Olen todennäköisesti oikeassa, kun arvelen kirkkoon kuuluvien kuuluvan lähinnä näihin piireihin:
- itsenäiseen ajatteluun kykenemättömiä, joulupukkiin, tonttuihin ym. satuhahmoihin uskovia yksilöitä, jotka on lapsesta saakka aivopesty uskomaan jumalaan.
- entiset vangit, tinnerin, kumiliiman, huumeiden ja alkoholin sekakäyttäjät, joilla ei enää montaa kunnollista aivosolua ole jäljellä.
- jatkuvassa kuolemanpelossa elävät ihmisrauniot
- pedofiilit, jotka yrittävät näytellä "hyvää ihmistä"
- alistajat ja alistetut
Listaa voi täydentää, jos huomaa siihen olevan tarvetta.
Kirkkoon kuuluvat, keitä he ovat?
7
140
Vastaukset 7
- Selkosten kävijä
Onpa mukavaa, että olet taas löytänyt oikeat polut palatessasi kairasta takaisin tänne sivistyksen pariin!
Vähän tosin ihmetyttää, että haluat pilkata ihmisiä, jotka hakevat turvaa ja lohdutusta sieltä, mistä sitä on saatu jo n. 2000 vuotta.- Hypokratiako?
Jah kah näin paljastui taas pintakristillinen tekopyhyys. Havaintokykyä (jonka uskonto sumentaa) omaavat huomaavat ovat jo että tämä aloitus on parodia Hitman-1 nimimerkin aloituksesta, josta tietenkään ei löydy mitään kristillisesä mielessä arvostelvaa, käsitelläänhän siinä kirkosta eronneita ja siinä on puhdas verinen jeesuksen mies (tai vaikka vaimo)
- Tällaiset
koti, uskonto ja isänmaa -tyypit
Nyt lista on täysi. - mainitse,
HOMOISTA mitään "halventavassa" mielessä, ai niin eihän homo hauku HOMOJA!!!
- 107% totta!
Eronneiden lukumäärä on kuin hyttysen sylkäisy Itämeressä.
Neljä miljoonaa suomalaista kuuluu kirkkoon, joten pilkkasi osui taas kerran omaan nilkkaasi, Kairan-pottu vai pitäisikä sanoa iiron-tuttu? - Metsästäjäretku
...kirkkoon kuulunee tulevaisuudessa myös homot, lesbot ja niiden kaverit. Siis ilmeisestikkin myös käyräketku. Sillä tarmokkuudella kun nyt ajetaan homoja kirkkojen alttareille, kuin käärmettä pyssyyn.
Mutta onko ihan pakko? - Niin makaa kuin peta
Sinä vähättelet heitä, etkö niin? Tekee ylpeys sinusta näitä ihmisiä paremman. Nuo ovat tinnerissä, minä sängyssä. Tuo ylpeys on yksi raamatullinen synti myös. Minä, minä, minä ja minun himot. Niin makaa kuin petaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911694
- 861443
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17995- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23617