Illuminaateissa on korkeissa asemissa reptiliaaniliskoja, mutta sitä Illuminati ei osaa ottaa huomioon, että
aito, rehellinen Raamatussa ilmoitettu Jumala on paljon voimakkaampi ja älykkäämpi, kuin perkeleen
vallassa olevat lisko-olennot ja korkeimman tason saatanistit, jotka ihmisiä ovat.
Illuminati ei voi ryöstää ketään ihmistä itselle, eli saatanan valtaan, jos tämä ihminen on uskossa Jeesukseen, ja pitäytyy lujasti siihen, mitä Raamattu opettaa.
Illuminati voi tappaa ruumiin, mutta ei viedä sielua, mikäli ihminen vain on pitänyt Jumalasta kiinni, eikä ole
hellittänyt.
JUMALA ON VOIMAKKAIN
10
314
Vastaukset
- Kiitos tiedosta
Miksi eri uskontojen tarinat muistuttuvat paljon raamatun Jeesus kertomusta?Yhtäläisyyksiä on paljon,jos asioita tutkii tai samanlaisuutta tarinoilla.
On paljon parempi mennä sinne palstalle minne kuuluu uskon asiat.
Tiedän kyllä,että tarkoitat hyvää. - sdggfdgfdfdfg
Itse ajattelen, että on olemassa ns. Jumala, tuo Jumala on kaiken tietoisuuden takana oleva voima, toisinsanoen meillä ihmisillä ja meidän kannalta pahoilla reptliliaaneilla, meillä on yhteinen Jumala.
Ei voi olla mitään Jumalaa, joka olisi vain tietyn rodun tai lajin Jumala, tai voi, mutta silloin hän ei olisi aito Jumala, silllä ihminenkin on jalostanut esim. tulpaaneja eri väriksiksi, joten ihminen on oman jalostamansa tulppaanin jumala, tulppaanin silmissä, mutta kun ihmisen ja tulppaanin takana on olemassa se oikea Jumala, joka ei katso, oletko reptiliaani vai ihminen.- Interesting it is
Itse ajattelen,että jumalaa ei ainakaan löydy mistään uskonnoista.En usko,että jumala on se mitä eri uskonnot antavat ymmärtää.Siis,jos on jumala.En ainakaan usko,että se on sellainen helvettiin tuomitseva.Niin ja ilmeiseSti käsite helvetistäkin on tullut muualta.Olen käsittänyt,että ei sitä ainakaan alun perin ole uudessa testamentissa.
Kristinuskossa on se mitä en tajua.Sanotaan jumalan olevan täydellinen.Miten täydellinen olento/luoja voi luoda jotain sellaista kuten saatanan ja kun jumala tiesi jo kaiken etukäteen,joka asiassa.
Evolutiookaan en tyrmää täysin,koska jotain kehitystä on tapahtunut aikojen saatossa maapallolla.On vaikea selittää,että miksi oli dinosaurukset ja miksi oli sitä sun tätä.
Itse olen myös sitä mieltä,että jumalalla ei voi olla jotain tiettyä suosikki kansaa.Raamatussa juutalaiset ovat suosikki kansa ja isreal jumalan suosima maa.
En nyt halua kuullostaa rasistiselta tai että vihaisin israelia.
Itse näen ihmisten julmuudessa sen,että me olemme kuin eläimet.Lauma eläimet.Joiden petomaisuutta käytetään sodissa hyväksi varsinkin ja sitä petomaisuutta näkee muutenkin.Myös omassa itsessään välillä.Vaikka me yritämme olla ylivertaisia eläimiin nähden.Tätäkin sanotaan saatanan aiheuttamaksi tai siis sitä,että jumalattomat käyttäytyvät näin.Raamatun mukaan.Koraanista en tiedä,että mitä se sanoo.
Nämä ovat ihan mielenkiintoisia asioita miettiä.Toivottavasti en loukannut ketään,Sillä se ei ollut tarkoitukseni. Interesting it is kirjoitti:
Itse ajattelen,että jumalaa ei ainakaan löydy mistään uskonnoista.En usko,että jumala on se mitä eri uskonnot antavat ymmärtää.Siis,jos on jumala.En ainakaan usko,että se on sellainen helvettiin tuomitseva.Niin ja ilmeiseSti käsite helvetistäkin on tullut muualta.Olen käsittänyt,että ei sitä ainakaan alun perin ole uudessa testamentissa.
Kristinuskossa on se mitä en tajua.Sanotaan jumalan olevan täydellinen.Miten täydellinen olento/luoja voi luoda jotain sellaista kuten saatanan ja kun jumala tiesi jo kaiken etukäteen,joka asiassa.
Evolutiookaan en tyrmää täysin,koska jotain kehitystä on tapahtunut aikojen saatossa maapallolla.On vaikea selittää,että miksi oli dinosaurukset ja miksi oli sitä sun tätä.
Itse olen myös sitä mieltä,että jumalalla ei voi olla jotain tiettyä suosikki kansaa.Raamatussa juutalaiset ovat suosikki kansa ja isreal jumalan suosima maa.
En nyt halua kuullostaa rasistiselta tai että vihaisin israelia.
Itse näen ihmisten julmuudessa sen,että me olemme kuin eläimet.Lauma eläimet.Joiden petomaisuutta käytetään sodissa hyväksi varsinkin ja sitä petomaisuutta näkee muutenkin.Myös omassa itsessään välillä.Vaikka me yritämme olla ylivertaisia eläimiin nähden.Tätäkin sanotaan saatanan aiheuttamaksi tai siis sitä,että jumalattomat käyttäytyvät näin.Raamatun mukaan.Koraanista en tiedä,että mitä se sanoo.
Nämä ovat ihan mielenkiintoisia asioita miettiä.Toivottavasti en loukannut ketään,Sillä se ei ollut tarkoitukseni."iten täydellinen olento/luoja voi luoda jotain sellaista kuten saatanan ja kun jumala tiesi jo kaiken etukäteen,joka asiassa. "
Piruuttaan.- Interesting it is
Lukkijurpo kirjoitti:
"iten täydellinen olento/luoja voi luoda jotain sellaista kuten saatanan ja kun jumala tiesi jo kaiken etukäteen,joka asiassa. "
Piruuttaan.Hyvä kommentti Lukkijurpo. :-)
- geister
Entä jos ei usko sieluun? Onko kaikki toivo menetetty, pakko asettua Illuminatin taakse, mielummin kuin sitä vastaan?
ps. mitkä vitun liskot.. - osduifh
MENE HOITOON!!
- jakinboas11
Jumala ei ole kaikkivoipa! voiko jumala tehdä niin suuren kiven että ei voi sitä nostaa?
- Andeekwi
Jumala on voimakkain ja enkelitki on todella voikkaita jumalan kanssa jopa yhtä voimakkaita ja lucifer ja demonit on todella heikkoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856