Käytin autoni ko.huoltamolla pesussa, sillä seurauksella, että auton takakontissa olevan merkki lähti irti. No, sellaistahan toki sattuu, mutta kyllähän se harmittaa, että kun maksaa ryöstöhinnan pesusta, lähes 20egeä, niin eipä paljon huvita lähteä viemään autopajalle uutta merkkiä kiinnitystä maksamaan. Mykistävää oli ko huoltamon yrittäjän kommentointi tapahtuneenseen : merkki oli varmasta jo valmiiksi irti, sen irtoaminen ei voinut johtua pesusta".WTF? Minulle olisi riittänyt vain ja ainoastaan PAHOITTELUT tapahtuneesta ja mielipahasta, mutta tämäkin taisi olla yrittäjältä liikaa vaadittu. Tuskin on kovin iso menetys, kun en enää viikottain autoani heillä pesetä,mutta tuolla tyylillä kyllä karkoittaa asiakkaat... Mitä tekee pieni yksittäinen kuluttaja? Ei muuta kun ainakin paukuttaa tapahtuneesta jokaisella keskustelupalstalla, saadaakseen edes hieman lohtua aihetetusta mielipahasta.
NUMMELAN NESTE
7
1701
Vastaukset
- veijo.l
Sain sieltä vatsataudin!ja kaverini,joka on ollut siellä töissä,kertoi,että vanhentuneita tuotteita käytettään surutta.Omsitaja on tarkan markan liisa
- pihipentti
joo kannattaa kiertää kaukaa koko paikka . nostivat kahvin hintaa 20cn kun kahvin hinta mukamas nousi. tosin hinta nousee syksyllä ja eihän paketin hinta ees kohoa noin paljoa. on paperi muki kahvilla hintaa 1.70e.
samoin bensan hinta kylän korkein että kyllä kelpaa plussaa antaa....- Perseestä
parikertaa oon autoni pesettänyt kyseisessä paikassa, aika paskaseksi on jäännyt pesun jälkeen, joten en enää pesetä autoani siellä paikassa, tämä tosin tapahtui viime talvena, en tiedä onko uusittu tai korjattu pesusysteemit, mutta jätän silti tankkaukset ja pesut tuonne Pääkaaupunkiseudulle.
- prettytiedup
Perseestä kirjoitti:
parikertaa oon autoni pesettänyt kyseisessä paikassa, aika paskaseksi on jäännyt pesun jälkeen, joten en enää pesetä autoani siellä paikassa, tämä tosin tapahtui viime talvena, en tiedä onko uusittu tai korjattu pesusysteemit, mutta jätän silti tankkaukset ja pesut tuonne Pääkaaupunkiseudulle.
Ko. asemalta en osta polttoainetta sen "yli-markkinahintojen"-hintakulttuurin takia, enkä järin käytä ikinä sen minkäänlaisia ravintolapalveluja saati osta elintarvikkeita tms. mutta autoani olen käyttänyt siellä pesussa, vaikka hinnat taitavat olla kanssa sieltä markkinoiden kalleimmasta päästä. Pesupassin joka 6. ilmainen pesu hieman tasoittaa kovaa hintatasoa tosin.
Kesän jälkeen sinne on ainakin uusittu pehmoharjapakat ja talven alkaessa valikoimiin tuli "talvipesu-ohjelma", jossa käytetään enemmän vettä ja pesuainetta (näin asian selventivät). Pesutulos on mielestäni parempi, kuin viereisellä ABC:lla. Siksi maksan mielelläni pari euroa enemmän.
Pesurin paineet ovat tosiaan erittäin kovat, koska painaen aukeava polttoaineluukun kansi aukesi pesurin paineesta kerran. Eli en sinäänsä ihmettele jos merkitkin irtoilee takaluukusta. Onhan noissa pesuhalleissa aina omat "riskinsä", ja jokainen tekee valinnan viekö autonsa sellaiseen vai peseekö/pesettääkö käsin. - Hannu777
prettytiedup kirjoitti:
Ko. asemalta en osta polttoainetta sen "yli-markkinahintojen"-hintakulttuurin takia, enkä järin käytä ikinä sen minkäänlaisia ravintolapalveluja saati osta elintarvikkeita tms. mutta autoani olen käyttänyt siellä pesussa, vaikka hinnat taitavat olla kanssa sieltä markkinoiden kalleimmasta päästä. Pesupassin joka 6. ilmainen pesu hieman tasoittaa kovaa hintatasoa tosin.
Kesän jälkeen sinne on ainakin uusittu pehmoharjapakat ja talven alkaessa valikoimiin tuli "talvipesu-ohjelma", jossa käytetään enemmän vettä ja pesuainetta (näin asian selventivät). Pesutulos on mielestäni parempi, kuin viereisellä ABC:lla. Siksi maksan mielelläni pari euroa enemmän.
Pesurin paineet ovat tosiaan erittäin kovat, koska painaen aukeava polttoaineluukun kansi aukesi pesurin paineesta kerran. Eli en sinäänsä ihmettele jos merkitkin irtoilee takaluukusta. Onhan noissa pesuhalleissa aina omat "riskinsä", ja jokainen tekee valinnan viekö autonsa sellaiseen vai peseekö/pesettääkö käsin.Löytyykö Vihti/Lohja lähistöltä paikkaa jossa auton voisi itse pestä?
Niin ja taloyhtiön pihassa pesu kielletty (kuten yleensä enkä moiti), joten älkää sitä turhaan ehdottako.
- Jebou-12
Yleensä kuin asiakas ajaa pesuun niin silloin jo hyväksyy tälläiset pienet "mm. merkin tippuminen, antenni kiinni ja menee rikki ...jne.." omalle vastuulleen, mutta jos jotain vakavampaa ikkunan rikkoituminen mikä johtuu että pesuharjan tunnistin ei oikein tunnista ja jumittaa niin sittenhän se menee niitten vastuuvakuutukseen.
- kettuuntunut
No mutta rikkihän se meni siellä pesussa kiistatta! Olisi antanut edes kahvit tai vaikka vaan pullan niin homma olisi ollut selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866