Kuvittelut koetuksella:-)

NainenKirjoittaa

On varmasti lukematon määrä asiota, joita kykenet kuvittelemaan ja mahdollisesti lukemattomat nekin asiat, joita et koskaan edes kuvittele.

Tässä haasteeksi jotain:
-ikuinen nuoruus
-sokeus/kuurous
-elämä pyörätuolissa
-maailman kuulu näyttelijä/elkuvaohjaaja/kirjailija,tai mikä tahansa taiteilijia
-erakko
-taikuri
-politiikko

Millainen mies olisit, jos naisena kuvittelet itsesi mieheksi, tai millainen nainen, jos miehenä kuvittelisit itsesi naiseksi?

Entäpä minne maahan muuttaisit, jos et syystä tai toisesta voisi asua enää Suomessa?

Nämä nyt vain esimerkkeinä, voit itse valita millaisen kuvitelman haluat, tai jonkun noista mikäli haluat.

19

428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teemuna

      Panit pahan. Tosi vaikee mielikuvitella ittensä naisen nahka päällä ja -sielu sisällä, ei hitto. Luultavasti olisin peräänantamaton, ainakin noin yleensä. Haaveilisin varmaan ikuisesta nuoruudesta ja olisin sokea järkijätkille.

      • analysreeraa, niin toi toinen sukupuoli saataa" kuvastella jotain ns.-sta parisieluisuudesta----eli heijastetta itsestään:-dEE


      • Teemuna
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        analysreeraa, niin toi toinen sukupuoli saataa" kuvastella jotain ns.-sta parisieluisuudesta----eli heijastetta itsestään:-dEE

        STA, eli Suomen Turistiauto oli ainakin pääkaupunkiseudulla toimiva liikennöintiyhtiö, muistaakseni. Omaa ymmärrystäni harvoin epäilen, paitsi nyt kun pähkäilen mikä on parisielun heijaste itsestään?

        Huh huh. Eläköön se suuri ero!


      • Teemuna kirjoitti:

        STA, eli Suomen Turistiauto oli ainakin pääkaupunkiseudulla toimiva liikennöintiyhtiö, muistaakseni. Omaa ymmärrystäni harvoin epäilen, paitsi nyt kun pähkäilen mikä on parisielun heijaste itsestään?

        Huh huh. Eläköön se suuri ero!

        Tuotas noin kun....*puhuu käsikielellä* Piti lyhentämäni niisanotusta ...*hih*
        Mutta vakavammin: Meissä kaikissa on femiini--että maskuliini energeettisesti. Sielun kuvassa heijaste on täydellisemmässä muodossaan. Persoona taas hakee parisuhteesta ties mitä ja ollaan niin maan perusteellisen pettyneitä, kun ei aina saada mitä pikku persoona halajaisi:-D


      • Teemuna
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Tuotas noin kun....*puhuu käsikielellä* Piti lyhentämäni niisanotusta ...*hih*
        Mutta vakavammin: Meissä kaikissa on femiini--että maskuliini energeettisesti. Sielun kuvassa heijaste on täydellisemmässä muodossaan. Persoona taas hakee parisuhteesta ties mitä ja ollaan niin maan perusteellisen pettyneitä, kun ei aina saada mitä pikku persoona halajaisi:-D

        Selvää pässinlihaa, olisit heti sanonu, hö!


      • Teemuna kirjoitti:

        Selvää pässinlihaa, olisit heti sanonu, hö!

        Ei sitä kaikkea heti sanota....niin kerta!


    • olevani lammaspaimen jossakin mongolian vuoristoseudulla. Olisin tietenkin miespuolinen, karu ja vaatimaton. Tulisin hyvin toimeen luonnon kanssa, teltassa asustelisin ja nuotiolla juureksia paistelisinyhdessä muiden paimenten kanssa, vuohenmaitoa särpimeksi. Olisi minulla hevonen ja koirakin, kerran kuussa hevosella karauttaisin kylille suolaa, öljyä ja riisiviinaa hankkimaan, siellä katsastaisin kylän neitoset ja jos soman saisin silmiini, niin hänetpä mukaani ottaisin puuronkeittäjäksi ja lasteni äidiksi :)
      Lapsilleni leluja veistelisin vuohia paimentaessani, ja lasteni äidille vuorenrinteen kauneimmat kukaset keräisin.

      • mies olisikkaan:-) Paimentolaiset ovat jostain syystä aina kiehtoneet minuakin. Tiedä sitten kuinka romantista elämä heistä itsestään on. Katsoin kerran yhden elokuvan, jossa kameli sai täysin valkoisen vasan. Eipä emo huolinut mokomaa, eikä halunnut edes imettää. Mutta heimo paransi ongelman hankkimalla emolle laulajan.
        Tarina oli koskettava ja niin suunnattoman kaunis. *niff*


    • KohviSohvi

      olevansa mies.
      Mihin sitä miestä tarvitaan ?
      Nainen pystyy kuvittelemaan itsellensä orgasmin.
      Totta se on.
      :)

      • Teemuna

        Mihinpä miestä tarvitaan, tai on tarvittu. Tuskin historiassa on mitään merkittävää miesten aikaansaamaa. Colosseumin ovat naiset rakentaneet, luoneet kaiken taiteen perusteet, kuten myös tieteiden. Musiikin ja lääketieteen alalla naiset ovat kautta historian lyöneet miehet laudalta. Varmaan naisten järjenjuoksu mahdollisti kuulennot ja niin edelleen. Jotta mitäpä niillä miehillä.

        Miehet kokevat orgasminkin todellisena.


      • KohviSohvi
        Teemuna kirjoitti:

        Mihinpä miestä tarvitaan, tai on tarvittu. Tuskin historiassa on mitään merkittävää miesten aikaansaamaa. Colosseumin ovat naiset rakentaneet, luoneet kaiken taiteen perusteet, kuten myös tieteiden. Musiikin ja lääketieteen alalla naiset ovat kautta historian lyöneet miehet laudalta. Varmaan naisten järjenjuoksu mahdollisti kuulennot ja niin edelleen. Jotta mitäpä niillä miehillä.

        Miehet kokevat orgasminkin todellisena.

        annetaan heidän luulla, että jne..
        Kaiken takana on KUITENKIN aina nainen :)


      • Teemuna
        KohviSohvi kirjoitti:

        annetaan heidän luulla, että jne..
        Kaiken takana on KUITENKIN aina nainen :)

        Juu niin on, ainakin naisen takapuoli. Siitä on voima ja inspiraatio monelle luovalle työlle löytynyt.


    • Olla kuuro/sokea mies ja ikuinen nuori. Hä, jotenkin tuntuu liian tavanomaiselta. Eijei.

      Erakko nainen :) ei istu ei, pitää olla vähintään Jotain, että voi nimittyä erakoksi.

      Taikuripoliitikko. Mihin ihmeeseen ne piilottavat kaikki suuret setelit..no tietenkin selän taakse, vanha silmänkääntötemppu.

      Elämää pyörätuolissa. Aiheesta saisi kirjan, elokuvan, sitä voi ohjata, mutta olisiko elämä helpompaa jossain muualla kuin Suomessa, pyörätuolilla...

      Nyt ei taida onnistua mitä minä olisin jos.. *tiiraile asioita vähän niinku sivusta*

      • taikuripoliitiikko kuulosti melkoisen todelta--jopa:-
        Kuvitteellisuutta voi käyttää vaikkapa kyetäkseen ymmärtämään syvemmin.


    • xxxyyy

      Jaa, fiktiotakin luodessani pitäydyn aika tarkkaan omaan kokemusmaailmaani eli kirjoitan ihmiset sellaisiksi minkälaisia olen joskus sattunut kohtaamaan. Joku (nainen) on arvioinut että teksteissäni miehet ovat enemmän persoonia, naiset tyyppejä joten ei se toisen nahkoihin astuminen aina ihan helppoa ole. Paljon olen myös miettinyt viime aikoina tuota, minne tästä muuttaisin kun tässä ei ole enää pakko työn takia asua, saa nähdä...

      • Mutta jo pelkästään se, että ihmislajilla on kyky kuvitteellisesti asettautua toinen toistensa nahkoihin, eroittaa meidät eläimistä. Myötäeläminen tekee meistä inhimillisiä.
        Tuohon on vaikea kommentoida; miksi koet miehet enempi persoonina ja naiset tyyppeinä?
        Muuttaminen ...jaa, joskus saattaa olla hyväkin vaihtelu.


      • xxxyyy
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Mutta jo pelkästään se, että ihmislajilla on kyky kuvitteellisesti asettautua toinen toistensa nahkoihin, eroittaa meidät eläimistä. Myötäeläminen tekee meistä inhimillisiä.
        Tuohon on vaikea kommentoida; miksi koet miehet enempi persoonina ja naiset tyyppeinä?
        Muuttaminen ...jaa, joskus saattaa olla hyväkin vaihtelu.

        Niin, en tiedä koenko noin vai onko tuo vain yksittäinen/naisen mielipide. Luulen kuitenkin että henkilökohtaisesti minämuotoisen fiktion kirjoittaminen missä päähenkilö olisi nainen voisi olla aika haasteellista tai ainakin pelkään vahvasti niiden uskottavuutta. Kyllä juttuihini missä kerrotaan naisista on tavannut aina lipsahtaa ulkopuolinen kertoja. Miehistä olen joskus tehnyt noita minämuotoisia.


      • xxxyyy kirjoitti:

        Niin, en tiedä koenko noin vai onko tuo vain yksittäinen/naisen mielipide. Luulen kuitenkin että henkilökohtaisesti minämuotoisen fiktion kirjoittaminen missä päähenkilö olisi nainen voisi olla aika haasteellista tai ainakin pelkään vahvasti niiden uskottavuutta. Kyllä juttuihini missä kerrotaan naisista on tavannut aina lipsahtaa ulkopuolinen kertoja. Miehistä olen joskus tehnyt noita minämuotoisia.

        Joskus (enempi itseäni huvittaen) kuvittelen katsellessani ihmisiä; miltäköhän tuokin näytäisi, jos hänet stailattaisiin toiseen sukupuoleen. Jotkut miehet saisi helposti naisiksi ja samoin jotkut naiset näyttävät valmiiksi enemmän miehiltä. Mutta ei tokikaan kaikkia. Kuitenkin kaikitenkin, ihminen on ensisijaisesti ihminen, ei sukupuoli.


      • xxxyyy
        NainenKirjoittaa kirjoitti:

        Joskus (enempi itseäni huvittaen) kuvittelen katsellessani ihmisiä; miltäköhän tuokin näytäisi, jos hänet stailattaisiin toiseen sukupuoleen. Jotkut miehet saisi helposti naisiksi ja samoin jotkut naiset näyttävät valmiiksi enemmän miehiltä. Mutta ei tokikaan kaikkia. Kuitenkin kaikitenkin, ihminen on ensisijaisesti ihminen, ei sukupuoli.

        Kyllähän noita naisellisia piirteitä löytyy monista miehistä ja vastaavasti miehisiä naisista. Tunsin aikoinaan yhdenkin miehen joka muutamassa vuodessa kypsyi vaihtamaan sukupuolensa naiseksi. Keskustelimme aikoinaan aiheesta hänen kanssaan pitkään lähes päivittäin. Seksi ei ollut syynä muutokseen toisin kuin tulee herkästi kuviteltua, eikä sekään ettei hän olisi miehenä pärjännyt, oli käynyt armeijan (toisin kuin minä) ja lapsiakin oli kaksi (minulla vain yksi), ajoi trukkia (minulla ei ole trukkikorttia) jne...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe