Finlandia Group

Varaudu pahimpaan

9

1922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • örgh

      Ketju poikki. Säälittävää moderaattorilta.

      Kyseinen firma nussi asiakkailta miljoonia euroja Lehmannin pääomaturvattujen kautta.
      Säälittävää.://www.finlandiagroup.fi/data/esite.pdf


      Herää Finanssivalvonta. Kyseinen firma myy vipusertifikaatteja kaikille, jotka eteen tulee.

      • Rahamies
        näitä kirjoitti:

        http://www.finlandiagroup.fi/data/esite.pdf

        Sellaista viestiä olen tuttavan tuttavan kautta kuullut, että mätämunat poistettiin koko Finlandiasta jossain vaiheessa vuotta 2008. Näillä Suomi24 stooreilla on tuskin mitään yhteyttä asiaan. Ehdottoman luotettavaa varainhoitoa löytyy esimerkiksi osoitteesta.

        http://www.afondo.fi/


      • kertomaa
        Rahamies kirjoitti:

        Sellaista viestiä olen tuttavan tuttavan kautta kuullut, että mätämunat poistettiin koko Finlandiasta jossain vaiheessa vuotta 2008. Näillä Suomi24 stooreilla on tuskin mitään yhteyttä asiaan. Ehdottoman luotettavaa varainhoitoa löytyy esimerkiksi osoitteesta.

        http://www.afondo.fi/

        Että tätä huijausta johtaa yhä edelleen tämä molarimidas, joka pyörittää tätä jäljelläolevaa sairasta imperiumiaan kuten ennenkin eli uhkaillen. Kaikki loppuu aikanaan- niin tämäkin.


      • Nususilmään
        Rahamies kirjoitti:

        Sellaista viestiä olen tuttavan tuttavan kautta kuullut, että mätämunat poistettiin koko Finlandiasta jossain vaiheessa vuotta 2008. Näillä Suomi24 stooreilla on tuskin mitään yhteyttä asiaan. Ehdottoman luotettavaa varainhoitoa löytyy esimerkiksi osoitteesta.

        http://www.afondo.fi/

        olen varmaan yksi niistä "mätämunista", jotka lähtivät kiitämään ko. firmasta aikoinaan. Lähdin siksi, että omistajaporras nusasi silmään asiakkaita ja jakelijoita päämiestään, eikä homma ole tietojeni mukaan sen jälkeen muuttunut.

        Eli silmään nussitaan tänä päivänäkin niin aliasiamiehiä, kuin asiakkaitakin.


      • Virtsaa iiriksessä
        Nususilmään kirjoitti:

        olen varmaan yksi niistä "mätämunista", jotka lähtivät kiitämään ko. firmasta aikoinaan. Lähdin siksi, että omistajaporras nusasi silmään asiakkaita ja jakelijoita päämiestään, eikä homma ole tietojeni mukaan sen jälkeen muuttunut.

        Eli silmään nussitaan tänä päivänäkin niin aliasiamiehiä, kuin asiakkaitakin.

        http://narsistienuhrientuki.yhdistysavain.fi/tietoa/narsismista_yleisesti/


      • mifid
        Rahamies kirjoitti:

        Sellaista viestiä olen tuttavan tuttavan kautta kuullut, että mätämunat poistettiin koko Finlandiasta jossain vaiheessa vuotta 2008. Näillä Suomi24 stooreilla on tuskin mitään yhteyttä asiaan. Ehdottoman luotettavaa varainhoitoa löytyy esimerkiksi osoitteesta.

        http://www.afondo.fi/

        koska tekivät mitä sattuivat. Että se siitä Afondosta. Katsokaa niin finlandian kuin afondon myyjien cvt läpi. Löytyy metsuria, muuraria jne. vain harvalla on mitään peruskoulutusta. Toki firmat kouluttaa itse mutta on vaikea omaksua uusia käsitteitä jos nuorena on kansantalouden perusteet kirjan sijaan lukenut vain mustanaamiota...


    • roger t.

      kaverini kävi kerran kyseisen firman rekrytoinnissa, toimii verkostomarkkinoinnin periaatteella. Myyjät ovat yrittäjiä,joilla on oma sponsori joka ottaa kymmenykset myyjän saamista provikoista.

      • akjfhslöfsöfg

        Yritys tarjoaa sijoituspalveluita, varainhoitoa ja rahastoja.

        EI TODELLAKAAN MITÄÄN VERKOSTO MARKKINOINTIA!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      191
      1980
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      123
      1081
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      785
    5. 58
      776
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      690
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      512
    Aihe