Homouden synnillisyyttä jaksetaan miettiä kristillisissä piireissä muutaman hassun raamatunlauseen perusteella. Ikään kuin olisi suurikin pahuus rakastaa, kiintyä ja antaa toiselle ihmiselle koti.
Samaan aikaan yhteiskunnassamme riehuvat pahoinpitelijät, kiristäjät, kavaltajat, suunnattoman ahneet veronkiertäjät ja talouskeinottelijat, tekopyhät paskanpuhujat sekä lasten ja naisten alistajat ja raiskaajat. Kirkon piirissäkin tapahtuva pakkosynnyttäminen ja naisten riisto on näiden raamatturobottien mielestä ihan oikein, eikä siihen tarvitse puuttua.
Voi hyvä jysäys mikä määrä pahuutta menee hyväksyttynä läpi kristillisen seulan. Mutta ihmisten peiton alle vain jaksetaan kurkkia niin kuin sieltä löytyisi se ratkaiseva Syntien Synti.
Minä en käsitä
7
134
Vastaukset
- Tosimies.
kertoo kaiken,muu tekstisi olikin sitten aivan turhaa.
Jotkut vaan ovat hieman yksinkertaisempia kuin toiset.tätä luokattoman kehnoa keskustelua.
Mihinkään esille ottamaani asiaan sinulla ei sitten ollut mitään sanottavaa, vaikka olin ne mielestäni selvästi ilmaissut.- goddeloos
"kertoo kaiken,muu tekstisi olikin sitten aivan turhaa.
Jotkut vaan ovat hieman yksinkertaisempia kuin toiset. "
- Toiset sentään kykenee ajatteluun... Sinulla ei ollut kirjoitukseen mitään sanottavaa... todennäköisesti vain siksi että... et ymmärrä :)
- emmääkääkässää
No koskas ateistit ovat aloittaneet palstalla keskustelun pahoinpitelijöistä, kiristäjistä, kavaltajista, suunnattoman ahneista veronkiertäjistä ja talouskeinottelijoista, tekopyhistä paskanpuhujista sekä lasten ja naisten alistajista ja raiskaajista?
Tekopyhistä paskanpuhujista nyt ainakaan ette keskustelua aloita, koska silloin teidän pitäisi sisällyttää myös itsenne siihen.- readmorethanonebook
"Tekopyhä tarkoittaa uskonnollisessa mielessä oikeamieliseksi tekeytymistä (tekohurskaus) tai yleisemmin viattomaksi tekeytymistä, vilpillisyyttä ja teeskentelyä."
Haluaisitko antaa esimerkin siitä missä minä syyllistyn tähän?
"No koskas ateistit ovat aloittaneet palstalla keskustelun pahoinpitelijöistä, kiristäjistä, kavaltajista, suunnattoman ahneista veronkiertäjistä ja talouskeinottelijoista, tekopyhistä paskanpuhujista sekä lasten ja naisten alistajista ja raiskaajista? "
Raiskaajista, pahoitekijöistä täällä on ainakin puhuttu ja tekopyhistä paskanpuhujista. Pitää muistaa, että tämä on ateismi palsta ja osa aiheista kuuluu muille palstoille(arvot ja etiikka esim.). Itse olen muilla palstoilla ja piireissä puhunut kyllä näistä kaikista aiheista. --No koskas ateistit ovat aloittaneet palstalla keskustelun pahoinpitelijöistä, kiristäjistä, kavaltajista, suunnattoman ahneista veronkiertäjistä ja talouskeinottelijoista, tekopyhistä paskanpuhujista sekä lasten ja naisten alistajista ja raiskaajista?--
Eikös tämä ole ateismipalsta?
Noille mainituille asioille taitaa olla sopivammat palstansa, joilla voi keskustella niistä.- goddeloos
"No koskas ateistit ovat aloittaneet palstalla keskustelun pahoinpitelijöistä, kiristäjistä, kavaltajista, suunnattoman ahneista veronkiertäjistä ja talouskeinottelijoista, tekopyhistä paskanpuhujista sekä lasten ja naisten alistajista ja raiskaajista? "
- Kirjoituksessa haettiin luultavimmin yhteiskunnallisia arvoja, ei sitä mitä täällä kirjoitetaan. Sehän on selvää että täällä olevat hihhut ovat ahdasmielisiä yksikantaisia orjia joten se puoli ei tuokkaan mitään uutta.
Ja jos olet uusi tai sokea, mm pappien pedofiilikohun aikaan täällä oli vilkasta keskustelua, välillä jopa multinikin monologit tuplaantuivat
"Tekopyhistä paskanpuhujista nyt ainakaan ette keskustelua aloita, koska silloin teidän pitäisi sisällyttää myös itsenne siihen. "
- Millä perusteella keskustelu on ollut tekopyhää? Uskovaisten puolelta olen sitä huomannut (ei tarvitse kuin katsoa viestiä missä mm raamattua lainattu). Paskanjauhantaa? Missä?
Sinä vain heittelet paskaa ilmaan ja odotat sen laskeutuvan muitten niskaan. Käy suihkussa - sinä haiset! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854858- 1643582
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2022043- 351871
- 281808
- 461803
- 571704
- 181631
- 191627