Jumalan Kirje

¤¤¤Sinulle¤¤¤

Jumalan Kirje Sinulle



Et ehkä tunne minua, mutta minä tiedän kaiken sinusta. Ps. 139:1 Tiedän milloin istut ja milloin nouset. Ps. 139:2 Tunnen kaikki sinun tiesi. Ps. 139:3 Olen laskenut kaikki pääsi hiuksesikin. Matt. 10:29-31 Tein sinut minun kuvakseni. 1.Moos 1:27 Minussa sinä elät, liikut ja olet. Ap.t. 17:28

Tunsin sinut jo ennen syntymääsi. Jer. 1:4-5 Valitsin sinut, kun suunnittelin luomakuntaa. Ef. 1:11-12 Et ollut vahinko. Ps. 139:15-16 Kaikki sinun päiväsi on kirjoitettu minun kirjaani. Ps. 139:15-16 Päätin tarkkaan, milloin synnyt ja missä asut. Ap.t 17:26 Sinä olet ihme, suuri ihme. Ps. 139:14 Kudoin sinut kokoon äitisi kohdussa. Ps. 139:13 Saatoin sinut maailmaan syntymäpäivänäsi. Ps. 71:6

Ne, jotka eivät tunne minua, ovat antaneet minusta väärän kuvan. Joh. 8:41-44 En ole kaukainen enkä vihainen vaan täydellinen rakkaus. 1.Joh. 4:16 Ja haluan antaa sinulle ylen määrin rakkauttani 1. Joh. 3:1 Tarjoan sinulle enemmän kuin maallinen isäsi koskaan kykenisi. Matt. 7:11 Sillä minä olen täydellinen Isä. Matt. 5:48 Kaikki hyvä mitä saat tulee minulta. Jaak.1:17 Minä olen sinun huolenpitäjäsi ja täytän kaikki tarpeesi. Matt. 6:31-33 Suunnitelmani sinun tulevaisuutesi varalle on aina ollut täynnä toivoa. Jer. 29:11 Minä rakastan sinua ikuisella rakkaudella. Jer. 31:3 Ajatukseni sinua kohtaan ovat lukemattomat kuin hiekanjyväset meren rannalla. Ps. 139:17-18 Minä iloitsen sinusta laulaen. Sef. 3:17 En koskaan lakkaa tekemästä sinulle hyvää. Jer. 32:40 Sillä sinä olet minun aarteeni. 2. Moos. 19:5

Haluan koko sydämestäni ja sielustani palauttaa asemasi lapsenani. Jer. 32:41 Ja tahdon näyttää sinulle suuria ja ihmeellisiä asioita. Jer. 33:3 Jos etsit minua koko sydämestäsi, löydät minut. 5. Moos. 4:29 Iloitse minussa, ja annan sinulle, mitä sydämesi toivoo, Ps. 37:4 koska juuri minä olen antanut sinulle ne toiveet. Fil. 2:13 Voin tehdä sinulle enemmän kuin osaat edes kuvitella, Ef. 3:20 sillä olen suuri rohkaisijasi. 2. Tess. 2:16-17

Olen myös Isä, joka lohduttaa sinua kaikissa murheissasi. 2. Kor. 1:3-4 Kun sydämesi on särkynyt, olen lähelläsi. Ps. 34:18 Kannan sinua sylissäni niin kuin paimen kantaa lammastaan. Jes. 40:11 Kerran tulee päivä, jolloin pyyhin lasteni silmistä kaikki kyyneleet. Ilm. 21:3-4 Ja otan pois kaiken sen tuskan, jota lapseni ovat kärsineet maan päällä. Ilm. 21:3-4

Rakastan sinua aivan kuin Poikaani Jeesusta. Joh. 17:23 Jeesuksessa rakkauteni sinuun tulee ilmi. Joh. 17:26 Hän on olemukseni täydellinen kuva. Hepr. 1:3 Hän tuli osoittamaan, että olen puolellasi, en sinua vastaan. Room. 8:31 Jeesus kuoli, jotta sinä ja minä voisimme tehdä sovinnon. 2. Kor. 5:18-19 Hänen kuolemansa oli lopullinen osoitus rakkaudestani sinua kohtaan. 1. Joh. 4:10 Annoin kaiken, mitä rakastin, saadakseni sinun rakkautesi. Room. 8:31-32 Jos otat vastaan Jeesuksen, otat vastaan minut. 1. Joh.2:23 Eikä mikään enää erota sinua minun rakkaudestani. Room. 8:38-39

Tule kotiin, ja järjestän taivaassa kaikkien aikojen juhlat. Luuk. 15:7 Olen aina ollut ja tulen olemaan Isä. Ef. 3:14-15 Kysyn sinulta: haluatko olla lapseni? Joh. 1:12-13
Minä odotan sinua. Luuk. 15:11-32



Rakkaudella,
Kaikkivaltias Jumala

23

962

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samamökinakka

      Eipä ole lisättävää, kun vain Jumala, lisää Uskoa ja Rakkautta.

      Jumala on luvanut antaa ymmärrystä, kun sitä häneltä pyydetään Jeesuksen nimessä.

    • tuh. 31-29,0

      mitä noi numerosarjat on?

    • P. Akana.

      se vain tämä nykyaika. Ennen vanhaan juamlat jutteli ihan henkilökohtasesti, nykyään neki tunkee juttunsa nettiin.

      • Sebulon!

        Sanottiin seinähulluiksi, jotka kuvittelivat puhuvansa Jumalan suulla!
        Pään sisältä kuuluvia ääniä pyritään hoitamaan laitoksissa joissa on pyöreitä pehmustettuja koppeja!
        Kumpi väitteistä voisi olla todempi?
        1. Sain kirjeen Jumalalta
        2. Sain kirjeen ulosottomieheltä
        Voitte veikata vapaasti uskontokunnasta riippumatta!


      • kertoo

        Profeetoista jotka Jumala valitsi. Nämä profeetat välittivät Jumalan sanoman ihmiselle. Vielä tänäkin päivänä vai mennä elävän Jumalan kasvojen eteen ja esirukoiltavaksi sellaisen henkilön luo jolla on profetoimisen lahja(esimerkiksi Helluntaiseurakuntaan). Silloin kannattaa olla kuulolla. Jumala haluaa varmasti puhua kanssasi, hänellä on varmasti sinulle sanottavaa. Kuuntele mitä hän haluaa sinulle sanoa :)

        Siunausta


      • däng däng
        kertoo kirjoitti:

        Profeetoista jotka Jumala valitsi. Nämä profeetat välittivät Jumalan sanoman ihmiselle. Vielä tänäkin päivänä vai mennä elävän Jumalan kasvojen eteen ja esirukoiltavaksi sellaisen henkilön luo jolla on profetoimisen lahja(esimerkiksi Helluntaiseurakuntaan). Silloin kannattaa olla kuulolla. Jumala haluaa varmasti puhua kanssasi, hänellä on varmasti sinulle sanottavaa. Kuuntele mitä hän haluaa sinulle sanoa :)

        Siunausta

        Jumala on täysin kykenemätön kirjoittamaan tai puhumaan. Liekö peukalokin keskellä kämmentä. Mistä teitä taikauskoisia sikiää?


    • Todella

      Nimimerkkisi suhteen

      • ITKU:

        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,KIITOS.


    • Sisko *

      JOB 22:
      . "Taitaako ihminen hyödyttää Jumalaa? Ei, vaan ainoastaan itseään hyödyttää ymmärtäväinen.
      3. Onko Kaikkivaltiaalla etua siitä, jos olet vanhurskas, tahi voittoa siitä, jos vaellat nuhteetonna?
      4. Jumalanpelostasiko hän sinua rankaisee ja käy kanssasi oikeutta?
      5. Eikö pahuutesi ole suuri ja sinun pahat tekosi loppumattomat?
      6. Sillä otithan veljiltäsi pantin syyttä ja riistit vaatteet alastomilta.
      7. Et antanut nääntyvälle vettä juoda, ja nälkäiseltä kielsit leivän.
      8. Kovakouraisen omaksi tuli maa, ja vain korkea-arvoinen sai siinä asua.
      9. Lesket sinä lähetit luotasi tyhjin käsin, ja orpojen käsivarret murskattiin.
      10. Sentähden paulat nyt sinua ympäröivät, ja äkillinen peljästys kauhistuttaa sinut -
      11. vai etkö näe pimeyttä? - ja vesitulva peittää sinut.
      12. Eikö Jumala ole korkea kuin taivas? Katso, kuinka korkealla on tähtien päälaki.
      13. Ja niin sinä sanot: 'Mitäpä Jumala tietää? Voiko hän tuomita synkkäin pilvien takaa?
      14. Pilvet ovat hänellä verhona, niin ettei hän näe; ja taivaanrannalla hän käyskentelee.'
      15. Tahdotko seurata iänikuista polkua, jota pahantekijät vaelsivat,
      16. ne, jotka kukistettiin ennen aikojaan ja joiden perustuksen virta huuhtoi pois,
      17. jotka sanoivat Jumalalle: 'Poistu meistä. Mitä voisi Kaikkivaltias meille tehdä?'
      18. Ja kuitenkin hän oli täyttänyt heidän talonsa hyvyydellä. Mutta minusta on kaukana jumalattomain neuvo.
      19. Hurskaat näkevät sen ja iloitsevat, ja viaton pilkkaa heitä:
      20. 'Totisesti, vastustajamme ovat hävinneet, ja mitä heistä jäi, kulutti tuli'.
      21. Tee siis sovinto ja elä rauhassa hänen kanssaan, niin saavutat onnen.
      22. Ota opetusta hänen suustaan ja kätke hänen sanansa sydämeesi.
      23. Kun palajat Kaikkivaltiaan tykö, niin tulet raketuksi, jos karkoitat vääryyden majastasi kauas,
      24. viskaat kulta-aarteesi tomuun ja Oofirin kullan joen kivien joukkoon.
      25. Jos Kaikkivaltias tulee sinun kulta-aarteeksesi, sinun hopeaharkoiksesi,
      26. silloin on ilosi oleva Kaikkivaltiaassa, ja sinä nostat kasvosi Jumalan puoleen.
      27. Kun rukoilet häntä, niin hän kuulee sinua, ja sinä saat täyttää lupauksesi.
      28. Jos mitä päätät, niin se sinulle onnistuu, ja sinun teillesi loistaa valo.
      29. Jos tie painuu alaspäin, niin sinä sanot: 'Ylös!' ja hän auttaa nöyrtyväistä.
      30. Hän pelastaa senkin, joka ei ole viaton; sinun kättesi puhtauden tähden hän pelastuu."

      • tuo on totta

        Tuo on totta olen saanut kokea sen omassa elämässäni. Väkevä Sanan paikka. Kiitos ja siunausta... :)


    • Jumalan lapsi

      Kaikkivaltiaan Jumalan kirjuri, kiitos sanoistasi. Jumalan rakkaus on niin äärettömän ehdotonta ja kokonaisvaltaista. Jumalan lähellä sydämen kaipaus täyttyy ja kivunkin keskellä on aina toivoa. Raamatun sana koskettaa syvältä ja hoitaa niinkuin ihmiselle parhaaksi on.

    • *Jeesus*

      They met Jeesus
      These are true storys of God and His Son Jeesus, watch I do not think they are joking us when they tell their storys...God respects your choice. No one is not forced to heaven. You can also turn back to Gods offer and forgiveness what is in Jeesus Crist.

      Atheist Howard Storm's Near Death Experience
      http://www.youtube.com/watch?v=lF7AzxplsME

      Medical Doctor has NEAR DEATH EXPERIENCE - to HELL and BACK
      http://www.youtube.com/watch?v=w-v1Fppjlvc&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=OnVhKH2C1Jw&p=0A40D01C735C1D89&playnext=1&index=4

      Near Death Experience-Meets Jesus
      http://www.youtube.com/watch?v=EnRZGLkp2M4&feature=related

      Cristian Testimony what happened when he died
      http://www.youtube.com/watch?v=NPabMyVvC9s&feature=related

    • sinulle :)

      1.
      Maailma täynnä turhuuttaan
      kiiruhtaa kohti loppuaan.
      On ylpeys sen pukuna
      ja rikkaus sen koruna.
      Vain valtaa, voimaa, kunniaa
      niin moni etsii, kumartaa.

      2.
      Kuin poutapilvi taivaalla
      tai varjo kohta haihtuva,
      kuin vaahto aallon kuohuvan
      on kaikki turhuus maailman.
      Se häipyy yhtä nopeaan
      kuin nuoli lentää jouseltaan.

      3.
      Kun tuomiolla seisomme,
      niin hämmästyen näemme:
      maailma hukkuu menoineen
      ja riemuineen ja himoineen.
      Ken niissä löysi aarteensa,
      on niiden kanssa hukkuva.

      4.
      Voi ihmisparkaa sokeaa,
      turmion teiden kulkijaa!
      Ei kysynyt hän totuutta,
      ei etsinyt hän autuutta,
      vaan Herran armon hylkäsi
      ja itseensä vain turvasi.

      5.
      Ei parannuksen toivoa
      kadotetuille anneta.
      On armonaika loppunut,
      iäinen vaiva alkanut.
      Jumala, meitä armahda
      ja parannukseen johdata!

      6.
      Vie meidät tuomioltasi,
      oi Herra, valtakuntaasi.
      Vie riemuun taivaan ihanan,
      iäisiin häihin Karitsan.
      Ylistys, Herra, sinun on,
      kun autat alta tuomion.

      Suomalainen uskovainen nainen kertoo mitä hänelle tapahtui kun hän kuoli:
      http://www.tv7.fi/vod/player.html?id=11219

      Ihmisillä on näitä kokemuksia, mutta niistä vaietaan koska pelätään leimautumista ja sitä että toiset pitäisivät hulluina. Niinhän Raamattu itse sanoo:

      1.Korinttolaiskirje:
      1:21 Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat

    • Synty

      Jotkut väittävät että maailmankaikkeus olisi syntynyt sattumalta, suuressa alkuräjähdyksessä. Jotkut väittävät myös, että ihminen olisi kehittynyt alkueliöstä apinavaiheen kautta ihmiseksi. Esitän lyhyehkön vertauskuvan siitä, miten epäloogiselta tuollainen väite kuulostaa.

      Vertauskuva:

      Ajatellaan vaikka että olemme lentokentällä. Meillä on kaikki lentokoneen osat valmiina laatikoissa: moottorit, siivet, pellit, mittaristot, ohjaimet, penkit, sylinterit, jarrut ja jopa pienet mutterit. Kaikki osat ovat kasaamista vaille valmiina. Saadaksemme osista lentokoneen, jonkun täytyy kasata osat lentokoneeksi. Vai mitä?

      Jos siis ajattelemme että maailmankaikkeus olisi syntynyt sattumalta, olisi aivan sama väittää, että kun kaikki lentokoneen osat olivat laatikoissa, tuli suuri hurrikaani, joka asetti kuin ihmeen kautta kaikki osat loogisesti paikoilleen aivan viimeistä mutteria myöten. Yhtä epäloogista on väittää, että luomakunta ja ihminen olisivat syntyneet sattumalta. Koko maailmankaikkeus on toimiva kokonaisuus: aurinko on juuri sopivalla etäisyydellä maasta, tähdet kiertävät radoillaan, painovoima ym. fysiikan ja kemian lait toimivat loogisten lainalaisuuksien mukaan. Onko tämä kaikki pelkkää sattumaa?

      Tyhjästä tai sattuman kautta ei tämänkaltaista todellisuutta voi syntyä. Tarvitseehan talokin rakentajan, auto valmistajan ja kello suunnittelijan.

      Joidenkin tiedemiesten kehittelemät teoriat ”alkuräjähdys” ja ”evoluutio” perustuvat oletuksiin, eivätkä ole absoluuttisia totuuksia.

      Luomakunnalla ja ihmisellä on luoja, Jumala, josta Raamattu kertoo.

      Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmisille: maailmankaikkeuden synnystä, siitä miten ihminen voi löytää yhteyden Jumalaan, millainen Jumala on ja mitä Jumala odottaa ihmiseltä

      *** Luominen ***

      1.Mooses 1 - 31: ”Alussa loi Jumala taivaan ja maan…”

      Johanneksen evankeliumi 1. 1-5 ”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on. Hänessä oli elämä, ja elämä oli ihmisten valkeus. Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt.”

      Kolossalaiskirje 1. 1:16 ”Sillä hänessä (Jeesuksessa) luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen.”

      *** Jeesus, Jumalan Poika, on syntien sovittaja ja ainut tie Jumalan luo ***

      Johanneksen evankeliumissa Jeesus sanoo 14:6 ”Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

      Johanneksen evankeliumi 3:16 ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.”

      *** Mitä Jumala odottaa sinulta ***

      Jumala rakastaa sinua ylenpalttisesti. Hän haluaa kaikesta sydämestään asettaa sinut Jumalan lapsen asemaan ja pelastaa sinut iankaikkiselta kadotukselta, Poikansa Jeesuksen ristin sovitustyön kautta. Jumala myös odottaa, että teet parannuksen tavassasi elää.

      Markuksen evankeliumi: 16:16 ”Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.”

      Jesajan kirja: 55:7 ”Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.”

      Suosittelen vakavasti Raamatun sanomaan tutustumista (joka kannattaa aloittaa Johanneksen evankeliumista) ja Raamatullisen opetuksen saamista vaikkapa Helluntaiseurakunnassa.

      ” Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi. ”


      Ps. jos haluat lähteä seuraamaan Jeesusta ja tavoittelemaan ikuista elämää, niin pysy erossa jehovan todistajista, mormooneista ja myöhempien aikojen Jeesuksen Kristuksen kirkosta, näillä instasseilla ei ole mitään tekemistä Kristinuskon kanssa vaan ne ovat lahkoja joista Paavali Raamatussa varoittaa. Raamattu tulee lukea sanasta sanaan ja sanatarkin käännös joka on vielä toistaiseksi saatavilla Suomessa on vuoden 1930/1938 käännös elä suostu lukemaan mitään muuta sillä se on ainut santarkka käännös jota ei ole tarkoituksella manipuloitu.

      • Profetiat

      • C

        Kröhöm... nämä miljardit copypastet alkavat jo ärsyttää, mutta siitä huolimatta...
        Jos oletetaan, että on luoja, millä perustelet sen, että se olisi nimenomaan Raamatun version mukainen. Meinaan vaan, että pyhiö tekstejä ja luomikertomuksia on ympäri maailmaa, ja kaikki ne väittävät olevansa se oikea versio, joten mistä revit todisteet (Raamatulla ei sitten voi todistaa Raamatun oikeellisuutta), että Raamattu on oikeassa, eikä maailma luonut esim. Oloddumare tai Allah?


    • kirjoitus

      Pidin siitä...

    • rakastaa sinua

      :) ja tahtoo että pääset taivaaseen Jeesuksen sovitustyön kautta.

      • aamen...

        sille...


    • about God
    • Jeesuksen kanssa

      Valoa kohti

    • fsgetwy

      Jumalaisen sielunlain perusteella myös kristityt ovat harhaoppisia,sillä Rakkauden
      jumala on ajaton.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe