Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

SuihkuTyydytys?

SuihkuTyttönen

Niin.. eli miten yleensä tyydytätte suihkussa itseänne? suihkutan itse pilluun täydellä teholla vettä ja istun tuolilla (sellanen pieni matala penkki) tai lattialla....
vastauksia!!

25

14834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä..

      Mä ainakin laitan sen suihkun hanan vaan päälle (siis en itse suihkua) ja makaan sen alla niin että se hanan suihku kohdistuu klitorikseen.

      • mie

        Mä istun kans penkil tai lattialla ja sit kohdistan suihkun kliktorikseen!!


      • moni aukko

        Hei!!!!!!!!!
        kannattaa kokeilla sillein että laittaa suihkun päälle tunkee pään pilluun ja suihkun perseeseen niin alkaa klitoris kostua!!!!!!!!!!!


      • zeroforty
        moni aukko kirjoitti:

        Hei!!!!!!!!!
        kannattaa kokeilla sillein että laittaa suihkun päälle tunkee pään pilluun ja suihkun perseeseen niin alkaa klitoris kostua!!!!!!!!!!!

        Poika taitaa olla vielä neitsyt ;)


    • Monica

      Pistän pelkän hanan päälle ja makaan harareisin hanan alla ja annan kuuman veden valua pimpilleni. Samalla työnnän suihkun käsiosan pimppiini ja se tuntuu hyvälle.

      • MIES

        HEI! EIKÖ OLIS PALJON MUKAVANPI SAADA MIESTÄ JONKA KANSSA TOUHUTA JA SAADA KUNNON ORGASMI EIKÄ TARVITSE LOTRATA VEDELLÄ VAI ONKO VESI SYRJÄTTÄNYT MIEHEN.


    • MIES

      HEI ! ONHAN MIEHIÄ OLEMASSA JOTKA VOI VARMASTI TYYDYTÄÄ SINUT JA VARMASTI SE TUNTUU PALJON PAREMMALTA KUIN ITSETYYDYTYS.

      • mijlö

        kuules monet esin 15 vuotiaat pelkää yhdyntää ja suihku on todella hyvä ja sormet. monet neitsyet pitävät itse tyydytydtä parempana. ja kun ei ole toista mukana voi tehdä mitä vain! =)


      • Ihmettelen

        Ja sä et oo koskaan vetänyt tumpuun vaan säästelet itteäsi naisille???!
        Mitä se sulle tai kellekään kuuluu mitä tytöt suihkussa pimpsoillaan tekee??


      • Ellu

        No mut eihän miehet naista osaa oikein tyydyttää. Ajattelevat vaan omaa tyydytystään....!


      • Lellu
        Ellu kirjoitti:

        No mut eihän miehet naista osaa oikein tyydyttää. Ajattelevat vaan omaa tyydytystään....!

        Ruuvaan suihkuosan irti ja lasken pelkällä letkuosalla vettä klitorikseen. Minä myös istun penkillä ja nautin ja saan monta ihanaa orgasmia peräkkäin. Ei mies voi koskaan tehdä niin hyvää!


      • Make
        Lellu kirjoitti:

        Ruuvaan suihkuosan irti ja lasken pelkällä letkuosalla vettä klitorikseen. Minä myös istun penkillä ja nautin ja saan monta ihanaa orgasmia peräkkäin. Ei mies voi koskaan tehdä niin hyvää!

        No, huh huh! Mistä tiedät ettei mies osaa, oletko koeajanut jo kaikki?


      • Monica

        Käytän suihkua siksi, kun en ole koskaan vielä saanut orgasmia mihen kanssa. En rakastellessa, en suuseksissä, enkä missään muussakaan.
        Onkohan vika minussa vai miehessä...?
        (tottakai itsekeskeiset miehet vastaavat tähän, että sinussa eli minussa) Mutta ei sille itse voi mitään..


      • aikapoika
        Monica kirjoitti:

        Käytän suihkua siksi, kun en ole koskaan vielä saanut orgasmia mihen kanssa. En rakastellessa, en suuseksissä, enkä missään muussakaan.
        Onkohan vika minussa vai miehessä...?
        (tottakai itsekeskeiset miehet vastaavat tähän, että sinussa eli minussa) Mutta ei sille itse voi mitään..

        on selvästi tullut sinulle liikaa. Tai siis oikeastaan saamattomuudesta. En ole eläissäni vielä tavannut sellaista naista, jota en olisi kyennyt tyydyttämään. Sen orkun saa kyllä varmasti tulemaan miehenkin kanssa, kunhan oikeat keinot siihen löytyy - kokeilemalla.

        Alkoi kiinnostaa, kun sanoit etteivät miehet osaa sitä sinulle tehdä. Millään tavalla. Olisi kiva tietää ikäsi, miten kauan ja kuinka monen kanssa olet tätä yrittänyt. On todella vaikeasti tyydytettäviä naisia ja mies on se ns. heikompi osapuoli näissä asioissa. Mutta olen aivan varma, että osaltasi tämäkin homma on hoidettavissa.


      • Bill
        Monica kirjoitti:

        Käytän suihkua siksi, kun en ole koskaan vielä saanut orgasmia mihen kanssa. En rakastellessa, en suuseksissä, enkä missään muussakaan.
        Onkohan vika minussa vai miehessä...?
        (tottakai itsekeskeiset miehet vastaavat tähän, että sinussa eli minussa) Mutta ei sille itse voi mitään..

        Ole ilman orkkua vähintään kuukausi niin huomaat miten kiihottuneeksi tulet ja sen seurauksena olet kiimaisempi myös sängyssä ja sen seurauksena sen orkun saanti on ja tulee olemaan myös helpompi yhdynnässä.


      • Monica
        Bill kirjoitti:

        Ole ilman orkkua vähintään kuukausi niin huomaat miten kiihottuneeksi tulet ja sen seurauksena olet kiimaisempi myös sängyssä ja sen seurauksena sen orkun saanti on ja tulee olemaan myös helpompi yhdynnässä.

        Olen ollut peräti yli puoli vuotta ilman orkkuja ja minkäänlaista koskettelua jne. Enkä seuraava kerta tuntunut yhtään sen lupaavammalta orgasmin suhteen.
        Ei sen puoleen...ei se orgasmi minulle niin kovin tärkeä ole, koska nautin valtavasti pelkästä yhdynnästä, se tuntuu melkein yhtä ihanalle.


      • Monica
        aikapoika kirjoitti:

        on selvästi tullut sinulle liikaa. Tai siis oikeastaan saamattomuudesta. En ole eläissäni vielä tavannut sellaista naista, jota en olisi kyennyt tyydyttämään. Sen orkun saa kyllä varmasti tulemaan miehenkin kanssa, kunhan oikeat keinot siihen löytyy - kokeilemalla.

        Alkoi kiinnostaa, kun sanoit etteivät miehet osaa sitä sinulle tehdä. Millään tavalla. Olisi kiva tietää ikäsi, miten kauan ja kuinka monen kanssa olet tätä yrittänyt. On todella vaikeasti tyydytettäviä naisia ja mies on se ns. heikompi osapuoli näissä asioissa. Mutta olen aivan varma, että osaltasi tämäkin homma on hoidettavissa.

        Voi olla hyvinkin totta, että paineet vaikeuttavat orkun saamista, mutta ei kai sille voi mitän..
        En kuitenkaan ala jakamaan itseäni testatakseni saanko vai en ja osaako se ja se mies tyydyttää mua...anteeks vaan..tuli vaan mileen.
        Olen nuori ja olen ollut neljän kanssa yhdynnässä.


      • aikapoika
        Monica kirjoitti:

        Voi olla hyvinkin totta, että paineet vaikeuttavat orkun saamista, mutta ei kai sille voi mitän..
        En kuitenkaan ala jakamaan itseäni testatakseni saanko vai en ja osaako se ja se mies tyydyttää mua...anteeks vaan..tuli vaan mileen.
        Olen nuori ja olen ollut neljän kanssa yhdynnässä.

        kannustaa sinua ns. jakorasian tehtäviin, annetaan niiden jäädä alan ammattilaisille. Kyllä se asia tulee hoitaa oman vakituisen kanssa.

        Nuorella ihmisellä saattaa olla sellaisia mahdottomia odotuksia ja toiveita, että ne haittaavat itse aktin onnistumista. Odottaa jotakin mikä ei edes voi toteutua. Jos kuitenkin pidät seksistä, niin perusta on kunnossa. Kyllä pitkällä esileikillä, aloittaen aivan normaalista elämänmenosta ja sitten hiljalleen siirtyen sänkykamarihommiin ulkoiset häiröt poistuvat ja kykenet riittävän pitkällä tehoiltaan ja toimintatavoiltaan vaihtelevilla ärsytyksillä laukeamaan.

        Miehillä, etenkin nuorilla, saattaa olla taipumus saada vain omat asiat valmiiksi eikä todellista yritystä ja aikaa riitä naiselle. Jos aktinne ovat lyhyitä, eivät ne riitä saamaan naista siihen herkkyystilaan, että orkut olisivat edes vielä tuloillaan. Kärsivällisyyttä ja yritystä, aivan varmasti onnistutte.


      • Monica
        aikapoika kirjoitti:

        kannustaa sinua ns. jakorasian tehtäviin, annetaan niiden jäädä alan ammattilaisille. Kyllä se asia tulee hoitaa oman vakituisen kanssa.

        Nuorella ihmisellä saattaa olla sellaisia mahdottomia odotuksia ja toiveita, että ne haittaavat itse aktin onnistumista. Odottaa jotakin mikä ei edes voi toteutua. Jos kuitenkin pidät seksistä, niin perusta on kunnossa. Kyllä pitkällä esileikillä, aloittaen aivan normaalista elämänmenosta ja sitten hiljalleen siirtyen sänkykamarihommiin ulkoiset häiröt poistuvat ja kykenet riittävän pitkällä tehoiltaan ja toimintatavoiltaan vaihtelevilla ärsytyksillä laukeamaan.

        Miehillä, etenkin nuorilla, saattaa olla taipumus saada vain omat asiat valmiiksi eikä todellista yritystä ja aikaa riitä naiselle. Jos aktinne ovat lyhyitä, eivät ne riitä saamaan naista siihen herkkyystilaan, että orkut olisivat edes vielä tuloillaan. Kärsivällisyyttä ja yritystä, aivan varmasti onnistutte.

        Kiitoksia neuvoista...tiesin kyllä nuo jo entuudestaan (mutta mistäpä sinä niitä olisit voinut tietää) =)
        En seurustele tällä hetkellä, joten menee varmaan aikaa ennen ku pääsen taas nauttimaan erotiikan helmistä.
        Uskon syvästi ettei vika ole miehessä, koska rakastelu on usein kestänyt tosi pitkäänkin x)


      • aikapoika
        Monica kirjoitti:

        Kiitoksia neuvoista...tiesin kyllä nuo jo entuudestaan (mutta mistäpä sinä niitä olisit voinut tietää) =)
        En seurustele tällä hetkellä, joten menee varmaan aikaa ennen ku pääsen taas nauttimaan erotiikan helmistä.
        Uskon syvästi ettei vika ole miehessä, koska rakastelu on usein kestänyt tosi pitkäänkin x)

        sittenkään on kysymys, sillä kyllä jokainen nainen saa orkut varmasti jollakin tavalla. Minulle tuli vielä mieleen yksi tapa, jonka kerran otin käyttöön erään myös nuoren ja samasta "vaivasta" kärsivän tytön kanssa. Homma meni oivallisesti hoitoon ja vaikka tyttö seurusteli, pyysi hän minut aina aika ajoin hoitamaan asian kuntoon. Jos kiinnostaa, voisin sen kertoa, tosin en näin julkisesti. Ehkäpä siinä olisi sinullekin keino saada sellaiset miehen toimesta. Muuten ainakin vaikutat näin tekstillisesti fiksulta tytöltä, ehkäpä vielä ruotsinkieliseltäkin. Turha sitä on pitkitellä, jos et seurustele, homma vain hoitoon...


      • Monica
        aikapoika kirjoitti:

        sittenkään on kysymys, sillä kyllä jokainen nainen saa orkut varmasti jollakin tavalla. Minulle tuli vielä mieleen yksi tapa, jonka kerran otin käyttöön erään myös nuoren ja samasta "vaivasta" kärsivän tytön kanssa. Homma meni oivallisesti hoitoon ja vaikka tyttö seurusteli, pyysi hän minut aina aika ajoin hoitamaan asian kuntoon. Jos kiinnostaa, voisin sen kertoa, tosin en näin julkisesti. Ehkäpä siinä olisi sinullekin keino saada sellaiset miehen toimesta. Muuten ainakin vaikutat näin tekstillisesti fiksulta tytöltä, ehkäpä vielä ruotsinkieliseltäkin. Turha sitä on pitkitellä, jos et seurustele, homma vain hoitoon...

        Mailaappa mulle jos vaan aiheesta haluat kertoilla.
        Ruotsalaiselta..? :)


      • Monica
        aikapoika kirjoitti:

        sittenkään on kysymys, sillä kyllä jokainen nainen saa orkut varmasti jollakin tavalla. Minulle tuli vielä mieleen yksi tapa, jonka kerran otin käyttöön erään myös nuoren ja samasta "vaivasta" kärsivän tytön kanssa. Homma meni oivallisesti hoitoon ja vaikka tyttö seurusteli, pyysi hän minut aina aika ajoin hoitamaan asian kuntoon. Jos kiinnostaa, voisin sen kertoa, tosin en näin julkisesti. Ehkäpä siinä olisi sinullekin keino saada sellaiset miehen toimesta. Muuten ainakin vaikutat näin tekstillisesti fiksulta tytöltä, ehkäpä vielä ruotsinkieliseltäkin. Turha sitä on pitkitellä, jos et seurustele, homma vain hoitoon...

        Mailaa tähän: [email protected]
        =)


      • hahhh
        aikapoika kirjoitti:

        sittenkään on kysymys, sillä kyllä jokainen nainen saa orkut varmasti jollakin tavalla. Minulle tuli vielä mieleen yksi tapa, jonka kerran otin käyttöön erään myös nuoren ja samasta "vaivasta" kärsivän tytön kanssa. Homma meni oivallisesti hoitoon ja vaikka tyttö seurusteli, pyysi hän minut aina aika ajoin hoitamaan asian kuntoon. Jos kiinnostaa, voisin sen kertoa, tosin en näin julkisesti. Ehkäpä siinä olisi sinullekin keino saada sellaiset miehen toimesta. Muuten ainakin vaikutat näin tekstillisesti fiksulta tytöltä, ehkäpä vielä ruotsinkieliseltäkin. Turha sitä on pitkitellä, jos et seurustele, homma vain hoitoon...

        mikä nuija ja potenssiongelmainen!!


      • Monica
        hahhh kirjoitti:

        mikä nuija ja potenssiongelmainen!!

        Niinpä..jokaisella on ongelmansa. Kaikki ei vaan näytä tiedostavan omiaan..


    • Anonyymi

      Mä teen niin että otan se kädessä pidettävän pään ja tungen pilluun ja suihkutan täysillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe