hengenvaarallinen olotila!


    • Plaaplir

      Kyllähän tuo totta on että krapula parhaimmillaan on hieno olotila. Naurattaa, heikottaa ja sitä rataa. Täällä monet huutelee että "et tiedä kunnon krapulaa", mutta totuushan lie on se, että jokaisella on hiukan erilainen krapula. Toisille saattaa helpommin tulla se tappokanuuna johon tuntuu kuolevan, mutta toisilla taas ei. Ihan empiirisiä havaintoja nämäkin. Itsellä tulee todella harvoin tappokanuunaa, vaikka juopottelun saralla kohtuullinen ammattilainen olen ollut. Juttu sentään on pysynyt aina käsissä, eikä alkoholistiksi voi sanoa muuta kuin nykystandardien mukaan. Ehkä on sanottava kuitenkin niin, että tätä nykyä alkoholia ei pysty juomaan niin paljoa kuin nuorempana, kun krapulat alkavat olla pahempia. Toipumiseen menee useita päiviä.

      • 11

        Kovat jätkät syö ja treenaa viikonloput,just like me.


    • No hyi vittu, kunnon krapulassa ei tod.fi pysty tekee muuta ku makaamaan sängyssä ja miettii mitä hittoo tuli tehtyy viime yönä! Ja edes miettiminenkään ei aina onnistu. Melkein ku tekis kuolemaa O.o

    • kerez

      Nykyään en ottaisi seurakseni minkään sortin krapulaa,ne on jo niin nähty ja koettu,pienet,isot,päivän ja kahden kestävät.Kunnon kankkunen ei ole naurun saati ilon asia millään lailla,kun olo on niin kamala että itkeä täytyy ja pelätä suurinpiirtein sitä kuolemaa niin kyllä tietää mikä myrkky keholle mielelle alkoholi on.Ajatuskin edes pienestä krapulasta tökkii sen verran että nykyään maistuu vain lasi viiniä ja sekin hyvin harvoin ruuan kera,yksi siideri menee jonkun juhlan yhteydessä kerran pari vuodessa.

    • Pagan89-

      Krapulassa ei aina oo mitään ihanaa monesti tuntuu vaan siltä et tekee mieli kuolla.
      sängystä nouseminen on yhtä tuskaa ja koko ajan pitää varoa ettei laatta lennä ja kirkkaat valot vasta v*tuttavia onki!
      Ite ruukaan krapulassa makoilla vaan sängyssä ja koittaa nukkua että helpottaisi olo ja ruokailusta ei tuu mitään, viimeksi vaan katsoin ruokaa n. 1h ja jätin sen pöydälle ja menin nukkuun
      Kännissä olo on parasta mut sitten tuleeki krapula ja sitä ei kestä!

      • Anonyymi

        Mulkku, pitää sanoo bruukaan, ekis sulle saatanalle Oo opetettu Suomen kielioppia, helvetin vaivane!


    • iinimiinimainimou
      • iinimiinimainimous

      • iinimiinimainimous kirjoitti:

        Niin, ja sitten myös tämä, niin ikään aiheeseen liittyen:

        http://www.youtube.com/watch?v=2vtwkQcHA1I

        Kummelit - Normipäivä.

        ite krapulas istun paikallani ja juon maitoo ja syön metvurstia jos sattuu olemaan. 2:n tunnin päästä on sit toennu niin et vos harkita vaatteidenki päälle laittamista ja suihkus käymistä...


    • satunnainen juoppo

      mulla on yleensä kunnon krapula aloitetaan aamulla oksentaminen ja oksennetaan iltaan asti... ennätys on tähän mennessä klo. 11-20 ja 16 kertaa... ei paljo hampaita naurata siinä vaiheessa... ja oksennus kierteen jälkeen järkyttävä närästys :/

      • anni 100

        mun ennätys on aamu viidestä ilta yhteentoista oksentamista, seuraavana päivänä tuntuu et on kylkiluut murtunut ja mahalihakset niiin kipeet, hyvä kun pystyy hengittään!! ei ihan hirveen usein tee mieli juoda kun olot on tollasii...


      • ei kankkusta

        Pari 400 mg buranaa ennen maatemenoa niin loppuu toi tauti. Nim. ei krapulaa enää vuosiin


      • wrthgolnb
        ei kankkusta kirjoitti:

        Pari 400 mg buranaa ennen maatemenoa niin loppuu toi tauti. Nim. ei krapulaa enää vuosiin

        tai sitten juo litran vettä ja säästää maksaa niin prkleen paljon.. ÄLKÄÄ OTTAKO BURANAA KRAPULAAN!! syö maksaa, eli ota aamulla ennemmin muutama loiventava, paljon paljon terveellisempi vaihtoehto


      • kkgkgkkgk
        wrthgolnb kirjoitti:

        tai sitten juo litran vettä ja säästää maksaa niin prkleen paljon.. ÄLKÄÄ OTTAKO BURANAA KRAPULAAN!! syö maksaa, eli ota aamulla ennemmin muutama loiventava, paljon paljon terveellisempi vaihtoehto

        Jostain luin itekin tuon ettei buranaa ennen kuin alkoholi on palanu pois


    • 48

      Kuulehan eiköhän mieli muutu krapulasta, jos joisit puoli vuotta, joka ainoa päivä aamusta iltaan ja taas sama uudelleen...... again again
      2 isoa leijonaa päivässä tai vastaavaa kirkasta sama määrä
      se on tietty alkoholistin tapa toimia.....
      ja arvaatte varmaan miten iloinen on jos siitä selviää vielä henkiin..... sen puolen vuoden jälkeen
      karmeeta....
      mut nyt elossa ja kiitollinen siitä
      Tarja

      • harrastelijat...

        Eihän päivän kankkusilla saa ees varhaisdementiaa, diabeteksen korkeintaan.... Tarja on kunnon jätkä, se on sentään lyhentäny elämäänsä muutamalla vuodella...

        Kohmelo on ok, siihen auttaa riuska pano...


      • Anonyymi
        harrastelijat... kirjoitti:

        Eihän päivän kankkusilla saa ees varhaisdementiaa, diabeteksen korkeintaan.... Tarja on kunnon jätkä, se on sentään lyhentäny elämäänsä muutamalla vuodella...

        Kohmelo on ok, siihen auttaa riuska pano...

        mä kestän mitä vaan, mutta en taskulämmintä gambiinaa, aiheuttaa nimittäin jörnin.


    • dragonlordvonbauer

      Olen osittain samaa mieltä. Krapulassa kyllä hyvässä seurassa päivä menee todella lepposasti ja naurattaa pienimmät ja paskimmatkin jutut. Mutta sitten taas jos on liian kova krapula, niin asia on taas toinen..

    • rapajuoppo

      Kun olen ryypännyt 5vuotta putkeen niin ei ole tullut edes krapulaa. Jos lopettaisin niin henki varmasti lähtisi.

    • Paasittaja*

      Ei tule krapulaa ja ajatukset juoksevat omia rauhallisia polkujaan.

      Alkoholi on köyhien huume.

      • Hipcmkdla

        Kuten olen kavereistani huomannut. Mieleen tulee myös eräs radiohaastattelu jossa pilvettäjä ei kunnolla osannut edes vastata kysymyksiin kun syventävää analyysiä kyseltiin. Minuutin oli hiljaa ja vastasi että "ehkä jotain vikaa muistissa saattaa olla".. Että semmosta.

        Toki ei voida kieltää sitä faktaa että pilvellä ei olisi joitain terveysvaikutuksia, mutta seuraukset voi pahimmillaan olla sitä psykoosia, aivorappeumaa ja skitsofreniaa. Mieluummin otan krapulan ja maksavamman.


      • Paasittaja*
        Hipcmkdla kirjoitti:

        Kuten olen kavereistani huomannut. Mieleen tulee myös eräs radiohaastattelu jossa pilvettäjä ei kunnolla osannut edes vastata kysymyksiin kun syventävää analyysiä kyseltiin. Minuutin oli hiljaa ja vastasi että "ehkä jotain vikaa muistissa saattaa olla".. Että semmosta.

        Toki ei voida kieltää sitä faktaa että pilvellä ei olisi joitain terveysvaikutuksia, mutta seuraukset voi pahimmillaan olla sitä psykoosia, aivorappeumaa ja skitsofreniaa. Mieluummin otan krapulan ja maksavamman.

        Ja nyt kaikki porukalla alkoon ostamaan viinaa ja liuottamaan aivoja ja tuhoamaan maksaa.

        Mieluummin poltan pilveä kohtuullisesti, kuin kärsin krapulasta ja mahdollisesta juoppohulluudesta.


    • Man 50/05

      Mulla menee krapulassa aina eukon naimiseksi,,tekee niin hyvää kun jaksaa oikein jystää,,eukkokin on kiimassa aina krapula aamuisin.. tuntuu ettei mikään riitä.Saa panna useamman kerran ja sitten se uni maistuu

    • Oskari 40 vee

      hakkaa krapulan moneen kertaan. Lopeta sooloseksi ja koeta ellet usko.

      • ei enää, kiitos

        Palasin Suomeen puoli vuotta sitten ja olin unohtanut mikä alkoholi maa tämä olikaan.
        Ei voi mennä illalla minnekään nauttimaan ilman kohtaamatta järjettömiä ja siivottomia kiroilevia miehiä.

        Yksi lasi suomalaisille ei näytä riittävän. Täytyy juoda niin paljon ettei kunnon keskustelusta tulee mitään.

        Nuorena naisena olen nyt lopettanut melkein kokonaan alkoholin käytön sillä inhoittaa miten sekavaksi ja epäluotettavaksi ihminen muuttuu juodessaan.


    • Isofaija

      Krapulaan on tuoreidewn tutkimusten mukaan paras energia- ja palautusjuoma eli maito! Miksi kärsiä krapulasta, kun viereisestä kaapista saa voimat takaisin? Tutkimusten mukaan maito hakkaa kaikki markkinoilla olevat energiajuomat mennentullen!
      Siis lasi- pari maitoa, ulos happilenkille ja kas, krapula on mennyttä!

      • Sinkkupossu

        paras lääke näin miehellä on oma käsi......ja kyllä helpottaa! ;)


      • ankkuriköysi

        ... itse olin katsonut jonkin dokumentin alkoholin vaikutuksista ja siinä kerrottiin, että parhain lääke kanuunaan on puhdas ja raikas vesi. Kanuuna johtuisi ohjelman mukaan aivojen nestevähyydestä... elikkäs tieteellisesti todistettua faktaa.


    • n.86

      tossa darran ylistyksessä on nyt unohtunu oksentaminen,pelkotilat, paniikkikohtaukset,morkkis ja liskojen yö...

    • AXO Joensuu

      Tässä on jälleen tää grillausvartaani
      vapisten itse kun ajelen partaani,
      varoen nenääni, korvia, huulia,
      muistutan muodolta mennyttä muulia.
      Kammotus kauhea katselee peilistä,
      on oksennus olalla osittain eilistä.
      Emäntä petillä laskee vain lampaita,
      yö meni etsiissä ylähampaita,
      kuitenkin jälleen olen taas koissa,
      rilleistä vasen linssi on poissa.
      Turha on tunteilla hetkistä herkistä,
      paluupulssin sain valomerkistä,
      napanuoraan ei tarvittu saksia,
      mistään ei löytynyt, voi vittu, taksia.
      Raahauduin eteenpäin kevätyössä,
      lehdenkantaja yksin on työssä,
      kun ovea kotoista oon etsimässä,
      hän kysyy tyynesti: luetko tässä?
      Vastaan hänelle, ei auta muu kun,
      auki jos saisitkin ees postiluukun,
      siitä oon sisäänryömimiskunnossa,
      kolkutus kuuluu jo omassatunnossa;
      luukusta tuosta ei työntää voi takaisin,
      eteisen matolla mieluusti makaisin,
      peittäen itseni leveään kravattiin,
      se oli kaulassa, silloin kun tavattiin.
      Sama on pukukin, kiiltävänmusta,
      toissajouluista oksennusta
      toisella lahvilla, toista on kahvilla
      tärkätty tänäänkin jälleen kerran,
      tekiskö pukukaan minusta herran,
      pitäisi sitä myös sisältä silittää,
      pitäähän työsikin joskus tilittää.
      Milloin on missäkin niitetty mainetta,
      puhtia purettu, sisäistä painetta,
      nautittu turhempaa nautintoainetta,
      turha on tukkaan tungettu lainetta,
      kammattu itsensä kaljuksi asti,
      siksi ei harmaata oo kamalasti,
      taas väärässä lottoruudussa rasti,
      muutenhan on mennyt mukavasti.

    • ei maitoo ees töissä

      kyllä se vaan niin on että pizza ja rulla kebab juustolla pari hyvää filmiä vajaan korin verra olutta ja lonkkua nii sopivasti ehtii sunnunta illan aikana ohennella maanantai aamuun höyryt et tohtii nousta rattii, mutta välillä tulee pyhä lähtöjä niitä joutuu huomioimaan jopa jäämällä himaan....ku ei tohi lähteä van damme toimii filminä ainaki mainiosti....ja voi pojat niitä pieruja....=DD mutta sopivassa seurassa sopivasti nautittuna mahtava nautinto!

    • *******

      Tai jos oikea krapula niin makaan ja tärisen ja väliin hyppään ylös, kun ei mitenkään ole hyvä, suihkussa ravaan kun tulee hiki niin helposti. Muistissa on vielä viimeisin krapula, kunnon visky krapula, ei ikinä enää, en uskaltanut edes nukkua.

    • alkoholisti

      jos on kahden viikon putki takana ja sitten tulee kunnon mandoliini krapula
      silloin ei voi tehdä mitään muuta kuin oksentaa ja yrittää olla pyörtymättä.
      voi pelätä että kuolee ja kahteen viikkoon ei tule nukuttua kunnolla.
      hyvä kun kävellessä pysyy joten kuten pystyssä kun on tasapaino häiriöitä.
      ja nuppi pitkään ihan sekaisin.
      siihen ei ole muuta lääkettä kuin pitkä aika kärsiä vieroitus oireita.
      jos haluaa vieroitus oireet pois täytyy jioda iso pullo suomi viinaa, mutta
      se vain siirtää vieroitus oireita myöhemmäksi ja ovat sitä kauheampia.
      en suosittele monen päivän putkia kokemuksesta.
      viimeisestä putkestani on onneksi aikaa jo kolme kuukautta ja osa kyllä arvostaa hyvän olon
      tunnetta minkä saa urheilemalla syömällä terveellisesti ja käymällä naisissa niin
      kyllä se selvänä olo aina humalan ja krapulan voittaa,
      rakastelukin on paljon kivempaa lun on selvin päin ja saa tanssiravintolasta naisen kuin naisen .
      kun on sielläkin selvin päin herrasmiehenä

    • 6915

      Aloittaja on vielä pentu joka vasta opettelee ryyppäämistä, eikä ole edes krapulaa kokenutkaan. Tiedän kyllä tunteen minkä kuvailit, se ei ole krapula vaan krapulan pikkuserkku, semmonen pienen pieni kohmelo. Sillonhan se hauska läppä lentää ja naurattaa ja jos on kavereita paikalla niin on oikein mukavaa.

      Mutta sitten kun sinullekkin se KRAPULA iskee niin on pojulla vitsit vähissä. Väsyttää niin paljon ettei voi nukkua, päätä särkee jos olet makuullas, ja voimistuu vaan jos nouset. Oksennat vaikka mitään ei tule ulos. Tuntuu että tukehdut. Tuntuu kuin joku löisi sinua lekalla päähän. Otat muutaman askeleen ja olet kuoleman kielissä, niin lujille se ottaa. Missään asennossa ei ole hyvä olla, lihaksia särkee, raajoja, selkää, kaikkia särkee. Silmiin sattuu jos ei ole pimeässä ja jos on pimeässä niin alkaa oksettaan entistä enemmän. Nälkä on hirveä mutta jo syömisen ajatteleminen saa sinut jälleen oksentamaan sitä kirvelevää happoa jota tulee ruokalusikallinen, hirveällä työllä. Toivot että kuolet mutta se on turha toivo, kuolema ei sinua voi pelastaa, kuolemakin häviää KRAPULALLE. Siinä ei enää mitkään Frasierit auta.

      Mutta auta armias kun huomaat että olo alkaa helpottamaan, ja kun krapula väistyy. Maailman parhaita olotiloja.

    • Raunosetä

      Aloittajan kuvailema olotila on nimeltään pikkupöhnä, joka voi olla ihan hauskakin. Krapula on eri asia.

      • Paappa!

        Kun en ole eläissäni krapulaa sairastanut, vaikka ensimmäisen kaatokännini otin 1958 ja sittemmin olen sanottavammin juopunut vain alle kymmenen kertaa. Uskon nimittäin nautiskelun aikana pikkupurtavaan, joten aina ryypätessäni syön jotain ja pyrin välttämään änkyräkänniä.
        Viinaa käytän säännöllisesti, jopa liikaakin, mutta kuten sanoin krapulasta en tiedä mitään!
        Ikää minulla on muutama kuukausi alle 70 vuotta.


    • capsend

      Krapulas parasta vetää näköönsä jugurttia, ananasta, jahvaa ja pizzaa :)

    • Fish2

      Ei tule juotua alkoholia, joten ei tarvitse "nauttia" myöskään krapulasta. :D

    • Henkevä olo!

      Joo, toki. Kerran nappasin muutaman konjakin ravntola Sipulissa saatuani ylennyksen. Olin ollut puoli vuotta selvänä edellisestä "krapulastani", jolloin filosofisesti piilottelin haulikon patruunoita itseltäni.

      Ans olla. Puku päällä polttelin muutaman sikarin. Hyvin meni, mutta aamulla menin vähän korjaamaan ja näin tuttuja poikia. Kolmantena päivänä vaihdoin villapaitaan ja farkkuihin, sillä olin ilmeisesti paskantanut paitani helmaan vahingossa. Kotiin en uskaltanut, kun ei siellä ollut oltu kuin silloin avausiltana.

      Menin uuden vaatesäkin kanssa kuppilaan ja tilasin oluen. Hoipuin vessaan ja survoin likavaatteet roskiin ja pesin perseeni. Uudet vaatteet päälle ja ei kuin ilo irti. Tapasin siinä muutaman kivan tyypin ja oli naisia. Kerroin olevani salametsästäjä ja syvänmerensukeltaja ja että tiikeri oli purrut minua olkaan, vaikka oikeasti jälki oli kaljapullon takuukorkista, niitä oli kauan sitten.

      Muuta en muista, kun että jossakin vaiheessa olin Kontulassa baarissa, joka oli täynnä mustalaisia. Jonakin yönä heräsin Kisahallissa mutta sieltä päästyäni menin heti kadun yli pubiin siihen Runeberginkadun kulmaan. Oli siellä muitakin samasta osoitteesta.Yhtenä päivänä päätin syödä vähän, mutta ei sisällä pysynyt edes Shellin kaurapuuro. Suolet vain kääntyivät nurin, päässä pihahteli ja poksahteli ja paukkui. Kerran näin naamani kapakan peilissä. Se oli punainen ja verisuonet katkeilivat. Yrjötessä tuli nenästä verta. Mutta menin jukeboxille ja pistin soimaan Reijo Taipaletta. Kyllä se siitä. Fernettiä ja sitten kosanderia, kun taas veti.

      Ei siis vielä hätäpäivää. Vasta kolmen viikon päästä olin lattiassa. Sisällä ei olisi pysynyt kuin uistin, ja olin nukkunut pari yötä ulkona. Hotellilaskuja olikin jo toista tonnia ja vain yhtenä yönä olin saanut pillua alkoholistinaiselta. Ja tippurin, se selvisi myöhemmin. Mutta nyt, ei tosiaan päässyt ylös lattialta. Puolikas pullo oli parin metrin päässä. Yritin nousta mutta kaaduin. Niinpä ryömin kuin alikersantti Lehto kiväärin luokse ja hiki valui noroina turvonneelta naamaltani. Ja aaahh... sain sen käsiini. Avasin nekun. Laskin housut nilkkoihin ja kaadoin pieniä lorauksia viinaa suoraan persereikääni. Siitä alkoholi imeytyisi verisuoniin heti.

      Tuon jälkeen pääsin baanalle neljässä päivässä. Toisena päivänä tein sokerista ja suolasta liuosta, jota ryypiskelin ja palasin lattialle. Sänky oli liian korkealla. Sydän löi, pysähteli, hypähteli ja pärisi. Minä tärisin. UU-uu, pääsi joskus suusta ja pelotti niin vitusti. Soitin töihin, ja ne sanoivat että terve vaan, se on nyt loppu orjuus sinulta, johon minä, että hienoa mulkut.

      Pääsin ulos ja kuulin tosiesta korvastani marssimusiikkia ja toisessa Halonen piti Uudenvuoden puhetta. Näin myös yhden ruman akan, joka seurasi minua joka paikkaan. Vannoin koko matkan ostarille, etten koskaan joisi pisaraakaan. Varmuudeksi menin krouviin kilistämään lujalle päätökselle. Kapakanpitäjän kasvot näyttivät pelokkailta eikäö ihme, koska hän näki silmäni. Ne olivat sielun peili.

      Heräsin aikanaan lepositeistä ja tiedätkö mitä? Keksin tosiaan filosofisia mietteitä. Suurin oivallukseni oli se, että yksikään naureskeleva futuramaa ja simpsonia katseleva homo ei ole krapulaa nähnytkään.

    • Vahaperänpäristin

      Pulssi 150, kylmä hiki, migreeniä vastaava päänsärky, oksetus ja kolme alle kouluikäistä lasta hyppimässä sängyllä. Repikää nuoretparit siitä...

    • 11+6

      Kyllä kunnon ponteva krapula on aina paikallaan. Ja etenkin sen korjailu. Kylmää lonkeroa jäillä sekä rauhallinen aamupano!! Sitten kun on nousu saatu aikaan niin pitsantynkää ja mielellään paikan päällä (ölpön kera tietenkin) nautittuna. Krapulassa nauraa melkein mille vaan jopa simpsoneille.
      Mutta kokeilepa noin puolen vuoden putkea. Alkaa vintissä heittää jo aika hyvin. Ja SITÄ voisi jo kutsua krapuloiden äidiksi. Deliriumiksihan se meni enkä suosittele kenellekään.
      Kyllä viinanjuonti on kivaa ja hauskaa sekä uusia ystäviä löytää... Uskokaa pois tiedän siitä jo varmaan kaiken. En suosittele aivan aloittelijoille enkä myöskään niille jotka ovat jo rajoilla. Sitä luulee että helpottaa edes hetkeksi.. ja niin se tekeekin. Vaan kunhan heräät, siellä se vaanii taas.

    • ei enää ikinä

      Kun ryyppäät 3viikkoo yötä päivää, ja sit ku omat rahat juotu,naapurin viinat loppu tilin saldo 0e niin ei muuta ku vapisemaan peiton alle oksennus kuppi vieressä. Yrität juosta paskalle,joskus kerkiit josku et.Sätkääkän et pysty kääriin, jalat ei pidä.Nielasta et pysty ku meinaat tukehtua. Hikoilet pelkäät tosissasi kuolemaa,kuulet pahoja ääniä näet karmeita näkyjä.Ja jos sattumalta saat lainaksi rahaa 20e siitä tärisevänä meet hakeen korjaus-sarjaa ja hups unohtui ruoka ja röökit.Korjaussarjan nautittuasi tila pahenee.Jos 5kaljaa jäänyt et voi niistäkään nauttia kun joka huikka tulee ulos,silmät paisuu päässä ja pelkäät maailmanloppua.Siinä se krapula pitää otteissaan kunnes taas räpsähti korvaus tilille,ja olet päättänyt nyt en ainakaan kaikkia euroja paa kaljaan,kunnes taas huomaat olevasi samassa tai vieläkin kovemmassa krapulassa.Tämän vuoksi lopetin ja päätös on pitänyt!

    • aaahhhhh

      Kunnon krapula on tällainen. Käsi tärisee niin paljon, että kun menet vessaan niin orgasmi tulee ennenkuin kusi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe