Ebay ja minoxidil

stibbis

Tässä kun suomikin liittyi ebay.fi muodossa maailmanlaajuiseen nettihuutokauppaan niin kokeilin esim. haulla minoxidil mitä löytyy. Tässä esimerkkejä:

6 MONTHS KIRKLAND MINOXIDIL 5% MENS HAIR LOSS REGROWTH 13,06€ toimitus maailmanlaajuinen
12 MONTHS KIRKLAND MINOXIDIL 5% MENS HAIR LOSS REGROWTH 25,91€ toimitus maailmanlaajuinen

Kertokaa mikä tässä on se asia mitä en tajua? Vaikka laskisi hinta toimituskulut verot, minun logiikalla hinta jää silti murto-osaan apteekin rogainesta. Onko jotain muttia tilaukselle?

6

2531

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juho kuula

Lääkkeiden tilaaminen USA:sta vaan on laitonta (myös omaan käyttöön), joten paketti saattaa jäädä tulliin. Itselleni kävi juuri näin ja jouduin menemään tullipostiin avaamaan paketin virkailijan silmien alla. Rogaine Foamit palautettiin myyjälle, rahat sentään sain postikuluilla vähennettynä takaisin. Periaatteessa tuosta olisi voinut saada sakotkin, mutta virkailija oli armollinen. Toista kertaa en kuitenkaan uskalla yrittää.

Minoksidilia saa tilattu aika halvalla (ei tosin noin halvalla) myös EU-alueelta, lähinnä UK:sta. EU:n sisältä saa lakien mukaan tilata omaan käyttöön kolmen kuukauden annoksen, mutta tuskin isommankaan annoksen kanssa tulee ongelmia, koska paketit eivät käsittääkseni mene tullin läpi.

• Nimimerkki-Erkki

Mulla on käyttämättömiä Rogaine Foam purkkeja 3 kpl. Ostettu ulkomailta. Käytän itse Revivogenia menestyksekkäästi, joten en tarvitse Rogainea. Pistä s-postiosoite jos kiinnostaa. Ei ole apteekin hinnat.

• juho kuula
        Nimimerkki-Erkki kirjoitti:

Mulla on käyttämättömiä Rogaine Foam purkkeja 3 kpl. Ostettu ulkomailta. Käytän itse Revivogenia menestyksekkäästi, joten en tarvitse Rogainea. Pistä s-postiosoite jos kiinnostaa. Ei ole apteekin hinnat.

Ei oo tarvetta kun just tilasin UK:sta (Biovea) satsin.

Käytätkö mitä tuotteita tuosta Revivogen-sarjasta ja käytätkö myös finaa?

• Nimimerkki-Erkki
        juho kuula kirjoitti:

Ei oo tarvetta kun just tilasin UK:sta (Biovea) satsin.

Käytätkö mitä tuotteita tuosta Revivogen-sarjasta ja käytätkö myös finaa?

En käytä finaa. Harkitsin sitä aiemmin mutta nyt hiusten kasvu semmoisella mallilla, että ei ole viimeiseen 10 vuoteen ollut näin hyvä. Käytän shampoota ja sitä ruskeaa hoitonestettä. Vai pitäisikö sanoa sotkunestettä. No niin kauan kun se toimii, niin ei haittaa. Käytän lisäksi Nizoralia 2 x viikko.

• Anonyymi
        Nimimerkki-Erkki kirjoitti:

Mua kiinnostais [email protected]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kiinnostais [email protected]

Katsoitko lainkaan viestin kirjoituspäivää? Kyseisen viestin kirjoittajan purkit ovat ainakin jo vanhentuneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      105
      4978
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      3289
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3165
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      419
      2326
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      238
      1442
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1261
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      73
      1190
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1158
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      122
      1059
    Aihe