Olen todennäköisesti oikeassa, kun arvelen kirkkoon kuuluvien kuuluvan lähinnä näihin piireihin:
- itsenäiseen ajatteluun kykenemättömiä, joulupukkiin, tonttuihin ym. satuhahmoihin uskovia yksilöitä, jotka on lapsesta saakka aivopesty uskomaan jumalaan.
- entiset vangit, tinnerin, kumiliiman, huumeiden ja alkoholin sekakäyttäjät, joilla ei enää montaa kunnollista aivosolua ole jäljellä.
- jatkuvassa kuolemanpelossa elävät ihmisrauniot
- pedofiilit, jotka yrittävät näytellä "hyvää ihmistä"
- alistajat ja alistetut
Listaa voi täydentää, jos huomaa siihen olevan tarvetta.
Kirkkoon kuuluvat, keitä he ovat?
7
110
Vastaukset
- Selkosten kävijä
Onpa mukavaa, että olet taas löytänyt oikeat polut palatessasi kairasta takaisin tänne sivistyksen pariin!
Vähän tosin ihmetyttää, että haluat pilkata ihmisiä, jotka hakevat turvaa ja lohdutusta sieltä, mistä sitä on saatu jo n. 2000 vuotta.- Hypokratiako?
Jah kah näin paljastui taas pintakristillinen tekopyhyys. Havaintokykyä (jonka uskonto sumentaa) omaavat huomaavat ovat jo että tämä aloitus on parodia Hitman-1 nimimerkin aloituksesta, josta tietenkään ei löydy mitään kristillisesä mielessä arvostelvaa, käsitelläänhän siinä kirkosta eronneita ja siinä on puhdas verinen jeesuksen mies (tai vaikka vaimo)
- Tällaiset
koti, uskonto ja isänmaa -tyypit
Nyt lista on täysi. - mainitse,
HOMOISTA mitään "halventavassa" mielessä, ai niin eihän homo hauku HOMOJA!!!
- 107% totta!
Eronneiden lukumäärä on kuin hyttysen sylkäisy Itämeressä.
Neljä miljoonaa suomalaista kuuluu kirkkoon, joten pilkkasi osui taas kerran omaan nilkkaasi, Kairan-pottu vai pitäisikä sanoa iiron-tuttu? - Metsästäjäretku
...kirkkoon kuulunee tulevaisuudessa myös homot, lesbot ja niiden kaverit. Siis ilmeisestikkin myös käyräketku. Sillä tarmokkuudella kun nyt ajetaan homoja kirkkojen alttareille, kuin käärmettä pyssyyn.
Mutta onko ihan pakko? - Niin makaa kuin peta
Sinä vähättelet heitä, etkö niin? Tekee ylpeys sinusta näitä ihmisiä paremman. Nuo ovat tinnerissä, minä sängyssä. Tuo ylpeys on yksi raamatullinen synti myös. Minä, minä, minä ja minun himot. Niin makaa kuin petaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683041
- 922845
- 492077
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210