Raamattu selvästi sanoo että herra jumala on itse kaatava valheprofeetat jotka ennustelevat omianasa herran nimeä käyttäen jota tämän foorumin Piho esimerkiksi tekee.
Huomaan jo selvästi että pihossa alkaa vaikuttamaan sama kohtalo kuin täällä ennestään olevalla nimimerkillä harri veijosella.
Olen kehottanut sinua jouko rakkaudella muutamia kertoja että kääntyisit ja jättäisit nuo hommat, voi olla että jumala ei kutsu sinua enään montaa kertaa kääntymään vaan paadut ja sekoat profetioihisi niin että et enään lopulta hallitse omia ajatuksiasi etkä itseäsi.
Nyt jo vanhat kannattajasi naureskelevat sinulle täällä, monet uskovat ovat yrittäneet puhua sinulle järkeä, uskossa on myös tärkeä ajatella joitain asioita maalaisjärjellä.
Mutta piho, kuule herran ääni ja pysähdy! Lepää hetki sanoo herra, sinun jumalasi.
Jumala iskee valheprofeettoja vastaan
Helluntailainen333
6
429
Vastaukset
- Perusteluja?
tailaisissa raittiita profetoijia? Jos on, niin miten se näkyy?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362679- 1282363
- 1582074
- 391975
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201738- 401309
- 511047
- 861005
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24972- 114914