Ateismi
Keskustele ateismista.
Mitä keskusteltavaa on siinä ettei usko jumaliin?
Palstan idea
110
1176
Vastaukset
Ookkonää vajakki?
- Kerro totuus
huora?
- Kerro totuus
Kerro totuus kirjoitti:
huora?
Minä olen huora, ja myyn myöskin äitinäni. jos sinulta löytyy 2€ ni i love you long time.
- -----------
Miksi aloittaja olisi ateisti?
- multipower-----
----------- kirjoitti:
Miksi aloittaja olisi ateisti?
sen vuoksi voi olettaa sen olevan jotenkin vajaa, kuten nämä multinikit. vain ne voivat trollailla näin.
Taasko joku hihu haluais että palsta lopetettais kun on sanottu ikäviä asioita uskosta, uskonnoista ja mielikuvituskavereista?
- 77777777777777777
Ei, pikku-belial, kukaan ei halua lopettaa tätä palstaa, sillä sillä on niiiiin suuri viihdearvo.
- 77777777777777777
77777777777777777 kirjoitti:
Ei, pikku-belial, kukaan ei halua lopettaa tätä palstaa, sillä sillä on niiiiin suuri viihdearvo.
Sitäpaitsi minä tykkään metsästää pikkulapsia palstalla.
- 77777777777777777
77777777777777777 kirjoitti:
Sitäpaitsi minä tykkään metsästää pikkulapsia palstalla.
Sinä ehkä, minä en.
- Jeesushuora
On siinä, sillä miksi ateistien pitäisi noudattaa sellaisia lakeja ja normeja yhteiskunnassa, joiden
tarkoitus ja sisältö on puhtaasti uskonnollinen, kuten jumalan pilkkalaki, kirkon yhteisövero, hautatoimen
monopoli, väestökirjanpito, pakollinen et-opetus.
Jos näitä lakeja ja normeja on noudatettava, niin onhan se hyvä että niistä keskustellaan.- .
Ei sinun tarvitse niitä noudattaa kunhan et vittu noudata,Suomessa on uskonnovapaus.
Kirkollisveroakaan ei tarvitse maksaa,ei ole mitään hautatoimimonopolia,pakollinen et opetus mikä se on?
Ettekö juuri vastusta kaikke pakollista.
Te olette kiukuttelevia kakaroita ,ette mitään muuta - goddeloos
. kirjoitti:
Ei sinun tarvitse niitä noudattaa kunhan et vittu noudata,Suomessa on uskonnovapaus.
Kirkollisveroakaan ei tarvitse maksaa,ei ole mitään hautatoimimonopolia,pakollinen et opetus mikä se on?
Te olette kiukuttelevia kakaroita ,ette mitään muuta"Ei sinun tarvitse niitä noudattaa kunhan et vittu noudata,Suomessa on uskonnovapaus.
Kirkollisveroakaan ei tarvitse maksaa,ei ole mitään hautatoimimonopolia,pakollinen et opetus mikä se on? "
- Elä lapsi hermostu, ihan rauhassa!
"Ettekö juuri vastusta kaikke pakollista. "
- Yleistävä kysymys, pitäisi jokaiselta kysyä erikseen :p
"Te olette kiukuttelevia kakaroita ,ette mitään muuta "
- Ehkä me ollaan, mitä sitten? :p - Jeesus.
. kirjoitti:
Te olette kiukuttelevia kakaroita ,ette mitään muutaSinäkin kiukuttelet kun ihmiset jotka eivät usko jumalaasi keskustelevat, itse olet oikkuileva ja tympeä kakara jonka yleistiedot ja koulutus on nollaluokkaa.
Olet tyypillinen esimerkki hullusta ja vajaaälyisestä uskovaisesta.
Sinunlaisille on tyypillistä pedofilia,lastentappaminen ja sotien aloittelu. - Muikkuinen
. kirjoitti:
Te olette kiukuttelevia kakaroita ,ette mitään muutaTiedätkö mikä on yhteisövero?
Ilmeisesti et, joka ikinen kansalainen ateistista muslimiin maksaa kaupan tuotteissa yhteisöveroa jota tilitetään luterilaisen kirkon toimintaan! Joka ikisestä muropaketista maksan osani lahkon ylläpitoon jonka "johtajasta" (Jahwe) ei ole olemassa varmaa tietoa eikä havaintoa missään koskaan havaittu. Eikö tuo kuulosta melko pöljältä hommalta? Varsinkin kun se ei ole vapaaehtoista! - gffff
Muikkuinen kirjoitti:
Tiedätkö mikä on yhteisövero?
Ilmeisesti et, joka ikinen kansalainen ateistista muslimiin maksaa kaupan tuotteissa yhteisöveroa jota tilitetään luterilaisen kirkon toimintaan! Joka ikisestä muropaketista maksan osani lahkon ylläpitoon jonka "johtajasta" (Jahwe) ei ole olemassa varmaa tietoa eikä havaintoa missään koskaan havaittu. Eikö tuo kuulosta melko pöljältä hommalta? Varsinkin kun se ei ole vapaaehtoista!Ja Luterilainen kirkko tukee pedofiliaa.
- .
goddeloos kirjoitti:
"Ei sinun tarvitse niitä noudattaa kunhan et vittu noudata,Suomessa on uskonnovapaus.
Kirkollisveroakaan ei tarvitse maksaa,ei ole mitään hautatoimimonopolia,pakollinen et opetus mikä se on? "
- Elä lapsi hermostu, ihan rauhassa!
"Ettekö juuri vastusta kaikke pakollista. "
- Yleistävä kysymys, pitäisi jokaiselta kysyä erikseen :p
"Te olette kiukuttelevia kakaroita ,ette mitään muuta "
- Ehkä me ollaan, mitä sitten? :polivat kuin ateistin pää,tyhjää täynnä.
- .
Jeesus. kirjoitti:
Sinäkin kiukuttelet kun ihmiset jotka eivät usko jumalaasi keskustelevat, itse olet oikkuileva ja tympeä kakara jonka yleistiedot ja koulutus on nollaluokkaa.
Olet tyypillinen esimerkki hullusta ja vajaaälyisestä uskovaisesta.
Sinunlaisille on tyypillistä pedofilia,lastentappaminen ja sotien aloittelu.joten kaada itsellesi vaan homo.
- .
Muikkuinen kirjoitti:
Tiedätkö mikä on yhteisövero?
Ilmeisesti et, joka ikinen kansalainen ateistista muslimiin maksaa kaupan tuotteissa yhteisöveroa jota tilitetään luterilaisen kirkon toimintaan! Joka ikisestä muropaketista maksan osani lahkon ylläpitoon jonka "johtajasta" (Jahwe) ei ole olemassa varmaa tietoa eikä havaintoa missään koskaan havaittu. Eikö tuo kuulosta melko pöljältä hommalta? Varsinkin kun se ei ole vapaaehtoista!"Yhteisövero on Suomessa yhteisöjen maksama tulovero."
Ei siis kansalainen,oletteko kaikki ateistit yhtä vitun tyhmiä?? - .
Zelig kirjoitti:
sinulle tuon?
Entä kuka pani sanat sinun suuhusi,poikaystäväsikö??
- .
Eiö tuo ollut tyypillinen Epic Fail, kehuit juuri että zeligillä olisi suuri mulkku?
. kirjoitti:
Entä kuka pani sanat sinun suuhusi,poikaystäväsikö??
Tämä on keskustelupalsta. Jos ei kiinnosta keskustella niin voi tehdä elämällään jotain muuta.
Keskustelua ei ole se, että nimittelee toisia haukkumanimillä.- .
. kirjoitti:
"Yhteisövero on Suomessa yhteisöjen maksama tulovero."
Ei siis kansalainen,oletteko kaikki ateistit yhtä vitun tyhmiä??Maksaapa, yleisverosta menee aina siivu kirkolle, oletko sinä tosiaan noin tietämätön yleisasioista että jatkuvasti todistat olevasi matalaälyinen idioottí????
- .
Zelig kirjoitti:
Tämä on keskustelupalsta. Jos ei kiinnosta keskustella niin voi tehdä elämällään jotain muuta.
Keskustelua ei ole se, että nimittelee toisia haukkumanimillä.aloitit,kusipää.
- HH
. kirjoitti:
Eiö tuo ollut tyypillinen Epic Fail, kehuit juuri että zeligillä olisi suuri mulkku?
varmaan iso mulkku.
- .
. kirjoitti:
Maksaapa, yleisverosta menee aina siivu kirkolle, oletko sinä tosiaan noin tietämätön yleisasioista että jatkuvasti todistat olevasi matalaälyinen idioottí????
lueppa nyt uudestaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yhteisövero
Yhteisöveroa maksavat yhteisöt,se on yhteisöjen maksama tulovero. . kirjoitti:
aloitit,kusipää.
"olivat kuin ateistin pää,tyhjää täynnä."
Keskustelua? Nimittelinkö sinua kusipääksi?- .
Zelig kirjoitti:
"olivat kuin ateistin pää,tyhjää täynnä."
Keskustelua? Nimittelinkö sinua kusipääksi?en sanonut sinulle sanaakaan,puutuit minun keskusteluun toisen ihmisen kanssa,kusipää.
- .
HH kirjoitti:
varmaan iso mulkku.
Jep HH.
Oletko ylpeä saavutuksistasi*?
http://maramenasyka.files.wordpress.com/2007/01/starving_baby.jpg
Olet sen verran lihava kusipää että voisit tappaa itsesi. . kirjoitti:
lueppa nyt uudestaan.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yhteisövero
Yhteisöveroa maksavat yhteisöt,se on yhteisöjen maksama tulovero....
- .
Zelig kirjoitti:
...
erikseen,mutta ota huomioon että kaikki srk saavat sitä,uskonnoista riippumatta,saavathan esimerkiksi Ry verohelpotuksia.
On vapaa-ajattelijat ry?? . kirjoitti:
en sanonut sinulle sanaakaan,puutuit minun keskusteluun toisen ihmisen kanssa,kusipää.
Jatka vain muiden haukkumista. Se on heistä varmasti todella rakentavaa.
- .
. kirjoitti:
en sanonut sinulle sanaakaan,puutuit minun keskusteluun toisen ihmisen kanssa,kusipää.
Minun mielestä kaikki ovat kusipäitä paitsi minä, se on minun puolustukseni ajattelia vastaan.
Olen semmoinen mitä yleensä kutsutaan idiooteiksi. - HH
Zelig kirjoitti:
Luepa historiaa.
mustien ongelmat meille kuuluisi?
Ei me olla niille mitään velkaa. - .
Zelig kirjoitti:
Jatka vain muiden haukkumista. Se on heistä varmasti todella rakentavaa.
on syytä.
Häpeä pelle itseäsi. - .
. kirjoitti:
Minun mielestä kaikki ovat kusipäitä paitsi minä, se on minun puolustukseni ajattelia vastaan.
Olen semmoinen mitä yleensä kutsutaan idiooteiksi.on kaksi,parahin Zelig.
- .
Zelig kirjoitti:
Luepa historiaa.
Kiitos Kristityt.
siitä se lähtee.
HH on tyypillinne idiootti joka ei osaa Kristinuskon historiaa.
Syyttää kaikkia muita omista virheistänsä. - .
. kirjoitti:
Kiitos Kristityt.
siitä se lähtee.
HH on tyypillinne idiootti joka ei osaa Kristinuskon historiaa.
Syyttää kaikkia muita omista virheistänsä.HH voisi mennä pöpilään! sillä se on juuri hänen sukulaistensa syy miksi nigeriasta,syyriasta,afganistanista,irakista ja afrikasta niin moni pakolainen tulee tänne.
Mutta eihän se ole HH:n syy että se on niin matalaotsainen paskapää, vaan hänen vanhempansa jotka halusivat tuottaa semmoisen matalatasoisen puupään joka ei tiedä yhtikääs mitään.
HH on semmoinen matalakoulutettu idiootti joka joutuisi lähimpään puuhun roikkumaan pelkästään ulkonäkönsä ja ylipainonsa takia jos tämä ei olisi sivistysvaltio.
Sillä jos tämä olisi syvällisesti Kristitty maa niin HH. olisi tapettu jo pois jollain tekosyyllä kuten Homous,kommunismi,idioottimaisuus,pakana,yms. - .
. kirjoitti:
joten kaada itsellesi vaan homo.
Et myösään ole ateisi, joten olet uskovainen.
. kirjoitti:
erikseen,mutta ota huomioon että kaikki srk saavat sitä,uskonnoista riippumatta,saavathan esimerkiksi Ry verohelpotuksia.
On vapaa-ajattelijat ry??tukea?
- HH
Zelig kirjoitti:
äläkä notku täällä.
voisit historian tiedoillasi valaista minua uskonnotonta suomalaista miten vitussa olen velkaa jollekkin nekrulle,miten voi olla minun vikani että laiskimus istuu aavikolla kärpästen ympäröimänä käsi ojossa että joku toisi ruokaa?
Kerroppa nyt! - .
Zelig kirjoitti:
Olenko nimitellyt sinua, nolla?
Huomaatko kuinka vitun tyhmä oletkaan?
Daaah,"Olenko nimitellyt sinua, nolla?"
Voi jeesus sentään mikä urpo. - .
. kirjoitti:
On vapaa-ajattelijat ry??Tykkäät vaihtaa puheaihetta ja valehdella, johtuuko se että olet täysin idiootti? vai pelkästään se että tykkäät tukea kirkkoa että pedifiili isäsi saa palkka ja sinä saat ajaa turbomazdaasi ilamiseksi?
olet yksi ällöttävä kusipää eikä kukaan tykkää sinusta.
Yhteisöt ovat verotetusti Firmat,yleisvero,ALV,perintövero,lahjavero,eläkkeet yms. ja kaikista menee siivu kirkoille.
Et voi olla noin sokea, tai sitten olet vaan hullu ja vajaaälyinen johdatettu tampio. - .
. kirjoitti:
.
- .
Zelig kirjoitti:
tukea?
miksi liittojen tulee saada helpotuksia??
Siksi koska ne ovat ns yleishyödyllisiä ja tuetaanhan muitakin harrastustoimia kuten urheiluseurojakin.
Miksi V-A nimesivät liittonsa ry,siksi koska se on hyödyllistä heille! - .
. kirjoitti:
Tykkäät vaihtaa puheaihetta ja valehdella, johtuuko se että olet täysin idiootti? vai pelkästään se että tykkäät tukea kirkkoa että pedifiili isäsi saa palkka ja sinä saat ajaa turbomazdaasi ilamiseksi?
olet yksi ällöttävä kusipää eikä kukaan tykkää sinusta.
Yhteisöt ovat verotetusti Firmat,yleisvero,ALV,perintövero,lahjavero,eläkkeet yms. ja kaikista menee siivu kirkoille.
Et voi olla noin sokea, tai sitten olet vaan hullu ja vajaaälyinen johdatettu tampio.ihan bimbo.
"Yhteisöveroa eivät maksa myöskään henkilöyhtiöt kuten avoimet yhtiöt ja kommandiittiyhtiöt sekä toiminimet." HH kirjoitti:
voisit historian tiedoillasi valaista minua uskonnotonta suomalaista miten vitussa olen velkaa jollekkin nekrulle,miten voi olla minun vikani että laiskimus istuu aavikolla kärpästen ympäröimänä käsi ojossa että joku toisi ruokaa?
Kerroppa nyt!jollekin afrikkalaiselle? Oletko mennyt lainaamaan rahaa jollekin gambialaiselle? Onko se mun ongelma? Laitoitko viimeiset rahasi WinCapitaan?
. kirjoitti:
Huomaatko kuinka vitun tyhmä oletkaan?
Daaah,"Olenko nimitellyt sinua, nolla?"
Voi jeesus sentään mikä urpo.Nollaksi.
. kirjoitti:
miksi liittojen tulee saada helpotuksia??
Siksi koska ne ovat ns yleishyödyllisiä ja tuetaanhan muitakin harrastustoimia kuten urheiluseurojakin.
Miksi V-A nimesivät liittonsa ry,siksi koska se on hyödyllistä heille!Sehän harrastaa bisnestä, sijoittaa pääomaansa ja myy omaisuuttaan. Sillä on valtava pääoma sekä omat hassuihin kaapuihin pukeutuvat kovaa palkkaa nostavat virkamiehet. Kaiken hyvän lisäksi se levittää disinformaatiota totuutena.
- 321.
Zelig kirjoitti:
Nollaksi.
Multinikki on todella ylimielinne paskahousu.
Varmaan Helluntalainen lahkolais saarnaaja jolla on haaremi naapureiden vaimoista. - ..
. kirjoitti:
on kaksi,parahin Zelig.
Ei vaan pelkästään sinä ylimielinen paskamultinikki.
Helvetti odotta sinua. - .
Zelig kirjoitti:
Nollaksi.
kusipää.
- .
Sinu vija HH. Edustat sitä uskontoa joka on Afrikan nälänhädän takana,
Etkö sinä HH kanna mitään vastuuta uskonnosi saavutuksilla? kuitenkin isoilet sen saavutuksilla. mutta vaan "positiivisilla"
Olet naurettava pikkunatsi. - .
Zelig kirjoitti:
Sehän harrastaa bisnestä, sijoittaa pääomaansa ja myy omaisuuttaan. Sillä on valtava pääoma sekä omat hassuihin kaapuihin pukeutuvat kovaa palkkaa nostavat virkamiehet. Kaiken hyvän lisäksi se levittää disinformaatiota totuutena.
tai jopa Vapaa-ajattelijat,kaikki on bisnestä.
Kaikki on vain oletusta,urheiluseuratkin väittävät urheilun olevan hyväksi vaikka viimeaikaisetk tutkimukset ovat todenneet urheilun aika turhaksi mm laihduttamisen suhteen. - .
. kirjoitti:
Sinu vija HH. Edustat sitä uskontoa joka on Afrikan nälänhädän takana,
Etkö sinä HH kanna mitään vastuuta uskonnosi saavutuksilla? kuitenkin isoilet sen saavutuksilla. mutta vaan "positiivisilla"
Olet naurettava pikkunatsi.HH on tyypillinen läski rikkaan perheen natsipaska, isoilee etujensa kanssa mutta sopivasti unohtaa aiheuttamansa kärsimyksen.
Kuten juuri hyökkäilee homoja vastaan mutta unohtaa aiheuttamansa maailmansodat ja keiken paskan mitä on aiheuttanut.
Tyypillistä Kristillistä meinikiä toisinsaoen. - .
Zelig kirjoitti:
Kaada itelles vaan, homo.
nythän tulemme jo hyvin juttuun!
. kirjoitti:
nythän tulemme jo hyvin juttuun!
Mä en tule sun kanssa mihinkään juttuun. En edes äitiisi.
- .
Zelig kirjoitti:
Mä en tule sun kanssa mihinkään juttuun. En edes äitiisi.
kun häviää,ison vitutuksen.
- .
. kirjoitti:
tai jopa Vapaa-ajattelijat,kaikki on bisnestä.
Kaikki on vain oletusta,urheiluseuratkin väittävät urheilun olevan hyväksi vaikka viimeaikaisetk tutkimukset ovat todenneet urheilun aika turhaksi mm laihduttamisen suhteen.Vaihda vaan tosiaan puheenaihetta multinikki, sehän on tyylisi. Kirkolla on tosiaan 200miljoonan omaisuus millä sillä ei ole mitään tarkoitusta lahjoittaa köhille sillä jokaisesta "köyhine keräyksistä" alle 11% menee tosiaan keräykseen ja loput tulevat kansalaisilta, mikä myöskin tarkoittaa sitä että kirkko saa enemmän kun on lahjoittanut takaisin veronvähennyksistä koska se on veronvähennettävä asia ja lisäksi kirkko ilmoittaa KOKO lahjoitettavan summan verovähennykseen, ei vaan sen mikä on itse vähentänyt.
Totuus on kuitenkin se että Suomenkirkko voisi omaisuudensa puolesta hävittää maapallon köyhyyden vaikka heti mutta on valinnut olla tekemättä sen,
Mutta voihan pappi muuttaa ökyasuntoon vaikka tänään. - .
. kirjoitti:
ihan bimbo.
"Yhteisöveroa eivät maksa myöskään henkilöyhtiöt kuten avoimet yhtiöt ja kommandiittiyhtiöt sekä toiminimet."Kierrät asiaa kun mikäkin pelle.
- .
. kirjoitti:
kun häviää,ison vitutuksen.
Jeesus pani kalunsa suuhuni, imin joka sentin
- .
. kirjoitti:
Vaihda vaan tosiaan puheenaihetta multinikki, sehän on tyylisi. Kirkolla on tosiaan 200miljoonan omaisuus millä sillä ei ole mitään tarkoitusta lahjoittaa köhille sillä jokaisesta "köyhine keräyksistä" alle 11% menee tosiaan keräykseen ja loput tulevat kansalaisilta, mikä myöskin tarkoittaa sitä että kirkko saa enemmän kun on lahjoittanut takaisin veronvähennyksistä koska se on veronvähennettävä asia ja lisäksi kirkko ilmoittaa KOKO lahjoitettavan summan verovähennykseen, ei vaan sen mikä on itse vähentänyt.
Totuus on kuitenkin se että Suomenkirkko voisi omaisuudensa puolesta hävittää maapallon köyhyyden vaikka heti mutta on valinnut olla tekemättä sen,
Mutta voihan pappi muuttaa ökyasuntoon vaikka tänään.Setasi tai amnesty,spr,punainen risti,kaikki samaa paskaa.
Ero on vain että puolustat Setaa kuulumalla siihen homo. - .
. kirjoitti:
Kierrät asiaa kun mikäkin pelle.
homo
- Vaikuttaa siltä
. kirjoitti:
HH on tyypillinen läski rikkaan perheen natsipaska, isoilee etujensa kanssa mutta sopivasti unohtaa aiheuttamansa kärsimyksen.
Kuten juuri hyökkäilee homoja vastaan mutta unohtaa aiheuttamansa maailmansodat ja keiken paskan mitä on aiheuttanut.
Tyypillistä Kristillistä meinikiä toisinsaoen.että tämä keskustelu on ateistien itsensä välistä.
Uskovilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. - Ai että kaikki he
. kirjoitti:
jotka eivät nimeä itseään ateistiksi, ovat uskovia..ei ole totta !
- Sori vain ateistit
Ai että kaikki he kirjoitti:
jotka eivät nimeä itseään ateistiksi, ovat uskovia..ei ole totta !
mutta oletatteko te olevanne jotain valiojoukko tässä maailmassa
kun tuollatavalla korotatte itseänne ? - .
Vaikuttaa siltä kirjoitti:
että tämä keskustelu on ateistien itsensä välistä.
Uskovilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä.HH = uskovainen sikaläskipaskapää.
- .
Sori vain ateistit kirjoitti:
mutta oletatteko te olevanne jotain valiojoukko tässä maailmassa
kun tuollatavalla korotatte itseänne ?Isoilija on uskovainen, oikei Kristitty kusipää!
- .
. kirjoitti:
Setasi tai amnesty,spr,punainen risti,kaikki samaa paskaa.
Ero on vain että puolustat Setaa kuulumalla siihen homo.Prööt.
Huomaa tosiaan miten te uskovaiset idiootit puolustatte kirkkoanne.
Seta,amnesty,spr,punainen risti eivät sentään vedä kirkolle välistä rahaa kuten sinunlainen pedofiilipaska haluaa.
sinä et halua auttaa ketään paitsi pedofiilikirkkoasi senkin pedo paskiainen. - .
. kirjoitti:
homo
Itse olet pedofiili.
Mutta kirkonpuolustaminen raha-asioissahan on uskovaispedofiilien agenda että turvaatte palkkanne ja lapsiuhrinne.
eikö niin natsipaskakommaripedofiili? - goddeloos
. kirjoitti:
olivat kuin ateistin pää,tyhjää täynnä.
"Tyhjentävät vastauksesi
olivat kuin ateistin pää,tyhjää täynnä. "
- Sait sentään vastauksen. Se on kuitenkin paljonplajonpaljon enemmän kuin hihhulta... saatika multinikiltä voi odottaa.
Voit jatkaa taas sitä puskista huutelua, parempaankaan et näköjään pysty! - goddeloos
että tämä keskustelu on ateistien itsensä välistä.
Uskovilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä."että tämä keskustelu on ateistien itsensä välistä.
Uskovilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. "
- Se on sinun asiasi jos moisen johtopäätöksen haluat vetäää suhteellisen vajailla tiedoilla. . kirjoitti:
"Yhteisövero on Suomessa yhteisöjen maksama tulovero."
Ei siis kansalainen,oletteko kaikki ateistit yhtä vitun tyhmiä??Ihmisistä ne yhteisötkin koostuu.
- Vaikuttaa siltä
goddeloos kirjoitti:
"että tämä keskustelu on ateistien itsensä välistä.
Uskovilla ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. "
- Se on sinun asiasi jos moisen johtopäätöksen haluat vetäää suhteellisen vajailla tiedoilla.Olenkin tunnetusti vajaaälyinen kylähullu.
- .
. kirjoitti:
Prööt.
Huomaa tosiaan miten te uskovaiset idiootit puolustatte kirkkoanne.
Seta,amnesty,spr,punainen risti eivät sentään vedä kirkolle välistä rahaa kuten sinunlainen pedofiilipaska haluaa.
sinä et halua auttaa ketään paitsi pedofiilikirkkoasi senkin pedo paskiainen.sananvaihto ateistin kanssa,he heh.
Uskon että kyseessä on henkilö joka piiloutuu Belial 666 nm taakse,pelokas pieno barbeilla leikkivä poika. - .
ertert kirjoitti:
Ihmisistä ne yhteisötkin koostuu.
oikein pilkunnussijoiksi,tyypillistä ateisti touhua,kuivaa vailla mitään rationaalista ajattelua,aivan kuin huumejengin kanssa yrittäisi jutustella.
- .
. kirjoitti:
sananvaihto ateistin kanssa,he heh.
Uskon että kyseessä on henkilö joka piiloutuu Belial 666 nm taakse,pelokas pieno barbeilla leikkivä poika.Ja sitten hyökkäät belialin kimppuun kun jäit keskusteluissa alakynteen.
Tyypillinen veto uskovaiselta vaippahousulta. - .
. kirjoitti:
oikein pilkunnussijoiksi,tyypillistä ateisti touhua,kuivaa vailla mitään rationaalista ajattelua,aivan kuin huumejengin kanssa yrittäisi jutustella.
Sinussa ei ole älykkyyttä arvostella ateisteja, sinä olet vaan vaippauskovainen vailla järkeä.
- En usko
Olenkin tunnetusti vajaaälyinen kylähullu.
että kyse on samasta HH:sta, joka on kirjoittanut palstalla,
joten tarkoitus kai on mustamaalata häntä tällätavalla !
- +++++++++++++
Esimerkiksi miksi ihmiset eivät usko jumaliin, selittämään uskovien valheita, edistämämään sananvapautta, ( Ei ole vielä tapahtunut) saada ateistit vakuutumaan jonkin jumalan olemassaolosta tai antaa ihmisille mahdollisuus purkaa pahaa oloaan (johtuen ehkä siitä ettei omaa uskoa pysty puolustamaan)
- +++++++++++++
"Esimerkiksi miksi ihmiset eivät usko jumaliin, selittämään uskovien valheita, edistämämään sananvapautta, saada ateistit vakuutumaan jonkin jumalan olemassaolosta ( Ei ole vielä tapahtunut) tai antaa ihmisille mahdollisuus purkaa pahaa oloaan (johtuen ehkä siitä ettei omaa uskoa pysty puolustamaan).
Edellinen oli vähän epäselvä jos jotakuta edes kiinnostaa. - (on tapahtunut)!
+++++++++++++ kirjoitti:
"Esimerkiksi miksi ihmiset eivät usko jumaliin, selittämään uskovien valheita, edistämämään sananvapautta, saada ateistit vakuutumaan jonkin jumalan olemassaolosta ( Ei ole vielä tapahtunut) tai antaa ihmisille mahdollisuus purkaa pahaa oloaan (johtuen ehkä siitä ettei omaa uskoa pysty puolustamaan).
Edellinen oli vähän epäselvä jos jotakuta edes kiinnostaa.Ateistejakin on tullut ja tulee edelleen uskoon - sinä et vain tiedä heistä.
Jos joku uskova valehtelee, ei hän ole oikein uskossa, mutta jos tarkoitat
Raamattua, niin se taas on Jumalan sanaa ja Hän ei valehtele.
Minulla ei ole tarvetta purkaa pahaaoloani ateistipalstalla.
Aloituksen ajatus oli itsellänikin mielessä, kun tänne tulin ensimmäisen kerran.. (on tapahtunut)! kirjoitti:
Ateistejakin on tullut ja tulee edelleen uskoon - sinä et vain tiedä heistä.
Aloituksen ajatus oli itsellänikin mielessä, kun tänne tulin ensimmäisen kerran..miksi siinä on virheitä?
- wiswindow
Zelig kirjoitti:
miksi siinä on virheitä?
Jumala saneli ihan oikein mutta Raamattua kirjoittaneet eivät ymmärtäneet mitä jumala heille sanoi ja olivat muutenkin poropeukaloja kirjoittamisessa.
Jumala ei tee virheitä, ihmiset tekee! - wiswindow
wiswindow kirjoitti:
Jumala saneli ihan oikein mutta Raamattua kirjoittaneet eivät ymmärtäneet mitä jumala heille sanoi ja olivat muutenkin poropeukaloja kirjoittamisessa.
Jumala ei tee virheitä, ihmiset tekee!Jumal ei tee virheitä, tämä takia kansanmurhat ovat oikeutettuja Jumalan nimissä. ja samoin Afrikan nälänhädät.
http://maramenasyka.files.wordpress.com/2007/01/starving_baby.jpg wiswindow kirjoitti:
Jumala ei tee virheitä, ihmiset tekee!luo kuvakseen epätäydellistä?
Hyvä ja rakastava jumala, joka sallii pahan?
Sellainen on täydellinen jumalasi, niinkö?- .
Zelig kirjoitti:
luo kuvakseen epätäydellistä?
Hyvä ja rakastava jumala, joka sallii pahan?
Sellainen on täydellinen jumalasi, niinkö?"Jumal ei tee virheitä"
Jos jumala ei tee virhitä niin miksi hän loi Saatanan joka kääntyi Jumalaasi vastaan.
Et ole tainnut lukea raamattua koska tietämyksesi ovat niin epäpäteviä että olet ilmiselvä jälkeenjääny tampio joka ei tiedä mistään yhtään mitään ja vähiten tiedät pyhästä kirjastasi edes perusjuttuja.
Häpeäisit jo pelle! - ++++++++++++++++++
(on tapahtunut)! kirjoitti:
Ateistejakin on tullut ja tulee edelleen uskoon - sinä et vain tiedä heistä.
Aloituksen ajatus oli itsellänikin mielessä, kun tänne tulin ensimmäisen kerran.."Jos joku uskova valehtelee, ei hän ole oikein uskossa, mutta jos tarkoitat
Raamattua, niin se taas on Jumalan sanaa ja Hän ei valehtele. "
Raamattu on siis aika voimaton, koska uskossa olevia on todella vähän, toi on lisäksi "ei todellinen skotti" ja raamattu sisältää fakta-virheitä ja suoria valheita kuten esimerkiksi Jeesuksen sanat rukoilusta, eli jokainen rukous toteutuu, oli kyse vuorien siirtymistä tai amputoidun raajan uudelleenkasvattamisesta.
"Minulla ei ole tarvetta purkaa pahaaoloani ateistipalstalla. "
Kuitenkin joillakin ihmisillä on. Täytyyjän heille antaa mahdollisuus, helpostihan he voidaan bännätä ja sotkut siivota.
"Aloituksen ajatus oli itsellänikin mielessä, kun tänne tulin ensimmäisen kerran.."
Ehkä tälle palstalle ei ole tarvetta muuta kuin samoinajattelijoiden kokoontumispaikka ja väärien käsitysten ateisteista korjaaminen. - Uskallan sanoa
++++++++++++++++++ kirjoitti:
"Jos joku uskova valehtelee, ei hän ole oikein uskossa, mutta jos tarkoitat
Raamattua, niin se taas on Jumalan sanaa ja Hän ei valehtele. "
Raamattu on siis aika voimaton, koska uskossa olevia on todella vähän, toi on lisäksi "ei todellinen skotti" ja raamattu sisältää fakta-virheitä ja suoria valheita kuten esimerkiksi Jeesuksen sanat rukoilusta, eli jokainen rukous toteutuu, oli kyse vuorien siirtymistä tai amputoidun raajan uudelleenkasvattamisesta.
"Minulla ei ole tarvetta purkaa pahaaoloani ateistipalstalla. "
Kuitenkin joillakin ihmisillä on. Täytyyjän heille antaa mahdollisuus, helpostihan he voidaan bännätä ja sotkut siivota.
"Aloituksen ajatus oli itsellänikin mielessä, kun tänne tulin ensimmäisen kerran.."
Ehkä tälle palstalle ei ole tarvetta muuta kuin samoinajattelijoiden kokoontumispaikka ja väärien käsitysten ateisteista korjaaminen.että vielä tullaan näkemään ihmeitä suurimmassa määrin. Sen enempää en kerro.
- wiswindow
. kirjoitti:
"Jumal ei tee virheitä"
Jos jumala ei tee virhitä niin miksi hän loi Saatanan joka kääntyi Jumalaasi vastaan.
Et ole tainnut lukea raamattua koska tietämyksesi ovat niin epäpäteviä että olet ilmiselvä jälkeenjääny tampio joka ei tiedä mistään yhtään mitään ja vähiten tiedät pyhästä kirjastasi edes perusjuttuja.
Häpeäisit jo pelle!Voisiko se johtua siitä että Pahuus piti luoda että Hyvyyden erottaisi?
Uskallan sanoa kirjoitti:
että vielä tullaan näkemään ihmeitä suurimmassa määrin. Sen enempää en kerro.
Noitahan lopun aikojen veretseisauttavia ihmeitä on profetoitu maailman sivu ja uskovaisilla on varma "tieto" aina asiasta. Kuten sinullakin.
Ei niitä ihmieitä taida kuule tapahtua..- .
wiswindow kirjoitti:
Voisiko se johtua siitä että Pahuus piti luoda että Hyvyyden erottaisi?
Tunnustat siis että pahuus in Kritittyjen keksintö?
- Eikä ole
. kirjoitti:
Tunnustat siis että pahuus in Kritittyjen keksintö?
Herää ja ota ne ruusunpunaiset lasit silmiltäsi ja katso maailmaa, onko se hyvä vai paha ?
"pahuus on kristittyjen keksintö"? - Sinä saat kapinoida
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Noitahan lopun aikojen veretseisauttavia ihmeitä on profetoitu maailman sivu ja uskovaisilla on varma "tieto" aina asiasta. Kuten sinullakin.
Ei niitä ihmieitä taida kuule tapahtua..Jumalaa vastaan, niinkauan kuin jaksat..minä en kuitenkaan luovu siitä, mihin uskon ja mitä olen tullut tietämään.
- Tämä on totta
= ateistit valuttavat paskaa päästään palstalle.
- -millibeast -
sefsf kirjoitti:
Kristinuskon tuote.
http://3.bp.blogspot.com/_JF8UtJK3aog/ReZKwtKwvcI/AAAAAAAAAVk/i_wV99RV2Ts/s1600/hungry child 2.jpgEi, vaan ihmisen AHNEUDEN tuote.
Miksi ihmisen täytyy olla niin saatanan itsekäs ja ahne? - .
-millibeast - kirjoitti:
Ei, vaan ihmisen AHNEUDEN tuote.
Miksi ihmisen täytyy olla niin saatanan itsekäs ja ahne?Kristinuskoisten AHNEUDEN tuote.
- ..
. kirjoitti:
Kristinuskoisten AHNEUDEN tuote.
Ihminen EI tarvitse uskontoa ahneutensa toteuttamiseen.
- Esakalevin
On joukko asioita, kysymyksiä, joihin on sekä uskonnollisia vastauksia että uskonnottomia vastauksia. Uskonnollisia vastauksia on erilaisia, mutta miltei kaikki niistä väittävät, että juuri niiden vastaus on ainoa oikea. Uskonnottomilla, ateisteilla, on kuitenkin myös noihin kysymyksiin uskonnottomia vastauksia. Ateisteilla ei ole reikää pässäään.
Uskonnottomilla voi olla noihin kysymyksiin myös erilaisia uskonnottomia vastauksia, mutta useat uskonnottomat ymmärtävät, että moniin asioihin on olemassa monenlaisia näkökulmia ja sitä kautta monenlaisia (osa)totuuksia. Vastaukset ovat myös kehittyviä, mikä johtuu yhtäältä tiedon lisääntymisestä ja toisaalta myös siitä, että kyseinen asia muuttuu ja kehittyy, jolloin vastauksienkin tulee kehittyä. Palstan idea on muodostaa ympäristö jossa voidaan keskustella.
Ainoa asia joka voisi edes tehdä jostakin palstasta tarpeettoman on se että kukaan ei käyttäisi sitä.
Joten jos et näe mitään tarvetta jollekin palstalle........ älä kirjoita sille.- .
Multinikki on KirkkoHuora.
Hänen asiansa liittyy pelkästään Ateistien pilkkaamiseen,Kirkon puolustamiseen ja pedofilian puolustamiseen.
Hän on ilmiselvästi jokin pedofiilipappi joka pelkää palkkansa puolesta. Eiköhän tämä aloitus ja itsessään vastaa tähän kysymykseen.
Jo hyvän matkaa yli sata vastausta..- ateitilla ei lähetys
Mitä varten pitää olla palsta ateismille, jos ei usko niin ei usko. Todelliset ateisit eivät pohdi jatkuvasti uskomattomuuttaan. Ateisti, joka vatvoo jatkuvasti uskomattomuuttaan ei ole vielä varma ateismistansa!
Eihän ateistilla ole edes missiovelvollisuutta saarnata ateismiaan, mutta meillä' uskovaisilla on! Sen vuoski me saarnaamme!- havainnon pala
Häh?? Tämä palstahan on miehitetty telaketjuateisteilla, jotka eivät muuta teekään kuin mollaavat uskontoja ja kehuvat ja saarnaavat ateismiaan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945