Elokuvakilpailu Hyvät palkinnot

Jukka HKI

Hei

Oletteko lukeneet uuden suomalaisen videoalan lehden, DV-Videolehden (1 2004). Lehdessä julistetaan elokuvakilpailu itsetehdyille lyhytelokuville. Jättö 15.10.2004 mennessä. Ei osallistumismaksua. Palkintojen yhteisarvo 3800,- euroa.

Muutenkin lehdessä paljon mielenkiintoista asiaa. Olen itse kaivannut tällaista lehteä jo vuosia ja tilasin sen netin kautta. Suosittelen. Katso lisää www.videolehti.fi

7

436

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

Ilmoittautumismaksu on suoritettava 15.4.2004 mennessä Filmi- ja Videokuvaajien tilille SAMPO 800014-70247686. Viite: Filmi- ja Videokuvaajien liitto ry / SM 2004 FESTIVAALIMAKSU

Elokuvien oltava perillä 15.4.2004 osoitteessa:
      FVL/Heidi Lind
      Viidakkopolku 6 A 8
      01400 Vantaa

Tulokset julkistetaan Filmifestivaaleilla 24.4. jossa esitetään palkitut elokuvat. Tilaisuuteen on vapaa pääsy

• Jukka Hki

DV-Videolehden (1 2004) sivulla 83 on kerrottu kilpailusta. Ilmoittautuminen ei maksa mitään. Pääpalkintona videoprojektori arvoltaan 1600,- euroa. Palkintojen yhteisarvo 3.800,- euroa.

Lehteä saa hyvinvarustetuista R-kioskeista tai kirjakaupoista. Helsingin keskustassa esim. Akateeminen kirjakauppa ja Suomalainen kirjakauppa.

• Kääpä

Olis kiva tietää kuinkamoni aikoo ottaa kisaan osaa. Selasin lehden eilen tunnelin Anttilassa Hesassa. Palkinnot ihan hyvät. Nyt vain pitää keksiä idea ja kuvata.

Näyttelijöitäkin varmaan tarvitaan. Löytyisikö noin 18-20 v henkilöitä, jotka tulisivat mukaan? Jos kesätöitä ei löydy, niin aikaa kuvaamiseen on koko kesä.

• Minä Tampere

Missäpäin kuvaatte. Asun Tampereella. Kiinnostaisi tulla mukaan.

• Jukka HKI

Kilpailu löytyy lehden sivulta 83.

Ellei kaupasta löydy, niin yksittäislehtiä voi tilata osoitteesta

www.videolehti.fi

• Jaska

Lehteä on vaikea saa täältä Oulun seudulta. Ei löydy kirjastosta eikä R-kioskilta. Missä siihen voisi tutustua?

• Elokuvamies
        Jaska kirjoitti:

Lehteä on vaikea saa täältä Oulun seudulta. Ei löydy kirjastosta eikä R-kioskilta. Missä siihen voisi tutustua?

Tiedustelin asiaa Rautakirjasta ja siellä kerrottiin, että myyntiaika on päättynyt, mutta seuraava lehti ilmestyy ensi viikolla (vko 24).

Ei muuta kuin odottamaan.

Kävin eilen Hesan pääkirjastossa, jossa lehteä ei ollut, mutta kuulemma Lasipalatsin kirjakaapelista löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5651
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      48
      2875
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2595
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      9
      2230
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      26
      2039
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1912
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      14
      1645
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1285
    9. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      255
      1092
    10. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1087
    Aihe