Olen 27 v. mies ja vaimoltani todettiin yllättäen trikomoniaasi eli niinpä se siis on minullakin vaikka oireita ei kyllä ole. Kysymys kuuluu: onko vaimo käynyt vieraissa vai onko se ollut hänellä alunperinkin, mutta oireettomana. Tai ehkä saanut sen jopa minulta? Riittääkjö miehellä hoidoksi Canestan voide, niinkuin kertoivat terveysneuvonnassa.
Trikomoniaasi
2
2185
Vastaukset
- ---90909----
Hei! Trikomoniaasi ei ole varsinainen sukupuolitauti, e
ikä sitä sillä nimitetä. Se on emättimessä oleva tulehdus, jonka voi saada esim vessasta..vaikka kuulostaa tyhmältä. Mutta ´niin se on..en nyt muista tarkempaa tietoa..emättimen bakteeri tulehdus. se tarttuu kuulemma myös sukupuoliteitse, mutta ei välttämättä siitä yksinään. Minä sain jonkin lääkekuuriin jota määrätään myös esim jos viisauden hammas tulehtuu..Minulla todettiin tauti jokunen vuosi sitten. söin itse lääkkeen, mutta mieheni ei kuulemma sitä tarvinnut..Tauti on verrattavissa hiivatulehdukseen..soita vaikka jolllekkin lääkärille ja kysele asiasta. Mutta minusta voit huletta olla. Ei naisesi ainakaan tuon takia vieraissa ole käynyt..- oceansoul0
Trikomoniaasissa kumppanikin on kyllä järkevää hoitaa, vaikka oireita ei olisikaan, ettei tauti tartu uudelleen.
Tauti hoidetaan antibiooteilla, ei hiivalääkkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1028104- 1075677
- 2815047
- 494973
- 763757
- 562980
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432421