Neljän tähden illallinen

kannattaa katsoa

on koukuttanut minut ja kumppanin tyystin. Tällä viikolla on taas uudet tähdet mukana laittamassa ruokaa toisilleen. No, osa laittanut itse, osa käyttänyt apuvoimia. Mukava katsoa toisten/julkkisten koteja samalla ja ennen kaikkea mitä ruokaa, kuinka tulevat toimeen keskenään. Joillakin ollut tosi hyvä ilmapiiri, toisilla taas jäyhempää. Viinaksia= viinejä tms juovat ihan kohtuullisesti ( jopa paljon) ja osa ollut selvästi päihtynyt. Automatkaan kuuluu rentouttava juoma itsestään selvyytenä.

8

774

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Olisi tietysti voitu yrittää tehdä kerrankin telkkariohjelma ilman ratiasamulinkatajistokaikkos-osastoa eli ihan joka paikan höyliä. Sekin täytyy sanoa, että nähtyjen jaksojen perusteella tosihyvä tunnelma vaatii sitä, että ollaan todellankin kokkaajan kotona eikä jossain muualla. Joka tapauksessa kiva ohjelma.

      • tykätään...

        Ohjelma taitaa olla kopio Livillä nähdystä Arvostele mun illallinen. Satuin kerran näkemään osan. Mutta jo sne perusteella kotimainen versio on parempi.


    • ruoka on hyvää

      Tallennin jaksot ja aloin katsoa vaan yhtä - pakko oli vetää kaikki neljä julkkista putkeen :))))

    • rehellisyyttä

      paljastaa hyvissä ajoin, onko ollut ammattilaisia laittamassa ruokaa. Nyt menee tosi väärin jos Susanna voittaa tään viikon. Ehdottomasti väärin.

      • V***uuntunut

        Topi ja Sikkekin käytti ns. apuvoimia. Kaikki pitäisi hylätä.


      • rehellisyyttä
        V***uuntunut kirjoitti:

        Topi ja Sikkekin käytti ns. apuvoimia. Kaikki pitäisi hylätä.

        sama tuomio ja kohtelu. Ainakin pitäisi olla säännöissä, että on paljastettava onko ammattilainen ollut tekemässä ruokaa. Eikös nuo mainitsemasi kertoneetkin?


    • Yääääääkkkkk

      1.11
      Voi helvetti yksi tollo pipo päässä paleleeko päätä, ei voi olla totta!!!
      Nämä tollot julkomot pilaa ohjelman.

    • aivan,.,

      loistava ohjelma. Minä en osaa laittaa ruokaa, mutta tätä ohjelmaa katsoessa huomaa että ei osaa moni muukaan. Ihanaa sähellystä ja tohellusta keittiössä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2916
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      105
      2468
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2230
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2059
    5. 173
      1876
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      43
      1865
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1548
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe