kotikatu on okokokokoko

iiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Toivoisin kuitenkin, että huomio kiinnittyisi vähän muuhunkin kuin Perttiin jonka elämää jauhetaan melkein koko ajan. Tuntuu, että koko sarja on alkanut pyöriä hänen ympärillään ja kaikki hetket kertovat melkein hänestä tai hänen rakkauselämästään ja ongelmistaan. Ruutuun enemmän Karinia jota ei ole näkynyt kuin ehkä parissa jaksossa syksyn aikana! Myös Dannya ja Monikaa saisi näyttää paljon enemmän.

Teemun tuo uusi ruokaintoilu on ärsyttävä. Toivoisin myös, että Laura ja Krisse eroaisi lopullisesti. Krissen ei kuitenkaan tarvitsisi lähteä kokonaan pois. Tuo Lauran bisseys oli mielestäni ärsyttävä juttu alunperinkin.

Hyvää puolestaan on se, että Kotikatuun on tullut uusi perhe; Talvelat. Olisi mielenkiintoista myös seurata sen tädinkin elämää ja myös muiden lasten. Minusta he eivät ole huonoja henkilöitä vaan siitä sarjaan tulisi eräänlaista lisäjännitystä. Myös Maijasta on tullut paljon mielenkiintoisempi.

1

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkaas takaisin

      Kotikadulta on tosiaan kadonnut paljon vaivihkaa henkilöhahmoja, tyhjiö on sitten täytetty Mäkimailla.
      Lesboparilla tai muulla.Poissa on Hannes, Timo Veli, Ninni ja Mirja, Onni ja Anja, sekä Tuuli ja Hessu, nyt kai aika paljon Dannykin.Nyt on lähtenyt sitten Jarkkokin.

      Jarkko toi ilmettä Lauran perheeseen, nuorena kasvavana sällinä toilailuineen.
      Nyt Lauran ja Krissen suhdekuviot näyttää niin lapselliselta.Ihan kuin jotakin kahden aikuisen naisen
      kotileikkiä.Turhauttavaa vatvomista ja Krissen outoa ilmeilyä.
      Kaiken keskellä tasapainoilee ja kasvaa Kerttu, jolla ollut jotakin kehitysongelmia.

      Kiva olisi nähdä vielä Partasen perhettäkin jossakin muodossa ja Ilona koiraa.
      Näin talvella olisi mukava nähdä myös niitä pohjoisen maisemia, missä muka Hannes ja TimoVeli asustelee.
      Yhtäkkiä kaikki lakkasivat käymästä siellä. Kuin olisi porttikielto pamahtanut.
      Ymmärrän kyllä, ettei näyttelijät ole saatavilla ko.rooleihin enää.Mutta mielikuvitusta peliin.

      Ennenkin on uusia näyttelijöitä tullut jatkamaan jonkun roolia draamasarjoissa.Joissa näyttelijät ei ole aina niin pysyväistä sorttia.Ei silti aina tarvitsisi kirjoittaa jonkun roolia huidsin nevadaan, kuolleeksi tai
      ulkomaille lähteneeksi ts.poistaa kokonaan sarjasta.

      Ei kai se niin vaikeaa ole Risto Aution tilalle uutta Hanneksen näyttelijää löytää, tai Sulevi Peltolan esittämän Onnin tilalle.
      Onneksi kuitenkin, se sekava Maija Mäkimaan ystävä Elsi on häipynyt sarjasta, hän oli jotenkin niin turha.
      Juurikin sellainen turha tilke tyhjään tilaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe