Minun isäni on kuollut samoin äitini, myös mieheni isäon kuollut. Haudoille viedään kynttilä juhlapyhinä. Aviomiehelleni keitän isänpäivä(kin) kahvit aamulla ja teen hyvää ruokaa juhlan kunniaksi. Olen kahden lapsen mummo. Silloin kun omat lapsemme olivat pieniä niin askartelimme aina jotain mummoille ja papoille jouluksi ja muihin juhliin. (Koristeita, kalenteirin ensi vuodeksi jne) Vanhin lapsenlapsemme on nyt 9 vuotta ja toinen on 7. Kertaakaan en ole heiltä saanut äitienpäiväksi korttia tai mitään muuta, muista juhlista nyt phumattakaan. Synttäreitähän en enää vietä mutta tyttäremme ei tosiaan välitä edes soittaa onnitteluja. Täytin juuri 55 vuotta; hän unohti koko jutun. Silloin hän muistaa kyllä ilmoittaa kun olemme ostamassa heidän lapsilleen jotakin lahjaa, niin että mitä tarvitsevat tai sitten, että siirrämme rahaa hänen tililleen. Hieman katkeralta kuulostan, eikö vain! Mutta olisi ollut tosi kiva saada vuodien varrella edes joskus omin käsin mummolle tehty kortti, piirros tai mikä tahans. Haikeena kuuntelen kavereideni juttuja näistä heidä juhlistaan...
Että sellaista minulle.
Lapsenlapset ja muistaminen
eeva-mamma
0
1057
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5981475Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44817Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl472698Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll8590- 37551
- 41547
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29518Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37490- 29458
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE152448