Muutama yö taaksepäin

metsäm.

nähdessäni uninäyn. Tornaado mikä iski talomme istutuksiin ja kaiversi pihakasvit maasta irti, mutta pihapuut olivat latvaltaan ihan tyynenä. Taivas oli mustan harmaa. Yhtäkkiä kädestäni tarttui lapsen käsi. Oliko tuo enkelin kosketus vai mitä sillä haluttiin viestittää? Tiedän, että se oli Jumalan antama uninäky. Mutta en tiedä tarkkaan siihen selitystä. Tutkin Raamatusta kaikki siihen viittaavat. Se oli oikea käsi, mihin lapsen käsi tarttui.

11

657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräm.

      Viittaa tulevaisuuteen. Pieni lapsi on kokonaan Enkelin ympäröimä, Enkelin "sisässä".

      • .+.

        Myös nähnyt mielikuvia ihmisistä jotka ovat enkelissä sisällä. Enkeli ikäänkuin venyy ihmisen ympärille.


      • eräm.
        .+. kirjoitti:

        Myös nähnyt mielikuvia ihmisistä jotka ovat enkelissä sisällä. Enkeli ikäänkuin venyy ihmisen ympärille.

        On Enkelin "sisällä". Tästä juontaa sanonta: Ihmisen on tultava lapsen kaltaiseksi päästäkseen taivaan valtakuntaan.


      • .+.
        eräm. kirjoitti:

        On Enkelin "sisällä". Tästä juontaa sanonta: Ihmisen on tultava lapsen kaltaiseksi päästäkseen taivaan valtakuntaan.

        Tuo sanonta viitannee myös hengestä syntymiseen, jonka seurauksena uusi luomus on lapsen kaltainen?
        Oletko nähnyt enkelin vatsaa? Varsin erikoinen elin siinä, ja sillä oma tarkoituksensa.


      • eräm.
        .+. kirjoitti:

        Tuo sanonta viitannee myös hengestä syntymiseen, jonka seurauksena uusi luomus on lapsen kaltainen?
        Oletko nähnyt enkelin vatsaa? Varsin erikoinen elin siinä, ja sillä oma tarkoituksensa.

        Uudestisyntynyt;) "Enkelin sisässä". Ellei hän synny uudelleen ylhäältä.......?;). Viisasten kivi, jota etsivät.
        Jotka löytävät..niitä ei uskota, pilkataan;)


      • .+.
        eräm. kirjoitti:

        Uudestisyntynyt;) "Enkelin sisässä". Ellei hän synny uudelleen ylhäältä.......?;). Viisasten kivi, jota etsivät.
        Jotka löytävät..niitä ei uskota, pilkataan;)

        Ymmärsit aivan mitä tahdoin sanoa enkeleistä ja uudestisyntymästä. Voi tapahtua itsekullekin. =)


      • eräm.
        .+. kirjoitti:

        Ymmärsit aivan mitä tahdoin sanoa enkeleistä ja uudestisyntymästä. Voi tapahtua itsekullekin. =)

        En aikonut vastata kysymykseen olenko nähnyt Enkelin. Mutta yritän kun huomasin tuolla toisella palstalla kirjoitettavan näkyväksi tulevasta Jumalasta ja on kuultu Jumalan puhuvan, Herran Jumalan ilmoittaneen jne.
        Tämä mitä yritän kuvata täytyisi kyllä tapahtua "feistufeis".

        Olen nähnyt Valo-olentoja, joista yksi on "puhunut", ei sanoilla vaan havaitessani olen tajunnut hahmon olevan "ei tuomitseva" vaan ehkä hieman huolissaan miten silloin toimin tietyssä tilanteessa jossa voisin vahingoittaa toista ihmistä.

        Mikään minkä nähnyt olen ei ole siten kuin kuvissa Enkeleitä kuvataan.

        Myös on edelläkulkija ollut vaaran paikassa, joka on ollut perillä ennen "lähtöä".

        Näitä luulen Ihmisten "näkevän ja kuulevan" kun luulevat Jumalan nähneensä.


      • .+.
        eräm. kirjoitti:

        En aikonut vastata kysymykseen olenko nähnyt Enkelin. Mutta yritän kun huomasin tuolla toisella palstalla kirjoitettavan näkyväksi tulevasta Jumalasta ja on kuultu Jumalan puhuvan, Herran Jumalan ilmoittaneen jne.
        Tämä mitä yritän kuvata täytyisi kyllä tapahtua "feistufeis".

        Olen nähnyt Valo-olentoja, joista yksi on "puhunut", ei sanoilla vaan havaitessani olen tajunnut hahmon olevan "ei tuomitseva" vaan ehkä hieman huolissaan miten silloin toimin tietyssä tilanteessa jossa voisin vahingoittaa toista ihmistä.

        Mikään minkä nähnyt olen ei ole siten kuin kuvissa Enkeleitä kuvataan.

        Myös on edelläkulkija ollut vaaran paikassa, joka on ollut perillä ennen "lähtöä".

        Näitä luulen Ihmisten "näkevän ja kuulevan" kun luulevat Jumalan nähneensä.

        Hienoa että olet nähnyt enkeleitä, luulen että enkelit voivat näyttäytyä eri tavoin tarpeen mukaan. Pääasia tuntuu olevan että enkelin tehtävä tulee täytetyksi.
        Näin enkelin unessani, herätti minut kun oli todella tarpeen herätä. Hahmovalinta sopi juuri minulle, kuka tahansa muu ei olisi tajunnut sitä juttua.
        Nähnyt vähän yhtä sun toista enkeleihin liittyen, ja olivat erilaisia eri tilanteissa. Yhden klassisen siivekkään enkelin nähnyt taivaalla kerran, oli valkea väriltään. Liikkuessaan henget ja enkelit voivat hetkittäin näkyä eri väreinä myös.


    • Argeijan

      Tornaado iski pihakiviinne/ sielunne kovettamiin tapahtumaketjuihin.
      Lapsi tarttui oikeaan käteenne/ Oikeat tekonne tulee olla lapsen kaltaisesti luottavaiset Luojalle antina ja oikeutena. Olkaa hyvä ja ottakaa vastaan.

      • Metsäm.

        Ei siis voi sulkea poiskaan. Koonaisuudessa vaatisi tietysti enemän tulntaa a ymmrrysee kosettavaa selitystä. Mutta eritäin hyvä selitys. Kannattaa jatkaa. Huom. tornaado kävi piakasveihin ei kivetyksi. Emme ole kivettyneitä, vaan hauraita sieluja.

        Usein selitykset kertoo osittain selittäjästä. Mutta juuri siksihän näitä täytyykin käsitellä, keskustella.


    • Jhoseph

      Unesi kertoo että lähitulevaisuudessa ihmiset kokevat kaaoksen, kun vanhat uskomukset ja rakenteet muuttuvat ja kun totuttu romahtaa, niin se tekee kipeää. Enkeli halusi viestittää sinulle että kaikki on ihan hyvin eikä ole syytä pelätä, kun tapahtuma on lyhytaikainen ja kaikki muuttuu loistavasti paremmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      78
      1520
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1267
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      120
      1237
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1166
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1034
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      833
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      772
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      765
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      380
      738
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      123
      701
    Aihe