Ongelmanani on löytää kaikki Hopeanuoli dvd:t suomeksi puhuttuna, tiedättekö mistä niitä mahtaisi löytyä?
NetAnttilassa olis tarjous Hopeanuoli 1-5 Limited Edition, mutta japanin kielisena, niin ei tehnyt mieli ostaa.
Olen myös katsonut CDON.com:ista yms. enkä ole löytänyt mistää kaikkia dvd:eitä suomenkielisinä. Paitsi joltakin sivustolta saisi 1-3 suomeksi puhuttuna, mutta silti jäisi uupumaan loput Hopeanuolista.
Mistä saisi Hopeanuoli dvd:eitä suomeksi puhuttuna?
6
3135
Vastaukset
- NoJopas
Eikös tässä ole kaikki suomennetut jaksot yhdessä paketissa?
http://www.dvdplaza.fi/leffakanta/nayta.php?sid=3163
Mutta en tiedä onko tuota enää myynnissä. Huutonetissähän joku voi omaansa kaupata. - frogprincess
R- kioskilla..leikkaamattomat versiot.
- Nihongo
En kyllä ymmärrä, kuinka joku voi tykätä kattoa animea suomeks! Japani on ainoo oikee animekieli!
- 18
Mulla on neljä ja Suomeksi puhuttuina, ostin odottamaan kun lapsen lapset kasvaa, nyt on vähän raakaa vielä itsekin kammoksuin edes tarinana sitä pennun pahoinpitelyä...
En tainnut katsoa kaikkia, pitänee katsoa tuo 4. osa jääkö tarina kesken???
Olipa kerran ihminen on nyt hakusessa, kun kohdalle sattuu auttaa kuulema koulun biologiassa sitten aikanaan ja itse pidin sarjasta kun aikanaan katselin TV. - snipper_09
Huuto.netistä löytyy suomeksi puhuttuna kaikki neljä DVD:tä sekä Weedit ja Japaninkieliset hopsut :)
- Hopeanuoli ja weed f
tietääkö kukaan saako weed/ hopeanuoli figuureja muualta kuin netistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1613063
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541799Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461754Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571600- 761532
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3341418Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201248- 1581082
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251045