Tästä linkistä

voi kuunnella saarnoja ja raamattutunteja, joissa on Pyhän Hengen vaikutus ja se auttaa ja antaa voimaa vaeltaa uskossa ja pyhyydessä se lyhyt hetki vielä mitä on jäljellä ennen Jeesuksen tuloa hakemaan omansa taivaaseen häihin. http://www.kolumbus.fi/pentti.toikkanen/

4

218

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mirka ...

Pelkkää satua ja höpötystä. HEH HEH HEH ...

• Kun ihmisen

pitää mennä kuoleman rajan yli niin sitten se epäusko joutuu todella koetukselle, että jospa se onkin totta, mitä raamattu sanoo.
        Luin juuri kuinka siellä kavosonnettomuudessa olleet oli maan alla tehnnet parannusta ja rukoilleet ja sitten maan päälle päässeenä olivat antaneet kunnia Jumalalle kun olivat ihmeen kaupalla selvinneet, taisi tulla sinne herätyn kerralla.
        Onkin sanonta että tippuvassa lenkokoneessa ei ole ateisteja.

• Maruzzella

ennen ajattelin ja olin katkera elämälle ja jopa pilkkasin uskon asioita. Pidin niitä vain höpö-juttuina. Sitten elämässäni menin niin alas, ettei minulla ollut muuta kuin huutaa apua Jumalalta, jos se on olemassa. Onneksi sain avun! Elämäni muuttui täysin! Nyt tiedän, että olin väärässä ja että Jumala ON olemassa! Enää en voi epäillä! Hän voi muuttaa sinutkin, ystäväni! Jumala tarttukoon Sinun elämääsi, ennen kuin on myöhäistä. !

• Mirka ...
        Kun ihmisen kirjoitti:

pitää mennä kuoleman rajan yli niin sitten se epäusko joutuu todella koetukselle, että jospa se onkin totta, mitä raamattu sanoo.
        Luin juuri kuinka siellä kavosonnettomuudessa olleet oli maan alla tehnnet parannusta ja rukoilleet ja sitten maan päälle päässeenä olivat antaneet kunnia Jumalalle kun olivat ihmeen kaupalla selvinneet, taisi tulla sinne herätyn kerralla.
        Onkin sanonta että tippuvassa lenkokoneessa ei ole ateisteja.

""pitää mennä kuoleman rajan yli niin sitten se epäusko joutuu todella koetukselle""
        Sinulla on sairas mielikuvitus kun tuollaiseen satuun uskot. Olet hyvä esimerkki miksi uskonnot pitäisi kriminalisoida.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 153
      2026
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      357
      1489
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      1042
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      744
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      271
      639
    6. 33
      631
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      631
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      573
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      537
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      512
    Aihe