Saako kotiäiti harrastaa vai pitääkö olla 24 tuntia kotona?
harrastukset
2
715
Vastaukset
- oppeliini
Tai vaihtoehtoisesti kello soimaan tuntia eaiemmin että ennättää tehdä sen jumppaohjelman ennenkuin muut herää. Plussana: saa tehdä sen rauhassa!
Päivällä nopeasti pakollisten kotitoiden jälkeen ulos lasten kanssa. Eivät hekään halua olla sisällä kaiket päivät! Pyoräilemään, kävelylle, valokuvaamaan, tarkistamaan lasten kanssa miten luonto toimii eri vuodenaikoina ja opettaa heille miten pidetään päiväkirjaa. (pienin kengurupussiin eteen) Kirjastoon pari, kolme kertaa viikossa antaen lasten tutustua lastenkirjoihin ja itse rauhassa vieressä lukea päivän sanomalehdet.
On todella tärkeää että itsellä on päivittäiset harrastukset joko yksin tai lasten kanssa. Opettaahän se lapsillekin miten tärkeää on joka päivä tehdä ja oppia uutta!
Olla 4.n seinän sisällä 24/7 on sairasta.- painonnousupelko
naisii on hankala saada lenkille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683