Laitetaanpas taas vaihteeksi top 10-leffakysely. Eli kymmenen omaa suosikkileffaa, eikä tarvitse olla järjestyksessä. Tässä oma listani:
1. Kummisetä-trilogia (en lähde erottelemaan, kyse on kokonaisuudesta)
2. Suuri gangsterisota
3. Takaa-ajettu
4. Ukkossydän
5. Operaatio Donnie Brasco
6. Nasta laudassa (1971 versio)
8. Yksi lensi yli käenpesän
9. Nuija ja tosinuija
10. Lokakuun taivas
Olisi myös hauskaa kuulla kommentteja omista suosikeistani. Myös rankkaa palautetta.
TOP 10-leffat, taas kerran!
8
853
Vastaukset
- ioJGIOjgkoG
rambot (1-4), die hardit (1-3) ja maissilapset (1, 3, 4) tietty!
1. The Passion of the Christ (2004)
2. Schindlerin Lista (1993)
3. Kummisetä I (1972) ja II (1974)
4. Mustalasileiri muuttaa taivaaseen (1975)
5.Jeanne d'Arcin kärsimys (1928)
6.Sergio Leonen länkkärit (Hyvät, Pahat ja Rumat, Huuliharppukostaja, Maahan senkin hölmö, Muutaman dollarin tähden ja Kourallainen dollareita)
7.Hiljaa virtaa Don I (1957) ja II (1958)
8. Tuntematon sotilas (1955)
9.Kill Bill vol 1 (2003) ja vol 2. (2004)
10. Taru sormusten herrasta trilogia (2001-2003)
- John the fisherman
1. Rita Hayworth- avain pakoon
2. Die Hard 1
3. Indiana Jones- Viimeinen ristiretki
4. Mafiaveljet
5. Sin City
6. Forrest Gump
7. Pelastakaa sotamies Ryan
8. Suuri pakoretki
9. Arpinaama
10. Menetetty maa - Sick Cunt
1.Human sentopede
2.August undergroud 1-3
3.Guinea pig trilogy
4.A Serpian film
5.Irversible
6.Murder set pieces
7.Men behind the sun 1-4
8.Ebola syndrome
9.Shogun´s sadism
10.Untold story 1-2- you got there
mofo..
- nolla tähteä
Sick Cuntin listalla on monta hyvää ehdokasta sensaatiohakuista paskaa top 10 listalle.
A Serbian Film, Irreversible, Murder Set Pieces ainakin.
- MoiMoiMoiMoiMoi xD
1. Pirates of the Caribbean - At world's end
2. Pirates of the Caribbean - Dead man's chest
3. Pirates of the Caribbean - On stranger tides
4. Pirates of the Caribbean - The curse of the Black Pearl
5. Vampires Suck
6. Taru Sormusten herrasta- trilogia
7. Twilight
8. Kultainen kompassi
9. The Grudge
10. Grimmin veljekset - ghhhhgddgfhghdh
Mopeasti muutamia:
1) Rocky 1-6 kokonaisuutena
2) James Bondit kokonaisuutena
3) Gladiator
4) Robin Hood (2010)
5) Kauhun kilometrit
6) Star Wars - kuusi osaa
7) King Kong (2005)
8) Sademies
9) Pojat ja Pahat pojat (laitetaan samaan nippuun :) )
10) Kahdeksan surmanluotia
jne. jne. Tuossa vain muutamia huippuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)1087826Haistoin ensin tuoksusi
Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu372872- 352452
- 1192175
- 171845
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais101599Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...
Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan381449- 101446
Kyllä poisto toimii
Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa151415"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla111364