Avoin kysymys tepsin johtoryhmälle.
Vieläkö Leimeellä on johdon tuki ? 11 pelin tappioputki, taitaa olla Suomen ennätys?
Siinä kaikki tällä kertaa. Onnittelut Ilvekselle ja kolmelle pisteelle.
Leimeen tuki?
4
155
Vastaukset
- Åboy
Siteeraan vapaasti Leimeen selitystä
"Vaikeeta on. Ei meillä ole johtajuutta kentällä eikä vaihtoaitiossa."
Kysymys kuuluu että kuka sitä henkeä puhaltaa?
Vastaus on että valmentaja.- jyrsinöf
taitaa olla pelicansilla -93/-94 kaudelta muistaakseni 17 tappioo. no kohta taitaa tulla uus ennätys. eniten vtuttaa tuo "hyökkäys" mitä ei oikeastaan ole ollenkaan kun kiekkoo sössitään alakerrassa ja hukataan keskialueella eikä tuo jalkakaan liiku ja väsymyskin näyttäs painavan .......... kuinka voi 2 metrin syöttö mennä 3 metriä ohi...tyylinen AVAUTUVA valmentaja nyt kehiin.
- kuin myös sanoi
että tänään keskustelevat vuoren kanssa.(pelaaja muutoksia tulossa) ainakin leime sanos lehdistötilaisuudessa ja "pelaajat lähtee lenkille vielä tänään" aikoo vaihtaa valmentamis tyyliä kun tähän saakka on yrittänyt olla/luoda postiivista asennette.nyt sitten haetaan se ammatti ylpeys pelaajille takas kovuudelle.
- kylvette...
rahassa, joten miksi ette osta Suikkasta takasin Tepsukoihin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631023Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734