Tiimari boikottiin?

UskonnotonLähimmäinen

42

723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dldgold

      pannan korvan taakse.

      • vapaamielinen vapari

        Ahdasmielisiä fundamentalisti ateisteja.


      • filezo
        vapaamielinen vapari kirjoitti:

        Ahdasmielisiä fundamentalisti ateisteja.

        Joo, ja kirkko kaupunkilehdessä oli mielipidekirjoitus, jossa valiteltiin, että on pakko laittaa joulukortteihin 0,60 euron postimerkki, kun 0,55 euron merkeissä ei ole muita aiheita kuin tontut, nuo pakanalliset olennot. % senttiä kalliimmissa merkeissä on sitten kaiketi tarjolla myös hihhuliaiheisia merkkejä.

        Nii, et kuka on ahdasmielinen?


      • filezo
        filezo kirjoitti:

        Joo, ja kirkko kaupunkilehdessä oli mielipidekirjoitus, jossa valiteltiin, että on pakko laittaa joulukortteihin 0,60 euron postimerkki, kun 0,55 euron merkeissä ei ole muita aiheita kuin tontut, nuo pakanalliset olennot. % senttiä kalliimmissa merkeissä on sitten kaiketi tarjolla myös hihhuliaiheisia merkkejä.

        Nii, et kuka on ahdasmielinen?

        Oi ei. Pitää siis olla 5 senttiä kalliimmissa. Kuten varmasti huomasitte itsekin, mutta tossa se nyt tuli korjatuksi.


    • kjhkjhkjh

      No joo jos tiimari antaa heille vain noita kortteja(eikä Helsinki Missio myy niitä niille vanhuksille vaan vain jakaa) niin en näe syytä niuhottaa.

    • beenthere

      Oloenkin jo jonkun vuoden boikotoinut Tiimaria erään tylyn Tiimarin kassaneidin vuoksi. Nythän boikottini vain syveni.
      Itse ryhdyin boikottiin kun neiti ei suostunut vaihtamaan 5 euroa pienemmäksi, että saisin parkin maksettua ja pääsisin Tiimariin ostoksille.
      Tein ostokset muualla, enkä ole sen koomin Taamaria tarvinnut.

      • .

        mikään rahanvaihtopiste ole pöllö,oudot on poikotit.
        Katsos kaupoilla on rajallinen pohjakassa sen takia ne eivät vaihda,tilat missä on mm pelikoneita on asia erikseen,niiden kuuluukin vaihtaa.


    • Tiimari myy paskaa. Mikään mitä sieltä olen aikoinani ostanut ei ole kestänyt muutamaa päivää kauempaa, ja inhoan koko kauppaa muutenkin.

      • .

        kiinalaista paskaa.


      • Ohhoijjaaa

        PASKAA! Nyt täytyy kyllä sanoa että todella erikoinen liikeidea myydä paskaa. Kyllä ne on osannut paskasta tehdä hyvin kynttilöitä, toimisto- ja askartelutarvikkeita. Helvetin taitavaa porukkaa!


      • miss ei kirj.
        Ohhoijjaaa kirjoitti:

        PASKAA! Nyt täytyy kyllä sanoa että todella erikoinen liikeidea myydä paskaa. Kyllä ne on osannut paskasta tehdä hyvin kynttilöitä, toimisto- ja askartelutarvikkeita. Helvetin taitavaa porukkaa!

        Ja tuon "asiasi" vuoksi nostat melekosen vanhan ketjun etusivulle? Ohhoijaa tosiaan. Sama kun et olisi sanonut mitään. -.-

        pssst Tiimarin krääsä on yhä paskaa, paska on paskaa eikä paska muuksi muutu. (provo) hihi


      • Ohhoijjaa uudestaan
        miss ei kirj. kirjoitti:

        Ja tuon "asiasi" vuoksi nostat melekosen vanhan ketjun etusivulle? Ohhoijaa tosiaan. Sama kun et olisi sanonut mitään. -.-

        pssst Tiimarin krääsä on yhä paskaa, paska on paskaa eikä paska muuksi muutu. (provo) hihi

        Ihan yhtä asiaa ku toi paskakommenttikin : ) Ja siinähän sitä sanomaan vasta onkin että tiimari myy paskaa.


    • Roope A.

      KUSIPÄÄ-ateistien euroja tarvitse.

    • nosto

    • Keittäää

      Parempi olis jakaa rahaa brotherhood rikollisjärjestölle vai mikä se oli ja Helsingin pornomessuille että saadaan misuille parempia tekokyrpiä.
      Mistä näitä pönttöjä sikiää.

    • en tarvitse krääsää

      vaikka usovainen olenkin.

    • .

      Apu lehti myös boikottiin, samasta syystä.

    • Jep ok uskotaan

      Ohos katkeraa,,,,,

    • Gaikkeus

      Just siinä meni Tiimari, ja taas lisää työttömiä.

    • harkitseva ekoloska

      Tiimári ei minunkaan eroilla evankelioi. Ostan hyvin vähän tarpeetonta krääsää ja senkin vähän kristillisistä kirpputoreilta!

    • Jaa että tämmöistä. Jaha ei kun uusi kauppa vältettävien listaan Kärkkäisen ja Halpa-Hallin lisäksi.

    • ,,,,,

      ......

    • Ilmankos siellä on nykyisin niin mukava asioida. Iloista joulunaikaa Tiimarin kautta tai ilman!

    • ,

      Onpas avaajalla pipo kireällä. Höllää nyt vähän, että veri pääsee taas kiertämään! Saattaisi ateismisikin kaikota samalla kerralla.

      Ateismi on mieleltään köyhää toimintaa.

    • fghld

      Hyvä tietää. Jokainen tekee tiedolla mitä itse parhaaksi näkee ja päättää antaako se aihetta toimenpiteisiin sen suhteen ostaako Tiimarista vai ei. Itse en halua olla tukemassa uskonnollisten järjestöjen hyväntekeväisyyttä välillisestikään. Siksi en osallistu Nenäpäiväkeräykseenkään, koska kolme yhdeksästä mukana olevasta avustusjärjestöstä kolme on uskonnollisia järjestöjä. Mieluummin tuen suoraan jotain ko. keräyksessä mukana olevista ei-uskonnollisista järjestöistä.

    • Saako-.

      Sieltä reilun kaupan dildoja,tosi ateisti ei mitään orjakauppaa tue.

    • ateismi on kuolio
      • ghdth

        Milläs logikalla vedit Nokian Ja Artekin tähän. Ukis"logiikalla"?

        Tiimari ajoi itsensä konkkaan antamalla rahaa hihhuleiden touhukristillisyyteen. Todella viisasta. Miksi talousvaikeuksissa oleva yritys jakelee rahojansa hihutoimintaan?


      • Viestistäsi huomaan selvästi, että Sinulla on jokin korkea-arvoinen loppututkinto taloustietestä ja syvällinen ymmärrys maailman kaupasta.
        Uskon, että Oy Suomi Ab:lla on käyttöä tuolle kompetensille, jota edustat.

        Kiitämme: E......


      • sdghd
        ghdth kirjoitti:

        Milläs logikalla vedit Nokian Ja Artekin tähän. Ukis"logiikalla"?

        Tiimari ajoi itsensä konkkaan antamalla rahaa hihhuleiden touhukristillisyyteen. Todella viisasta. Miksi talousvaikeuksissa oleva yritys jakelee rahojansa hihutoimintaan?

        Tuntemattomat ovat Herran tiet!


      • ettei totuus unohtus

        ateismi on kuolio

        Muista apostoli Prometheuksen viisaat sanat
        "Niitä, joita Herra rakastaa, niitä hän kurittaa"


    • Kolmen vuoden projekti, mutta kyllä kannatti ;o)

      • saaaatanankivaa

        tuli paljon työttömiä oliko 500 ja voidaan nyt hieroa käsiä, nyt grillataan


      • saaaatanankivaa kirjoitti:

        tuli paljon työttömiä oliko 500 ja voidaan nyt hieroa käsiä, nyt grillataan

        Älä pieni ressukka ota kaikkea niin tosissasi :o(


      • näi o
        UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:

        Älä pieni ressukka ota kaikkea niin tosissasi :o(

        Joo selkeesti antoivat rahaa väärälle kirkolle kun Jumala ei sitten auttanut pysymään pinnalla.


    • Atte Ateisti

      Oltiin näköjään tosi tehokkaita. me ateistit: Tiimari teki konkurssin.

      Tai sitten siihen johti firman holtiton talouspolitiikka, josta hihhulisponssaus oli vain yksi esimerkki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe