Vanha star wars -juliste

lölöl

Sain tässä hiljattain varmaankin 70-luvulta olevan star wars julisteen, ja mietin että onkohan sillä mitään arvoa. Itse en ole leffoja juurikaan katsellut, enkä ole mikään fani, joten minulla ei ole paljoa käsitystä taikka tietoa koko asiasta. Lähinnä kysyn tätä koska olisi ihan kiinnostavaa kuulla joidenkin "tietävien" ihmisten mielipide ja jotta tietäisin että mitä koko julisteella tekisin. Kiitos vastauksista.

3

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veteranfan

      ...siitä,onko juliste kenties kehystetty???
      Vai onko se irrallinen?
      Kehystetty elokuvajuliste on tietysti arvokkaampi,ja myös julisteen koko on myös hyvä olla tiedossa.
      Meikäläiseltä löytyy kaikki 6. Star Wars leffajulistetta.Mutta sitä alkuperäistä ei meikäläisellä ole,jossa on pelkästään Luken ja Leian kuva etualalla ja itse pääpahis Darth Vaderin kypärä siluetti isompana taustalla,sekä kuolontähti johon ryntää laivueellinen X-siipihävittäjiä.Tuo olisi se alkuperäinen Star Wars juliste.Mutta siitäkin on tehty hieman hienostunempi versio sarjakuva albumia varten,jolla on eri piirtäjä kuin elokuvajulisteella.

      • lölöl

        Kiitos vastauksesta. Kiinnostavaa kuulla jotakin aiheesta, ja viestisi perusteella julistetta voisikin ajatella alkuperäisen hienostuneemmaksi versioksi sarjakuvaa varten - tosin siinä ei lue mitään sarjakuvaan viittaavaa vaan lähinnä elokuvaan kuten "tähtien sota" kolmella eri kielellä sekä näyttelijöiden että elokuvayhtiön nimet. Alkuperäinenkään se tuskin voisi olla, sillä vaikka Luke ja Leia seisovat siinä niin heidän takanaan ei ole Darth Varderin siluettia vaan koko tyyppi valomiekka pystyssä. Lisänä siinä on myös muita henkilöhahmoja (kuten robotit sekä wookie että pari muuta tyyppiä, mahdollisesti Ben Genovi), sekä kuolontähti että sille ryntäävät koneet - tosin ne menevät hieman eri suuntiin, joten näin periaatteessa se voisi olla se sarjakuvahomma. Kokoa julisteella on n. 40x60cm, perinteinen julistemitta? Ja ei, juliste ei ole kehystetty eikä mitenkään erityisen hienossa kunnossa, lähinnä seinälle pantava/kelpaava, kumminkin ihan komea ilmestys.


    • Mad75

      Moro,

      tämä vanha viestiketju sattui silmiini. Keräilen Star Wars -julisteita, lähinnä jenkki, mutta myös Suomi-versioita. Jos juliste vielä löytyy, ja olet kiinnostunut myymään, niin ilmoittele vaikka tässä viestiketjussa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe