nähdessäni uninäyn. Tornaado mikä iski talomme istutuksiin ja kaiversi pihakasvit maasta irti, mutta pihapuut olivat latvaltaan ihan tyynenä. Taivas oli mustan harmaa. Yhtäkkiä kädestäni tarttui lapsen käsi. Oliko tuo enkelin kosketus vai mitä sillä haluttiin viestittää? Tiedän, että se oli Jumalan antama uninäky. Mutta en tiedä tarkkaan siihen selitystä. Tutkin Raamatusta kaikki siihen viittaavat. Se oli oikea käsi, mihin lapsen käsi tarttui.
Muutama yö taaksepäin
11
675
Vastaukset
- eräm.
Viittaa tulevaisuuteen. Pieni lapsi on kokonaan Enkelin ympäröimä, Enkelin "sisässä".
- .+.
Myös nähnyt mielikuvia ihmisistä jotka ovat enkelissä sisällä. Enkeli ikäänkuin venyy ihmisen ympärille.
- eräm.
.+. kirjoitti:
Myös nähnyt mielikuvia ihmisistä jotka ovat enkelissä sisällä. Enkeli ikäänkuin venyy ihmisen ympärille.
On Enkelin "sisällä". Tästä juontaa sanonta: Ihmisen on tultava lapsen kaltaiseksi päästäkseen taivaan valtakuntaan.
- .+.
eräm. kirjoitti:
On Enkelin "sisällä". Tästä juontaa sanonta: Ihmisen on tultava lapsen kaltaiseksi päästäkseen taivaan valtakuntaan.
Tuo sanonta viitannee myös hengestä syntymiseen, jonka seurauksena uusi luomus on lapsen kaltainen?
Oletko nähnyt enkelin vatsaa? Varsin erikoinen elin siinä, ja sillä oma tarkoituksensa. - eräm.
.+. kirjoitti:
Tuo sanonta viitannee myös hengestä syntymiseen, jonka seurauksena uusi luomus on lapsen kaltainen?
Oletko nähnyt enkelin vatsaa? Varsin erikoinen elin siinä, ja sillä oma tarkoituksensa.Uudestisyntynyt;) "Enkelin sisässä". Ellei hän synny uudelleen ylhäältä.......?;). Viisasten kivi, jota etsivät.
Jotka löytävät..niitä ei uskota, pilkataan;) - .+.
eräm. kirjoitti:
Uudestisyntynyt;) "Enkelin sisässä". Ellei hän synny uudelleen ylhäältä.......?;). Viisasten kivi, jota etsivät.
Jotka löytävät..niitä ei uskota, pilkataan;)Ymmärsit aivan mitä tahdoin sanoa enkeleistä ja uudestisyntymästä. Voi tapahtua itsekullekin. =)
- eräm.
.+. kirjoitti:
Ymmärsit aivan mitä tahdoin sanoa enkeleistä ja uudestisyntymästä. Voi tapahtua itsekullekin. =)
En aikonut vastata kysymykseen olenko nähnyt Enkelin. Mutta yritän kun huomasin tuolla toisella palstalla kirjoitettavan näkyväksi tulevasta Jumalasta ja on kuultu Jumalan puhuvan, Herran Jumalan ilmoittaneen jne.
Tämä mitä yritän kuvata täytyisi kyllä tapahtua "feistufeis".
Olen nähnyt Valo-olentoja, joista yksi on "puhunut", ei sanoilla vaan havaitessani olen tajunnut hahmon olevan "ei tuomitseva" vaan ehkä hieman huolissaan miten silloin toimin tietyssä tilanteessa jossa voisin vahingoittaa toista ihmistä.
Mikään minkä nähnyt olen ei ole siten kuin kuvissa Enkeleitä kuvataan.
Myös on edelläkulkija ollut vaaran paikassa, joka on ollut perillä ennen "lähtöä".
Näitä luulen Ihmisten "näkevän ja kuulevan" kun luulevat Jumalan nähneensä. - .+.
eräm. kirjoitti:
En aikonut vastata kysymykseen olenko nähnyt Enkelin. Mutta yritän kun huomasin tuolla toisella palstalla kirjoitettavan näkyväksi tulevasta Jumalasta ja on kuultu Jumalan puhuvan, Herran Jumalan ilmoittaneen jne.
Tämä mitä yritän kuvata täytyisi kyllä tapahtua "feistufeis".
Olen nähnyt Valo-olentoja, joista yksi on "puhunut", ei sanoilla vaan havaitessani olen tajunnut hahmon olevan "ei tuomitseva" vaan ehkä hieman huolissaan miten silloin toimin tietyssä tilanteessa jossa voisin vahingoittaa toista ihmistä.
Mikään minkä nähnyt olen ei ole siten kuin kuvissa Enkeleitä kuvataan.
Myös on edelläkulkija ollut vaaran paikassa, joka on ollut perillä ennen "lähtöä".
Näitä luulen Ihmisten "näkevän ja kuulevan" kun luulevat Jumalan nähneensä.Hienoa että olet nähnyt enkeleitä, luulen että enkelit voivat näyttäytyä eri tavoin tarpeen mukaan. Pääasia tuntuu olevan että enkelin tehtävä tulee täytetyksi.
Näin enkelin unessani, herätti minut kun oli todella tarpeen herätä. Hahmovalinta sopi juuri minulle, kuka tahansa muu ei olisi tajunnut sitä juttua.
Nähnyt vähän yhtä sun toista enkeleihin liittyen, ja olivat erilaisia eri tilanteissa. Yhden klassisen siivekkään enkelin nähnyt taivaalla kerran, oli valkea väriltään. Liikkuessaan henget ja enkelit voivat hetkittäin näkyä eri väreinä myös.
- Argeijan
Tornaado iski pihakiviinne/ sielunne kovettamiin tapahtumaketjuihin.
Lapsi tarttui oikeaan käteenne/ Oikeat tekonne tulee olla lapsen kaltaisesti luottavaiset Luojalle antina ja oikeutena. Olkaa hyvä ja ottakaa vastaan.- Metsäm.
Ei siis voi sulkea poiskaan. Koonaisuudessa vaatisi tietysti enemän tulntaa a ymmrrysee kosettavaa selitystä. Mutta eritäin hyvä selitys. Kannattaa jatkaa. Huom. tornaado kävi piakasveihin ei kivetyksi. Emme ole kivettyneitä, vaan hauraita sieluja.
Usein selitykset kertoo osittain selittäjästä. Mutta juuri siksihän näitä täytyykin käsitellä, keskustella.
- Jhoseph
Unesi kertoo että lähitulevaisuudessa ihmiset kokevat kaaoksen, kun vanhat uskomukset ja rakenteet muuttuvat ja kun totuttu romahtaa, niin se tekee kipeää. Enkeli halusi viestittää sinulle että kaikki on ihan hyvin eikä ole syytä pelätä, kun tapahtuma on lyhytaikainen ja kaikki muuttuu loistavasti paremmaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1093769Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171970Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471757- 1041667
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4361610Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21570Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311473Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431240MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar461148Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3931107