pahin töppäys!

pahin moka!!!!!!!!!

Tapasin monen vuoden jälkeen kaupassa vanhan naistuttavani. Taputin hellästi ja asiasta iloisena häntä vatsanpäälle ja kysyin että milloin tämä syntyy?
En ole raskaana... oli vastaus.
En muista miten selvisin sieltä kaupasta ulos mutta nolommaksi ei itseään voi tuntea! Koko jutun olen halunnut nohtaa mutta ei se vaan ikinä unohdu!!

32

10343

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh heh

      tuo on klassikko =)

    • gffdg

      Kuvittele Rasmuksen f-f-f-falling biisin säveltä ja laula T-T-TROLLING!!!

      • hupiseuraa

        mitä vanhemmaks tulee, sen vähemmän on seuraa, joka kuitenkin on sellanen asia, että ihminen
        pysyy virkeänä ja nauttii elämästä. Yksinäisyys on ongelma, miksi me oomme kovin arkoja ottamaan
        kontaktia kanssaihmisiin.
        Olen etsinyt matkaseuraa, mutta ei löydy sellasta välitöntä, rehellistä, omillaan toimeentulevaa.Elämästä
        pitää nauttia, mutta ei sekoilla meinaan nimenomaan alkon kanssa-


      • Pahamokailija
        hupiseuraa kirjoitti:

        mitä vanhemmaks tulee, sen vähemmän on seuraa, joka kuitenkin on sellanen asia, että ihminen
        pysyy virkeänä ja nauttii elämästä. Yksinäisyys on ongelma, miksi me oomme kovin arkoja ottamaan
        kontaktia kanssaihmisiin.
        Olen etsinyt matkaseuraa, mutta ei löydy sellasta välitöntä, rehellistä, omillaan toimeentulevaa.Elämästä
        pitää nauttia, mutta ei sekoilla meinaan nimenomaan alkon kanssa-

        Tässäpä tämä....

        http://www.youtube.com/watch?v=HA-qO2ivjwA


      • tuulihuminoi
        hupiseuraa kirjoitti:

        mitä vanhemmaks tulee, sen vähemmän on seuraa, joka kuitenkin on sellanen asia, että ihminen
        pysyy virkeänä ja nauttii elämästä. Yksinäisyys on ongelma, miksi me oomme kovin arkoja ottamaan
        kontaktia kanssaihmisiin.
        Olen etsinyt matkaseuraa, mutta ei löydy sellasta välitöntä, rehellistä, omillaan toimeentulevaa.Elämästä
        pitää nauttia, mutta ei sekoilla meinaan nimenomaan alkon kanssa-

        Mä olen omillani toimeentuleva, rehellinen, välitön ihminen, eikä alkoholi ole ongelma...Mutta mulla ei ole ylimääräistä rahaa matkustella...Mitäs täällä poraat yksinäisyyttäs, kun sulla on varaa matkustella...Matkusta sinä vaan ihan keskenäs!!


      • Defibrilaattori
        Pahamokailija kirjoitti:

        Tässäpä tämä....

        http://www.youtube.com/watch?v=HA-qO2ivjwA

        Saa neuvotella lääkärin kanssa asiakkaan/potilaan mielestä sopivimmasta hoitomuodosta, esim. lääkityksestä. Pakkohoitoon määrääminen, psykiatria: Vaarallinen itselleen tai toisille. "Älä ota oikeutta omiin käsiisi...", sanotaan Raamatussa, anna Jumalan näyttää tuomionsa...sydänpotilaat Suomessa, toimii salamaniskusta!


      • Saddu ;-)
        Defibrilaattori kirjoitti:

        Saa neuvotella lääkärin kanssa asiakkaan/potilaan mielestä sopivimmasta hoitomuodosta, esim. lääkityksestä. Pakkohoitoon määrääminen, psykiatria: Vaarallinen itselleen tai toisille. "Älä ota oikeutta omiin käsiisi...", sanotaan Raamatussa, anna Jumalan näyttää tuomionsa...sydänpotilaat Suomessa, toimii salamaniskusta!

        Hurrit rules... Saddu ;-)25.10.2010 00:20
        Ruotsin kielen opiskelu ... Saddu ;-)25.10.2010 00:15
        ... täten suomi24:n kautta toimii koska het tämän osakkeen omistuksen hallitsevatten, kö ?!?
        Kaikki sepustukset ruottalaisen serverin / Jenkki NSA/CIA tulkinnan kautta ilman suomalaisen laisäädäntöä menevätten...kö ?!?
        Duh .. hajatelmien tulkintaa tahi jopa electronisen äänestyksen manipulaatiota... eihän konsanaan moista Jenkeissä koskaan oltu koeteltu , kö ?!?
        lol
        ;-)


    • kaduttaapi

      Seisoi kuilun reunalla. Enkä tönäissyt !

    • hengenheimolainen ka

      teinpä saman exälleni jota en ollut pariin vuoteen nähnyt :D en kyllä nolostunut vaan ilmoille kajahti kunnonpaskainen huutonauru niin että koko tampereen rautatieasema raikui :D

    • oleeol

      Pahin töppäykseni oli avioliittoni. Ei kestänyt kahtakaan vuotta.

    • Huooh

      Näitähän sattuu. Unohda koko juttu.

    • 15+15

      Töppäykset on osa elämää. Itse sain toissa vappuna päähäni parin viina pullon jälkeen jostain syystä särkeä eteisen ikkunan. Taisi tulla myöhemmin katumusta ja lasin sirpaleet löytyivät seuraavana päivänä vessanpöntöstä.
      Ja eipä auttanut että mutsi oli päättänyt käydä kylässä koska faija oli ottanut myös ilolientä.

    • huumoriveivaus

      No olisko ollut syytä ottaa asia huumarilla. Kun se naikkonen ei ollutkaan tiine niin olisit tarjoutunut pukkaamaan sen tiineeksi lehmäksi. Kato tuo lihava maha pukee sua kullannuppua joten eiköhän laiteta pökkö pesään ja pulla uuniin niin pääset kunnolla lehmäilemään typykkäni.
      Tolla puheella se lihava naikkonen olis kastunu seisaalleen ja sulla olis ollut sisään ulos hommat käsillä. Huumorilla vaan ja sillä pääsee jörnimään todistaa pyllykirjan väki katso ja lue elämänohjeet pyllykirjasta http://www.pyllykirja.fi

    • Tuoppios

      *Reps*

    • ei moka

      Nythän on niin, että pieraisu on täysin luonnollinen suoliston toiminto. Se tulla livahtaa kyllä joskus sattumalta, ei sitä mokana voi pitää.

      Kyllä pieraiseminen helpottaa ja antaa hyvän tunteen.

    • Tunarin päiväkirja

      Jos toi nyt oli niinkun "pahin moka ikinä, koko elämäsi aikana" niin helvetin hyvin on kyllä mennyt.

    • Saddfu ;-)

      ... jos Hurrimanipulaatioon suostunnee,kö !?!
      Siis ihan oikeesti ... DUH !!!
      Jos Sirkushuvia ja Fatzerin tahi Vaasan leipomon höttöleipää haluatten ... niin sellaiaen pressan ansaitsette... kö ?!?
      Ratilitirallaan !!!
      Forest Gumb rules !!!
      lol
      ;^-

    • ex-potilas

      Sitten kun kokeitten ja kuvausten jälkeen jouduin huoneeseen ja menin sänkyni luo, kuului viereisestä sängystä korpin äänellä: Oletkos raskaana.
      Olen, viimeisellä kuukaudellä. Entäs sinä, taidat olla jo synnyttänyt?
      Viereisestä sängystä ei kuulunut mitään.

      Minä en ollut raskaana. Viereisen sängyn potilas oli noin 80 vuotias.
      Seuraavana päivänä se 80-vuotias keskusteli ihan normaalisti.

    • g esdghsdh

      Tyhmää ku naista aina luullaa raskaaks jos vähänki on sitä mahaa, joka on kuitenki iha normii naiselle olla sitä kumpua vatsan päällä. Tai jos turvottaa. Cmoon. Ei pitäs olettaa ollenkaa tollasii asioit. Sit ku ollaa oikeest raskaana ni kyl sen huomaa sini puole vuode sisäl.

    • sattuuuuuuuu

      joku vuosi sitten vatsa usein turvoksissa ( olen muuten hoikka), etenkin syönnin jälkeen. kerran eräillä illallisilla tuli luokseni vieras nainen ja kysyi milloin saadaan onnitella. tämä sulhaseni läsnäollessa. halusimme molemmat vajota maan alle!

      • .

        Miten sä meet koskeen toisen mahaa jos et oo häntä ees nähny pitkään aikaan?!!!!! Mää en koskettele mun kavereiden vatsoja sillon kun ne on raskaana!! Musta se on hyvin intiimiä.


    • nestemmäinen

      Ei tuo viellä mitään,minulle on käynyt noin,olen tehnyt saman mokan ja toinen tehnyt samn mokan minua kohtaan.Ei tämä minua pahalla muistele,mutta muistan pitkään nauraneeni sille,että minun luultiin olevan raskaana,mutta en minä lihava ollut,sillä seuraavana päivänä jouduin sairallaan koska jostakin syystä nestettä oli kertynyt väärään paikkaan eikä se ilman lekuria häipynyt.

    • Moka!heko.heko!

      Aika paha moka!!

    • Semi-nolo

      Olen sellanen hulluttelijluonne, etten juuri häpeile jos nolaan itseni. Mutta silloin jos oikeasti en yritä olla hauska niin silloin saattaa hävettää..

      Olin vuosia sitten pääsykokeissa, jossa oli sellainen tehtäväosio, jossa piti selostaa muille hakijoille leikki ja toteuttaa se myös (esim. tuolileikki tms).

      No mitään kivaa leikkiä ei jäänyt kun rohkeimmat esitti ne parhaat ja tunnetuimmat ensin.

      En keksinyt muuta kun sen, jossa kuiskataan joku lause viereisen korvaan ja tämän pitää yrittää kuiskata sama aina seuraavalle jne. Pitäisi olla paljon ihmisiä, että lause muuttuisi matkalla ja jotain taustahölinää.

      En muistanut leikin nimeä, joten kovaan ääneen monesti sanoin tyyliin, että "tämä leikki on PUTKARADIO! Jepa jee.. Ihan oikeesti muistin sen olevan PUTKAradio. Kaikki katsoi outona koko hemmetin leikin ajan ja eihän se mun lausekaan muuttanut muotoaan.. En ajnnut edes kun mentiin muitten hakijoitten kanssa myöhemmin röökille jne.. :D

      Ei toi ehkä kuulosta kovin nololta, mutta jostain syystä jäi kummittelemaan. Ja muuten, en päässyt kyseiseen kouluun opiskelemaan.

    • JK

      NIINKÖ

    • riuttala76

      Ei ole mun pahin mokani mut tuorein kyllä. Lähdin kauppaan palauttamaan 6 oluttölkkiä et saisin ostettuani vielä yhden. Edellä oleva kaveri lähti kiireellä pois ja unohti 6.5 euron arvoisen kuittinsa. No mä en edes ehtinyt painaa mieleen miltä kaveri näyttää ja jano oli kova. Ostin sit itselleni 8 tölkkiä olutta ja juuri maksettuani kaveri tuli kyselemään et paljon hänen kuitissaan oli. Olin ihan nolona, myyjäkään ei osannut sanoa asiaan mitään. Kaveri sanoi et no menköön hyväntekeväisyyteen. Toinen asiakas vain tuumasi kun näki kuitin omistajankin ostaneen pelkkää olutta, et no samaan tarkoitukseen näyttää menevän. Sit mä kelasin mielessäni et onko mulla pokkaa vaan lähteä ostoksieni kanssa menemään vai annanko kuitin oikealle omistajalle 7 oluttölkkiä. Mä vieläkin vähän ratkaisuani häpeän, jano voitti. Pakkasin olueni reppuun ja lähdin menemään. Lottovoitolta se ois silloin tuntunut, ellei se asiakas olisi hoksannut huomauttaa asiasta. Viikko siitä jo kulunut ja nolottaa vieläkin.

      • riuttala76

        Ei kai tapauhtuma nolo sellaiselle olisi joka on tottunut olemaan itsekäs ja käyttämään häpeilemättä ihmistä hyväksi. Mut kun mua kehutaan reiluksi ja hyväksi kaveriksi ja itsekin olen mielestäni kiltti ja reilu. Mullehan se toki oli tuiki tuntematon mies ja sen varallisuudesta en tiennyt mitään Kauniille naiselle en kyl ikinä olisi samaa voinut tehdä. kyllä täs silti mielä omatunto haukkuu ja itse miettii et enkö mä
        enää ole edes reilu ihmisiä kohtaan, vaan joko se alkoholin himo tosiaan on niin pitkälle mennyt.


      • 20+14
        riuttala76 kirjoitti:

        Ei kai tapauhtuma nolo sellaiselle olisi joka on tottunut olemaan itsekäs ja käyttämään häpeilemättä ihmistä hyväksi. Mut kun mua kehutaan reiluksi ja hyväksi kaveriksi ja itsekin olen mielestäni kiltti ja reilu. Mullehan se toki oli tuiki tuntematon mies ja sen varallisuudesta en tiennyt mitään Kauniille naiselle en kyl ikinä olisi samaa voinut tehdä. kyllä täs silti mielä omatunto haukkuu ja itse miettii et enkö mä
        enää ole edes reilu ihmisiä kohtaan, vaan joko se alkoholin himo tosiaan on niin pitkälle mennyt.

        Jos sinä lähdet kauppaan palauttamaan tölkkejä YHTÄ uutta varten, on sulla jo kyllä silloin ongelma.

        Säälittävää.


    • jk19

      niinkö

    • pinkisbest????

      Pahin mokani sattui vapaaehtois/kesäduunissa. Olin lupautunu auttaan ja ulkoiluttaan hoitokodissa. Yksi "potilaani" pääsi liikkumaan vain pyörätuolilla. Ulkoilutin tätä pitkällä lenkillä ja lopuksi hän halusi vielä kauppaan. Olin jo varautunut palaamaan hoitokotiin, kun oli kova pissahätäkin. Ei muuta kuin esikaupunkialueen läpi kauppaan.

      Valintatalokeikka oli vielä todella hankala, kun jouduin tekemään nämä ostoksetkin käytännössä itse hänen toiveita kuullen ja pahasti rajoitteinen asiakkaani ei puhunut kovin ymmärrettävästi. Se oli tosi aikaaviepää. Sitten takaisin kävellessä punnersin rullatuolia takaisin ostoksien kanssa niiden monien katukivetysten yli ihan paineessa. Voin muuten kertoo ettei oo ihan kevyttä edes kookkaalle, urheilua harrastavalle like me:)

      Kirosanojakin taisi päästä, kun yhdessä ylityksessä piti sit pissit lirahtaa vaaleenpunaisiin pilleihini!!! Posket taisi olla yhtä punaiset kun mun farkkuni puntit takaisin tullessa, kun hoitsu nauroi aputytön mogaa!!! Just mun tuuria, oispa ollu ees mustat housut jalassa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5025
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3297
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1432
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      977
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      229
      764
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe