Ebay ja minoxidil

stibbis

Tässä kun suomikin liittyi ebay.fi muodossa maailmanlaajuiseen nettihuutokauppaan niin kokeilin esim. haulla minoxidil mitä löytyy. Tässä esimerkkejä:

6 MONTHS KIRKLAND MINOXIDIL 5% MENS HAIR LOSS REGROWTH 13,06€ toimitus maailmanlaajuinen
12 MONTHS KIRKLAND MINOXIDIL 5% MENS HAIR LOSS REGROWTH 25,91€ toimitus maailmanlaajuinen

Kertokaa mikä tässä on se asia mitä en tajua? Vaikka laskisi hinta toimituskulut verot, minun logiikalla hinta jää silti murto-osaan apteekin rogainesta. Onko jotain muttia tilaukselle?

6

2342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juho kuula

      Lääkkeiden tilaaminen USA:sta vaan on laitonta (myös omaan käyttöön), joten paketti saattaa jäädä tulliin. Itselleni kävi juuri näin ja jouduin menemään tullipostiin avaamaan paketin virkailijan silmien alla. Rogaine Foamit palautettiin myyjälle, rahat sentään sain postikuluilla vähennettynä takaisin. Periaatteessa tuosta olisi voinut saada sakotkin, mutta virkailija oli armollinen. Toista kertaa en kuitenkaan uskalla yrittää.

      Minoksidilia saa tilattu aika halvalla (ei tosin noin halvalla) myös EU-alueelta, lähinnä UK:sta. EU:n sisältä saa lakien mukaan tilata omaan käyttöön kolmen kuukauden annoksen, mutta tuskin isommankaan annoksen kanssa tulee ongelmia, koska paketit eivät käsittääkseni mene tullin läpi.

      • Nimimerkki-Erkki

        Mulla on käyttämättömiä Rogaine Foam purkkeja 3 kpl. Ostettu ulkomailta. Käytän itse Revivogenia menestyksekkäästi, joten en tarvitse Rogainea. Pistä s-postiosoite jos kiinnostaa. Ei ole apteekin hinnat.


      • juho kuula
        Nimimerkki-Erkki kirjoitti:

        Mulla on käyttämättömiä Rogaine Foam purkkeja 3 kpl. Ostettu ulkomailta. Käytän itse Revivogenia menestyksekkäästi, joten en tarvitse Rogainea. Pistä s-postiosoite jos kiinnostaa. Ei ole apteekin hinnat.

        Ei oo tarvetta kun just tilasin UK:sta (Biovea) satsin.

        Käytätkö mitä tuotteita tuosta Revivogen-sarjasta ja käytätkö myös finaa?


      • Nimimerkki-Erkki
        juho kuula kirjoitti:

        Ei oo tarvetta kun just tilasin UK:sta (Biovea) satsin.

        Käytätkö mitä tuotteita tuosta Revivogen-sarjasta ja käytätkö myös finaa?

        En käytä finaa. Harkitsin sitä aiemmin mutta nyt hiusten kasvu semmoisella mallilla, että ei ole viimeiseen 10 vuoteen ollut näin hyvä. Käytän shampoota ja sitä ruskeaa hoitonestettä. Vai pitäisikö sanoa sotkunestettä. No niin kauan kun se toimii, niin ei haittaa. Käytän lisäksi Nizoralia 2 x viikko.


      • Anonyymi
        Nimimerkki-Erkki kirjoitti:

        Mulla on käyttämättömiä Rogaine Foam purkkeja 3 kpl. Ostettu ulkomailta. Käytän itse Revivogenia menestyksekkäästi, joten en tarvitse Rogainea. Pistä s-postiosoite jos kiinnostaa. Ei ole apteekin hinnat.

        Mua kiinnostais [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua kiinnostais [email protected]

        Katsoitko lainkaan viestin kirjoituspäivää? Kyseisen viestin kirjoittajan purkit ovat ainakin jo vanhentuneet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      52
      2824
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      523
      2664
    3. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      48
      1855
    4. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1787
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      117
      1723
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      301
      1669
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1282
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      87
      1116
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1092
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      57
      1089
    Aihe