loppu

elliivo

Olen seurannut Kotikatua alusta asti, rämpinyt läpi huonotkin kaudet toivoen parempaa. Väiliä viime keväänä näytti jo kirkastuvan. Nyt tuli totaalinen stoppi. En siedä enää silmissäni tätä sarjaa. Mainospätkätkin tuovat oksennuksen maun suuhun :(
Lopullinen niitti oli Mai-Brit lapsineen ja Maija ja Elsi.

9

553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elisabethi

      niin. Loppu tulee jos ne ei häivy.

      • Totta2222

        Samaa mieltä, ite olen kyllästynyt tähän pertti mäkimaahan, toivoin sen lähtevän sinne milanoon mutta katinkontit pohjoiseen herra häipyi. No pääasia että häipyi, ei jaksa vanhan miehen jorinoita seurata kun tahtoo olla niin nuori ja menevä vielä. Miten lie osattukin niin ärsyttävä tyyppi luoda....Eipä sarja pahasti parantunut vaikka käsikirjoittaja vaihtui.


      • itkeä vai nauraa?
        Totta2222 kirjoitti:

        Samaa mieltä, ite olen kyllästynyt tähän pertti mäkimaahan, toivoin sen lähtevän sinne milanoon mutta katinkontit pohjoiseen herra häipyi. No pääasia että häipyi, ei jaksa vanhan miehen jorinoita seurata kun tahtoo olla niin nuori ja menevä vielä. Miten lie osattukin niin ärsyttävä tyyppi luoda....Eipä sarja pahasti parantunut vaikka käsikirjoittaja vaihtui.

        Juu kyllä on väkisin väännettyä koko sarja nykyään. Mauritzio on hyvä tyyppi, mutta nuo nuoret eivät kyllä oikein iske. Ei varsinkaan tuo tyttö, nimeä en edes muista, joka pääsi sekä oikikseen että lääkikseen. Voi elämän kevät, miten on hoopoa juttua. Väkisin väännettyä todellakin.


      • Muutokset
        itkeä vai nauraa? kirjoitti:

        Juu kyllä on väkisin väännettyä koko sarja nykyään. Mauritzio on hyvä tyyppi, mutta nuo nuoret eivät kyllä oikein iske. Ei varsinkaan tuo tyttö, nimeä en edes muista, joka pääsi sekä oikikseen että lääkikseen. Voi elämän kevät, miten on hoopoa juttua. Väkisin väännettyä todellakin.

        Omituiseksi on kk kyllä mennyt.Hahmotkin oli ennen selkeämpiä, nyt käyttäytyvät omituisen yllättävästi.Yksi, laidasta toiseen tyyliään sarjassa muutellut on Mäkimaan Janne ja oikkupappi Tuija.
        Voisi loppua jo tämä Tuijan&Roopen, en anna anteeksi, en luota avioliitto.

        Talvelan sakki ja Elsi tuntui ärsyttävältä pakkotäytteeltä sarjaan.
        Ihan kuin ei vakihahmoille enää keksittäisi mitään.
        Vanhat hahmot katoaa ja uusia kummallisia tuodaan tilalle.

        Hanna on kyllä jotenkin söpö, mutta liian lapsellinen esim.oikeustieteen opiskelijaksi.
        Juuson tuimaa naamaakaan ei kauan jaksaisi katsella.Hänen käytöksensä sarjassa on melko maanisdepressiivistä.Mielialat vaihtuu jo nopeammin kuin Suskilla, joka oikeasti on muka sairas.
        Kummallisinta on se, ettei edelliseen jaksoon keksitty muuta, kuin alkaa penkomaan kuolleen Rebekan muistoa yhtäkkiä.Vähissä on ideat, voi-voi.

        Pertistä jotenkin tykkään.Mutta saisi snobbailua vähentää, vaikka olisi kuinka lakimies.Herrastelu ei ole enää muotia.Toivottavasti muuttuu lapinreissullan kunnon äijäksi.
        Eeva voisi riisua ne steppikengät, aina kun hän kävelee kuuluu julmettu korkojen kapse.
        Ei osaa kävellä kevyesti, ihan kuin tahallaan hakkaisi kantapäitä lattiaan.

        Yksi mikä minulla myös tökkii pahasti kotikadussa, on nämä kaksi lapsellista kotia leikkivää lesboa.
        Ihan häiriintyneenoloisia molemmat.
        Onneksi perjantaisin ainakin, tulee kotikadun aikaan muuta parempaa toiselta kanavalta.


      • xf
        Muutokset kirjoitti:

        Omituiseksi on kk kyllä mennyt.Hahmotkin oli ennen selkeämpiä, nyt käyttäytyvät omituisen yllättävästi.Yksi, laidasta toiseen tyyliään sarjassa muutellut on Mäkimaan Janne ja oikkupappi Tuija.
        Voisi loppua jo tämä Tuijan&Roopen, en anna anteeksi, en luota avioliitto.

        Talvelan sakki ja Elsi tuntui ärsyttävältä pakkotäytteeltä sarjaan.
        Ihan kuin ei vakihahmoille enää keksittäisi mitään.
        Vanhat hahmot katoaa ja uusia kummallisia tuodaan tilalle.

        Hanna on kyllä jotenkin söpö, mutta liian lapsellinen esim.oikeustieteen opiskelijaksi.
        Juuson tuimaa naamaakaan ei kauan jaksaisi katsella.Hänen käytöksensä sarjassa on melko maanisdepressiivistä.Mielialat vaihtuu jo nopeammin kuin Suskilla, joka oikeasti on muka sairas.
        Kummallisinta on se, ettei edelliseen jaksoon keksitty muuta, kuin alkaa penkomaan kuolleen Rebekan muistoa yhtäkkiä.Vähissä on ideat, voi-voi.

        Pertistä jotenkin tykkään.Mutta saisi snobbailua vähentää, vaikka olisi kuinka lakimies.Herrastelu ei ole enää muotia.Toivottavasti muuttuu lapinreissullan kunnon äijäksi.
        Eeva voisi riisua ne steppikengät, aina kun hän kävelee kuuluu julmettu korkojen kapse.
        Ei osaa kävellä kevyesti, ihan kuin tahallaan hakkaisi kantapäitä lattiaan.

        Yksi mikä minulla myös tökkii pahasti kotikadussa, on nämä kaksi lapsellista kotia leikkivää lesboa.
        Ihan häiriintyneenoloisia molemmat.
        Onneksi perjantaisin ainakin, tulee kotikadun aikaan muuta parempaa toiselta kanavalta.

        Minua ei suoranaisesti ärsytä yksikään noista tyypeistä; pikemminkin juonellinen epäjohdonmukaisuus.
        Lisäksi se, että letkeä meininki, joka oli aikanaan mukana Onnin ja Anjan myötä, on nyt ihan kateissa. Vain Ristolla on hauskuuttava rooli, muutoin on aika angstista puuhaa pääosin. Arto (Taneli Mäkelä) on ihan jees ja menee vähän samaan sarjaan Riston kanssa. Mielestäni sarja on tullut tiensä päähän jo aikoja sitten; kuolinisku lyötiin silloin, kun se Salkkareiden entinen tuottaja astui remmiin. On nyttemmin jo pois ja hyviäkin merkkejä on ollut ilmassa, mutta minua ei ollenkaan hharmita, jos jokunen jakso jää väliin. Sitä samaa soopaa se kuitenkin on. "Rehurinki" menee totaalisen överiksi.


      • Ei salkkarifaneja
        xf kirjoitti:

        Minua ei suoranaisesti ärsytä yksikään noista tyypeistä; pikemminkin juonellinen epäjohdonmukaisuus.
        Lisäksi se, että letkeä meininki, joka oli aikanaan mukana Onnin ja Anjan myötä, on nyt ihan kateissa. Vain Ristolla on hauskuuttava rooli, muutoin on aika angstista puuhaa pääosin. Arto (Taneli Mäkelä) on ihan jees ja menee vähän samaan sarjaan Riston kanssa. Mielestäni sarja on tullut tiensä päähän jo aikoja sitten; kuolinisku lyötiin silloin, kun se Salkkareiden entinen tuottaja astui remmiin. On nyttemmin jo pois ja hyviäkin merkkejä on ollut ilmassa, mutta minua ei ollenkaan hharmita, jos jokunen jakso jää väliin. Sitä samaa soopaa se kuitenkin on. "Rehurinki" menee totaalisen överiksi.

        Kotikatu ja salkkarit pitää erottua toisistaan.kotikadulle ei tarvita pihlajakadun meininkiä.
        Koska luulen kotikatua katsovan hiukan erilaista porukkaa kuin salkkareita.
        Tosin varmaan on molempienkin seuraajia.Mutta en usko, että kovin paljon.Alunperin sarjat on olleet erilaisia.Salkkari tyylin änkeäminen kotikatuun, on ollut virhe.
        Itse mielummin katson kotikatua kuin salkkareita.Salkkareissa on kehnompia näyttelijöitäkin.


      • kääkkämikäkääkkä
        Ei salkkarifaneja kirjoitti:

        Kotikatu ja salkkarit pitää erottua toisistaan.kotikadulle ei tarvita pihlajakadun meininkiä.
        Koska luulen kotikatua katsovan hiukan erilaista porukkaa kuin salkkareita.
        Tosin varmaan on molempienkin seuraajia.Mutta en usko, että kovin paljon.Alunperin sarjat on olleet erilaisia.Salkkari tyylin änkeäminen kotikatuun, on ollut virhe.
        Itse mielummin katson kotikatua kuin salkkareita.Salkkareissa on kehnompia näyttelijöitäkin.

        maija mäkimaa. Inhoittava vanha käärme, joutais kaatopaikalle kärrätä. Paraneis koko sarja miljoonalla.


      • xf
        kääkkämikäkääkkä kirjoitti:

        maija mäkimaa. Inhoittava vanha käärme, joutais kaatopaikalle kärrätä. Paraneis koko sarja miljoonalla.

        Kysymys on roolihahmosta, joka hänelle on luotu. Tiina Rinne on pitkän uran tehnyt ammattinäyttelijä, hyvin ansioitunut ja osaava. Pääasiassa koko näyttelijäkaarti on ammattilaisia, joille soisi tuotettavan sellaista tavaraa, joka on heille motivoiva ja joka veisi tarinaa eteenpäin. Nyt haahuillaan välillä sinne ja huomenna tänne. Kuten tuolla sanoin, mitään juonellista johdonmukaisuutta ei ole.


    • :D

      HYVÄ!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe