Hei,
ihmeiden aika ei ole ohi! Meillä on Marja-aroniapuissa (vartettu pihlajanvarteen) samaan aikaan:
- vihreitä lehtiä
- punaisia lehtiä
- marjoja
- kukkia
Facebook-sivullani oleva kuva kertoo kaiken: http://www.facebook.com/photo.php?pid=1681216&l=ec7a88e3c6&id=1412859188
t. Petri
Marja-aronia kukkii syksyllä!
6
920
Vastaukset
- oaisdufj
wau, makeeta
sari - tipitii..
itäisessä suomessa, krassit on taas kivasti taimella :D
- janski86
Onpa hieno! Itselläkin on marja-aroniaa pihojen aitapuskana, täytyypä tarkkailla ensi syksynä sattuuko itse näkemään moisen "ihmeen" :) Viime syksynä ei tullut vielä paljon katseltua kun vasta muutimme asuntoon.
Jos olisin "ilkeämielinen immeinen", niin väittäisin, että
kyseessä on fotomontage. Mielestäni tuo kukkatertun varsi
lähtee vähän vika paikasta. Tai sitten aroniasi on vähän
hurahtanut, meitä kun on vähän joka lähtöön.
Erikoinen joka tapauksessa.- PetriPP
Valitettavasti on kerrottava, että kuvaa ei ole editoitu. Mulla on niitä täällä koneelle tallennettuna lisää, jos on tarvis :-)
2011 syksynä näyttää siltä, että moista ihmettä ei tulla näkemään.
Keittelimme tosin marjoista ensimmäistä kertaa mehua: tuli ihan juotavaa. PetriPP kirjoitti:
Valitettavasti on kerrottava, että kuvaa ei ole editoitu. Mulla on niitä täällä koneelle tallennettuna lisää, jos on tarvis :-)
2011 syksynä näyttää siltä, että moista ihmettä ei tulla näkemään.
Keittelimme tosin marjoista ensimmäistä kertaa mehua: tuli ihan juotavaa.Uskotaan, anteeksi epäilyt.
Itselläni aloitti päärynä elokuun lopulla toisen kukintonsa kun valmiit hedelmät ovat vielä tukevast kiinni oksassa. Samaan syssyyn hurahti myös luumu ja akaasia.
Kukinta ei tosin ole sellaista kuin keväällä, mutta kuitenkin kukkia siellä täällä.
Vanhemmat ihmiset sanovat sen tietävän pitkää ja lämmintä syksyä.
No, aika näyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418