Kertokaas uskovaiset kenen puolella ja ketä vastaan Saatana on?
Mietin sitä, että Saatana on helvetissä kiduttamassa ihmisiä, jotka ovat tehneet jotain, mitä ei olisi saanut tehdä. Esimerkiksi haukkuneet Pyhää henkeä tampioksi.
Onko Saatana Jumalan puolella ja auttaa häntä? Eli onko Jumala ulkoistanut kidutuspalvelun Saatanalle ja Saatana pyrkii nostamaan Jumalan suosiota luomalla pelon ilmapiiriä?
Vai onko Saatana Jumalaa vastaan ja pyrkii tekemään kaikkensa, jotta ihmisetkin olisivat Jumalaa vastaan? Eikös silloin Saatanan kannattaisi houkutella meitä sinne Helvettiin ja kehua sitä todella hienoksi paikaksi? Palkkioksi Saatana voisi vaikka luvata kaikkea kivaa sinne Helvettiin, kun kerran valitsimmekin hänen firmansa. Esimerkiksi se Pyhiksen pilkkaaminen - siitä saisi aina korin kaljaa ja kiihkeää seksiä vapaastivalittavan henkilön kanssa.
Minua kiinnostaa tämä kohta, koska mielestäni tässä on loressa pientä epäloogisuutta.
Saatana
6
144
Vastaukset
Mikä mahtaisi tuntua alakerran äijästä oikein mainiolta?
Tietysti se, että ihmiset syyllistyvät vainoon ja sortamiseen........jumalien nimissä ja jumaliensa kunniaksi!
Voi oikein sielunsa silmin nähdä, kuinka itse pääjehu myhäilee partaansa ja taitaa siltä välillä päästä pieni (vahingon)iloinen naurahduskin.
Lapsille ja lapsenmielisille tiedoksi, että edelläkuvattu on yhtä vähän totta kuin jumalien olemassaolokin; ei siis syytä huoleen. Elelkää vain niinkuin ennenkin.- vielä aikansa
ja villitsee ihmisiä Jumalaa ja uskovaisia vastaan. Sen aika on kuitenkin rajattu,ja se syöstään kannattajiensa kanssa helvettiin.
- Rompix
vielä aikansa kirjoitti:
ja villitsee ihmisiä Jumalaa ja uskovaisia vastaan. Sen aika on kuitenkin rajattu,ja se syöstään kannattajiensa kanssa helvettiin.
Eli Saatana ei siis ole helvetissä vaan maan päällä. Onko se Saatana näkymätön, hajuton, mauton, äänetön ja tutkassa vaikeasti havaittavissa?
Eikös se saatana ollut enkeli, ja vissihin oikein pomo asemassa ollut arkkienkeli, joka sitten halusi jumalaksi jumalan paikalle, mutta hävisi taistelun. Ja eikö se mene niin että totuus on aina voittajan totuus ja oikeus voittajan oikeutta. Se saattaa tosiaan helvetti olla yhtä kiva paikka kun taivaskin, ellei jopa kivempi. Sitä jumalan porukka vain pelottelee helvetillä ettei sinne kukaan haluaisi. Itkua ja hammasten kiristystä siellä on, kamala paikka. :)))
- epäloogikko
Kaikkitietävä ja kaikkivaltias jumala menee luomaan jonkun saatanan, vaikka kaikkitietävänä hyvin
tietää mitä kamaluuksia siitä seuraa? Mutta silti menee tämän luomaan? Olisko kenties ollut vähän
tyhmästi tehty kaikkitietävältä? Kenties tyhmin asia mitä on ikinä missään tehty. Hurraa idiootille?
Kaikkitietävä idiootti joka ei tiedä mitään? Ääliö jolla ei ole aavistustakaan edes omien tekojensa
seurauksista? Ja sellaista sitten pitäisi ylistää ja palvoa.
Ja sitten tämä kaikkivaltias ei edes mahda mítään tälle langenneelle enkelilleen, vaikka on siis
kaikkivaltias? Lapsikin tajuaa, että kaikkivaltias joka ei mahda mitään, ei ole kaikkivaltias, vaan
avuton ja voimaton nössö. Oikea kaikkivaltias olisi sen enkelin häivyttänyt pikkurillinsä näpäytyksellä ikuisesti olemattomiin, mutta mitä tekee raamatun kaikkivaltias? Antaa pahalle enkelille vapaat kädet houkutella ihmisiä kadotukseen ja vielä sen jälkeen antaa tälle vapaat kädet kiduttaa ihmisiä ikuisesti siellä helvetissä. Kaikki tämä tapahtuu siis kaikkivaltiaan tahdosta, koska muutenhan sitä ei voisi tapahtua.
Ja tätä täydellistä idioottia, voimatonta nössöä mutta pahansuopaa ja sadistista ikuisen kidutuksen ystävää, pitäisi sitten ylistää ja palvoa rakkauden jumalana? Eihän mikään ole kauempana rakkaudesta.
Eikä mikään ole niin selkeästi itsensä kumoava mahdottomuus, kun kaikkitietävä kaikkivaltias, joka ei
tiedä mitään, eikä mahda yhtään mitään. Sellaista ei voi olla olemassakaan.
(Krisujen epätoivoiset seliseliselit näihin on aina yhtä hilpeää luettavaa, kun niissä ei ole koskaan pienintäkään järjen häivääkään, sillä eihän tuossa asiassa mitenkään voi sellaista olla. Eikä itse itsensä
itselleen verisesti uhraava epäkuollut juutalaiszombi varsinkaan ole vastaus yhtään mihinkään, vaan ainoastaan lisää epäloogisia idioottimaisuuksia. Siis kaikkivaltias jonka täytyy uhrata oma poikansa tai
siis oikeastaan itsensä itselleen voidakseen muuttaa itse säätämänsä asian, josta kaikkivaltiaana joka tapauksessa aina päättää itse? Ei mitään järjen häivääkään, vain lisää epäloogisia idioottimaisuuksia.)
- Satan Himself
Älä turhaan kutsu minua, sillä minulla on kiireitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854918- 1643582
- 533169
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032056- 351871
- 301813
- 461803
- 571704
- 191633
- 191627