Elikkä kertokaa kaikki mitä muistatte omasta vuodestanne 1996 ja vähän yleisemmälläkin tasolla millaista silloin mielestänne oli (esim. kuuma kesä vai ei, maailman tapahtumat, millaisia assosiaatioita kys. vuosi herättää ja millainen oli sen olemus?). Esim. mikä tulee ihan ensimmäiseksi, ajattelemattakin mieleen vuodesta 1996?
Muistosi vuodesta 1996?
14
560
Vastaukset
- oisitäaikaa
Se oli aika fifty fifty teknoo ja tietokonepelejä.
- oisitäaikaa
Pitipä sanomani sitä että olin tuolloin innokas kasettidekkiäänittäjä. Mulla oli 2 dekkii joilla sai kopioituu kasetilta parhaita kappaleita toiselle. Alemmalla äänittelin suoraan radiosta dj miksauksia.
Netistä löytyy soitettujen kappaleiden nimiä hakusanalla "joken miksauksia" tai "eliot nessin miksaukset".
Radiocity 96,2 oli kova sana tuolloin. Aki matilainen ja beatbox sekä alexin dance (joku) sai mut ja veljen radion ääreen aina kun ne tuli. Radiomafiassa (91,9?) salovaara tuli tutuks "PPäääivää!!!". "Sepi vantaalta" aiheutti hyvät naurut. Siitähän tehtiin jopa "salovaara megamix" tjsp. Tuli ostettua kirja "tekno"...
Siitä on aikaa. En muista oliko v. 1996 vielä näitä kaikkia mutta tuo aika oli musiikillisesti sitä että me vaihdettiin hiphoppi ja rappi teknoon. Eliot nessin miksaus jossa kuultiin "enter the arena" oli yks hurjimmista kokemuksista. Veli sanoi: toi on ihan hullua. En mä ota tota...". Kuitenkin se tänä päivänäkin on sen kasetilla.
Ei tuolloin ihmetelty uutta vuostuhatta. Tietokoneiden kaatumattomuutta alettiin ihmetellä muistaakseni vasta vuos tai pari ennen uutta vuostuhatta. - höpö,höpö
oisitäaikaa kirjoitti:
Pitipä sanomani sitä että olin tuolloin innokas kasettidekkiäänittäjä. Mulla oli 2 dekkii joilla sai kopioituu kasetilta parhaita kappaleita toiselle. Alemmalla äänittelin suoraan radiosta dj miksauksia.
Netistä löytyy soitettujen kappaleiden nimiä hakusanalla "joken miksauksia" tai "eliot nessin miksaukset".
Radiocity 96,2 oli kova sana tuolloin. Aki matilainen ja beatbox sekä alexin dance (joku) sai mut ja veljen radion ääreen aina kun ne tuli. Radiomafiassa (91,9?) salovaara tuli tutuks "PPäääivää!!!". "Sepi vantaalta" aiheutti hyvät naurut. Siitähän tehtiin jopa "salovaara megamix" tjsp. Tuli ostettua kirja "tekno"...
Siitä on aikaa. En muista oliko v. 1996 vielä näitä kaikkia mutta tuo aika oli musiikillisesti sitä että me vaihdettiin hiphoppi ja rappi teknoon. Eliot nessin miksaus jossa kuultiin "enter the arena" oli yks hurjimmista kokemuksista. Veli sanoi: toi on ihan hullua. En mä ota tota...". Kuitenkin se tänä päivänäkin on sen kasetilla.
Ei tuolloin ihmetelty uutta vuostuhatta. Tietokoneiden kaatumattomuutta alettiin ihmetellä muistaakseni vasta vuos tai pari ennen uutta vuostuhatta.Salovaara-show loppui ennen vuotta 1996.
ensirakkaus ja -suudelma.
valoisat kesäyöt jolloin ei nukuttu ollenkaan ja monesti livahdettiin kavereiden kanssa salaa kylille..
Jyrki ja musiikkivideot, Radiomafian Härdelli
rippikoulu
siinäpä mitä ensimmäisenä muistui mieleen,
enkä tuolloin 14-kesäisenä vielä paljon maailman tapahtumia ajatellut..
mur- OLI KIVAA
Tallinnasta ostetut kopio C-kasetit.
Playstation teki tuloaan.
Karmea vaatemuoti silloin.
Speden spelit.
Internet oli aika uusi asia monelle.
CD-levyt oli vielä helkkarin kalliita.
Tulee nostalginen fiilis kun miettii noita aikoja=D- åzq-
cd:t on yhtä kalliita nykyään.
- CoCoNuTsAnAnAs
Mulla on hyvin hämärä muistikuva, siitä kun joluna mut puettiin tädillä tonttu pukuun ja otettiin kuvia. Olin sillon vuoden ja vajaa 5kk
- Kelol
Synnyin.
- ssssdyfgg
sama, muistan et synniyn hesas ;)
- Minäkin1
ssssdyfgg kirjoitti:
sama, muistan et synniyn hesas ;)
Synnyin :D
- 89maaaaan
Muistoni ovat hyvin lämpimät tuosta vuodesta. Ihmesten pukeutumis tyyliin kuului jakaus keskeltä, standardi malliset shortsit, adidas t-paita. käsitteitä yksinäisyys-syrjäytiminen-angstaus-jne ei minun elin piirissäni tunnettu vain leikkipuistossa juovat teinit-postilaatikkopommit-rehelliset paini ottelut ja suorat huutotappelut.Kaikki taajaman lapset tunsivat toisensa, laskettiin pulkalla monissa eripaikoissa, juoruttiin ja naapurin tyttö lähetteli rakkaus kirjeitä. Päiväkodissa leikittiin silmäniskumurhaajaa, painittiin, tanssittiin smurffeja, pusu hippaa, aina leikittiin jotain eikä lähes koskaan tapahtunut mitään negatiivista. Paitsi että päiväkodin johtaja oli joku naiseksi sukupuolen vaihtanut hitleri.
- <<<
olin kuudennella.....vuos meni aika äkkiä......1997-2000 oli hienoa aikaa...
- Kesälaulu
Väinö, Väinö, missä on se Väinö.
- wanhojen muistelija
kyllä on hyviä muistoja vanhoista kunnon ysäriajoista. itsehän synnyin jo tuossa parivuotta aiemmin, mutta kuinka muistankaan kun asuin silloin tuolla lounais-suomessa, eräässä nimeltä mainitsemattomassa kaupungissa.
Muistan myös tuon kun kivuliaasti koko kansan ylpeys TPS kivuliaasti hävisi narreille sm-liigan finaaleissa, sen pettymyksen kyllä haistoi koko kaupungissa ja siitä alkoi sitten se aurajoen homehtuminen....
Kesä oli lämmin tai ainakin minä tarkenin vaipassani.
Muistaakseni menin syksyllä tarhaan, voi toki olla virheellistä informaatiota, mutta siitä minua ei voida syyttää.
Ja sitten tietenkin yksi vuoden kohokohdista oli kyseinen joulu, joka sujui muuten mainiosti ja suunnitelmien mukaan, mutta taisin silloin vain hieman pelätä niinkin pelottavaa ihmistä kun joulupukkia. tai ainakin muistan myöhemmin pelänneeni joulupukkia. Mutta vuosi 1996 oli kokonaisuudessaan mahtava vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768