Hiljaisuus on tukkinut palstan

Hui kauheeta - ja syypää kaikkeen taas olikaan?

Vaihdetaanko välillä syntipukkia niihin, jotka eivät viitsi kirjoittaa, vai pidetäänkö jalkapuussa aina vain yhtä ja samaa?

Tulee tässä samalla kokeiltua, että painike "Aloita uusi keskustelu" toimii edelleen, ettei sitäkään ole lukittu.

Palstaa ei ole siis tukittu, ja kirjoittaa voi jokainen, joka haluaa.

- Rentoa sunnuntaipäivää kirjoituksia odotellen :)

7

421

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämähän on jo keskustelua :)

Odotan kaksi tuntia ja vastaan itselleni, että "heikun keikun" - ja kuulen kaikuna äänen "eikun keikun". Se oli Vertti-Eetu, täällä olikin joku ;)

• Tärkeitä asioita... (No jos kukaan muu ei kerro mitään, kai tässä jonkun pitää.)

Söin vähän aikaa sitten pitkästä aikaa suklaapiparin.

Se maistui oikein hyvältä, joten söin perään vielä toisen.

Hetken kuluttua otsa alkoi särkeä.

Ei saa syödä suklaapipareita...

Kaikki mielihalut pitäisi kieltää.

• sanasinko kirjoitti:

Tärkeitä asioita... (No jos kukaan muu ei kerro mitään, kai tässä jonkun pitää.)

Söin vähän aikaa sitten pitkästä aikaa suklaapiparin.

Se maistui oikein hyvältä, joten söin perään vielä toisen.

Hetken kuluttua otsa alkoi särkeä.

Ei saa syödä suklaapipareita...

Kaikki mielihalut pitäisi kieltää.

Olipa pitkä tauko, kun palstaa huollettiin...

Tämä jäi postaamatta muutama tunti sitten:

*

Söin vielä ruoan, ja otsa ja poski alkoivat särkeä kovempaa.

Mutta tuossa vaiheessa kuvioihin tulee mukaan ruokasooda, jota nautin niin paljon, että päänsärky alkaa hellittää.

Siitä lähtien, kun keväällä keksin ruokasoodan, tämä kaava on toistunut.

Ei tarvii käskeä sekoittamaan vesilasiin ruokasoodaa, kipu pakottaa nauttimaan niin monta lasillista, että hellittää.

Ilman ibuprofeenia olen viime päivät sentään pärjännyt.

*

Ja nyt yötäkin kohden on nautittava ruokasoodavettä lisää taas. Poskia särkee ja otsassa jomottaa. En taida enää edes muistaa, millaista oli päänsärytön elämä tämän alettua jo tammikuun puolen välin jälkeen.

Salliselta saa sentään 900 gramman ruokasoodatöniköitä. Hyvä juttu, kun niitä menee. Nykyisessä on vaan kolmasosa enää jäljellä ja uusi on jo hommattu.

• vertti-eetu

kyllä keiku. "OSTANKO VIINAA VAI VILLAPUSERON"??????? Mitä kaiku tuohon?

"VAI VILLAPUSERON"!!!!!!! Huomisesta en sitten tiedä miten käy.

Gooklaa (viidestoista yö) Juice. Kansallislaulummeko vai yksi niistä?

Olin tien päällä rekkojen seassa ja vielä hengissä. Rekkakuskit ovat ammattilaisia minä en. Kohteliasta porukkaa pimeällä varsinkin. Hieno homma.

• vertti-eetu kirjoitti:

kyllä keiku. "OSTANKO VIINAA VAI VILLAPUSERON"??????? Mitä kaiku tuohon?

"VAI VILLAPUSERON"!!!!!!! Huomisesta en sitten tiedä miten käy.

Gooklaa (viidestoista yö) Juice. Kansallislaulummeko vai yksi niistä?

Olin tien päällä rekkojen seassa ja vielä hengissä. Rekkakuskit ovat ammattilaisia minä en. Kohteliasta porukkaa pimeällä varsinkin. Hieno homma.

Hiljaista on ollu.

Aattelin jo, että alan kohta "hometontun muistelmat", ellei meno tästä parane.

• sanasinko kirjoitti:

Hiljaista on ollu.

Aattelin jo, että alan kohta "hometontun muistelmat", ellei meno tästä parane.

Pitkä huoltotauko oli eilen taas - ja hiljaiseloa palstallakin jälleen, kun tänne asti kerkesin.

Uusia ideoita vaan pukkaa, kun nuo hometontun muistelmatkin tulivat ja menivät ;)

• Juttujani käydään miinustelemassa, mutta kun olen poissa, kukaan ei kirjoita mitään.

Sama meininki on Tuksun kanssa, häntä haukutaan ja juttuja satamäärin miinustellaan, mutta luetaan innolla. Lehdet tajuavat kaksinaismoraalin, kiinnostavuuden, ja postaavat siksi noita uutisia. Kovasti miinusteltu juttu on luettu juttu.

Jään odottamaan niitä toisiakin aloituksia ja kirjoituksia ;)

Joulumusaa:
      http://joulukalenteri.positiivarit.fi/21.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      78
      4119
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      202
      3342
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3026
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      81
      2722
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      381
      2445
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2092
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      38
      1623
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1615
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1418
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1402
    Aihe