Olen seurannut Kotikatua alusta asti, rämpinyt läpi huonotkin kaudet toivoen parempaa. Väiliä viime keväänä näytti jo kirkastuvan. Nyt tuli totaalinen stoppi. En siedä enää silmissäni tätä sarjaa. Mainospätkätkin tuovat oksennuksen maun suuhun :(
Lopullinen niitti oli Mai-Brit lapsineen ja Maija ja Elsi.
loppu
9
568
Vastaukset
- elisabethi
niin. Loppu tulee jos ne ei häivy.
- Totta2222
Samaa mieltä, ite olen kyllästynyt tähän pertti mäkimaahan, toivoin sen lähtevän sinne milanoon mutta katinkontit pohjoiseen herra häipyi. No pääasia että häipyi, ei jaksa vanhan miehen jorinoita seurata kun tahtoo olla niin nuori ja menevä vielä. Miten lie osattukin niin ärsyttävä tyyppi luoda....Eipä sarja pahasti parantunut vaikka käsikirjoittaja vaihtui.
- itkeä vai nauraa?
Totta2222 kirjoitti:
Samaa mieltä, ite olen kyllästynyt tähän pertti mäkimaahan, toivoin sen lähtevän sinne milanoon mutta katinkontit pohjoiseen herra häipyi. No pääasia että häipyi, ei jaksa vanhan miehen jorinoita seurata kun tahtoo olla niin nuori ja menevä vielä. Miten lie osattukin niin ärsyttävä tyyppi luoda....Eipä sarja pahasti parantunut vaikka käsikirjoittaja vaihtui.
Juu kyllä on väkisin väännettyä koko sarja nykyään. Mauritzio on hyvä tyyppi, mutta nuo nuoret eivät kyllä oikein iske. Ei varsinkaan tuo tyttö, nimeä en edes muista, joka pääsi sekä oikikseen että lääkikseen. Voi elämän kevät, miten on hoopoa juttua. Väkisin väännettyä todellakin.
- Muutokset
itkeä vai nauraa? kirjoitti:
Juu kyllä on väkisin väännettyä koko sarja nykyään. Mauritzio on hyvä tyyppi, mutta nuo nuoret eivät kyllä oikein iske. Ei varsinkaan tuo tyttö, nimeä en edes muista, joka pääsi sekä oikikseen että lääkikseen. Voi elämän kevät, miten on hoopoa juttua. Väkisin väännettyä todellakin.
Omituiseksi on kk kyllä mennyt.Hahmotkin oli ennen selkeämpiä, nyt käyttäytyvät omituisen yllättävästi.Yksi, laidasta toiseen tyyliään sarjassa muutellut on Mäkimaan Janne ja oikkupappi Tuija.
Voisi loppua jo tämä Tuijan&Roopen, en anna anteeksi, en luota avioliitto.
Talvelan sakki ja Elsi tuntui ärsyttävältä pakkotäytteeltä sarjaan.
Ihan kuin ei vakihahmoille enää keksittäisi mitään.
Vanhat hahmot katoaa ja uusia kummallisia tuodaan tilalle.
Hanna on kyllä jotenkin söpö, mutta liian lapsellinen esim.oikeustieteen opiskelijaksi.
Juuson tuimaa naamaakaan ei kauan jaksaisi katsella.Hänen käytöksensä sarjassa on melko maanisdepressiivistä.Mielialat vaihtuu jo nopeammin kuin Suskilla, joka oikeasti on muka sairas.
Kummallisinta on se, ettei edelliseen jaksoon keksitty muuta, kuin alkaa penkomaan kuolleen Rebekan muistoa yhtäkkiä.Vähissä on ideat, voi-voi.
Pertistä jotenkin tykkään.Mutta saisi snobbailua vähentää, vaikka olisi kuinka lakimies.Herrastelu ei ole enää muotia.Toivottavasti muuttuu lapinreissullan kunnon äijäksi.
Eeva voisi riisua ne steppikengät, aina kun hän kävelee kuuluu julmettu korkojen kapse.
Ei osaa kävellä kevyesti, ihan kuin tahallaan hakkaisi kantapäitä lattiaan.
Yksi mikä minulla myös tökkii pahasti kotikadussa, on nämä kaksi lapsellista kotia leikkivää lesboa.
Ihan häiriintyneenoloisia molemmat.
Onneksi perjantaisin ainakin, tulee kotikadun aikaan muuta parempaa toiselta kanavalta. - xf
Muutokset kirjoitti:
Omituiseksi on kk kyllä mennyt.Hahmotkin oli ennen selkeämpiä, nyt käyttäytyvät omituisen yllättävästi.Yksi, laidasta toiseen tyyliään sarjassa muutellut on Mäkimaan Janne ja oikkupappi Tuija.
Voisi loppua jo tämä Tuijan&Roopen, en anna anteeksi, en luota avioliitto.
Talvelan sakki ja Elsi tuntui ärsyttävältä pakkotäytteeltä sarjaan.
Ihan kuin ei vakihahmoille enää keksittäisi mitään.
Vanhat hahmot katoaa ja uusia kummallisia tuodaan tilalle.
Hanna on kyllä jotenkin söpö, mutta liian lapsellinen esim.oikeustieteen opiskelijaksi.
Juuson tuimaa naamaakaan ei kauan jaksaisi katsella.Hänen käytöksensä sarjassa on melko maanisdepressiivistä.Mielialat vaihtuu jo nopeammin kuin Suskilla, joka oikeasti on muka sairas.
Kummallisinta on se, ettei edelliseen jaksoon keksitty muuta, kuin alkaa penkomaan kuolleen Rebekan muistoa yhtäkkiä.Vähissä on ideat, voi-voi.
Pertistä jotenkin tykkään.Mutta saisi snobbailua vähentää, vaikka olisi kuinka lakimies.Herrastelu ei ole enää muotia.Toivottavasti muuttuu lapinreissullan kunnon äijäksi.
Eeva voisi riisua ne steppikengät, aina kun hän kävelee kuuluu julmettu korkojen kapse.
Ei osaa kävellä kevyesti, ihan kuin tahallaan hakkaisi kantapäitä lattiaan.
Yksi mikä minulla myös tökkii pahasti kotikadussa, on nämä kaksi lapsellista kotia leikkivää lesboa.
Ihan häiriintyneenoloisia molemmat.
Onneksi perjantaisin ainakin, tulee kotikadun aikaan muuta parempaa toiselta kanavalta.Minua ei suoranaisesti ärsytä yksikään noista tyypeistä; pikemminkin juonellinen epäjohdonmukaisuus.
Lisäksi se, että letkeä meininki, joka oli aikanaan mukana Onnin ja Anjan myötä, on nyt ihan kateissa. Vain Ristolla on hauskuuttava rooli, muutoin on aika angstista puuhaa pääosin. Arto (Taneli Mäkelä) on ihan jees ja menee vähän samaan sarjaan Riston kanssa. Mielestäni sarja on tullut tiensä päähän jo aikoja sitten; kuolinisku lyötiin silloin, kun se Salkkareiden entinen tuottaja astui remmiin. On nyttemmin jo pois ja hyviäkin merkkejä on ollut ilmassa, mutta minua ei ollenkaan hharmita, jos jokunen jakso jää väliin. Sitä samaa soopaa se kuitenkin on. "Rehurinki" menee totaalisen överiksi. - Ei salkkarifaneja
xf kirjoitti:
Minua ei suoranaisesti ärsytä yksikään noista tyypeistä; pikemminkin juonellinen epäjohdonmukaisuus.
Lisäksi se, että letkeä meininki, joka oli aikanaan mukana Onnin ja Anjan myötä, on nyt ihan kateissa. Vain Ristolla on hauskuuttava rooli, muutoin on aika angstista puuhaa pääosin. Arto (Taneli Mäkelä) on ihan jees ja menee vähän samaan sarjaan Riston kanssa. Mielestäni sarja on tullut tiensä päähän jo aikoja sitten; kuolinisku lyötiin silloin, kun se Salkkareiden entinen tuottaja astui remmiin. On nyttemmin jo pois ja hyviäkin merkkejä on ollut ilmassa, mutta minua ei ollenkaan hharmita, jos jokunen jakso jää väliin. Sitä samaa soopaa se kuitenkin on. "Rehurinki" menee totaalisen överiksi.Kotikatu ja salkkarit pitää erottua toisistaan.kotikadulle ei tarvita pihlajakadun meininkiä.
Koska luulen kotikatua katsovan hiukan erilaista porukkaa kuin salkkareita.
Tosin varmaan on molempienkin seuraajia.Mutta en usko, että kovin paljon.Alunperin sarjat on olleet erilaisia.Salkkari tyylin änkeäminen kotikatuun, on ollut virhe.
Itse mielummin katson kotikatua kuin salkkareita.Salkkareissa on kehnompia näyttelijöitäkin. - kääkkämikäkääkkä
Ei salkkarifaneja kirjoitti:
Kotikatu ja salkkarit pitää erottua toisistaan.kotikadulle ei tarvita pihlajakadun meininkiä.
Koska luulen kotikatua katsovan hiukan erilaista porukkaa kuin salkkareita.
Tosin varmaan on molempienkin seuraajia.Mutta en usko, että kovin paljon.Alunperin sarjat on olleet erilaisia.Salkkari tyylin änkeäminen kotikatuun, on ollut virhe.
Itse mielummin katson kotikatua kuin salkkareita.Salkkareissa on kehnompia näyttelijöitäkin.maija mäkimaa. Inhoittava vanha käärme, joutais kaatopaikalle kärrätä. Paraneis koko sarja miljoonalla.
- xf
kääkkämikäkääkkä kirjoitti:
maija mäkimaa. Inhoittava vanha käärme, joutais kaatopaikalle kärrätä. Paraneis koko sarja miljoonalla.
Kysymys on roolihahmosta, joka hänelle on luotu. Tiina Rinne on pitkän uran tehnyt ammattinäyttelijä, hyvin ansioitunut ja osaava. Pääasiassa koko näyttelijäkaarti on ammattilaisia, joille soisi tuotettavan sellaista tavaraa, joka on heille motivoiva ja joka veisi tarinaa eteenpäin. Nyt haahuillaan välillä sinne ja huomenna tänne. Kuten tuolla sanoin, mitään juonellista johdonmukaisuutta ei ole.
- :D
HYVÄ!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976