Mielenkiintoista, ettenkö sanoisi...

taivaalta tulee jotain lumen ja veden sekoitusta vaakatasossa, päivällä pari joutsenta olisi tarvinnu gprs:n suunnannäyttäjäksi, linnut oli meinaan matkalla siperian suuntaan, ja siellä vasta kylmä tuleekin.
Poliisi antoi muutamalle jalkarattaan polkijalle hetki sitten parinkympin muistutuksen, oli nääs valot unohtunu kotiin...
Taksikuski anto alennuksen matkasta, 0,50€, mutta alennuksen kuitenkin, jätin asiasta mainitsemasta jottei säfööri vaan peruisi sitä...
Ja sivullahan on kaikki ennallaan joten tästä voi kohta siirtyä Kummisedän jaksot ties kuinka monennen kerran uudestaan...
http://www.youtube.com/watch?v=Y_UMatKP4UI

6

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,

      lähinnä apua aloittelijoille palstalle

      • viestini kuluu, mutta mites sun käy???


    • ..

      bar.sinistraseppo, Mies, Turku, Varsinais-Suomi

      ETUSIVU
      UUTTA
      OMAT TIEDOT
      VIERASKIRJA
      Uutta
      bar.sinistra muutti osiota lempiasiat profiilissaan
      bar.sinistra muutti osiota taustatiedot profiilissaan
      bar.sinistra muutti osiota esittely profiilissaan
      Näytä lisää
      Vierailijat ja tilastot
      Tila: Online
      Kirjautunut viimeksi: 14.10.2010 22:29
      Liittynyt jäseneksi: 7.9.2006
      0 vierailijaa tänään
      0 vierailijaa yhteensä
      Omat tiedot
      Esittely: [email protected]
      Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"

      Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.

      Ja lisää; Pullukka, hyvä...
      Siviilisääty: Sinkku
      Lapset: Olen ylpeä vanhempi
      Vieraskirja

      amissagirl
      Hih, kiitos. Olen ihan ty...»
      0

      Eijastiina
      Jottei totuus unohtuisi n...»
      0

      amissagirl
      Toivottavasti kommenttisi...»
      0
      Näytä lisää

    • demoniiih

      Täälläkin oli kaivettava aamulla skrapat esiin, että saisi ikkunat esiin..autosta..;o)...

      Poliisit aktiivisesti liikenteessä..Onneksi niin :o)...

      Mikäs on ihmislapsosen ollessa, talvea odotellen..lämpöisessä kainalossa..:o)...

      • laittaa;))
        Onneks viimetalvesta jäi sen verran muistiin että varuiks jo paksunpaa kledjua ripustanu esille.
        Pitääköhän mun nyt maksaa tolle yhdelle provikkaa mainostamisesta?
        Ei ol meinaa itel tullu mielenkää et täälläki voi itees tuoda esille;))


      • demoniiih
        bar.sinistra kirjoitti:

        laittaa;))
        Onneks viimetalvesta jäi sen verran muistiin että varuiks jo paksunpaa kledjua ripustanu esille.
        Pitääköhän mun nyt maksaa tolle yhdelle provikkaa mainostamisesta?
        Ei ol meinaa itel tullu mielenkää et täälläki voi itees tuoda esille;))

        on erittäin huomionhakuista käyttäytymistä...Hmm..Miten ihmeessä sitä sitten voi kirjoitella millekkään foorumille, jos ei näy..;o)..

        Antaa mainostaa..Provikasta viel innostuu mainostamaan enemmän..;o)...

        Joku ihme Röllikissa..(voi olla et muistan nimen väärin) On ennustanut, et pysyvä lumi karseine pakkasineen tulee marraskuussa..Samainen kissa on ennustanut, et tuleva talvi on toinen niistä kolmesta tulipalopakkastalvesta...;o)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe