Jaa-a, tässä ollaan oltu yli vuoden jonossa hammashoitoon Kuljussa. Olisipa mukava tietää koska tähän tilanteeseen saadaan parannus? Jonossa on kuulemma yli 400 henkilöä.
Ymmärrän että yksityiselle pääse nopeasti, mutta miksi ihmeessä sitten maksetaan veroja jos palveluja ei käytännössä saa vaan patistetaan yksityiselle.
Kunnallinen hammashoito?
10
3595
Vastaukset
- Kaikki maksaa mutta?
ettei ole varaa mennä yksityis hammaslääkärille,vaan antaa mielummin hampaidensa mennä pilalle juurikin sen kunnallisen hammaslääkärin jonon takia.Itse tunnen olevani aina PA,mutta siitä huolimatta en ole enään vuosiin edes yrittänyt päästä kunnalliselle h-lääkärille vaan käyn vain yksityisellä. Ei särje eikä ole reikiä ja siitä olotilasta kyllä olen maksanut ihan mielelläni.
- Verollepantu
Pointti taitaa enemminkin olla että miksi maksaa veroja jos ei saa palveluja... Onko tämä palvelu siis täysin turha?
- 3+16
viimeksi käskettiin mennä yksityiselle, ja menin, tuli hintoihinsa kun korjattiin näiden kuljulaisten sudet
- tuo mietityttää
Työkaverini Tampereelta käy yksityisellä hammaslääkärillä, kelakorvausten jälkeen (kaikki me saadaan jotakin kelasta nykyään takaisin, jos syntymävuosi on 1956 tai myöhemmin) hän maksaa käynnistä vähemmän kuin minä, joka olen käynyt Kangasalla terkkarin hammaslääkärillä. Hänen yksityinen hammaslääkärinsä ei ole ahne mutta tuskin elää kurjuudessakaan.
- Reikiä 0
ei ole ahne ?. Minä käynLlempäälässä aina yksityisellä siinä Villihanhen yläkerrassa.Hintavertailua en ole voinut tehdä koska olen aina käyttänyt saman palvelua.Joskus vain loppulasku on aika korkea vaikka ei ole tarkastusta ja plakin poistoa enempää tehty viimeaikoina.
- Mrs. Tooth
Reikiä 0 kirjoitti:
ei ole ahne ?. Minä käynLlempäälässä aina yksityisellä siinä Villihanhen yläkerrassa.Hintavertailua en ole voinut tehdä koska olen aina käyttänyt saman palvelua.Joskus vain loppulasku on aika korkea vaikka ei ole tarkastusta ja plakin poistoa enempää tehty viimeaikoina.
Saman olen huomannut hinnan puolesta. Onkohan KELA korvaus siirretty suoraan palkan jatkoksi. Lisäksi yksityisellä tuntuu löytyvän reikiä enemmän kuin kunnallisessa hoidossa muut hösselit tehdään viimeistä piirtöa myöten.
- Jaana6999
ON muuten erittäin kallis tämä lempäälän yksityinen villihanhen yläkerrassa. Hinnat menee jopa yli Tampereen yksityisten vaikka sijaitsee täällä skutsissa!! Tietävät varmaan kunnallisen tason ja hitauden niin on kiva pitää hinnat korkealla.
- karikaries
minä ainakin oon tyytyväinen lempäälän hammaslääkäriasemaan ja olen saanut ihan täyden kelakorvattavuuden sieltä. Asianmukaista hoitoa olen saanut ja kunnan palveluita en ottaisi ilmaiseksikaan hammashuollon tiimoilta sen jälkeen kun kakarana joutu kati iivarin kynsiin. Siinä oli tosi ammattitaidoton ja työhönsä tylsistynyt noita-akka, hyi saatana!
- Anonyymi
karikaries kirjoitti:
minä ainakin oon tyytyväinen lempäälän hammaslääkäriasemaan ja olen saanut ihan täyden kelakorvattavuuden sieltä. Asianmukaista hoitoa olen saanut ja kunnan palveluita en ottaisi ilmaiseksikaan hammashuollon tiimoilta sen jälkeen kun kakarana joutu kati iivarin kynsiin. Siinä oli tosi ammattitaidoton ja työhönsä tylsistynyt noita-akka, hyi saatana!
Ootko asunu honkajoella? On samoja kokemuksia!
- Pelimies8585
Iivari pilasi myös oman nuoruuden hammaslääkärikokemukset joten eipä tullu hoidatettua ja nyt kärsitään. Sääksjärven hammashoitolan nuori naislekuri teki hyvää työtä on erittäin mukava pakkaus, kiitos sinulle!!
Tekisi mieli pyytää treffeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904