Lapualla homoja tai lesboja

ce

mitä tuohon sanoisin lesbot homot ja kaikki sairaat alkavat vaatia kirkkovihkimystä. en turhaan maksa kirkollisveroa en ainakaan että minun verorahoilla vihitään jokin matti-matti tai pirkko-pirkko pari.
edelleenkin olen kannassa että jos yksikin homo -tai lesbopari vihitään LAPUAN TUOMIOKIRKOSSA eroan välittömästi ja vedän 1000000 muuta mukanani. Kirkon edustajat. nyt järki käteen

41

1200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poistoon ce

Samaa matti-matti-pirkko-pirkko-ellivelliviestiä jo monetta kertaa. Olisko tosiaan jo lääkkeen paikka.

• saatte nähdä

on se kyllä ihmeellistä että avioliittorajoitteet on kyllä lakikirjaa myöten muttei koske tätä lesbo ja homojuttua , kärjistetysti voi sanoa ja rinnastaa että pian varmaan vihitään mää..mää lampaan ja ja mansikin kanssa tähän se johtaa, suomi on sekaisin.

• yxhomo

Luuletko ettei mielipiteesi ole mennyt perille jo muissa viesteissäsi?

• pyhä mies

vellihousu ketään mukaana vedä ! hah hah , anna mun kaikki kestää !

eikös se oo oikeus että sellaiset uskovaiset kuin homot ja lesbot
      jotka rakastavat samaa sukupuolta saavat myöskin mahdollisuuden
      tulla vihityksi kirkossa niinkuin muutkin jotka ovat löytäneet

kumppanin oli se sitten samaa sukupuolta tai ei.

rakkaus ei katso ikää , sukupuolta , ihonväriä , poliittista näkemystä , kansalaisuutta tms

muuten tuli mielehe että eikös se raamattu kiellä avioeronkin ja kumminkin
      kirkko vihkii joka kuukausi monta sellaista jotka ovat joskus eronneet

kirkko tuntuu tekevän asioita niinkuin sille sillähetkellä sopii.

kirkon edustajat nyt järki käteen ja sovelletaan uusiksi sääntöjä,
      elämme vuotta 2010 .

• PISTE,.,.,

jos yksikin karvaturpapari vihitään alttarilla pariksi---eroan välittömästi

• tietenkään..

ei oo hyvä juttu ja uudelleen vihkiminenkään, kuten irtosuhteet ym.. No kirkko on jo aikaa mennyt näissä jutuissa ulos sanasta.. ja monet uskovatkin on ihan sekaisin, että mitä pitäis uskoa.. Mutta raamattu antaa tässäkin hyvät neuvot ja oikeuttaa avioeron siinä tapauksessa, jos toinen tekee huorin. Eli sillä petetyksi tulleella on oikeus hyljätä puolisonsa, eli sen pettäjän. Ja joka nai tämän pettäjän tekee huorin. Siis jos toinen tekee huorin, on petetyllä oikeus avioeroon ja voi mennä uudelleen avioon toisen kanssa. Mutta jos muun kuin huoruuden tähden hylkää puolisonsa, ja nai toisen.. silloin se on huorin teko raamatun mukaan.

matt19:
        9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."

Mutta se, jos vielä homoja mennään siunaamaan avioon, on kyllä viimeinen niitti. Se avaa portit vaatimuksille.. moniavioisuuteen,, ehkä alttarilla nähtäis vielä mitä eriskummallisempia 'asetelmia' pyytämässä siunausta. 8/

Raamattu varoittaa erityisesti haureuden synnistä.. siitä on siellä monessa paikassa.. koska se synti kohdistuu omaan ruumiseen,, kaikki muu synti on ulkopuolella ruumista tapahtuvaa.

• cecece
        tietenkään.. kirjoitti:

ei oo hyvä juttu ja uudelleen vihkiminenkään, kuten irtosuhteet ym.. No kirkko on jo aikaa mennyt näissä jutuissa ulos sanasta.. ja monet uskovatkin on ihan sekaisin, että mitä pitäis uskoa.. Mutta raamattu antaa tässäkin hyvät neuvot ja oikeuttaa avioeron siinä tapauksessa, jos toinen tekee huorin. Eli sillä petetyksi tulleella on oikeus hyljätä puolisonsa, eli sen pettäjän. Ja joka nai tämän pettäjän tekee huorin. Siis jos toinen tekee huorin, on petetyllä oikeus avioeroon ja voi mennä uudelleen avioon toisen kanssa. Mutta jos muun kuin huoruuden tähden hylkää puolisonsa, ja nai toisen.. silloin se on huorin teko raamatun mukaan.

matt19:
        9 Mutta minä sanon teille: joka hylkää vaimonsa muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."

Mutta se, jos vielä homoja mennään siunaamaan avioon, on kyllä viimeinen niitti. Se avaa portit vaatimuksille.. moniavioisuuteen,, ehkä alttarilla nähtäis vielä mitä eriskummallisempia 'asetelmia' pyytämässä siunausta. 8/

Raamattu varoittaa erityisesti haureuden synnistä.. siitä on siellä monessa paikassa.. koska se synti kohdistuu omaan ruumiseen,, kaikki muu synti on ulkopuolella ruumista tapahtuvaa.

Sä oot ny menny jo niin sekaasin tuan raamattus kanssa, että suosittelen jonkunlaista neuvontaa. Luulis, jotta sieltä sun kirkosta löytyys apuja tuollaiseen saman systeemin aiheuttamaan mielen hajaantumiseen.

• jotenkin raakaa
        tietenkään.. kirjoitti:

matt19:

"joka nai hyljätyn, se tekee huorin" tuo kohta on multa jäänyt jotenkin pimentoon. Kiitos, kun otit asian esille. Kyllä pani ajattelemaan... Tästä palstasta vois tulla hyvä raamatunselitys opetuskeskustelu. Tavoittais varmaan meitä monia, joita seurakunnan tilaisuudet eivät pahemmin ole kiinnostaneet tähän mennessä.

• suossa rämmitään
        jotenkin raakaa kirjoitti:

"joka nai hyljätyn, se tekee huorin" tuo kohta on multa jäänyt jotenkin pimentoon. Kiitos, kun otit asian esille. Kyllä pani ajattelemaan... Tästä palstasta vois tulla hyvä raamatunselitys opetuskeskustelu. Tavoittais varmaan meitä monia, joita seurakunnan tilaisuudet eivät pahemmin ole kiinnostaneet tähän mennessä.

tämän mukaan huorintekijöitä piisaa. Taitaa olla useita kirkkollisvaaliiskin ehdolla, onkos ne soveliaita ehdokkaita?

• Pyhä kirja, just!
        tietenkään.. kirjoitti:

matt19:

"joka hylkää vaimonsa (=tekee vaimosta hyljätyn) muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."

Siis kun mies A jättää vaimonsa B löydettyään vaikka uuden naisen C, tekee huorin.. Ja kun vaimo B sitten kelpaakin miehelle E, niin mies E tekee huorin otettuaan hylätyn vaimon B ?!
        Eli mies tekee kokoajan huorin :D Jessus tota raamattua ja sen tulkintaa ja käännöstöitä, mitähän niiden ihmisten päissä on liikkunut jotka on noikin kirjotukset tohon raamattuun valinneet..

Niin ja olen ev lut ja menin maistraatissa naimisiin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa... uskon silti samaa sukupuolta olevien oikeuteen avioitua vaikka sitten kuussa... Minä syntinen!!! =D

• 23
        Pyhä kirja, just! kirjoitti:

"joka hylkää vaimonsa (=tekee vaimosta hyljätyn) muun kuin huoruuden tähden ja nai toisen, se tekee huorin; ja joka nai hyljätyn, se tekee huorin."

Siis kun mies A jättää vaimonsa B löydettyään vaikka uuden naisen C, tekee huorin.. Ja kun vaimo B sitten kelpaakin miehelle E, niin mies E tekee huorin otettuaan hylätyn vaimon B ?!
        Eli mies tekee kokoajan huorin :D Jessus tota raamattua ja sen tulkintaa ja käännöstöitä, mitähän niiden ihmisten päissä on liikkunut jotka on noikin kirjotukset tohon raamattuun valinneet..

Niin ja olen ev lut ja menin maistraatissa naimisiin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa... uskon silti samaa sukupuolta olevien oikeuteen avioitua vaikka sitten kuussa... Minä syntinen!!! =D

on sun valinta ja mielipide ja sulla on siihen oikeus. :) Kukaan ei voi ketään pakottaa uskomaan Jumalaan ja raamattuun, Jumala on antanut ihmiselle oman tahdon ja päätösvallan... Kuitenkin minä uskon, että raamattu on kirjoitettu Jumalan Hengen vaikuttamana, ja sen profetiat toteutuvat koko ajan.. Siellä kerrotaan mm. millaisia ihmiset on lopun aikana. Itserakkaita ja rahanahneita. Enemmän ihmistä kuin Jumalaa kunnioittavia. Ja, että laittomuus astuu valtaan. Jumalan lait on hylätty jo pitkälti. Mikään niistä ei ole enää Pyhää.

Onneksi kuitenkin löytyy ihmisiä, jotka rakastaa niin paljon, että uskaltavat kertoa sen mitä raamatusta näkevät. Kuten Päivi Räsänen on julkisesti tehnyt.

• Siis paljon?
        23 kirjoitti:

on sun valinta ja mielipide ja sulla on siihen oikeus. :) Kukaan ei voi ketään pakottaa uskomaan Jumalaan ja raamattuun, Jumala on antanut ihmiselle oman tahdon ja päätösvallan... Kuitenkin minä uskon, että raamattu on kirjoitettu Jumalan Hengen vaikuttamana, ja sen profetiat toteutuvat koko ajan.. Siellä kerrotaan mm. millaisia ihmiset on lopun aikana. Itserakkaita ja rahanahneita. Enemmän ihmistä kuin Jumalaa kunnioittavia. Ja, että laittomuus astuu valtaan. Jumalan lait on hylätty jo pitkälti. Mikään niistä ei ole enää Pyhää.

Onneksi kuitenkin löytyy ihmisiä, jotka rakastaa niin paljon, että uskaltavat kertoa sen mitä raamatusta näkevät. Kuten Päivi Räsänen on julkisesti tehnyt.

Päivi Räsäsen rakastamisen määrä on alhaiseksi havaittu. Tuomitsemisen määrässä sensijaan löytyy.

• .......
        Siis paljon? kirjoitti:

Päivi Räsäsen rakastamisen määrä on alhaiseksi havaittu. Tuomitsemisen määrässä sensijaan löytyy.

toi sen mitä Jumalan Sana sanoo.. ja ei voi omantuntonsa takia puhua sitä Sanaa vastaan. Jos loukkaannuit, loukkaannuit sen Sanan takia mikä on raamattuun kirjoitettu. Minä ihailen Päivin rohkeutta ja selkeää kannanottoa. Ei jäänyt mitään arvailujen varaan.

• 'loukkaantunut'
        ....... kirjoitti:

toi sen mitä Jumalan Sana sanoo.. ja ei voi omantuntonsa takia puhua sitä Sanaa vastaan. Jos loukkaannuit, loukkaannuit sen Sanan takia mikä on raamattuun kirjoitettu. Minä ihailen Päivin rohkeutta ja selkeää kannanottoa. Ei jäänyt mitään arvailujen varaan.

vaan sen miten ahdasmieliset kulloinkin ottaa Raamatusta sen, mikä niitten asiaa parhaiten palvelee. Pyhäksi päätettyjen kansien välissä on kuule vaikka, mitä jota ei edes Päivi Räsänen noudata missään määrin. Lue aikas kuluksi allaoleva. (Sopii uskovaisille ja päivän piristykseksi muille.)

----------------------------------------------------

Homouden kauhistus herättää kysymyksiä

Päivi Tapper kirjoitti (25.3.) Jumalan sanan mukaan homouden olevan kauhistus. Arvatenkin hän viittaa 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22). Voisiko Jumalan ikuisen ja muuttumattoman sanan asiantuntija vastata minulle joihinkin Mooseksen 2. ja 3. kirjan herättämiin kysymyksiin, jotta voisin näitä lakeja kirjaimellisesti ja oikein elämässäni noudattaa?

1) Kun polttouhraan naudan alttarilla, tiedän, että siitä syntyy Herralle mieluisa tuoksuva tuliuhri (3. Moos. 1:9). Ongelmana ovat naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota heidät?

2) Jos haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa hyväksytään (2. Moos. 21:7), niin mikä nykypäivänä mielestäsi olisi sopiva hinta hänestä?

3) 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) sanotaan, että voin omistaa orjia, sillä ehdolla, että he ovat naapurikansojen edustajia. Erään ystäväni mielestä tämä pätee venäläisiin, mutta ei ruotsalaisiin. Voitko tarkentaa? Miksi en saisi omistaa ruotsalaisia?

4) Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee sapattina. 2. Mooseksen kirja (2 Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

5) Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys (3. Moos. 11:10-11), se on kuitenkin vähemmän kauhistus kuin homoseksuaalisuus. En ole varma asiasta.

6) 3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan pappi ei saa lähestyä Jumalan alttaria, jos hänellä on näössä vikaa. Olen nähnyt pappien käyttävän silmälaseja. Tulisiko heille antaa mahdollisuus laserleikkaukseen vai surmataanko heidät heti?

7) Useimmat miespuoliset ystäväni antavat leikata hiuksensa ohimoilta ja ajavat partansa, vaikka tämä on kielletty 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 19:27). Kuinka heidän tulisi kuolla?

8) Kuulin naispuolisen työtoverini harrastaneen sukupuoliyhteyttä kuukautisten aikana, vaikka se 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 20:18) kielletäänkin. Tulisiko hänet ja hänen partnerinsa poistaa kansansa keskuudesta Venäjälle vai Ruotsiin?

9) Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:7-8), että kuolleen sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin käyttää nahkakenkiä, jos käytän välissä sukkia?

10) Sukulaisellani on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos. 19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo kyseistä lakia käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester-sekoitetta). Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista kutsua koko kaupungin väki kivittämään heidät (3. Moos. 24:10-16)? Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten kanssa (3. Moos. 20:14)?

JUHA RUOTSALAINEN Jyväskylä

http://www.ksml.fi/mielipide/mielipidekirjoitukset/homouden-kauhistus-herättää-kysymyksiä/401508

• ....
        'loukkaantunut' kirjoitti:

vaan sen miten ahdasmieliset kulloinkin ottaa Raamatusta sen, mikä niitten asiaa parhaiten palvelee. Pyhäksi päätettyjen kansien välissä on kuule vaikka, mitä jota ei edes Päivi Räsänen noudata missään määrin. Lue aikas kuluksi allaoleva. (Sopii uskovaisille ja päivän piristykseksi muille.)

Päivi Tapper kirjoitti (25.3.) Jumalan sanan mukaan homouden olevan kauhistus. Arvatenkin hän viittaa 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22). Voisiko Jumalan ikuisen ja muuttumattoman sanan asiantuntija vastata minulle joihinkin Mooseksen 2. ja 3. kirjan herättämiin kysymyksiin, jotta voisin näitä lakeja kirjaimellisesti ja oikein elämässäni noudattaa?

1) Kun polttouhraan naudan alttarilla, tiedän, että siitä syntyy Herralle mieluisa tuoksuva tuliuhri (3. Moos. 1:9). Ongelmana ovat naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota heidät?

2) Jos haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa hyväksytään (2. Moos. 21:7), niin mikä nykypäivänä mielestäsi olisi sopiva hinta hänestä?

3) 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) sanotaan, että voin omistaa orjia, sillä ehdolla, että he ovat naapurikansojen edustajia. Erään ystäväni mielestä tämä pätee venäläisiin, mutta ei ruotsalaisiin. Voitko tarkentaa? Miksi en saisi omistaa ruotsalaisia?

4) Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee sapattina. 2. Mooseksen kirja (2 Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

5) Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys (3. Moos. 11:10-11), se on kuitenkin vähemmän kauhistus kuin homoseksuaalisuus. En ole varma asiasta.

6) 3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan pappi ei saa lähestyä Jumalan alttaria, jos hänellä on näössä vikaa. Olen nähnyt pappien käyttävän silmälaseja. Tulisiko heille antaa mahdollisuus laserleikkaukseen vai surmataanko heidät heti?

7) Useimmat miespuoliset ystäväni antavat leikata hiuksensa ohimoilta ja ajavat partansa, vaikka tämä on kielletty 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 19:27). Kuinka heidän tulisi kuolla?

8) Kuulin naispuolisen työtoverini harrastaneen sukupuoliyhteyttä kuukautisten aikana, vaikka se 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 20:18) kielletäänkin. Tulisiko hänet ja hänen partnerinsa poistaa kansansa keskuudesta Venäjälle vai Ruotsiin?

9) Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:7-8), että kuolleen sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin käyttää nahkakenkiä, jos käytän välissä sukkia?

10) Sukulaisellani on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos. 19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo kyseistä lakia käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester-sekoitetta). Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista kutsua koko kaupungin väki kivittämään heidät (3. Moos. 24:10-16)? Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten kanssa (3. Moos. 20:14)?

http://www.ksml.fi/mielipide/mielipidekirjoitukset/homouden-kauhistus-herättää-kysymyksiä/401508

nuo on vanhanliiton juttuja.. säädöksiä, jotka ovat olleet voimassa ennen Jeesuksen ristinkuolemaa. Jeesuksen ristinkuoleman jälkeen tuli armo.. ketään ei enää kivitetä syntien takia, eikä tapeta.. vaan jokainen voi saada ne anteeksi ja voiman tehdä parannusta. Tunnen mielettömän määrän ihmisiä jotka ovat saaneet voiman sanoutua irti eri synneistä. Me ollaan kaikki syntisiä, kukin omalla tavallaan ja ollaan hukassa ilman Jeesusta.

Lue uuttatestamenttia.. ja löydä sieltä todellinen armo ja rakkaus. :)

room3
        23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa
        25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

• Nainen*
        .... kirjoitti:

nuo on vanhanliiton juttuja.. säädöksiä, jotka ovat olleet voimassa ennen Jeesuksen ristinkuolemaa. Jeesuksen ristinkuoleman jälkeen tuli armo.. ketään ei enää kivitetä syntien takia, eikä tapeta.. vaan jokainen voi saada ne anteeksi ja voiman tehdä parannusta. Tunnen mielettömän määrän ihmisiä jotka ovat saaneet voiman sanoutua irti eri synneistä. Me ollaan kaikki syntisiä, kukin omalla tavallaan ja ollaan hukassa ilman Jeesusta.

Lue uuttatestamenttia.. ja löydä sieltä todellinen armo ja rakkaus. :)

room3
        23 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla
        24 ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa
        25 jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, koska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit
        26 jumalallisessa kärsivällisyydessään, osoittaaksensa vanhurskauttaan nykyajassa, sitä, että hän itse on vanhurskas ja vanhurskauttaa sen, jolla on usko Jeesukseen.

vereni kuohahti niin, että piti lopettaa.

* 1. Kor. 14:34-35 "Olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua,
        vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo. Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa."

* 1. Tim. 2:11-12 "Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena; mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa."

• tutkistelua...
        'loukkaantunut' kirjoitti:

aihetta ihan kunnolla. Viikonloppu menee miettien noita asioita oikein kunnolla.

• kertoi..
        tutkistelua... kirjoitti:

aihetta ihan kunnolla. Viikonloppu menee miettien noita asioita oikein kunnolla.

että tuohon aikaan istuttiin vielä synagogissa siten, että naiset istuivat eri puolilla salia ja ehkä yläparvella ja huikkivat sieltä kommentteja ja kysymyksiä, kun eivät kuulleet.. ja Paavali olis sen takia sanonut.. että 'minä en salli' .. koska naisten huutelu ja kysely toi sekaannusta kokoontumiseen.

Kautta raamatun linjan kuitenkin raamattu opettaa, että nainen saa palvella ja toimia srk.n työssä samoin kuin mieskin.. ja kertookin joistan naisista, jotka olivat palveluksen työssä.

Ainoastaan srk. kaitsijasta raamattu on eri mieltä, kuin mitä on tämän päivän käytäntö. Kaitijan tulisi olla mies.

• Kenossa *
        cecece kirjoitti:

Sä oot ny menny jo niin sekaasin tuan raamattus kanssa, että suosittelen jonkunlaista neuvontaa. Luulis, jotta sieltä sun kirkosta löytyys apuja tuollaiseen saman systeemin aiheuttamaan mielen hajaantumiseen.

Raamatussa sanotaan: älä makaa mies miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan.
        Miksi sana pitäisi teille muuttaa toiseksi ?

Vai että tämäkin pitäisi vielä kuulla :
        Vihin teidät mieheksi ja naiseksi.......Seppo ja Erkki tahdotteko...........

Seuraavaksi kaiketi pedofiilit ja muut sekopäät/ hämärät hakevat siunausta teoillensa ?!

Kertomus rikkaviljasta viljapellossa:
        http://www.youtube.com/watch?v=N92mhIQYVj4

• läpläp

Erosin jo!! En tosin Matt-Matti tai Pirkko-Pirkko parien tähden. Rupesin miettimään että enhän mä ole ikänä kirkkoon kuulunutkaan! Joku pappi roiski mun päähän kylmää vettä kun olin piäni rääpäle. Mun mielestä kirkkoon pitäisi liittyä vasta sitten kun ymmärtää edes käydä potalla. Toi lapsikastehan on ihan silkkaa kusetusta. Saadaan kirkkoon jäseniä heiltä edes kysymättä????

• rehellinen..

Sulla on vielä toivoa. :)

• kekosovakrvipe

Synnytäänhän kepuunkin.

• Uskova veli hopea

Pitkätukkaisista miehistä, raamatun vastaista toimintaa hyväksyä avioon, hyi! Minkä takia muuten pappi tekee töitä sunnuntaina, vaikka se nimenomaan on kielletty raamatussakin?

• yx lesse lapualt

Mä niin toivon että sun kaikki sukulaisesi ja lapsesi ja veljesi ja vittu mummoski tulee ulos kaapista. Tämän takia muutan täältä pois sillä perkeleen sekunnilla kun täytän 18. On niin ahdasmielinen kyläpahaspaska että ei kehtaa edes kertoa, missä asuu. Seksuaalinen tasa-arvo Lapualle!

• tryrur

Muutto on edessä täälläkin, ahdistava pikkukylä.

• toinen jesse lapualt

Oot vielä niin nuori, että ne muummotkin ehtii tulla kaapeistaan sun elinaikana, Lapuallakin.
        Kymmenen vuoden päästä viimeistään joku uskovainen homopari vihitään Lapuan Tuomikirkossa, sen saman kaiteen äärellä, jossa niiden äidit ja isät aikoinaan.

• nainen isolla N llä
        toinen jesse lapualt kirjoitti:

Oot vielä niin nuori, että ne muummotkin ehtii tulla kaapeistaan sun elinaikana, Lapuallakin.
        Kymmenen vuoden päästä viimeistään joku uskovainen homopari vihitään Lapuan Tuomikirkossa, sen saman kaiteen äärellä, jossa niiden äidit ja isät aikoinaan.

on lapuallakin ihan riittävästi,,eikai tää kylä sen kummempi paikka oo ku muutkaan-----------lipsuttakoon ja läpsyttäköön rauhassa kunhan ei tuu muhun kiinni

• joojoo456
        nainen isolla N llä kirjoitti:

on lapuallakin ihan riittävästi,,eikai tää kylä sen kummempi paikka oo ku muutkaan-----------lipsuttakoon ja läpsyttäköön rauhassa kunhan ei tuu muhun kiinni

Ei hemmetti vieköön! Tulkaahan nyt ihmiset sieltä kivikaudelta tänne 2000- luvulle! Te jotka olette homoja/lesboja vastaan, niin kuinkas sitten ku tulee se kaunis päivä, että oma tytär tai poika tulee kotiin ja ilmoittaa olevansa lesbo tai homo? Käskettekö oman lapsenne painua helvettiin ettei mitään asiaa enää ikinä kotiin? Epäilen suuresti, että näin toimisitte. Uskokaa tai älkää ihmisiä ne homot ja lesbotkin on :)

• alimitoitusta.
        joojoo456 kirjoitti:

Ei hemmetti vieköön! Tulkaahan nyt ihmiset sieltä kivikaudelta tänne 2000- luvulle! Te jotka olette homoja/lesboja vastaan, niin kuinkas sitten ku tulee se kaunis päivä, että oma tytär tai poika tulee kotiin ja ilmoittaa olevansa lesbo tai homo? Käskettekö oman lapsenne painua helvettiin ettei mitään asiaa enää ikinä kotiin? Epäilen suuresti, että näin toimisitte. Uskokaa tai älkää ihmisiä ne homot ja lesbotkin on :)

Luinpa koko rivin alusta loppuun ja häpesin monen kirjoittajan puolesta. Homona tai lespona ei tulisi mieleenkään anella näiltä henkisesti alimitoitetuilta hyväksyntää, puhumattakaan nyt jostain siunauksesta.

• no...
        joojoo456 kirjoitti:

jos lapsi/lapset olis joskus paljastuneet homoseksuaaleiksi, niin varmaan rakastaisin yhtä paljon, ja rukoilisin heidän puolestaan, paljon enemmän. Ja varmana kertoisin heillekkin mitä Jumalan Sana sanoo asiasta, sillä rakkaus kertoo totuuden. Koska hätä olisi heistä suuri.

On monia uskovia isiä ja äitejä, joiden lapset joutuvat vankilaan erilaisten rikoksien/syntien takia tai ovat alkoholisoituneet tai elävät muuten haureellisesti irtosuhteissa ym... Ja äidit ja isät rukoilevat ja kantavat suurta huolta lapsistaan. eivät he lakkaa rakastamasta, vaikka lapsi laittaisi välit poikki kotiinsa. Rukous kantaa ja muuttaa tilanteita ja olosuhteita. Monesti lapsi palaa takaisin, niinkuin tuhlaajapoika raamatun kertomuksessa ja ovat tulleet myös uskoon. Tiedän tapauksia. :))

• Anonyymi
        joojoo456 kirjoitti:

Ovatko ihmisiä? Mien niin?

• Anonyymi

Joko sita voi menna naimisiin Mansikin tai Mustin kanssa?!?

• Anonyymi

Raamatusta löytyy ratkaisu tähän asiaan. Lue raamattua!

• Anonyymi

Onneksi homot ja lesbot eivät lisäänny luonnollisesti.

• Anonyymi

On minua yks homo nussinu perseeseen olin vähän kännissä sillon

• Anonyymi

Miksi ev.lut. kirkko ei noudata enää raamatun ohjeita ja Jeesuksen opetuksia?

• Anonyymi

Luin kerran jutun jostain lehdestä, että yks lrsbo nainen oli kaatunut liukkaalla pihalla, lyönyt päänsä ja saanut aivotärähdyksen. Toivuttuaan hänen oli ruvennut tekemään mieli miestä.
        Pitäisiköhän homojen ja lesbojen päätä lyödä seinään, jotta parantuisivat normaaleiksi.

• Anonyymi

Aloittaja on itse homo

• Anonyymi

Itse olen 80 vuotias homoseksuaalimies mukava kun Suomessa ei enää katsota vinoon homoja. Minulla on yksi 30 vuotias herra Kemistä tapailemme sillon tällöin.

• Anonyymi

"Kymmenen vuoden päästä viimeistään joku uskovainen homopari vihitään Lapuan Tuomikirkossa, sen saman kaiteen äärellä, jossa niiden äidit ja isät aikoinaan."
      Nyt on kulunut 15 vuotta, enkä ole kuullut että yhtään sateenkaari paria olisi vihitty kirkossa. Kirkko kuitenkin eronneiden ja karanneiden vihkimisen, joten loputkin vanhan testamentin horinoista joutaa historian romukoppaan.

• Anonyymi

kaks löytyy
      kummatkin muutti tampereelle
      koska Bile- ilmari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      80
      1956
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1788
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      367
      1690
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1463
    5. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      68
      1344
    6. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1340
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      74
      1283
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      65
      1210
    9. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1103
    10. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      100
      1087
    Aihe