Sopiiko muovinen, kiven näköinen kompostori pihaan? Onko ihan kitschiä (mies väittää että on)? Vai näyttääkö se oikeesti kiveltä, kun en ole kenenkään pihassa kiinnittänyt sellaiseen ainakaan huomiota? Onnistuuko maisemointi esim. luonnonkivillä ja kasveilla?
Mitä mieltä kivikompostista?
4
2286
Vastaukset
- Kaija
Kivinen muovirötiskä pihalla on kyllä ruma. Ei ole mitään järkeä maisemoida kompostia siten, että sitä on vaikea tyhjentää. Sijoita se paikkaan joka on varjossa ja joka ei ole jatkuvasti silmissä.
Netistä löytyy runsaasti hyviä kompostointiohjeita ja laita vaikka miehesi tekemään itse komposti puutavarasta. - tiuku
Näin äsken kaupassa sellaisen ja kyllä minä sellaisen ottaisin puutarhaani. Yllätyin vaan kuinka pieni se on. Olen luullut sitä isommaksi. On kiva harrastaa kompostointia!
- Kompostoija
Kivikompostori on mielestäni todella hyvä valinta, jos kompostori on sijoitettava näkyvälle paikalle. Voit ihan hyvin istuttaa kivikompostorin kahdelle sivulle kasveja, niin kompostorin tyhjentäminenkin onnistuu vielä vallan mainiosti. Hyviä kasveja kivikompostorin ympärille on esim. tulikellukka ja vuorenkilpi. Molemmat ovat ikivihreitä kasveja. Itselläni on omalla pihalla kivikompostori ja olen ollut siihen tyytyväinen.
- Anonyymi
Minulla on ollut jo yli 15 vuotta ja tykkään.Toimii hyvin ja on kestävä. Kasvihuoneen kulmalla pari pikkupuskaa vierellä näyttää ihan luonnon kiveltä. Tänä kesänä aion hankkia toisen lähemmäs asuin rakennusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262886Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee252058Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1121568- 761329
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71288Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381196- 641036
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10954Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70911- 102892