Olen alkanut miettiä syömisiäni ja tuntuu et syön liian vähän.
Minulla ilmenee tärinää, syönnin jälkeen lihasheikkoutta jalat ihan vellinä ja pyörryttää(nenä vuotaa kuin ois flnssassa), tosin sitä on muutenkin,hengenahdistus, rintaa puristaa, "paniikkikohtauksia",silmissä vilkkuu välillä, ei tule sillain nälkä mutta kun silmät ei meinaa kohdista ja katse pomppii tietää että nyt pitäis syödä,jotaina, ajatus ei kulje,mikään ei kiinnosta,oksetus, huono olo, ym ym tää on ihan kauheeta..voiko johtua anoreksiasta. Liikun kyllä aktiivisesti mutta koetan syötdä säännöllisesti.
Fyysiset ja henkiset oireet..Onko muille???
2
2587
Vastaukset
- janttu.h
Hei!
Oireesi kuullostavat kyllä aika huolestuttavilta. Oletko laihtunut paljonkin viime aikoina? Kannattaa jutella lääkärille oireistasi tai jollekkin muulle ihmiselle. Jos syöt liian vähän elimistösi ei saa tarvitsemiaan ravintoaineita ja siksi kehosi alkaa reagoida siihen, koska se viestittää sinulle, että tarvitset ravintoa tai enemmän ravintoa mitä syöt. - todettu anoteksia
Fyysiset oireet;
-palelu
-lihakset lähteneet (En saa edes yhtä vatsalihasta.)
-todella alhainen verenpaine ja vaarallisen matala syke
-huimaus, meinaan pyörtyä ja päässä suhisee ja näkölähtee helposti
-Huono ääreisverenkierto, eli veri ei kierrä raajoissa kunnolla, jolloin ne ovat sinertäviä ja kylmiä
-hiukset ohentuneet, paikoin kaljuja kohtia
-kynnet huonossa kunnossa
-lanugo- karvaa, joka on vaaleaa ja nukkamaista, on alkanut kasvaa aliravitsemuksen takia ympäri kehoa.
-Luut haurastuneet, lantiorangassa alkanut osteoporoosi
-alhainen ruumiinlämpö
-Jatkuva väsymys ja huono keskittymiskyky
Henkisistä oireita;
-masennus
-sairas lihomisen pelko
-ahdistus ruoasta ja syömisestä
Ja ikää 15 vuotta. Takana noin 4 vuoden sairastamista ja 2 vuoden osastohoito.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442480Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961167Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131081Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298901- 66868
- 90850
- 53841
- 46829
- 53758