Vaikka tämä onkin vain viihdeohjelma niin silti siinä painaa liikaa soittajien ääni,jotka ei ymmärrä yhtään tanssista,näin olen ainakin ymmärtänyt???????
tanssi tähtien kanssa
4
371
Vastaukset
- ja tanssii,
siksihän tämä juuri on viihdeohjelma. Ei sinne kukaan soittelis, jos tämä olis vakavaa kilpatanssiurheilua. Älkää nyt olko noin tosissanne, ettei tule turhasta mielipahaa.
- vakiotanssit
Raha ohjelmaan täytyy repiä jostain. Ja kukaan ei äänestä jos äänillä ei ole aitoa vaikutusta. "Ymmärrä yhtään tanssista" on aika hullu käsite. Jokainen ymmärtää siitä varmasti jotain, mutta viihteestä kaikki enemmän.
Hyvä viihde ei ole = täydellinen suoritus
Aitoa tanssikilpailua pääsee seuraamaan myös me pulliaiset. Joka kaupungista löytyy tilaisuutensa.
http://www.kaleva.fi/uutiset/vakiotanssin-karkikolmikko-uusi-mestaruutensa/842185Juuri oli SM:t.
http://www.tanssiurheilu.fi/
Täytyy kuitenkin muistaa ettei äänten jako aidoissa tanssikilpailuissakaan ole välttämättä aina niin oikeudenmukaista ;) Viihde ratkaisee myös näissä.- vain linssiluteita
Tuo tanssiohjelma on muuten kaukana hyvästä viihteestä.
- mikään asiantuntija
En mäkään ymmärrä mitään tanssista, olen aika pihalla mitä tuomarit puhuvat. Mutta usein kyllä olen huomannut ihan samoja asioita kuin tuomaritkin. Että Tuiskun niska on jäykkä yms.
Ja että kuka on kehittynyt aiemmasta. Tietysti ei tule kaikkia virheitä todellakaan huomattua. Mutat täytyykö huomatakkaan?
On tämä nyt kuitenkin eri asia, kuin että oikeassa kilpatanssissa saisi yleisö vaikuttaa siihen kuka voittaa?
Ja onhan tuomaristossakin yksi, joka ei ole tanssin ammattilainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831469Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671255Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2261235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2031233Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134946Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65923- 80826
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123808